Miksi pojat pitävät huppua päässä?

gjll

Miksi he haluavat peittää päänsä hupulla?

29

3508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KatujenKuningas

Koska se näyttää siistiltä ja sopii joihinkin tyyleihin kuin nenä päähän. :)

• terapeutti

Se on jäänne siltä ajalta, kun poika oli äitinsä kohdussa, tarjoaa jonkinlaista turvaa.

• Huppu luo kuoren, jossa epävarma ihminen kokee olevansa turvassa ulkomaailmalta.
      Tai sitten se lämmittää, tuntuu mukavalta ja näyttää hyvältä.

• Anonyymi

Ei se näytä hyvältä. Se näyttää lähinnä siltä että reppana pakenee kohtuun.

• gjll

Onko lisää mielipiteitä?

• moi348957

ei -_-

• Koska se on gangstaa?

• juuhhuuh

Söpööh jos joku poikaa pitää huppuu

• Itseyksiö420

Kulkisiin maski pääs jos pystyis mut ei viitsi ihan sellaisen kaa liikkua nii pitää olla huppu pääs Koska oon pilvessä dääm

• cops1

Rikolliset narkit pukeutuu piilohuppuun.

• Zzzzzzzzzzzzzzzzz

Kyl tytötki pitää huppua päässä. Esim. mää saatan joskus pitää huppuu päässä, koska se lämmittää, tuntuu mukavalta ja tekee turvallisen olon. Ja mä oon siis tyttö.

• hupparityttö02

Sillon pääsee vähän niinku suojaan muitten ikäviltä mielipiteiltä esim jos hiukset on huonosti tai jos vaan ite kokee ittensä yksinäiseks nii jos on huppu päässä sitä ei huomaa.
        oon siis tyttö ja ite pidän huppuu aina kun lähen huoneestani ja tässä oli syitä mitä mä keksin.

• wefefwefwfe

no jotkut pitää koska luulee sen olevan siistiä. itse pidän vaan sillon kun sataa tai on kylmä.

• Flexio

Varmaan on monta syytä, enimmäksi epävarmuus ja halu olla turvassa hupun sisällä.

• ujooooooooooo

poika on sillon erittäin ujo.

• Joonainon

Säälittäviä

• Merotero

Punastelu ja nolostelu lippiksen ja hupun käytön takia on helpompi piilottaa. Samoin nykyiset rumat tukkalaitteet tai orastava kalju. Jotkut varmaan luulevat olevansa enemmän katu-uskottavia huppu päässä 26° kesäterassilla.

• eeeeeeeeeeeeeee

He paalaavat siten takaisin kohdun turviin.

• skaterdude

Koska hupparit on älyttömän mukavia.

• Huppupää666

Just sentakia että tee ihmiset ette näkiskää mua eroo ihmisistä kokonaa!

• kaikkikattoo

Sen takii kun on omassa päässä sellainen mieli, että kaikki kyttää ja kattoo mua. Inhottaa naamassa olevat finnit ja kun punastelen koko ajan. Silloin on helppo mennä hupun alle ja laittaa aurinkolasit päähän niin on paljon coolimpaa, siis omaa epävarmuutta piiloon, kun KAIKKI kattoo ja näkee mun tyhmyyden ja tietty sen takii kun kaikki kaveritkin tekee niin...

No joo... tuskimpa kannattaa ottaa toisten mielipide kirjoituksia niin vakavasti, jos joku heikko nyt otti itteensä tästä kirjoituksesta...

• Huppukingzzz

Ai miks huppua päässä no tuossa sääs pakko pitää suojaa kylmältä ja totuus kysymys Kai:D

• Anonyymi

huppu ja aurinkolasit päässä niin ei kukaan huomaa et silmät punottaa ku on pilvessä

• Anonyymi

Yks syy että pojat on ujoja ja arkoja ja että heitä pelottaa että joku tunnistaa heidät. Jotku pojat on ruvennu kaljuuntumaan ja haluavat peittää päänsä joka on kuin kullin nuppi. Siis, yleisesti syynä on arkuus, pelko, läheisyyden puute, yms.

• Anonyymi

Kyllähän nuo huippumiehet näyttää aika reppanoilta yleensä. Hirveä pelko ja ahdistus heitä vaivaavat.

• Anonyymi

Ite käytän huppareita, mutta en käytä koskaan huppua jollei ole tarpeeksi paska sää.

• Anonyymi

Jos on bad hairday

• Anonyymi

Tai no-hair....

• Anonyymi

Aivan säälittävän näköistä😂

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      494
      3977
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3816
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3049
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2260
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      158
      2068
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1760
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      132
      1624
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1460
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      42
      1308
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1208
    Aihe