Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosin+ymmärrän+kyllä+AP:n+pointin+kertomuksessa,+että+toivoisi+pakkien+saajien+ottavan+pakit+kuin+mitään+'vakavaa'+ja+kamalaa+olisi+tapahtunut.+Eli+leppoisesti+olankohautuksella.
05.06.2016 13:35
Muuten+tuo+AP:n+tekstissä+oleva+kertomus+vaikutti+kiinnostavalta+tilanteelta,+mutta+omalta+kohdaltani+itseäni+ehken+alkaisi+hieman+vaivaamaan+tuo+viimeinen+'pakki'.+Nimittäin+en+itse+tuota+kokiksi+pakiksi,+vaan+hienoksi+torppaukseski+että+"Nyt+ei+ole+hyvä+hetki,+mutta+katsotaan+uudestaan+myöhemmin.+Olet+kuitenkin+kiinnostava+tapaus".
Varsinkin+näin+ulkopuolisena+lukijana,+tapa+kuinka+AP+kuvaili+tätä+viimeistä+pyrkyriä,+antoi+kuvan+siitä+että+tämä+vimonen+olisi+ollut+huomattavasti+kiinnostavampi+kuin+se+kenen+kanssa+sillä+hetkellä+treffeillä+oltiin.
05.06.2016 13:21
"Moni+kiltti+humanistinainen+jättää+nuorena+naimansa+menestyneen+insinöörimiehen,+kun+ei+kestä+miehen+ylimielistä+typeryyttä.+"
Itse+näkisin+tämän+siten+että+pehmeille+humaanisille+arvoille+pohjautuva+elämänkokemuksen+ja+-näkemyksen+omaavalla+alkaa+tulla+vastaan+insinöörin+kylmän+laskelmoiva+ja+konemainen+ajattelutapa.+Ei+niinkään+ylimielinen+typeryys,+kuin+sie+sanoit.+Jos+karrikoidaan,+typeryydellä+ei+ole+mielestäni+asiassa+mitään+osaa.
Ja+AP:lle,+mielestäni+koulutustasolla+ja+tätäkautta+tulevalla+älykkyydellä/viisaudella+ei+ole+tekemistä+sopivan+kumppanin+löytämisen+kannalta.+Enemmän+painaa+erilaistuneet+elämänarvot+ja+näkemykset+ylipäätään+elämästä.
05.06.2016 11:21
Tuohon+deletoituun+profiiliin...
Suomi24:n+säännöistä:+"Yli+6+kuukautta+käyttämättä+olleet+Suomi24-käyttäjätunnukset+voidaan+poistaa+ylläpidon+toimesta."
05.06.2016 10:38
Vähän+samanlaisia+ajatuksia+kyllä+miullakin+on+ollut+tuon+"omaishoitaja"+tilanteen+tiimoilta.+Kuten+myöskin+sen,+että+satunnaisesti+tulee+vastaan+kommentteja+"kyllähän+miehet+voivat+tulla+isäksi+vielä+50++ikäisinä,+että+ei+sitä+mikään+hoppu+ole."+Juu+ei+ole+hoppu,+mutta+enpä+haluaisi+että+teini-ikäinen+lapsi+huolehtisi+mahdollisesti+huonossa+kunnossa+olevista+vanhemmistaan.+Myöskin+mitä+iäkkäämpänä+pariskunta+saa+jälkikasvua,+niin+uumoilisin+että+sitä+suurempi+todennäköisyys+on+lasta+kasvattaessa+kohdata+järkyttävä+ikäkuilu+jossa+ei+osata+samaistua+lapsen/teinin+jokapäiväiseen+todellisuuteen.
04.06.2016 16:14
Mie+sanoisin+että+tuo+ikäero+tai+sen+suuruus+ei+ole+itsessään+tärkeä,+vaan+se+onko+elämäntilanne+ja+toiveet+tulevalle+parisuhteelle+samanlaiset.
