...on sellasia itteensä täynnä olevia hikkejä. Satuin päätymään yläasteelle jossa luokka täynnä näitä kusiaisia, ei siinä mitää olkoon vaan hyviä koulussa sun muuta, mut joka vitun kerta ku he saa kokeen takasi ni se saatanan ylimieline ilme naamal ja sit "kymppi tietty". Muutenki niin vitun retui (oon 7lk) ku joka päivä ulkohousut jalas koulussa! vaik ois 10°C niin siitä huolimat... Mua oikeesti vituttaa mennä kouluu joka päivä ku joudun kestää noit samoi tyyppei viel jotai 2,5 vuotta...siis ku he ei oo yhtää sellasii ihmisii ku minä (joo ei tarviikkaa olla ku minä mut en tuu vaa toimee noide kaa) sit ku opettaja sanoo jonku asia ni heiä pakko kommentoida et "ei se noin mee kun minä olen lukenut ja tiedän". ni en oikeesti pysty keskittyy siihe opiskeluu ku he keskeyttää opettaja puheet kokoaja...
olen puhunut.
mua vituttaa ihmiset jotka...
2
139
Vastaukset
Jos et voi voittaa heitä, liity heihin. ;)
Tuo ulkohousukommentti meni vähän ohi... Mitä se sinua liikuttaa, mitä muut pitää päällään? Vai onko ne housut sinulla?
Yläasteen jälkeen noita samoja ihmisiä on lukiossa/amiskassa ja sen jälkeen jatko-opinnoissa, työpaikoilla, intissä, you name it. Ei välttämättä juuri tuollaisia "hikkejä", mutta muuten ärsyttäviä ihmisiä. Eikä siihen ole oikein olemassa muuta selviytymiskeinoa, kuin dealing with it.
Keskity itseesi ja koita jättää ärsyttävät ihmiset vähemmälle huomiolle. Turhaan sinä oman päiväsi annat mennä pilalle toisten ihmisten takia. Onnea ja menestystä ja aurinkoista kevättä! :)- Jalaa
Kannattaa oppia tulemaan toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Tekstisi perusteella vaikutat aikamoiselta kusipäältä. Ajattele sellaista tilannetta, että joku noista sun vihaamistasi henkilöistä, voi olla joku päivä sun pomo työpaikalla. Mitäs sit teet? Käyt vetää turpaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558