Moro.
Toivottavasti tää on oikee paikka kertoo / kysyy tästä.
Mut tosiaan ympärileikattiin noin puol vuot sit ja jossain vaiheessa penikseni oikealle puolelle ilmaantui "patti", joka tuntuu keskeltä kovalta ja sen päällä on viel toinen punainen patti. Se oli mul sillonkin kun jossain kontrollikäynnillä olin mut en ottanut asiaa puheeksi. Ei tosin se kirurgikaan sanonut mitään asiasta. Sitten kun sitä katsoo tarkasti nii vois myös huomata, että se on tullut sielt jostain esinahan "alta" ja olis kai kasvanut terskaan vaan kiinni? Miten mun kannattais edetä kotikonstein? Lääkäriin en haluaisi lähtee kuitenkaan ja varsinkin jos täm voi hoitaa ihan kotonaki.
Ei asiattomuuksia tähän ketjuun, kiitos! Kiitän jo etukäteen kaikkia avuliaita ihmisiä? :3
Ympärileikatussa peniksessä "patti"
5
136
Vastaukset
- InhottavaTosikko
Mene nyt kuitenkin lääkäriin, koska eihän tuosta pysty näkemättä sanomaan yhtään mitään.
https://www.google.fi/search?site=&source=hp&ei=JHYaV6WxHeeU6ATj5bHoBQ&q=patti peniksessä&oq=patti peniksessä&gs_l=mobile-gws-hp.3...2326.9346.0.9758.17.17.0.6.6.0.337.1807.13j2j1j1.17.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..0.9.921.0.FRG5HoX-0vY
Tuolta voit haarukoida sitä, mistä voisi olla kysymys. Sieltä löytyy myls niitä paikkoja, joista edes teoriassa saattaisi saada jonkun järkevän vastauksen. Osaan paikoista voi lähettää kuviakin vaivasta. Ainakin väestöliiton palvelu taisi olla sellainen.- Alkuperäinenkirjoittaja
Oon kattellu jo. Nyt lähinnä toivon, että täältä saisi apua.
Alkuperäinenkirjoittaja kirjoitti:
Oon kattellu jo. Nyt lähinnä toivon, että täältä saisi apua.
Älä toivo liikoja. Lääketieteen ammattilainenkaan tuskin pystyy vaivaasi näkemättä muuta kuin arvailemaan. Mutta onnea yritykseen.
- SoriEnOsannuAuttaa
Mee ny sinne lääkärin juttusille, ei ikävä kyllä voi näkemättä mitään oikein sanoo...
Ootko muuten toipunu hyvin? Tuntuuko jo normaalilta että terska on paljaana? Ite oon tottunu jo monta vuotta sitten enkä enää osais kuvitella miltä esinahka tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4954001Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi493830Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303059Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902260- 1582078
- 1051770
- 1321634
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541460Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.431314Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71218