Eli+kuvaamasi+kaltaisessa+tilanteessa,+"[...]tapaat+vaikka+naisen+kaupungilla+tulette+juttuun+kumpikin+rakastuu+sekstaatte+mutta+nainen+onkin+12v+vanhempi+mutta+todella+seksikäs+ja+mukava+ehkä+jopa+se+oikeakin[...]",+merkitsevää+minulle+on+se+haluaako+toinen+lapsia,+mitä+toivoo+parisuhteelta,+millaiset+odotukset+ja+näkemykset+on+yhteisen+elämän+taipaleelle.
04.06.2016 16:03
Jep.+Arvelisin+myös+näin.
Ja+ainakin+tämä+osa+tekstiä+tukisi+tuota+olettamaa,+"In+a+promotional+image+taken+ahead+of+the+show[...]",+eli+siis+ainakin+yksi+kuva+oli+tuo+tv-sarjaa+varten+otettu+promokuva.+Promokuva+"Beauty+And+The+Geek"+nimiselle+showlle.
04.06.2016 14:59
Itse+tässä+aiemmin+ajattelin+kirjoitella+aloitusta+vähän+samanlaisesta+asiasta.
Eli+mikäli+haette+kumppania+parisuhteeseen,+niin+mikä+on+teidän+hakemanne+ikähaarukka+ja+minkälaiset+perustelut,+ajatukset+teillä+on+tuon+ikähaarukan+takana.
Itse+olen+33+vuotias+ja+hakemani+kumppani+parisuhteeseen+on+haarukassa+25v+-+36v.
Perustelut+tälle+haarukalle+on,+että+lähtökohtaisesti+noin+suurinpiirtein+oman+ikäistäni+naista+haeskelen+parisuhteeseen,+jotta+olisi+suuremmalla+todennäköisyydellä+maailmankatsomus,+kokemukset,+elämä+noin+suurinpiirtein+samalla+kohdalla.+Eli+koulut+käyty,+se+nuoruuden+riehumis,+heilumis+vaihe+takanapäin+ja+nyt+toiveissa+vakaa+ja+vakituinen+parisuhde.+Työelämässä+jo+hetken+aikaa+olleena+valmis+myös+jälkikasvua+ajattelemaan.
Tuo+ikähaarukan+alapää+25v+on+ehkä+himpun+verran+alhainen,+mutta+keskustelujen+ja+kokemukseni+mukaan+läheisistä+kavereista+tuon+ikäisistä+voipi+löytyä+samalla+aaltopituudella+olevia.+Osaltaan+tätä+ikähaarukkaa+pitää+alhaalla+myös+se,+että+ihanne+kumppanini+toivoisi+saavansa+lapsia+mutta+ei+ihan+heti.+Ensin+rauhassa+katsotaan+kestääkö+parisuhde+läpi+alkuhuuman+ja+myöskin+arjen+kiemuroiden.
Haarukan+yläraja+tulee+siitä,+että+olen+huomioinut+ikäisilläni+joko+olevan+kauhea+hoppu+saada+lapsi,+eivät+halua+lapsia+taikka+heillä+on+jo+lapsia.+Sinällään+entuudestaan+naisella+olevat+lapset+eivät+ole+'turn-off'+kunhan+toiveissa+olisi+vielä+kanssani+jossain+vaiheessa+jälkikasvua.+Mutta+ihanne+tapauksessa+nainen+olisi+lapseton+ja+toivoisi+jälkikasvua.
Toisaalta+mitä+korkeammalle+iässä+tuosta+mennään,+niin+yleisemmäksi+muuttuu+että+lapset+ovat+jo+täysi-ikäisiä+ja+nyt+halutaan+'rentoutua'+ja+haetaan+elämyksiä+ja+matkailua,+asioita+joita+ei+pienten+lasten+kanssa+voi+tai+on+hankala+toteuttaa.
04.06.2016 14:46
Enemmänkin+minusta+noissa+'transformaatio'+kuvissa+muutoksen+tekee+tuo+leikitty/pelleilty+ja+överiksi+vedetty+yleinen+asento,+ryhti+ja+'habitus'.
