Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se,+miten+asiat+menevät+kohdallasi+tulevaisuudessa,+riippuu+sinusta+itsestäsi.+Kaikenlaisia+asioihin+myötävaikuttavia+tekijöitä+on+tietysti+aina+olemassa,+mutta+viime+kädessä+se+ratkaisujen+tekijä+löytyy+sieltä+peilistä.
Toivon,+että+katsot+siihen+peiliin+ja+mietit+oikeasti,+että+miten+voisit+muuttua.+Voisit+aloittaa+vaikka+siitä,+että+et+ajattelisi+itseäsi+minään+paskana.+Jos+ihminen+itse+ei+kunnioita+ja+arvosta+itseään,+niin+tuskin+sitä+kovin+helposti+tekevät+muutkaan.
Onnea+ja+menestystä+kuitenkin.+Koeta+pärjätä.
06.04.2017 21:46
Töiden+teko+tulee+ensimmäisenä+mieleen.+Esim.+sukulaisilta+ja+tuttavilta+voi+kysyä,+olisiko+heillä+mitään+tarjolla.
Työllistin+itse+yhden+suunnilleen+ikäisesi+nuoren+viime+kesänä.+Minä+olin+tyytyväinen+hänen+ahkeruuteensa+ja+työn+laatuun,+hän+oli+tyytyväinen+palkkaansa.+Win-win.+:)
06.04.2017 21:36
En+ole+nähnyt.
Tiedän+kuitenkin,+että+jotkut+tykkäävät+pissata+housuun+julkisesti,+koska+heillä+on+ko.+asiaan+ja+esim.+sen+tuomaan+häpeään+liittyvä+seksuaalinen+fetissi.
Tiedän+myös+sen,+että+saman+asian+takia+jotkut+tykkäävät+kirjoitella+ko.+aiheesta+tavisten+nettifoorumeille...
06.04.2017 21:24
Miksi+ihmeessä+ihmisen+pitäisi+väen+vängällä+käyttää+vaatekappaletta,+joka+tuntuu+epämukavalle,+eikä+edes+(toivottavasti)+näy+muille???
Käytä+vaatteita,+joissa+viihdyt.+Varsinkin,+kun+kyse+on+alusvaatteista.
06.04.2017 04:39
Ne+vihaa+sua,+koska+et+käytä+kappalejakoja...
No+joo,+lasken+leikkiä+vakavalla+asialla.+Kirjoituksesi+oli+äärimmäisen+surullista+luettavaa+ja+sen+lukemisen+jälkeen+oli+melkein+epäuskoinen+olo;+voiko+ihmiset+todellakin+olla+noin+epäreiluja...
Oletko+koskaan+ajatellut,+että+koettaisit+löytää+jonkun+harrastuksen+normaaleiden+ympyröiden+ulkopuolelta?+Se+voisi+olla+hyvä+keino+tutustua+sellaisiin+ihmisiin,+joilla+ei+ole+mitään+ennakkokäsityksiä+sinusta.
Voit+myös+koettaa+kysyä+ihmisiltä+suoraan,+että+mikä+sinussa+on+heidän+mielestään+vikana.+Ei+tietenkään+ole+helppoa+nostaa+kissa+tuolla+tavalla+pöydälle,+mutta+siitä+voisi+olla+korvaamatonta+apua.+En+halua+syyllistää+sinua,+mutta+usein+ihminen+on+kaikkein+sokein+juuri+omien+puutteidensa+analysoinnissa.
Me+ihmiset+olemme+myös+kovin+erilaisia+sen+suhteen,+millaista+huomuota+muilta+ihmisiltä+toivomne.+Esimerkiksi+minä+en+ole+koskaan+kaivannut+sitä,+että+joku+kyselisi+siitä,+miten+päiväni+on+mennyt+tai+miten+olen+lomani+viettänyt.+
Kirjoituksessasi+on+myös+pieniä+ristiriitaisuuksia:+Aluksi+sanot,+että+sinua+on+kiusattu+koko+kouluaikasi,+mutta+sitten+kerrot,+että+ala-asteella+meni+kuitenkin+ihan+hyvin+ja+muutos+tapahtui+vasta+kasiluokan+aikana.+Kerrot+myös+olleesi+masentunut+koko+ylästeen+ajan+ja+odottaneesi+pääseväsi+pois+sieltä,+vaikka+seiskaluokka+meni+kuitenkin+ihan+hyvin.+Nämä+pienet+seikat+saavat+minut+valitettavasti+miettimään+mielessäni,+että+näetkö+sinä+todellisuuden-++ja+kirjoitatko+siitä+-+siten,+kuin+asiat+ovat+todella+menneet.
