Treffeillä puistossa

Nainen.22_

Ensitreffit miehen kanssa viime viikolla.Kävellään aurinkoiseen Kaisaniemen puistoon, koska halusin mieluummin istua nurmikolla kuin kahvilassa. On taas niitä päiviä, kun ympärilläni tuntuu leijuvan jonkinlainen feromonipilvi ja vaikka selvästi olen miehen kanssa tuntuu muutaman metrin välein seuraan väkisin tunkevan kaiken karvaisia miehiä, joiden tarkoitus ei jää epäselväksi. Seuralaiseni vaivaantuu, eikä se ole ihme. Tuntuu, että on lähes mahdotonta koittaa tutustua, kun koko ajan joku muu änkää keskustelun sekaan.
Nurmikolle päästyämme saadaan viimeinenkin toiveikas häädettyä.

Koitan aina järjestää ensitreffit rakoon, jossa ne voivat loppua luonnollisesti – eli minulla on joku meno jonne lähteä. Näihin olin kuitenkin varannut hyvin aikaa ja olin siitä tyytyväinen. Hän halusi saattaa minut ja se oli mukavaa.

Poistuessamme perääni huusi veistoksellisen upea intiaani poika ilman paitaa, mustat pitkät hiukset liehuen. Hänellä ei ollut kenkiä ja vain ohuet caprit jalassaan. Rinnassa oli tatuoitu pitkä portugalin kielinen teksti, muitakin tatuointeja oli – lähinnä kielillä, joita en ymmärtänyt tai edes tunnistanut. Hän pyysi odottamaan. Leveä hymy ja ihmisestä jotenkin hehkuva lämpö sai minut jäämään kuuntelemaan, mitä hänellä oli sanottavanaan. Hän oli ystävällinen. Vaikutti älykkäältä ja huomio myös treffiseurani, tiedusteli suhdettamme – olin rehellinen: ensi treffit.

”In that case….” hän halusi jutella hetken. Hän oli lämmin ja nauravainen. Treffiseuranikin tuntui viihtyvän ja ehkä vähän pitävän miehestä. Oli kuitenkin pakko lähteä jatkamaan matkaa.
Hän pyysi anteeksi treffi seuraltani ja sitten kysyi sen perinteisen ”How can I see you again?” vastasin rutiinilla, että ’jos niin on tarkoitettu’. Hän nauroi aivan uskomattoman upeasti. Ääni helisi ja sai lähellä olevat ihmiset hymyilemään. Hän hymyili minulle lämpimästi, toisti sanomani, katsoi syvälle silmiini merkitsevästi. Heilautti kättään ja juoksi ystäviensä perään.
Jotenkin kaduin heti, koska hän oli ensimmäinen joka tuntui ymmärtävän hienovaraisen torjuntani juuri sellaisena kuin se oli.

45

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuollaisia naiset aina ovat.

• Mikämättää_

Eli millaisia? Antavat pakkeja vonkaajille, kun nämä tulevat vonkaamaan kesken treffejä?

• Mikämättää_ kirjoitti:

Eli millaisia? Antavat pakkeja vonkaajille, kun nämä tulevat vonkaamaan kesken treffejä?

Kokevat sielun yhteyttä heti kun joku komea, eksoottinen kulli tulee vonkaamaan.

• Mikämättää_ kirjoitti:

Muuten tuo AP:n tekstissä oleva kertomus vaikutti kiinnostavalta tilanteelta, mutta omalta kohdaltani itseäni ehken alkaisi hieman vaivaamaan tuo viimeinen 'pakki'. Nimittäin en itse tuota kokiksi pakiksi, vaan hienoksi torppaukseski että "Nyt ei ole hyvä hetki, mutta katsotaan uudestaan myöhemmin. Olet kuitenkin kiinnostava tapaus".
        Varsinkin näin ulkopuolisena lukijana, tapa kuinka AP kuvaili tätä viimeistä pyrkyriä, antoi kuvan siitä että tämä vimonen olisi ollut huomattavasti kiinnostavampi kuin se kenen kanssa sillä hetkellä treffeillä oltiin.

