Kyllä meissä ATM-aisureissa on jos ei nyt ihan neroja, niin erittäin älykkäitä aisureita ainakin. Olemmeko liian älykkäitä naisille sitten? Vai ovatko naiset liian tyhmiä meille?
http://tieku.fi/ihminen/aivot/ao-testi/ilmainen-ao-testi-tieteen-kuvalehden-suomenkielinen-ao-testi
Mittasin juuri älykkyyteni 138
26
168
Vastaukset
Miehen älykkyydellä ei ole naiselle mitään merkitystä. Vähä-älyisinkin apina saa pillua, jos on riittävän assertiivinen paska.
- Assertiivisuus
Assertiivisuus on hyvä ja toivottava ominaisuus, ei liity paskuuteen millään lailla. Jos dominoivuus on se mitä haet, niin kaiva sanakirja esiin.
Älykkäät naiset haluavat älykkään miehen. Assertiivisuus kirjoitti:
Assertiivisuus on hyvä ja toivottava ominaisuus, ei liity paskuuteen millään lailla. Jos dominoivuus on se mitä haet, niin kaiva sanakirja esiin.
Älykkäät naiset haluavat älykkään miehen.Paskoillakin voi olla hyviä ja toivottavia ominaisuuksia.
Älykkäät naiset sanovat haluavansa älykkään miehen.- assertiivisuus
HC-ätmel kirjoitti:
Paskoillakin voi olla hyviä ja toivottavia ominaisuuksia.
Älykkäät naiset sanovat haluavansa älykkään miehen.Kyllä, mutta käytit termiä ikäänkuin se olisi yleinen ominaisuus paskoilla.
Miksi älykäs nainen haluaisi tyhmän miehen? assertiivisuus kirjoitti:
Kyllä, mutta käytit termiä ikäänkuin se olisi yleinen ominaisuus paskoilla.
Miksi älykäs nainen haluaisi tyhmän miehen?Laitoin adjektiivin ennen substantiivia. Loppu on omaa tulkintaasi.
Koska pimppi tekee valinnan.Naisen älykkyydellä ei ole miehelle mitään merkitystä. Mitä tyhmempi sen parempi. Peruskoulupohja on miehelle vallan riittävä osoitus naisen älykkyydestä.
- assertiivisuus
HC-ätmel kirjoitti:
Laitoin adjektiivin ennen substantiivia. Loppu on omaa tulkintaasi.
Koska pimppi tekee valinnan.Aivan, käytit kyseistä sanaa vain koska se kuulostaa hienolta. Mitään tekemistä sillä ei taas todellisuuden kanssa ole.
Mutta entä jos nainen on frigidi? Tai voiko älykäs mies herättää tunteita vai onko se ominaista vain tyhmille? Aika höpöhöpöä taas. assertiivisuus kirjoitti:
Aivan, käytit kyseistä sanaa vain koska se kuulostaa hienolta. Mitään tekemistä sillä ei taas todellisuuden kanssa ole.
Mutta entä jos nainen on frigidi? Tai voiko älykäs mies herättää tunteita vai onko se ominaista vain tyhmille? Aika höpöhöpöä taas.Kerrohan nyt vain ihan rohkeasti meille kaikille, mitkä kohdat tässä tekstissä antavat kuvan assertiivisuuden paskojen yleisenä ominaisuutena:
"Miehen älykkyydellä ei ole naiselle mitään merkitystä. Vähä-älyisinkin apina saa pillua, jos on riittävän assertiivinen paska."
Pimppi on eufemismi tunteille. Frigidilläkin naisella on tunteet. Jos ymmärtäisit lukemaasi, tajuaisit minun sanoneen, että älykkyys ei vaikuta naisen miesvalintoihin. Se tarkoittaa silloin sitä, että sillä ei ole vaikutusta, positiivista tai negatiivista. Sinulla on kuitenkin ilmeisesti niin kiire tuomitsemaan minun sanomiseni, ettet lue niitä kunnolla.- assertiivisuus
HC-ätmel kirjoitti:
Kerrohan nyt vain ihan rohkeasti meille kaikille, mitkä kohdat tässä tekstissä antavat kuvan assertiivisuuden paskojen yleisenä ominaisuutena:
"Miehen älykkyydellä ei ole naiselle mitään merkitystä. Vähä-älyisinkin apina saa pillua, jos on riittävän assertiivinen paska."
Pimppi on eufemismi tunteille. Frigidilläkin naisella on tunteet. Jos ymmärtäisit lukemaasi, tajuaisit minun sanoneen, että älykkyys ei vaikuta naisen miesvalintoihin. Se tarkoittaa silloin sitä, että sillä ei ole vaikutusta, positiivista tai negatiivista. Sinulla on kuitenkin ilmeisesti niin kiire tuomitsemaan minun sanomiseni, ettet lue niitä kunnolla."...riittävän assertiivinen paska"
Pelkkä riittävän assertiivinen olisi ilmeisesti antanut oikean kuvan ajatuksenjuoksustasi? Tai pelkkä paska? Tässä kuitenkin implikoit sen olevan tarpeellinen ominaisuus pillunsaantiin, ja kuten tiedämme, niin paskat saavat pillua ja ovat harvoin assertiivisiä.
