Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Tosin+ymmärrän+kyllä+AP:n+pointin+kertomuksessa,+että+toivoisi+pakkien+saajien+ottavan+pakit+kuin+mitään+'vakavaa'+ja+kamalaa+olisi+tapahtunut.+Eli+leppoisesti+olankohautuksella.
  2. Itse+tässä+aiemmin+ajattelin+kirjoitella+aloitusta+vähän+samanlaisesta+asiasta.Eli+mikäli+haette+kumppania+parisuhteeseen,+niin+mikä+on+teidän+hakemanne+ikähaarukka+ja+minkälaiset+perustelut,+ajatukset+teillä+on+tuon+ikähaarukan+takana.Itse+olen+33+vuotias+ja+hakemani+kumppani+parisuhteeseen+on+haarukassa+25v+-+36v.Perustelut+tälle+haarukalle+on,+että+lähtökohtaisesti+noin+suurinpiirtein+oman+ikäistäni+naista+haeskelen+parisuhteeseen,+jotta+olisi+suuremmalla+todennäköisyydellä+maailmankatsomus,+kokemukset,+elämä+noin+suurinpiirtein+samalla+kohdalla.+Eli+koulut+käyty,+se+nuoruuden+riehumis,+heilumis+vaihe+takanapäin+ja+nyt+toiveissa+vakaa+ja+vakituinen+parisuhde.+Työelämässä+jo+hetken+aikaa+olleena+valmis+myös+jälkikasvua+ajattelemaan.Tuo+ikähaarukan+alapää+25v+on+ehkä+himpun+verran+alhainen,+mutta+keskustelujen+ja+kokemukseni+mukaan+läheisistä+kavereista+tuon+ikäisistä+voipi+löytyä+samalla+aaltopituudella+olevia.+Osaltaan+tätä+ikähaarukkaa+pitää+alhaalla+myös+se,+että+ihanne+kumppanini+toivoisi+saavansa+lapsia+mutta+ei+ihan+heti.+Ensin+rauhassa+katsotaan+kestääkö+parisuhde+läpi+alkuhuuman+ja+myöskin+arjen+kiemuroiden.Haarukan+yläraja+tulee+siitä,+että+olen+huomioinut+ikäisilläni+joko+olevan+kauhea+hoppu+saada+lapsi,+eivät+halua+lapsia+taikka+heillä+on+jo+lapsia.+Sinällään+entuudestaan+naisella+olevat+lapset+eivät+ole+'turn-off'+kunhan+toiveissa+olisi+vielä+kanssani+jossain+vaiheessa+jälkikasvua.+Mutta+ihanne+tapauksessa+nainen+olisi+lapseton+ja+toivoisi+jälkikasvua.Toisaalta+mitä+korkeammalle+iässä+tuosta+mennään,+niin+yleisemmäksi+muuttuu+että+lapset+ovat+jo+täysi-ikäisiä+ja+nyt+halutaan+'rentoutua'+ja+haetaan+elämyksiä+ja+matkailua,+asioita+joita+ei+pienten+lasten+kanssa+voi+tai+on+hankala+toteuttaa.
  3. :P+Ny+osu+pikkasen+herkkään+saumaan,+ko+joitakin+kuukausia+sitten+luettuani+Sunstone+sarjakuvaa+pieni+kiinnostus+heräsi+bdsm+juttuja+kohtaan.