Tämä+nettipalstailu+tekee+pitemmän+päälle+aika+kyyniseksi.
05.04.2017 00:58
Kerro+vanhemmillesi+suoraan+ja+rehellisesti+ne+syyt,+miksi+sitä+luokkaa+haluat+vaihtaa.+Ei+kaikkea+tietysti+tarvitse+juurta+jaksain+valottaa,+mutta+pääpiirteittäin+kuitenkin.
1.+"Siis+mun+nykyiset+kaverit+(oon+niiden+kanssa+välkällä+ja+koulun+jälkeen)+on+mun+rinnakkaisluokalla...+Ja+me+haluttas+mennä+samaa+matkaa+kouluun+ja+kotiin+yms.+Mut+se+on+hieman+vaikeeta+koska+ollaan+rinnakkaisluokilla+nii+eri+ajat."
2.+"Siis+mä+en+tyyliin+enää+tunne+mun+luokkalaisia.+Ne+on+ihan+täysin+erilaisia+kun+ennen."
3.+"meidän+luokkalaiset+on+kiinnostunu+jostain+mistä+en+ite+pidä+ollenkaan..."
Voit+vaikka+sanoa,+että+samat+kouluajat+helpottaisivat+kavereidesi+ja+sinun+yhteisiä+harrastuksia.
Niin,+voisit+tietysti+ehkä+pyytää+sitä+tyttöä+lopettamaankin...
03.04.2017 23:14
Kannattaisi+ehkä+kysellä+töitä+tuolta+aikuisten+palstoilta.+Täällä+tuskin+on+kovin+paljoa+potentiaalisia+työnantajia.
03.04.2017 22:33
Eikö+positiivinen+huomio+ole+positiivista?
Sitäpaitsi+ei+meistä+nettirandomeista+kannata+pahemmin+välittää.
31.03.2017 23:30
Ole+hyvä.+Toivottavasti+onnistut.+Sinne+kuulemiseen/kuulusteluun+asiallisella+asenteella+meneminen+olisi+hyvä+alku.
Onnentoivotukseni+ei+ollut+vittuilua;+tarkoitin,+mitä+sanoin.
Ai+niin,+apua+voi+myös+pyytää,+jos+asiat+tuntuu+menevän+päin+veetä.
31.03.2017 23:28
No+öh...+Ei.
31.03.2017 22:49
Ai+että+unohtaako?+Kyllä+ne+kuule+neitiseni+tulevat+sinut+hakemaan,+sossut+ja+poliisit+yhdessä.
Jos+lopettaisit+tuon+tuittuilun+ja+angstaamisen+ja+ryhdistäytyisit,+niin+saattaisit+välttyä+laitokseen+sijoittamiselta.+Jos+siis+et+ole+sellaisessa+jo.
Mieti,+mitä+elämältäsi+ja+tulevaisuudeltasi+haluat.+Jos+haluat+"normaalin"+elämän,+niin+nyt+on+aika+alkaa+ottaa+vastuuta.
Sinä+itse+petaat+oman+elämäsi,+niin+hyvässä+kuin+pahassakin.+Saatat+tarvita+asioiden+parantamisessa+apua,+mutta+ilman+omaa+panostasi+se+ei+tule+tapahtumaan.
Btw+rosvojen+tuleekin+jäädä+kiinni+ja+pahan+saada+palkkansa.
Onnea+ja+menestystä!
31.03.2017 22:40
Anteeksi,+että+muotoilin+sanomiseni+hieman+huonosti.
On+ihan+ymmärrettävää,+että+haluaisit+pystyä+myöntämään+homoutesi.+En+kuitenkaan+usko,+että+lähipiirisi+tulee+sinulta+suuntautumistasi+kysymään.+Se+on+kuitenkin+aika+henkilökohtainen+ja+suora+kysymys.