Oikean+puoleiset+kuvat+on+vedetty+tarkoituksella+läskiksi+ja+karrikoiden+haettu+nörttimäistä+"anteeksi+että+olen+olemassa"+asentoa+ja+ryhtiä.+Mikäli+nuo+kuvat+olisi+otettu+asialisesti,+niin+muutos+olisi+huomattavasti+vähäisempi.
04.06.2016 14:04
Tjaa...+Onko+tkuo+nyt+oletus+että+kun+on+tinderissä,+niin+on+mukamas+pelkän+seksin+perässä/jakamassa+seksiä?+Oliko+tässä+kivveellisessa+profiilissa+muka+viittausta+että+seksiä+haetaan?
Itse+ainakin+tuolla+olin+ihan+sillä+mielellä+liikkeellä+että+parisuhdetta+katselin.+Samalla+ajatuksella+kaikenmaailman+nettideitit+olisivat+huono+juttu+jos+löytyisi+noista,+sillä+nuohan+ovat+"vain+epätoivoisten+nirppanokkien+ja+luusereiden"+temmellyskenttä.+Jos+siis+lähdetään+olettamaan+asioita.
04.06.2016 09:51
Miulle+riittää+vallan+mainiosti.+Tosin+mielummin+enemmän+päivällä+ja+mieluiten+ei+mittään+elokuvateatteria,+sillä+tuolla+ei+voi+keskustella+ja+tutustua+toiseen.+Vaikka+ymmärrän+sen+että+elokuvan+jälkeen+voipi+olla+mukava+keskustella+mitä+mieltä+oli+nähdystä+kuvasta.
Ihan+mormaali+kaffittelu+ja+käppäily+puistossa/kaupungilla+riittää.
04.06.2016 09:47
:)+Hauska+tarina+tuo+ja+ihan+toteuttamis+kelpoinen.
Mitä+noihin+taloihin+lautan+päällä+tulee,+niin+en+ole+kovin+innostunut+tuollaisista.+Jos+lähtisin+asuntolaivaa+hankkimaan,+niin+sen+pitäisi+olla+ulkoisesti+laivan+näköinen+ja+toimiva+laiva.+Kannella+voipi+olla+'terassi'+ja+muuta,+nutta+profiili+pitäisi+pysyä+laivana.+Sisätilat+sitten+voipi+oman+maun+mukaan+sisustella+minkälaisiksi+haluaa.
04.06.2016 00:47
Sen+vähän+mitä+Tinderiä+on+tullut+kokeiltua,+niin+vastapuoli+ei+saa+tietää+laitoitko+sinä+hänelle+syrämmen+vaiko+ruksin.+Vasta+kun+molemmat+ovat+laittaneet+toiselle+syrämmen,+niin+syntyy+mätchi+ja+tietää+että+molemmat+ovat+syräntä+painaneet.
Noitten+supertykkäyksien+kohdalla+en+tiedä+miten+toimivatten.
04.06.2016 00:25
Kyllähän+noita+hinnaajia+on+muutettu+huvi-+ja+asuntolaivoiksi.+Ja+kieltämättä+aika+mukavahan+sitä+olisi+'mökkinä'+tuollaista+pitää.+Luputteilisi+pitkin+Saimaata+ympär-ämpär+ja+jos+Saimaan+puoli+alkaa+kyllästyttämään,+niin+voihan+tuota+aina+lähtä+Saimaan+kanavaa+pitkin+merelle.
Noissa+kun+yleensä+tuppaa+olemaan+tarpeeksi+tilaa+keittiölle,+saunalle,+olohuoneelle,+ja+makuuhuoneille.
:D+Itte+olen+pohtinnu+että+onkohan+kukaan+maailmalla+pitänny+hää+seremoniaa+taikka+illalis+treffejä+lautan+päällä,+kun+näitä+kummallisia+ja+erikousuuksia+hakevia+tyyppejä+aina+löytyy.
