Hei. Tänään koulussa tapahtui jotain todella pelottavaa ;(( olin siis välitunnilla ja kavereitten kanssa. Yhtäkkiä minun poikaystäväni tuli ja löi minua ilman mitään syytä. Rupesin heti itkemään aivan suunnattomasti ja en mennyt seuraavalle tunnille.
En siis ymmärrä miksi hän teki noin. Olen 8. Luokalla ja en ole itse tehnyt hänelle mitään. Hän ei edes pyytänyt anteeksi ;((((
Poikaystäväni löi minua
28
535
Vastaukset
- kerrojollekkinauttavalle
Oliko sun kaverit tyttöjä vai poikia? Jos oli poikia niin saattaa olla että poika oli mustasukkainen. Mutta jos oikeesti et tunne että tää jätkä ansaitsee sua niin älä oo sen kaa ja jos se jatkaa tota niin sit sanot joillekkin että asialle tehdään jotain
- Tyttö15vee
Kavereita on tyttöjä
- Teerkslslslsl
Yritä miettii mist se ois suuttunut ja kerro toki meillekkin
- Tyttö15vee
No en oo aivan varma. Varmaan siksi että sanoin olevani ihastunut johonkin toiseen poikaan ja en kertonut sitä hänelle :/
- LOLIHENTAI1
Vittu ansaitsit sen
- aisaatana
Voi vittu että kyllä taas loistaa se järki kirkkaasti... Miten vitun tyhmä voi olla jos kerrotaan muille että on ihastunu toiseen ja sit ihmetelleen kun poikaystävä suuttuu noin pahasti. Perkeleen älytön pissis kun ei tajuta et tarina kiertää kyllä poikaystävänkin korvaan ja tuollanen tieto toisten suusta sattuu vitusti..
- peikk00
Joo mut ei se silti oikeuta lyömään.
- Autismisreal
Vitun autistinen :DD
- nyyminyyminen
Oisko ihan oma vika? Huomaa jo kirjoitusasustasi, että olet hyvin ajattelematon ja itsekeskeinen. "Se löi mua ilman syytä!!!!1"
"Tai siis mä kyl ehkä saatoin salaa olla jonku toisen kaa ja romuttaa sen itsetunnon mut iha sama."- PoikaTheMan
No se on tommonen vitun järjetön pissis. Kuka vittu nyt kertoo että tykkää jostain toisesta salaa? Kyllä olisin vetänyt vielä turpaan kunnolla jos olisin ollut se poika.
- fghhjj
Siis mitä sitä nyt omille tunteilleen voi? Ja voi sen suuttumuksen näyttää muullaki tavalla kuin lyömällä.
- fgghhhjjkk
Ja minkä ihmeen takia pitää lietsoa vihaa ja haukkua jos joku on erehtynyt tekemään virheen. Ootteko sit ite niin täydellisiä että voitte tulla haukkumaan toisia niiden virheistä. Tää tyttö varmasti katuusitä ettei kertonut poikaystävälleen hän ihastuksesta. Ja vielä lopuksi haluan sanoa, että KUKAAN MEISTÄ EI OLE TÄYDELLINEN. PISTE. Kiitos ja kuitti.
fgghhhjjkk kirjoitti:
Ja minkä ihmeen takia pitää lietsoa vihaa ja haukkua jos joku on erehtynyt tekemään virheen. Ootteko sit ite niin täydellisiä että voitte tulla haukkumaan toisia niiden virheistä. Tää tyttö varmasti katuusitä ettei kertonut poikaystävälleen hän ihastuksesta. Ja vielä lopuksi haluan sanoa, että KUKAAN MEISTÄ EI OLE TÄYDELLINEN. PISTE. Kiitos ja kuitti.
älä muuta sano
JÄTÄ SE
- banskuu
Ei hänellä olisi kyllä aihetta lyödä mutta varmaan oli kateellinen
Se, joka lyö ensimmäisen kerran, lyö toisenkin. Se on teille molemmille parempi, että suhde päättyy.
Ne itsekeskeiset luuserit, jotka luulevat "omistavansa" parisuhdekumppaninsa ja turvautuvat sen osoittaakseen väkivaltaan, ovat säälittäviä raukkoja.
Selän takana pettäminenkin on väärin, mutta ei se silti väkivltaa oikeuta.- Tyttö15vee
Se mun poikaystävä on arabi, onx noi sit väkivaltasii ku joku varotteli noist mut mä en uskonu! :((
- Tyttö15vee
En oo tuo
Tyttö15vee kirjoitti:
En oo tuo
ihan vaan samaa mieltä siis oks toisten pakko kopioida nimimerkki ja sit puhuu jotain paskaa no kaippa se on sen mielestä hauskaa
- aisaatana
Jep kyllähän se lyöminen on väärin mut mieltä kohentaa kummasti :D
Tänään ollu koko päivä niin perseestä että silkasta vitutuksesta voisin itsekkin vedellä tuollasta teinilutkaa korville ihan urakalla, tekis aika buenoo :) - Polttelijatonperseest
Jos se oli pilvessä
- Vaelluskenkätyttö
Kansanäänestysaloite. Ota asioista selvää. Joko allekirjoitit?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1986
Oikein hyvää kevättä takatalven keskelle. - XDDD
Voi vittu mikä retu XD!! Tai sitte tää on vaan trolli. Eikä kaikki arabialaiset oo väkivaltasii, se kuulosti aika rasistilta.
- Oletarvokas
Ei ollut oikein lyödä sinua, vaikka olisit tehnyt mitä ja vaikka poikaystävä olisi kuinka suuttunut. Jätä hänet, muuten on tulossa lisää lyömistä.
ehkä olet vain surkea tyttöystävä, ja poikaystäväsi päätti rangaista sinua siitä
- Fjjeueild
Ansaitsit sen, bitch. Ihan oikein sulle.
- aponhoro
ei helvetti taas :DD ootte molemmat tehny niin väärin. Sinuna kertosin sille että oot kiinnostunu toisesta ja eroot sen kanssa, ota vaikka joku kaveri mukaan jos pelkäät että se lyö sua uudestaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4954001Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi493830Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303059Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902260- 1582078
- 1051770
- 1321634
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541460Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.431314Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71218