Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+teillä+ole+yhtään+yhteistä+tuttavaa,+joka+voisi+välittää+viestin?
17.04.2020 23:33
Mitä+jos+kysyisit+häneltä+itseltään?
17.04.2020 13:36
Haittaako+tilanne+jotenkin+elämääsi+tällä+hetkellä?+Jos+ei,+niin+sinun+ei+tarvitse+vielä+tehdä+mitään+asialle.+Tiukka+esinahka+löystyy+usein+ihan+luonnostaan+murrosiän+myötä+ja+murrosikäisenkin+pojan+esinahka+saattaa+olla+vielä+kiinni+terskassa.+Se+on+normaalia.
Jos+siitä+tiukkuudesta+on+haittaa,+niin+voit+tietysti+koettaa+venytellä+sitä,+mutta+älä+revi+väkisin.+Sama+juttu,+jos+tilanne+ei+korjaannu+mitenkään+murrosikäsi+edetessä.
Mene+rohkeasti+lääkäriin,+jos+asia+haittaa+elämääsi,+eikä+korjaannu+omin+neuvoin.+Lääkäri+osaa+kyllä+sitten+sanoa,+että+mikä+paras+hoitokeino+on.
17.04.2020 02:31
En+kyllä+keksi+muuta+vaihtoehtoa,+kuin+että+olet+kuullut+väärin+tokaisun+"oh+shit".+
Tosin+jos+kyseessä+on+joku+nuorisokulttuurin+juttu,+niin+luonnollisesti+olen+sellaisesta+ihan+pihalla.
14.04.2020 22:27
Jos+teillä+ei+ole+yhteisiä+tuttuja,+niin+miksi+stressata+asiasta?+Eihän+ne+mahdolliset+paskapuheet+silloin+kovin+helpolla+sinun+tuttujesi+korviin+päädy.
Jos+asiaa+pitää+kuitenkin+penkoa,+niin+aloittaisin+siitä+henkilöstä,+jolta+ne+huhut+kuulit+ja+kysyisin+häneltä+tarkennuksia+asiaan.
14.04.2020 22:22
Onko+siihen+paheksuvaan+äänensävyyn+ja+puhelimen+pois+ottamiseen+joku+syy?+Vaikea+nimittäin+kuvitella,+ettei+olisi,+jos+kerran+äitisikin+on+isäsi+puolella.
Jos+syy+on+olemassa,+niin+mene+takaisin+kotiin+ja+poista+se+syy+käytöksestäsi.+Et+voita+mitään+pakenemalla,+ongelmasi+vain+pahenevat.
Voit+myös+tehdä+itsestäsi+lastensuojeluilmoituksen,+jolloin+lastensuojelu+selvittää+asian.
12.04.2020 01:26
"Mother+fucker".
12.04.2020 01:16
No+kysy+sama+kysymys+niiltä+isovanhemmiltasi.+Ehkä+he+ymmärtävät+tarpeesi+ja+keksivät+jotain+pikku+puuhaa,+josta+sinut+voi+palkita+ihan+rahalla.+
Pulloja+voi+tietysti+aina+koettaa+keräillä.
12.04.2020 01:14
On+aika+törkeää+leimata+ihminen+pedofiiliksi+pelkän+ammattinsa+takia.+Kertoo+jotain+siitä,+millaisiin+keinoihin+te+uskonnonvastustajat+olette+valmiita+turvautumaan+agendanne+edistämiseksi.+Jos+vastustaisit+liikuntaa,+niin+varmaan+olisit+leimaamassa+valmentajia+ja+seurojen+vetäjiä+pedofiileiksi.
Jos+haluat+esittää+tuollaisia+väitteitä,+niin+kerro+myös+ne+faktat,+joihin+väitteesi+perustuu.+
Tässä+tapauksessa+on+täysin+tarkoitushakuista+vedota+joihinkin+katolisen+kirkon+pedofiliaskandaaleihin.+Suomalainen+rippileiri+ei+ole+60-luvun+kirkon+poikakoti.
Suomalainen+rippileiri+on+aivan+yhtä+turvallinen+tai+jopa+turvallisempi+paikka,+kuin+mikä+tahansa+kesäleiri.+Jos+väität+jotain+muuta,+olet+valehtelija.
Kenenkään+ei+ole+pakko+mennä+rippileirille.+Jokaisella+leirille+menijällä+on+kuitenkin+oikeus+sinne+mennä+ja+vieläpä+ilman,+että+sinä+kyseenalaistat+hänen+valintansa.
Terveisin+Ateisti
09.04.2020 12:03
Kotihiiri+niin+kuin+minäkin.+:D
Liittyykö+niihin+peleihin+joku+keskustelufoorumi,+jossa+voisi+kysellä,+että+onko+täällä+päin+muita+pelaajia,+joita+voisi+tavata+livenä?
Kiva,+että+harrastat+liikuntaa.+Harmi,+jos+niissä+piireissä+ei+sitä+ikäistäsi+seuraa+pyöri.
08.04.2020 23:46
Mikä+pesiksessä+ja+partiossa+tökki?
Minkälaiset+asiat+sinua+sitten+kiinnostaa+vapaa-aikanasi?
08.04.2020 18:03
Oletko+koskaan+tutustunut+Kuopion+kaupungin+nuorisopalveluihin?+
https://www.kuopio.fi/nuoret
Käy+vilkaisemassa,+että+löytyisikö+tuolta+mitään+sinua+kiinnostavaa.+Kavereita+on+helpompaa+löytää+sieltä,+missä+muut+nuoret+liikkuu.
