Moro.
Toivottavasti tää on oikee paikka kertoo / kysyy tästä.
Mut tosiaan ympärileikattiin noin puol vuot sit ja jossain vaiheessa penikseni oikealle puolelle ilmaantui "patti", joka tuntuu keskeltä kovalta ja sen päällä on viel toinen punainen patti. Se oli mul sillonkin kun jossain kontrollikäynnillä olin mut en ottanut asiaa puheeksi. Ei tosin se kirurgikaan sanonut mitään asiasta. Sitten kun sitä katsoo tarkasti nii vois myös huomata, että se on tullut sielt jostain esinahan "alta" ja olis kai kasvanut terskaan vaan kiinni? Miten mun kannattais edetä kotikonstein? Lääkäriin en haluaisi lähtee kuitenkaan ja varsinkin jos täm voi hoitaa ihan kotonaki.
Ei asiattomuuksia tähän ketjuun, kiitos! Kiitän jo etukäteen kaikkia avuliaita ihmisiä? :3
Ympärileikatussa peniksessä "patti"
5
174
Vastaukset
- InhottavaTosikko
Mene nyt kuitenkin lääkäriin, koska eihän tuosta pysty näkemättä sanomaan yhtään mitään.
https://www.google.fi/search?site=&source=hp&ei=JHYaV6WxHeeU6ATj5bHoBQ&q=patti peniksessä&oq=patti peniksessä&gs_l=mobile-gws-hp.3...2326.9346.0.9758.17.17.0.6.6.0.337.1807.13j2j1j1.17.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..0.9.921.0.FRG5HoX-0vY
Tuolta voit haarukoida sitä, mistä voisi olla kysymys. Sieltä löytyy myls niitä paikkoja, joista edes teoriassa saattaisi saada jonkun järkevän vastauksen. Osaan paikoista voi lähettää kuviakin vaivasta. Ainakin väestöliiton palvelu taisi olla sellainen.- Alkuperäinenkirjoittaja
Oon kattellu jo. Nyt lähinnä toivon, että täältä saisi apua.
Alkuperäinenkirjoittaja kirjoitti:
Oon kattellu jo. Nyt lähinnä toivon, että täältä saisi apua.
Älä toivo liikoja. Lääketieteen ammattilainenkaan tuskin pystyy vaivaasi näkemättä muuta kuin arvailemaan. Mutta onnea yritykseen.
- SoriEnOsannuAuttaa
Mee ny sinne lääkärin juttusille, ei ikävä kyllä voi näkemättä mitään oikein sanoo...
Ootko muuten toipunu hyvin? Tuntuuko jo normaalilta että terska on paljaana? Ite oon tottunu jo monta vuotta sitten enkä enää osais kuvitella miltä esinahka tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613