Vapaa kuvaus

Järjen ääni.

Aloituksia

5

Kommenttia

2205

1. Se,+miten+asiat+menevät+kohdallasi+tulevaisuudessa,+riippuu+sinusta+itsestäsi.+Kaikenlaisia+asioihin+myötävaikuttavia+tekijöitä+on+tietysti+aina+olemassa,+mutta+viime+kädessä+se+ratkaisujen+tekijä+löytyy+sieltä+peilistä.Toivon,+että+katsot+siihen+peiliin+ja+mietit+oikeasti,+että+miten+voisit+muuttua.+Voisit+aloittaa+vaikka+siitä,+että+et+ajattelisi+itseäsi+minään+paskana.+Jos+ihminen+itse+ei+kunnioita+ja+arvosta+itseään,+niin+tuskin+sitä+kovin+helposti+tekevät+muutkaan.Onnea+ja+menestystä+kuitenkin.+Koeta+pärjätä.
  2. Ne+vihaa+sua,+koska+et+käytä+kappalejakoja...No+joo,+lasken+leikkiä+vakavalla+asialla.+Kirjoituksesi+oli+äärimmäisen+surullista+luettavaa+ja+sen+lukemisen+jälkeen+oli+melkein+epäuskoinen+olo;+voiko+ihmiset+todellakin+olla+noin+epäreiluja...Oletko+koskaan+ajatellut,+että+koettaisit+löytää+jonkun+harrastuksen+normaaleiden+ympyröiden+ulkopuolelta?+Se+voisi+olla+hyvä+keino+tutustua+sellaisiin+ihmisiin,+joilla+ei+ole+mitään+ennakkokäsityksiä+sinusta.Voit+myös+koettaa+kysyä+ihmisiltä+suoraan,+että+mikä+sinussa+on+heidän+mielestään+vikana.+Ei+tietenkään+ole+helppoa+nostaa+kissa+tuolla+tavalla+pöydälle,+mutta+siitä+voisi+olla+korvaamatonta+apua.+En+halua+syyllistää+sinua,+mutta+usein+ihminen+on+kaikkein+sokein+juuri+omien+puutteidensa+analysoinnissa.Me+ihmiset+olemme+myös+kovin+erilaisia+sen+suhteen,+millaista+huomuota+muilta+ihmisiltä+toivomne.+Esimerkiksi+minä+en+ole+koskaan+kaivannut+sitä,+että+joku+kyselisi+siitä,+miten+päiväni+on+mennyt+tai+miten+olen+lomani+viettänyt.+Kirjoituksessasi+on+myös+pieniä+ristiriitaisuuksia:+Aluksi+sanot,+että+sinua+on+kiusattu+koko+kouluaikasi,+mutta+sitten+kerrot,+että+ala-asteella+meni+kuitenkin+ihan+hyvin+ja+muutos+tapahtui+vasta+kasiluokan+aikana.+Kerrot+myös+olleesi+masentunut+koko+ylästeen+ajan+ja+odottaneesi+pääseväsi+pois+sieltä,+vaikka+seiskaluokka+meni+kuitenkin+ihan+hyvin.+Nämä+pienet+seikat+saavat+minut+valitettavasti+miettimään+mielessäni,+että+näetkö+sinä+todellisuuden-++ja+kirjoitatko+siitä+-+siten,+kuin+asiat+ovat+todella+menneet.Tämä+nettipalstailu+tekee+pitemmän+päälle+aika+kyyniseksi.
  3. No+öh...+Ei.
  4. Internetin+keskustelupalstojen+lainalaisuuksien+perusteella+tuo+kumisaappaista+kirjoitteleva+"tyttö"+on+lähes+varmasti+joko+trolli+tai+sitten+aikuinen+mies,+jolla+on+kumisaapasfetissi...