Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19661
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sillain kylkiasennossa alempi jalka suorana ja ylempi vähän koukussa joutuu olemaan joko vasemmalla tai oikealla kyljellä sivupilluisuuden mukaan ja sitten nojaamaan eteen- tai taaksepäin taka- tai etupilluisuuden mukaan. Niin noista riippuu sitten millainen sohva kannattaa hankkia ja miten päin siinä ollaan ja mihin sijoitetaan telkkari esteettömän näkyvyyden takaamiseksi, jos nyt haluaa katsella telkkua samaan aikaan. Olohuoneen kalustus kertoo yllättävän paljon naisesta. Todennäköisyyksistä en tiedä.
08.03.2016 18:07
Kuntopyörä vaikuttaa tylsältä mutta saattaa soveltua laihduttamiseen paremmin. Tavallinen pyörä haluaa ainakin kesäaikaan aina joko jäätelökioskille tai olutterassille.
08.03.2016 17:49
Mitä jos läskit jää ja alle kasvaa hirmuiset lihaspatit?
http://balancedtrainingsolutions.blogspot.fi/2010/05/muscles-used-when-pedaling.html
08.03.2016 17:37
En yleensäkään ymmärrä miksi minkäänlaista huumoria pitää käyttää muuten kivoilla keskustelupalstoilla. Sitä ensin laitetaan muka vaan joku sutkaus tai pikku sanaleikki, sitten jo toistellaan samoja vitsejä ja pian ollaankin koukussa sarkasmiin ja kaikkeen muuhun paskaan. Elämä on parasta hauskuutta!
08.03.2016 16:16
Minä en semmoisille rei'ille anna edes pikkusormeani.
08.03.2016 15:33
Tuon asian voi varmaan esittää suosituksena
http://www.finnair.com/fi/fi/jobs
07.03.2016 17:47
Missä te silloin Hitlerin aikaan kävitte keskustelua hänestä, kun nettiä ei vielä ollut?
07.03.2016 16:17
Omaperäinen aloitus pelata Hitler-kortti pöytään heti ensimmäisessä viestissä.
07.03.2016 16:05
Juuri sellaisia kakkahousuja kaikki palstanaiset aina on.
07.03.2016 15:39
Juuri sen takia vanhemmat naiset aina arvostelevat nuorempia, koska hyvin muistavat millaisia ovat itse olleet.
07.03.2016 14:38
Iloinen asia naisten kannalta on, että lapsettoman naisen euro lienee sitten yli 100% lapsettoman miehen eurosta.
07.03.2016 12:45
Ärsyttävä kysymys ansainnee ärsyttävän vastauksen.
Naisia on kolmenlaisia. On niitä joiden kanssa pitää keskustella, niitä joiden kanssa ei pidä keskustella ja sitten niitä, joiden kohdalla on ihan sama kumpaan edellisistä ryhmistä ne kuuluu, koska ketään ei (enää) kiinnosta.
07.03.2016 12:41
Kyllä Vauva-lehden palstalla voi vierailla ketkä vaan kysymyssä mitä vaan ja neuvomassa asiasta kuin asiasta. Lapsen synnyttäminen on näet sellainen ponnistus, että se tuo jokaiselle äidille lähes ylimaallisen tiedon ja viisauden kaikesta.
05.03.2016 23:16
Vauva-lehden palstalla voi keskustella asiasta kuin asiasta, mutta suomi24:ssa saman voi tehdä asiantuntevammin ja asiattomammin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kyntelit
05.03.2016 22:50
Kukkakaalista en osaa sanoa. Olen aina pitänyt kukkakaalia parsakaalin vähemmän maukkaana ja värikkäänä jäljitelmänä.
05.03.2016 21:56
Kävin tekemässä ko testin ja kieliosion pisteeni on paremmat kuin 99,9% väestöstä. Tällaisia runbergejä tällä palstalla kirjoittelee, että tietäkääkin se.
(tai sitten tuon testin tulokset on ihan pari napsua säädetty vituiksi.:)
05.03.2016 21:35
Mikä salaisuus se sellainen olisi, joka leviäisi täällä kaikkien einespitsan purijoidenkin tietoisuuteen. Seuraavaksi mennään kertomaan se vauva-palstalle vai?
Eräs yrtti. Vastuuvapauslausekkeena mainittakoon kuitenkin, että koska herneet ja pavut ei kaikille aiheuta samalla tavalla suolistokaasupilviä, niin myöskään tämän "vastamyrkyn" toiminnasta ei ole takeita kaikille. Kyseinen yrtti ei myöskään nykyään tunnu kuuluvan kitymarkettien ja prismojen valikoimiin, joten tilaamiseksi tai viljelemiseksi menee.
05.03.2016 21:28
Uunin kuumennus on osa sitä harrastelua.
05.03.2016 19:00
Hernekeittoon kannattaa lisätä salainen ainesosa, joka vie siitä kyvun aiheuttaa ilmavaivoja.
Muuten jaan erkki-tädin näkemyksen pitkään kypsytettävien ruokien hienoudesta. Jostain fine dining-ravontolasta niitä ei saa, koska kenelläkään ei olisi aikaa odottaa, joten siksi joku sisäfilepihvi on niin suosittu, kun sille riittää että sen käyttää pannulla tai grillissä.
05.03.2016 18:47
Älä huolehdi. Taloyhtiö kertoo varmaan tilinumeron, kun kaipaa rahojasi. Jos jonkun laskun maksamista pitää lykätä, niin yhtiövastike on yksi turvallisimmista.
05.03.2016 14:43
958 / 984