Kyllä, ymmärsin mitä tarkoitit, mutta väite ei ole kovin pätevä. Jos ajatellaan loogisia ja analyyttisia naisia (,joita on olemassa melko vähän), joiden elämässä tunneasioilla on pienempi rooli, niin tämäntyyppiset naiset nimenomaan etsivät sitä älykästä miestä. Älykkyydellä oikein ilmaistuna on positiivinen vaikutus osaan naisista, toisiin taas vetoaa ne emotionaaliset miehet. Ei tämä ihan noin mustavalkoinen juttu ole. - Viikkari
Hankkisit itsellesi hiukan sitä assertiivisuutta, niin ei tarvitsisi täällä aina nillittää.
Pidän älykkäistä ihmisistä, sillä olen sellainen itsekin (virallisen testin mukaan pääsisin mensaan), ja kuten muut esille tuoneet, on keskustelu silloin helpompaa, sekä tietysti hedelmällisempää. Älyköille olen hiukan liian näyttävä, "taviksille " liian älykkö. Älykkyys ei kuitenkaa ole määräävä tekijä. En ikinä huolisi miestä, joka käyttää älyään/laajaa sanavarastoaan ainoastaan ylenkatsoakseen toisia ihmisiä! Häpeä ätmeli, hyi sinua! Viikkari kirjoitti:
Hankkisit itsellesi hiukan sitä assertiivisuutta, niin ei tarvitsisi täällä aina nillittää.
Pidän älykkäistä ihmisistä, sillä olen sellainen itsekin (virallisen testin mukaan pääsisin mensaan), ja kuten muut esille tuoneet, on keskustelu silloin helpompaa, sekä tietysti hedelmällisempää. Älyköille olen hiukan liian näyttävä, "taviksille " liian älykkö. Älykkyys ei kuitenkaa ole määräävä tekijä. En ikinä huolisi miestä, joka käyttää älyään/laajaa sanavarastoaan ainoastaan ylenkatsoakseen toisia ihmisiä! Häpeä ätmeli, hyi sinua!Kyllä mulla on nää aivot mukana muussakin elämässäni, ei ne ole vain palstalaisten kiusaamista varten.
- Viikkari
HC-ätmel kirjoitti:
Kyllä mulla on nää aivot mukana muussakin elämässäni, ei ne ole vain palstalaisten kiusaamista varten.
Toivoisin siis näkeväni sitä.
Olisi meille kaikille enemmän iloksi ja hyödyksi, myös itsellesi Ätmeli..
- Jaettuälykkyys
Miksi yskit yksin?
- Pahatapa
Syötkö omaa räkääsi?
- 4785
Se on peppupeukku. Suklaapeukku :D.
- shfdfgh
Sain tulokseksi 131, eli olen keskivertoa älykkäämpi. Yhden pisteen päähän jäi erittäin älykkään status. On se kumma kun näistä netti äo-testeistä saan aina loistavat pisteet mutta silti en aikoinani päässyt opiskelemaan yliopistoon ja olen rutiköyhä ja syrjäytynyt ATM. Ei ehkä kannata ottaa näitä nettitestejä kauhean vakavasti.
- aisurinAivoitukset
minä olen myös rutiköyhä ja syrjäytynyt ATM-aisuri. Eli ei tämä testi ainakaan menestyksestä kerro. Kenties päinvastoin.
- Totuudenkertojatar
Normiälykkäät, joihin tuolla tuloksella vielä lukeutuu, pärjää elämässä yleensä kaikenkaikkiaan paremmin kuin huippuälykkäät. Se helpotus siinä on. Kuuluu siihen massaan ja ymmärtää itsekin sitä paremmin kun ei ole älli pilaamassa.
- kisunkaa
Minä kaipaisin älykästä miestä, jonka kanssa moninäkökulmaista keskustelua syntyisi helposti. Voi olla, että joillekin naisille olet liian älykäs ja jotkut naiset ovat sinulle liian tyhmiä.
Ikävä sanoa, että itsekin olen joutunut toteamaan joidenkin miesten olevan minulle liian tyhmiä. Jos keskustelu on yksipuolista ja itseään täytyy jatkuvasti selventää, niin ei siitä mitään tule, vaikka emotionaalisella tasolla natsaisikin. Omakaan älykkyysosamääräni ei mitenkään poikkeuksellisen korkea ole (131 tuon testin mukaan), joten voisi luulla fiksun miehen löytämisen olevan helpompaa. Kävin tekemässä ko testin ja kieliosion pisteeni on paremmat kuin 99,9% väestöstä. Tällaisia runbergejä tällä palstalla kirjoittelee, että tietäkääkin se.
(tai sitten tuon testin tulokset on ihan pari napsua säädetty vituiksi.:)- Kilttiatm
Mittasin älyni kahdella eri mittarilla ja tulos oli 125-130. Mittasin myös älyni netin eri mittareilla ja tulos oli siinä 130 paikkeilla.
- Bi-nainen
Älykkäänä miehenä sun on sitten helppo selvittää miten ihmissuhteita luodaan ja ylläpidetään, eikö?
- ressw
Äly ja sosiaaliset taidot onkin sitten asia erikseen...
- Totuudenkertojatar
158. En silti liittynyt.
- Rekkapena12
147
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697594Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435144- 983625
- 442819
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462409Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715