Ja+oletko+miettinyt+sen+partion+tai+pesiksen+jatkamista?
08.04.2020 10:04
Maailma+on+näköjään+pieni...+Kuopiossa+minäkin+asun.+
Minkälaisia+viestejä+sinulle+lähetellään?+Voiko+ne+viestit+vaan+mutettaa+ja+ignoorata?
Yleensä+häiriköinti+loppuu+ennen+pitkää,+jos+siihen+ei+reagoi.+Ärsyttäjä+jaksaa+harvoin+kovin+pitkään,+jos+toinen+ei+ärsyynny.
08.04.2020 00:42
No+tuntuuko+itsestäsi,+että+häpeät+sitä?
Minä+ymmärrän+kyllä,+että+haluaisit+ikäisiäsi+kavereita,+mutta+jos+kerran+pärjäät+aikuisten+kanssa+siellä+nyrkkeilyssä,+niin+eikö+sieltä+löytyisi+kuuntelijaa+niille+normi+viikon+asioille,+joita+haluat+jollekin+muulle+kertoa?+Itse+ainakin+tykkään+siitä,+kun+joku+uskaltaa+minulle+asioistaan+kertoa,+enkä+ole+koskaan+pitänyt+mitään+ikärajoja+siinä.
Haluaisitko+sanoa,+että+missä+päin+suunnilleen+asut?+Ei+tarvitse+kertoa+mitään+täsmällistä,+mutta+kysyn,+koska+eri+paikoissa+on+erilaisia+mahdollisuuksia+löytää+niitä+kavereita.
07.04.2020 14:49
No+älä+nyt+ota+tätä+pahalla,+mutta+kyllä+sinulla+jotain+kirjoittamisen+ongelmia+ainakin+ensimmäisen+viestisi+perusteella+on.+Kerrot+niistä+siinä+ihan+itse+ja+suoraan+sanottuna+teksisi+ei+ollut+ihan+parasta+a-ryhmää.
Saat+kyllä+sanottua+asiat+ihan+ymmärrettävästi,+mutta+kyllä+ainakin+minun+käsittääkseni+sinun+ikäisen+tulisi+jo+halutessaan+pystyä+kirjoittamaan+melko+virheetöntä+tekstiä+ilman+sen+kummempia+ponnisteluja.+Voihan+se+olla,+että+et+vaan+jaksanut+näin+vapaa-ajalla+panostaa,+mutta+pointti+olikin+se,+että+ei+siihen+normaalisti+tarvitsekaan+panostaa,+vaan+se+tulee+melko+itsestään.
Minä+en+tiedä+noista+maksuista.+Ne+saattaa+olla+jopa+kuntakohtaisia.+En+tiedä+edes+sitä,+että+onko+se+lukion+lukitesti+valtakunnallinen+homma+vai+päättääkö+siitä+kunnat+itse.
Vaikka+se+bongaamasi+koulusi+opettaja+ei+tekisikään+testejä+sinun+ikäisille,+niin+kyllä+hän+varmasti+osaa+sinua+neuvoa.+Mitä+jos+ottaisit+häneen+yhteyttä?+Kai+etäyhteydet+toimii+näin+korona-aikanakin.
07.04.2020 14:40
Koetappa+tätä:
https://www.eoliitto.fi/tukea-ja-neuvontaa/luki-ja-matematiikkatestaus/
"Jos+olet+opiskelija,+ota+yhteyttä+ensisijaisesti+oppilaitoksesi+erityisopettajaan,+psykologiin+tai+terveydenhoitajaan."
07.04.2020 02:34
Vaikka+se+ei+olekaan+oikein,+että+joudut+olemaan+yksin,+niin+valitettavasti+ketään+ei+voi+pakottaa+olemaan+kenenkään+kaveri.+
Osaatko+sanoa,+että+miksi+sinua+pidetään+outona?+Ja+mitä+tarkoitat+sillä,+että+et+häpeä?
Yksi+vaihtoehto+voisi+olla+se,+että+koettaisit+myös+sellaista+harrastusta,+jossa+olet+nuorempiesi+joukossa.+Itselläni+oli+kouluaikoina+useita+pari-kolme+vuotta+nuorempia+kavereita+ja+heistä+tuli+kavereitani+siksi,+että+kohtelin+heitä+vertaisenani,+enkä+koskaan+sortanut+heitä+ikäeron+takia.+Olin+juurikin+kiltti+heille+ja+heistä+oli+selvästi+kivaa,+että+joku+vanhempi+tyyppi+oli+heidän+kaverinaan+ja+esimerkiksi+puolusti+heitä,+jos+joku+koetti+kiusata
07.04.2020 02:24
Helpottiko+ja+onko+olo+nyt+parempi?
04.04.2020 22:05
Ehkä+tämä+ei+ole+sellainen+luontoala,+jota+tarkoitat,+mutta+sanon+kuitenkin:+metsuri+tai+metsäkoneenkuljettaja.+Uskoisin,+että+on+melko+vähän+sitä+kirjan+äärellä+istumista+ja+koska+Suomi+on+metsien+maa,+niin+töitä+löytyy+varmaan+aina.
Eräopas+liikkuu+tietysti+luonnossa,+mutta+taitaa+olla+aika+marginaalinen+ala.
01.04.2020 23:51
Seksin+ostaminen+alle+18-vuotiaalta+on+rikos.+Myymällä+itseäsi+yllytät+ihmisiä+rikokseen.
31.03.2020 23:35
5 / 111