Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ole hyvä. :)
Nykyään ei ole helppoa olla teini, kun joka tuutista tursuaa kuvia jos jonkinlaisesta ihannevartalosta. Kaikki me ollaan omanlaisiamme, eikä se suuri massa ole välttämättä oikeassa.
Pelkästään se, että jaksat nähdä vaivaa kiittääksesi tällaista kasvotonta nettirandomia osoittaa, että sä olet mukava ja fiksu tyyppi. :)
01.06.2015 17:46
Eli suomeksi sanottuna: uskallus riittää ainoastaan täällä netissä anonyyminä inisemiseen, mutta asiasta keskustelemiseen ei.
Jos et viitsi mennä ovelle keskustelemaan, niin pudota kirje postilaatikkoon.
01.06.2015 17:39
Ihan sopivalta sinä kuulostat. Elä stressaa turhasta.
01.06.2015 13:19
Oletko puhunut asiasta suoraan - ja samalla asiallisesti - naapurisi kanssa?
01.06.2015 13:11
Kerro ainakin jollekin luotettavalle aikuiselle.
31.05.2015 20:23
Hyvä susta vielä tulee. Mulla on sukulaispoika joka oli kanssa todella lyhyt ikäisekseen, mutta venähti sitten 15-vuotiaana normimittoihin.
Lääkäri kyllä aloittaa hormonihoidot sen jälkeen, kun alkaa olla huolissaan siitä, että luonto ei hoidakaan hommiaan.
Joko siemensyöksyt on alkaneet ja jos on niin paljonko ja minkälaista mälliä tulee? Siitä voi myös päätellä murrosiän vaihetta.
Tsemppiä vaan!
31.05.2015 20:10
Sählyn kieltäminen voi tuntua ylimitoitetulta, mutta rangaistusten pitääkin olla sellaisia, että ne tuntuu.
Nelonen äidinkielestä tarkoittaa sitä, että olet laiminlyönyt hommiasi. Nyt sinulla on kesä aikaa miettiä, että miten korjaat tilanteen syksyksi.
Sähly on hyvä harrastus, mutta ei siitä elantoa saa, ellei ole ihan superhuippuhyvä. Panosta siis kouluunkin.
Ota vastuuta teoistasi. Kaikesta huolimatta hyvää kesää sulle.
31.05.2015 15:39
Kyllä mä voin puhua jos ei ole jo liian myöhäistä.
31.05.2015 15:22
Tekeekö se ihmisestä automaattisesti idiootin, jos kannattaa kuolemantuomiota? Vai kenties onko kyseessä sittenkin henkilö, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä huomattuaan, että joukossamme on oikeasti pahoja ihmisiä, jotka kylvävät pelkoa ja kuolemaa jälkeensä aina ollessaan vapaalla jalalla?
Avauksesi oli juuri sellaista älyvapaata vihapuhetta, jota persujen suuhun koitetaan jatkuvasti tunkea. Osaavat he sitä itsekin puhua, mutta eivät ehkä aivan niin paljon, kuin mitä vihervasemmistoälymystö antaa ymmärtää.
30.05.2015 00:34
Minun mielestäni osasyynä masennuksen lisääntymiseen on juurikin se, että elämä on fyysisesti liian helppoa, mutta vastaavasti henkinen kuormitus on lisääntynyt mm. sosiaalisen median kautta tulevien paineiden johdosta.
Liian helpolla pääseminen ei ole ihmiselle hyväksi. Elämässä pitäisi olla haasteita ja takaiskuja jo lapsena, jotta näitä asioita opitaan sietämään.
Ei tämä tietenkään mikään yleispätevä mielipide ole.
29.05.2015 17:42
Sinä kuulostat todella ihanalta rehelliseltä ihmiseltä.
Toivon totisesti että uskallat vielä olla ihan rehellisesti lapsi. Toivottavasti uskallat puhua vanhemmillesi tunteistasi. Mä olen ihan varma, että heidän sydämeltään vierähtää kivi, jos he saavat kuulla sen, että heidän lapsensa ei ihan vielä halua alkaa teiniwannabeaikuiseksi.:)
29.05.2015 17:30
Sukupuolisiveellisyyttä loukkaavien kuvien tai kuvatallenteiden yhteydessä laki määrittelee lapseksi kaikki alle 18-vuotiaat.
Mun mielestä se on ihan ok jos 15-vuotiaat tai nuoremmatkin pitää kimppakivaa keskenään, netissä tai livenä, jos se on vapaaehtoista, mutta niiden kuvien ja videoshown kanssa kannattaa olla varovainen.
29.05.2015 17:21
Verenvuoto ei kuulosta normaalilta. Syitä voi tietysti olla monia aina liiallisesta itsetyydytyksestä johonkin sairauteen. Syy kuitenkin kannattaisi selvittää.
28.05.2015 16:23
Vmp...
28.05.2015 16:06
Laitoin sulle hangouts-viestin.
26.05.2015 21:21
Huomenna keskiviikkona olisin vapaa todennäköisesti n. klo 2030.
Uskallatko jo kertoa sen tilin, jolla sinuun saa yhteyden? :) Voihan siellä laittaa alkuun vaikka mailiakin, jos vapaa-ajat ei kohtaa.
26.05.2015 20:59
http://www.reimari.info/info/apua/auttavat-puhelimet/
Jos et uskalla mennä kasvotusten puhumaan, niin tuolta ehkä löydät apua.
26.05.2015 17:09
Mulle on lupailtu, että työpäivä päättyisi tänään puoli kahdeksaan mennessä. Että jos silloin. :)
26.05.2015 17:03
No tavallaan hyvä tuuri, koska minä ennätin tänne vasta nyt.
Mitenkäs se kik? Se on ainakin anonyymi. Haittapuolena se, että toimii vaan puhelimessa. Tai Googlen hangouts?
Mä sain vasta tänään tietää viikon työaikataulun ja se on näköjään todella huonosti ennustettava ja päivät saattaa olla pitkiäkin.
25.05.2015 23:07
Valitettavasti en nyt pysty lupaamaan, että ennätän yhdeksäksi sinne chattiin. Käyn kyllä katsomassa siellä heti kun ennätän. Kymmeneltä uskoisin viimeistään olevani siellä, mutta onhan se jo vähän myöhä.
Valitettavasti työpäivä vähän venähtää.
25.05.2015 16:46
109 / 111