03.06.2016 23:47
:D
Myö+ei+kylläkään+pusketa+proomua,+vaan+vedetään+niitä+tukseja.
03.06.2016 23:28
"matkustella"+voipi+tarkoittaa+ulkomaan+matkoja,+kotimaassa+reissaamista+tai+molempia,+joten+vähän+vaikea+sanoa+lyhyesti.
Itse+en+koe+mitään+suurta+intohimoa,+tunteiden+paloa+ja+tarvetta+lähteä+ulkomaille+reissailemaan+ja+näkemään/kokemaan+kulttuuria,+'fiilistä'+ja+'avartamaan+näkemyksiäni+maailmasta'.+Ymmärrän+hyvin+että+jotkut+näin+kokevat,+mutta+itse+en+ole+tällainen.
Ei+se+ole+poies+ettenkö+voisi+ja+haaveilisi+matkustamisesta+ulkomaille,+mutta+inspiraationa+ja+niinä+asioina+joita+tuollaiselta+reissulta+hakisin+on+enemmänkin+nähdä+upeita+maisemia+ja+rakennuksia.
Mitä+tulee+kotimaan+matkailuun,+niin+vähän+samanlainen+homma,+että+enemmänkin+nuo+maisemat+kiinnostavat.+Myöskin+se+mistä+saan+'matkustamisessa'+nautintoa+on+se+kun+pääsee+itse+ajamaan+autolla+ja+tuntemaan+kuinka+auto+tanssii+mutkaisella+tiellä+syöden+kolometri+kilometriltä+asfalttia+taikka+soratietä.+Ei+niinkään+se+että+saapuisi+johonkin+paikkaan,+vaan+se+matkalla+olemisen+fiilis+on+se+joka+kiehtoo.+Ulkomaan+matkoissa+tuota,+itse+ohjaamassa+kulkuneuvoa+ja+tuntemassa+kuinka+matka+taittuu,+ei+tunnu.
03.06.2016 23:27
:P+Ny+osu+pikkasen+herkkään+saumaan,+ko+joitakin+kuukausia+sitten+luettuani+Sunstone+sarjakuvaa+pieni+kiinnostus+heräsi+bdsm+juttuja+kohtaan.
03.06.2016 22:05
:)+Kiitos.
Ja+tuo+kuva+on+profiilikuvana+treffien+puolella.+Vaihdoin+samaan+aikaan+kuin+tännekin.
03.06.2016 21:31
Riippuu+vähän+mitä+haet+takaa+kysymyksessäsi+tuolla+"jota+et+pidä+niiin+viehättävänä"?
Tarkoitatko+tällä+tilannetta+jossa;
a)+nainen+on+ok+tai+menettelevän+näköinen+ulkonäöllisesti,+mutta+ei+kuitenkaan+vastaa+sitä+ihannettani+naisen+kauneudesta,+ulkonäöstä+ja+viehättävyydestä.
b)nainen+on+kaukana+ulkonäöllisestä+ihanteestani+ja+mielestäni+pidän+häntä+rumana+taikka+ei-viehättävänä.
Mikäli+kyseessä+on+a+vaihtoehto,+niin+katsoisin+mihin+tilanne+johtaa.+Eli+samanlailla+tutustuisin+kyseiseen+naiseen,+kuin+tutustuisin+naiseen+jonka+katsoisin+vastaavan+ihannettani.
Mikäli+kyseessä+on+vaihtoehto+b,+niin+vastaisin+naisen++kiinnostuksen+osoituksiin+että+"kiitos,+mutta+ei+kiitos."
03.06.2016 17:59
Kyllä+sitä+varmaan+hetkan+huokailee,+että+miksi+ei+toiven+voisi+olla+sinkku+myöskin.+Ja+toivoa+että+toivottavast+ovatten+onnellisia+ja+tyytyväisiä.
03.06.2016 14:49
43 / 78