• pete_pjn kirjoitti:

Muuten tuo AP:n tekstissä oleva kertomus vaikutti kiinnostavalta tilanteelta, mutta omalta kohdaltani itseäni ehken alkaisi hieman vaivaamaan tuo viimeinen 'pakki'. Nimittäin en itse tuota kokiksi pakiksi, vaan hienoksi torppaukseski että "Nyt ei ole hyvä hetki, mutta katsotaan uudestaan myöhemmin. Olet kuitenkin kiinnostava tapaus".
        Varsinkin näin ulkopuolisena lukijana, tapa kuinka AP kuvaili tätä viimeistä pyrkyriä, antoi kuvan siitä että tämä vimonen olisi ollut huomattavasti kiinnostavampi kuin se kenen kanssa sillä hetkellä treffeillä oltiin.

Jep, nainen ei sanonut "ei". Hän sanoi "myöhemmin". Ja koska mies oli komea, hänen hymynsä on lämmin, hänen katseensa merkitsevä ja naisen sanojen toistaminen verbatim osoitus ymmärryksestä.

• HC-ätmel kirjoitti:

Jep, nainen ei sanonut "ei". Hän sanoi "myöhemmin". Ja koska mies oli komea, hänen hymynsä on lämmin, hänen katseensa merkitsevä ja naisen sanojen toistaminen verbatim osoitus ymmärryksestä.

Jos taas mies olisi ollut tämän näköinen:

http://www.kidstrangelove.com/wp-content/uploads/2014/03/nerd.jpg

Hänen hymynsä olisi ollut tyhmää virnuilua, merkitsevä katseensa creepyä tuijottamista ja naisen sanojen toistelu osoitus verbaalisesta lahjattomuudesta.

• huomionhakuinennainen
        pete_pjn kirjoitti:

ap ei kuulosta hyvältä naiselta parisuhteeseen. taitaa elää huomiosta ja janoaa huomiota mahdollisimman monelta mieheltä.

• 889
        HC-ätmel kirjoitti:

Jos taas mies olisi ollut tämän näköinen:

http://www.kidstrangelove.com/wp-content/uploads/2014/03/nerd.jpg

Hänen hymynsä olisi ollut tyhmää virnuilua, merkitsevä katseensa creepyä tuijottamista ja naisen sanojen toistelu osoitus verbaalisesta lahjattomuudesta.

No kiinnostuisitko itse tyhmästi virnuilevasta, creepysti tuijottavasta, verbaalista lahjattomuutta osoittavasta rumasta naisesta?

• 889 kirjoitti:

No kiinnostuisitko itse tyhmästi virnuilevasta, creepysti tuijottavasta, verbaalista lahjattomuutta osoittavasta rumasta naisesta?

Tuo nyt on täysin teoreettinen kysymys, koska kaikki naiset hymyilevät aina ihanasti.

• PinnallisetIhmisetRy

• PinnallisetIhmisetRy
        HC-ätmel kirjoitti:

Totta kai.

Höpö, höpö...

• Saatanansaatana

Vitun saatanan naiset. Heti pillu märkänä, kun komea ulkkari tulee vonkaamaan.

• Minusta tuo tarina oli perin erikoinen. En muista, että treffikumppaniani olisi koskaan tullut kukaan minun läsnäollessani vonkaamaan. Baarissa hyvinkin, kun olen käynyt vessassa tai tiskillä, mutta silloinhan odotusarvo on ollut, että nainen on ollut ilman seuraa liikkeellä.

• Ehkänäin

Ehkä se mies oli niin etäinen, että vaikutti vain kaverilta.

• Ehkänäin kirjoitti:

Ehkä se mies oli niin etäinen, että vaikutti vain kaverilta.

Niin minäkin vähän luulen. Täytyy olla sen verran agressiivinen ja omistushaluinen, ettei asia jää naiselle eikä ohikulkijoille epäselväksi. Jotkut vissiin mieltävät herrasmiesmäisyyden arkuudeksi ja passiivisuudeksi, mutta eihän se niin mene.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Niin minäkin vähän luulen. Täytyy olla sen verran agressiivinen ja omistushaluinen, ettei asia jää naiselle eikä ohikulkijoille epäselväksi. Jotkut vissiin mieltävät herrasmiesmäisyyden arkuudeksi ja passiivisuudeksi, mutta eihän se niin mene.

"Täytyy olla sen verran agressiivinen ja omistushaluinen, ettei asia jää naiselle eikä ohikulkijoille epäselväksi."

