Palstan naisen tai miehen kanssa?
Mitä tekisit
23
161
Vastaukset
- m-i-e-s
Mitä tekisin palstan naisen kanssa? =D Kysythän vakavissasi, kysythän?
Juottaisin hänet humalaan ja joutuisin seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. =P
Mitä naisten kanssa yleensä tehdään? =) Jutellaan, katsellaan, nautitaan, tarjoillaan, arvostetaan, kunnioitetaan, hymyillään, kohdellaan, humallutaan, kuunnellaan, ymmärretään, suudellaan, huomioidaan, halutaan ja nyt yläkertaan tuli Windowsille tuttu sininen kuoleman ruutu. <3 (nainen, palstan nainen tietää parhaiten, mitä minulle ja lompakolleni pitää tehdä. =P)- suunnitelmainen
Olet hauska :)
Kumman? Veikkaan että naisen kohdalla juoksisin karkuun jaaaa miehen kohdalla... juoksisin karkuun. Vauhti varmaan riippuisi jahtaajasta.
- helmiä.sioille
Heh, no palstailisin(keskustelisin palstalla). Mitä muuta pitäisi tehdä?
Voisin lähteä atännän kanssa hiihtoretkelle. Sitten jos löytyisi laavu tai joku vastaava, niin voisimme harrastaa makkaranpaistoa
- m-i-e-s
Paistaisitko "makkaraani". Not bad, not bad at all. =) (lämmintä mehua mukaan)
- erkki-täti
m-i-e-s kirjoitti:
Paistaisitko "makkaraani". Not bad, not bad at all. =) (lämmintä mehua mukaan)
Niinpä :)
Itsekin ihmettelin, miksi sanavalinta oli "voisimme harrastaa makkaranpaistoa" eikä "voisimme paistaa makkaraa", heh...melkein jo tuli luetuksi, että "voisimme harrastaa makkaranpiilotusta". - m-i-e-s
erkki-täti kirjoitti:
Niinpä :)
Itsekin ihmettelin, miksi sanavalinta oli "voisimme harrastaa makkaranpaistoa" eikä "voisimme paistaa makkaraa", heh...melkein jo tuli luetuksi, että "voisimme harrastaa makkaranpiilotusta".Ehkäpä Hiukan ujo ja sivistynyt herra. Saattaa olla loppu illan hämillään punastuneena makkaran piilotukselle. =)
- Ikis__M
m-i-e-s kirjoitti:
Ehkäpä Hiukan ujo ja sivistynyt herra. Saattaa olla loppu illan hämillään punastuneena makkaran piilotukselle. =)
Pujotteilja on peliäijä. Juuri tuollaisiin pikkutuhmia kaksimielisyyksiä viljeleviin miehiin kaikki naiset aina rakastuvat.
- atännä
Ahaa, jännä harrastus. En syö makkaraa, mutta kai sitä paistella vois. :)
atännä kirjoitti:
Ahaa, jännä harrastus. En syö makkaraa, mutta kai sitä paistella vois. :)
Uunin kuumennus on osa sitä harrastelua.
- erkki-täti
scrg kirjoitti:
Uunin kuumennus on osa sitä harrastelua.
Grrr...
Nyt jäi pujottelija kiinni, on palstan naistenmies ihan selkeästi. Hiljaisena taustalla vaanii saalista. atännä kirjoitti:
Ahaa, jännä harrastus. En syö makkaraa, mutta kai sitä paistella vois. :)
Jotain muutakin voi kai paistaa, tai lämmittää nuotiolla, esim juustoleipää
- vois.tavata.toisenkin
jos tapaisin palsta naisen niin tutustuisin vähän häneen ja sitten yhdessä etsisimme hänelle iki oman miehen ja hyvillä mielin voisin lähteä kotiin tietäen naikkonen joutui hyviin käsiin ja odottelisin kutsua häihin ja ristiäisiin moniin
- ätminki
naista panisin koko yön läpi jos olisin rohkeempi ja osaisin iskeä ja osaisin panna en oo koskaan pannu nii eihän siitäkää mitää tulis eli en tekis naisen kanssa varmaan mitää sitte miehen kans voisin vaikka kahvia juoda ja jutella
- nyplääjä
Pitsin nypläystä
- m-i-e-s
Game on. =P Kumpi tuo pitsit?
- pinkit
varmaan nainen, pitsilegginsit
- Jäsenjii
Rustaisimme naisen kanssa peiton alla taskulampun valossa ristikoita ja söisimme nakkeja.
- flowersreally
Aamuseitsemään vai iltaseitsemään?
- por.favor
Harrastaisin naisen kanssa liikuntaa ja seksiä vuoronperään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416