Jos+joku+heistä+kuitenkin+kysyy,+niin+silloin+joudut+sen+valinnan+tekemään:+alatko+olla+julkisesti+sellainen+kuin+olet+vai+turvaudutko+valheeseen+sen+varmistamiseksi,+että+kotiolosi+pysyvät+siedettävinä.+Minun+mielestäni+tuo+jälkimmäinen+vaihtoehto+on+täysin+hyväksyttävä.+Sinun+oma+hyvinvointisi+on+asiassa+tärkeintä+ja+valitettavasti+vain+sinä+pystyt+arvioimaan,+että+miten+se+tavoite+parhaiten+saavutetaan.
Tsemppiä!
29.03.2017 08:14
Olisiko+aivan+kauheaa+odottaa+vielä+se+pari+vuotta,+että+ehdit+täysi-ikäiseksi?+Tällöin+voit+antaa+vanhempiesi+mielipiteille+piut+paut+ja+lähteä+tarvittaessa+lätkimään.+Täysi-ikäisenä+oman+elämänsä+herrana+tämä+kaikki+olisi+helpompaa.
Vanhempien+rakkaus+on+yleensä+ennakkoluuloja+voimakkaampi,+mutta+muihinkin+vaihtoehtoihin+on+hyvä+varautua.
En+kuitenkaan+oikein+ymmärrä,+että+miksi+sinun+ikäisen+tarvitsisi+vielä+"esittää"+seksuaalista+suuntautumistaan+kenellekään.+Sen+ehtisi+kyllä+mielestäni+tehdä+vähän+myöhemminkin.
28.03.2017 01:23
Josset+uskalla+edes+puhua+asiasta,+niin+minkälaisen+tulevaisuuden+luulet+suhteellanne+olevan..?
27.03.2017 22:41
En+haluaisi+kuulostaa+tylyltä,+mutta+ei+oikein+kuulosta+hyvältä+sen+kanavan+sisällön+kehittelemisen+kannalta,+jos+ette+edes+pysty+keksimään+sitä+nimeä...
YT+on+jo+täynnä+keskinkertaisuuksia+ja+ala-arvoisuuksia.+Jos+haluatte+huomiota,+niin+teidän+pitää+tehdä+jotain+sellaista,+joka+kiinnostaa+ihmisiä,+mutta+jota+muut+eivät+kovin+paljoa+tee.+Siinäpä+haastetta+kerrakseen.
Ehdotan+kuitenkin+jotain:+miten+olisi+vaikka+RollerBoys/Girls.+Rolling+viittaisi+ehkä+vähän+siihen+rullailuun.+Tai+RollingBoys/Girls.+Sukupuolistanne+kun+ei+ollut+puhetta.
27.03.2017 22:37
Tuhota...?+Vai+muuttaa...?
15.03.2017 21:28
Totta+kai+se+katse+voi+tarkoittaa+sitä,+että+hän+on+kiinnostunut.+Läheskään+varmaa+se+ei+ole,+mutta+mahdollisuus+on+olemassa.
Vastauksen+saat+selville+ottamalla+siitä+itse+selvää.+Mene+siis+tekemään+tuttavuutta+samalla+pettymykseen+varautuen.
11.03.2017 08:36
Ei+siinä+pipon+päässä+pitämisessä+sisätiloissa+mitään+järkeä+olekaan.+Mitään+järkisyytähän+ko.+toiminnalle+ei+ole,+ainoa+syy+on+"ku+mä+haluuuun".
FYI:+Se+on+edelleenkin+epähygienistä.
Lopeta+tuo+kermaperseily+ja+ponnista+yli+tuosta+asiasta!
04.03.2017 08:13
Ala+laskuttamaan+häntä+pesulapalvelustasi.
Ai+niin,+kyllä+sinä+voit.+"En+voi"+-+kitiseminen+ei+perustu+mihinkään+järkisyyhyn.
03.03.2017 17:58
Internetin+keskustelupalstojen+lainalaisuuksien+perusteella+tuo+kumisaappaista+kirjoitteleva+"tyttö"+on+lähes+varmasti+joko+trolli+tai+sitten+aikuinen+mies,+jolla+on+kumisaapasfetissi...
03.03.2017 17:46
66 / 111