Expuasta tulee mieleen Hitler

Palstanainen

Hitlerhän myös rääpi pienenä miehenä ja nyt on selvinnyt, että hänellä oli vain yksi kives ja epämuodostunut penis. :P

19

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omaperäinen aloitus pelata Hitler-kortti pöytään heti ensimmäisessä viestissä.

      • Palstanainen

        Toin esille kokemukseni ja mielipiteeni.


      • Palstanainen kirjoitti:

        Toin esille kokemukseni ja mielipiteeni.

        Missä te silloin Hitlerin aikaan kävitte keskustelua hänestä, kun nettiä ei vielä ollut?


      • Palstanainen
        scrg kirjoitti:

        Missä te silloin Hitlerin aikaan kävitte keskustelua hänestä, kun nettiä ei vielä ollut?

        Lue historiaa. :P


    • Naisasialooseri1

      Minä toimisin Hitlerin tavoin ja työntäisin pilluaan antaneet naiset polttouuniin, kaasukammiovaiheen jättäisin toki välistä, koska mitäs nautinnollista sinne on kuollutta lutkaa työntää, elävältä se pitää polttaa.

      • Palstanainen

        Kappas, siinä se toinen ehdokas. :P


      • KarmaPuraiseePepusta

        Toivon sinulle, Luuseri, sitä kaikkea samaa mitä muille toivot.


    • Ikis____M

      Uppista.

      • m-i-e-s

        Joku se jaksaa nostella. Mitä häpeällistä piilottelet? =)

        Itse avaukseen. Hitler oli ehdolla vuoden mieheksi ja Nobelin rauhanpalkinnon saajaksi. Vähemmästäkin sitä on ihmisiä murhattu ja maailmaa valloitettu. Onko siis aloittajan mielestä pulla vuoden mies? =P


      • Ikis____M
        m-i-e-s kirjoitti:

        Joku se jaksaa nostella. Mitä häpeällistä piilottelet? =)

        Itse avaukseen. Hitler oli ehdolla vuoden mieheksi ja Nobelin rauhanpalkinnon saajaksi. Vähemmästäkin sitä on ihmisiä murhattu ja maailmaa valloitettu. Onko siis aloittajan mielestä pulla vuoden mies? =P

        Miksi Hitler teki itsemurhan?


      • m-i-e-s
        Ikis____M kirjoitti:

        Miksi Hitler teki itsemurhan?

        Heti kun Hitler astui avioon, alkoi Eva nalkuttamaan ja lihomaan. Eihän sellaista yksikään mies kestä. =P


      • hjghjkhjk
        m-i-e-s kirjoitti:

        Heti kun Hitler astui avioon, alkoi Eva nalkuttamaan ja lihomaan. Eihän sellaista yksikään mies kestä. =P

        "hänellä oli vain yksi kives ja epämuodostunut penis."

        Niinpä niin.


      • m-i-e-s
        hjghjkhjk kirjoitti:

        "hänellä oli vain yksi kives ja epämuodostunut penis."

        Niinpä niin.

        Hyvä että olet kiinnostunut yhdestä kiveksestä ja epämuodostuneista peniksistä. =)

        Yksikin kives riittää isyyteen ja peniksen ensisijainen tehtävä nyt kumminkin on virtsan johtaminen ulos kehosta. (Toissijainen on miehen seksuaalinen nautinto ja lisääntyminen)

        [Huomattavasti helpompaa on riistää tappion hetkellä henkensä, kun joutua liittoutuman piinattavaksi eläimeksi ja kansalaisten sirkushuviksi homehtuneille / mädille hedelmille / vihanneksille. Ei tarvitse vastata sotarikoksista ja kärsiä, kun voi hoitaa itsensä pois päiviltä. Alasti raipattuna olisi varmasti joutunut ratsastamaan jokaiseen kylään ja kaupunkiin jossa hän soti, jotta olisivat päässeet heittelemään häntä kukkakaaleilla. Onneksi viattomat vihannekset säästyi nöyryytykseltä.]


      • hjghjkhjk
        m-i-e-s kirjoitti:

        Hyvä että olet kiinnostunut yhdestä kiveksestä ja epämuodostuneista peniksistä. =)

        Yksikin kives riittää isyyteen ja peniksen ensisijainen tehtävä nyt kumminkin on virtsan johtaminen ulos kehosta. (Toissijainen on miehen seksuaalinen nautinto ja lisääntyminen)

        [Huomattavasti helpompaa on riistää tappion hetkellä henkensä, kun joutua liittoutuman piinattavaksi eläimeksi ja kansalaisten sirkushuviksi homehtuneille / mädille hedelmille / vihanneksille. Ei tarvitse vastata sotarikoksista ja kärsiä, kun voi hoitaa itsensä pois päiviltä. Alasti raipattuna olisi varmasti joutunut ratsastamaan jokaiseen kylään ja kaupunkiin jossa hän soti, jotta olisivat päässeet heittelemään häntä kukkakaaleilla. Onneksi viattomat vihannekset säästyi nöyryytykseltä.]

        Faktaa.


      • Ex------------PUA

        Taas on kurppa raivoissaan, ja näyttää tyhmytensä ja lapsellisuutensa:
        - Tekemällä henkilöhyökkäyksiä
        - Varastelemalla nimimerkkejä
        - Ja tietysti muistuttamalla kuka on keskutelun hävinnyt osapuoli: "Usein (natsi-Saksaan liittymättömässä) keskustelussa Hitlerin tai natsit ensimmäisenä maininnutta pidetään argumentoinnin hävinneenä osapuolena.""


    • Ex------------PUA

      Oli vaiin ajan kysymys, milloin tätä; http://keskustelu.suomi24.fi/t/14168961/ex-puan-voitto-ja-terminaalinen-kurpparaivo!

      seuraisi tämä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Natsikortti

      "Usein (natsi-Saksaan liittymättömässä) keskustelussa Hitlerin tai natsit ensimmäisenä maininnutta pidetään argumentoinnin hävinneenä osapuolena."

      :D Varsin osuvaa!

      Muutenhan tuo on sikäli hyvä vertaus, että Aatu oli mahtava hallitusmies, jonka nimeä katkerat ja tappiolliset hävinneet osapuolet pyrkivät häpäisemään shaming languagelle ja henkilöhyökkäyksillä.

      Kukaan ei todellisuudessa tiedä miltä Aatun housuissa näytti, paitsi hänen useat naisensa.

      Joku Neuvostliitosta lähtenyt propaganda nyt ei todellakaan ole mitään mitä kukaan kriittiseen ajatteluun kykenevä uskoisi.

      • hjghjkhjk

        "Kukaan ei todellisuudessa tiedä miltä Aatun housuissa näytti, paitsi hänen useat naisensa."

        Hitlerillä ei ollut naisia. Braun vain kulissi. Hitleriä jopa arveltu homoksi, mutta syy seksittömyyteen on se, että hänellä oli vain yksi kives ja epämuodostunut penis.


    • niinsevainon
    • Palstanainen

      Kivaa ja mielenkiintoista liikehdintää ketjussa. :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe