Mitä tekisit

seitsemään

Palstan naisen tai miehen kanssa?

23

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

      Mitä tekisin palstan naisen kanssa? =D Kysythän vakavissasi, kysythän?

      Juottaisin hänet humalaan ja joutuisin seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. =P
      Mitä naisten kanssa yleensä tehdään? =) Jutellaan, katsellaan, nautitaan, tarjoillaan, arvostetaan, kunnioitetaan, hymyillään, kohdellaan, humallutaan, kuunnellaan, ymmärretään, suudellaan, huomioidaan, halutaan ja nyt yläkertaan tuli Windowsille tuttu sininen kuoleman ruutu. <3 (nainen, palstan nainen tietää parhaiten, mitä minulle ja lompakolleni pitää tehdä. =P)

      • suunnitelmainen

        Olet hauska :)


    • Kumman? Veikkaan että naisen kohdalla juoksisin karkuun jaaaa miehen kohdalla... juoksisin karkuun. Vauhti varmaan riippuisi jahtaajasta.

    • helmiä.sioille

      Heh, no palstailisin(keskustelisin palstalla). Mitä muuta pitäisi tehdä?

    • Voisin lähteä atännän kanssa hiihtoretkelle. Sitten jos löytyisi laavu tai joku vastaava, niin voisimme harrastaa makkaranpaistoa

      • m-i-e-s

        Paistaisitko "makkaraani". Not bad, not bad at all. =) (lämmintä mehua mukaan)


      • erkki-täti
        m-i-e-s kirjoitti:

        Paistaisitko "makkaraani". Not bad, not bad at all. =) (lämmintä mehua mukaan)

        Niinpä :)

        Itsekin ihmettelin, miksi sanavalinta oli "voisimme harrastaa makkaranpaistoa" eikä "voisimme paistaa makkaraa", heh...melkein jo tuli luetuksi, että "voisimme harrastaa makkaranpiilotusta".


      • m-i-e-s
        erkki-täti kirjoitti:

        Niinpä :)

        Itsekin ihmettelin, miksi sanavalinta oli "voisimme harrastaa makkaranpaistoa" eikä "voisimme paistaa makkaraa", heh...melkein jo tuli luetuksi, että "voisimme harrastaa makkaranpiilotusta".

        Ehkäpä Hiukan ujo ja sivistynyt herra. Saattaa olla loppu illan hämillään punastuneena makkaran piilotukselle. =)


      • Pitkään kypsennetty vai lyhyt pyöräytys?


      • Ikis__M
        m-i-e-s kirjoitti:

        Ehkäpä Hiukan ujo ja sivistynyt herra. Saattaa olla loppu illan hämillään punastuneena makkaran piilotukselle. =)

        Pujotteilja on peliäijä. Juuri tuollaisiin pikkutuhmia kaksimielisyyksiä viljeleviin miehiin kaikki naiset aina rakastuvat.


      • Tässä tuli nyt aikamoinen kolhu, kiltin ja kunnollisen miehen maineeseen


      • atännä

        Ahaa, jännä harrastus. En syö makkaraa, mutta kai sitä paistella vois. :)


      • atännä kirjoitti:

        Ahaa, jännä harrastus. En syö makkaraa, mutta kai sitä paistella vois. :)

        Uunin kuumennus on osa sitä harrastelua.


      • erkki-täti
        scrg kirjoitti:

        Uunin kuumennus on osa sitä harrastelua.

        Grrr...

        Nyt jäi pujottelija kiinni, on palstan naistenmies ihan selkeästi. Hiljaisena taustalla vaanii saalista.


      • atännä kirjoitti:

        Ahaa, jännä harrastus. En syö makkaraa, mutta kai sitä paistella vois. :)

        Jotain muutakin voi kai paistaa, tai lämmittää nuotiolla, esim juustoleipää


    • vois.tavata.toisenkin

      jos tapaisin palsta naisen niin tutustuisin vähän häneen ja sitten yhdessä etsisimme hänelle iki oman miehen ja hyvillä mielin voisin lähteä kotiin tietäen naikkonen joutui hyviin käsiin ja odottelisin kutsua häihin ja ristiäisiin moniin

    • ätminki

      naista panisin koko yön läpi jos olisin rohkeempi ja osaisin iskeä ja osaisin panna en oo koskaan pannu nii eihän siitäkää mitää tulis eli en tekis naisen kanssa varmaan mitää sitte miehen kans voisin vaikka kahvia juoda ja jutella

    • nyplääjä

      Pitsin nypläystä

      • m-i-e-s

        Game on. =P Kumpi tuo pitsit?


      • pinkit

        varmaan nainen, pitsilegginsit


    • Jäsenjii

      Rustaisimme naisen kanssa peiton alla taskulampun valossa ristikoita ja söisimme nakkeja.

    • flowersreally

      Aamuseitsemään vai iltaseitsemään?

    • por.favor

      Harrastaisin naisen kanssa liikuntaa ja seksiä vuoronperään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe