Vapaa kuvaus

Järjen ääni.

Aloituksia

5

Kommenttia

2205

  1. Ei nörtteydessä ole mitään vikaa. Sinun ikäisesi eivät vaan ole monestikaan vielä tarpeeksi kyosiä hyväksymään - saatikka arvostamaan - erilaisuutta.

    Nuo asiat, joita opettelet, tulevat todennäköisesti auttamaan sinua tulevaisuudessa paljon enemmän kuin ne jutut, joita ne ceeässää pelaavat fudis/lätkä/säbätusinateinit harrastaa.

    Koulu kestää vain muutaman vuoden. Jos et saa kavereita ikäisistäsi, niin etsi niitä tarvittaessa vanhemman ja kypsemmän väen joukosta. Jopa monet aikuisten harrastusporukat hyväksyvät joukkoonsa sinun ikäisiäsi nuoria, jotka osaavat olla perseilemättä. Kuulostat juuri tuollaiselta.

    Koeta löytää jotain seuraa, sillä täysin yksin ei ole hyvä olla.
  2. Koska se on gangstaa?
  3. Olet oikeassa.