..Ja sitten nämä HuomionHakuiset naiset alkavat syyttää Mustasukkaiseksi, Ripustautujaksi, LäheisRiippuvaiseksi ja ties miksi.....ParaDokSaaLista... ;P

• helgamies

Et vaan ole puusilmänä huomannut vonkausyrityksiä.

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Täytyy olla sen verran agressiivinen ja omistushaluinen, ettei asia jää naiselle eikä ohikulkijoille epäselväksi."

..Ja sitten nämä HuomionHakuiset naiset alkavat syyttää Mustasukkaiseksi, Ripustautujaksi, LäheisRiippuvaiseksi ja ties miksi.....ParaDokSaaLista... ;P

Me ei nyt puhuta samasta asiasta laisinkaan.

• helgamies kirjoitti:

Et vaan ole puusilmänä huomannut vonkausyrityksiä.

Sinähän sen paremmin tiedät.

Me ei nyt puhuta samasta asiasta laisinkaan.

No MrRatikka on hyvä ja aukaisee tämän tekstin sisällön kokonaisuudessaan RautaLankaa käyttäen.. ;P

No MrRatikka on hyvä ja aukaisee tämän tekstin sisällön kokonaisuudessaan RautaLankaa käyttäen.. ;P

Minä vain en ymmärtänyt, miten naisten ripustautuminen liittyi kommenttiini.

Minä vain en ymmärtänyt, miten naisten ripustautuminen liittyi kommenttiini.

Älä ala vääristelemään....kyse ei ole Välttis siitä, että näin oikeasti tapahtuu vaan siitä mitä joku toinen sanoo jostain käytöksestä, vaikka se ei sitä olisikaan välttämättä.... ;P

Taitavasti taas kiemurtelet....enkä edes usko, että kattavaa vastausta tulen saamaan, mutta yrittänytt ei laiteta... ;D

Joten eipäs ohiteta kysymystäni, jonka esitin tuossa ylempänä....eli alta voit lukea sen, jos et enää meinaa sitä tuosta ylempää löytää.... =DDD

Älä ala vääristelemään....kyse ei ole Välttis siitä, että näin oikeasti tapahtuu vaan siitä mitä joku toinen sanoo jostain käytöksestä, vaikka se ei sitä olisikaan välttämättä.... ;P

Taitavasti taas kiemurtelet....enkä edes usko, että kattavaa vastausta tulen saamaan, mutta yrittänytt ei laiteta... ;D

Joten eipäs ohiteta kysymystäni, jonka esitin tuossa ylempänä....eli alta voit lukea sen, jos et enää meinaa sitä tuosta ylempää löytää.... =DDD

Nainen haluaa olla varma, että on miehen silmissä viehättävä. Niinpä pelkkä sivistynyt kaveripohjainen keskustelu ei johda toivottuun lopputulokseen. Naista pitää pyrkiä koskettamaan, vaikkaaan ei erogeenisille alueille.

Ja jos joku toinen mies pyrkii apajille, pitää näyttää siltä, että nainen on jo sinun ja kilpakosijan on syytä pikimmiten luikkia sinne, mistä tulikin. Muuten peli saattaa olla pelattu. Pitää siis pystyä puolustamaan naistaan ja reviiriään saadakseen naisen arvostuksen ja tunteet osakseen.

• helgamies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinähän sen paremmin tiedät.

Ehkä naisesi ei vaan kiinnosta muita.

• helgamies kirjoitti:

Ehkä naisesi ei vaan kiinnosta muita.

Joo, niin sen täytyy olla.

Nainen haluaa olla varma, että on miehen silmissä viehättävä. Niinpä pelkkä sivistynyt kaveripohjainen keskustelu ei johda toivottuun lopputulokseen. Naista pitää pyrkiä koskettamaan, vaikkaaan ei erogeenisille alueille.

Ja jos joku toinen mies pyrkii apajille, pitää näyttää siltä, että nainen on jo sinun ja kilpakosijan on syytä pikimmiten luikkia sinne, mistä tulikin. Muuten peli saattaa olla pelattu. Pitää siis pystyä puolustamaan naistaan ja reviiriään saadakseen naisen arvostuksen ja tunteet osakseen.

Ompas kerrassaan Mustasukkaista, Ripustautuvaa jne. käytöstä... ;P

Kyllä se on naisen tehtävä näyttää ja viestiä mikä on tilanne ja mies avittaa tai Vahvistaa naisen viestiä sen jälkeen, jos/kun näyttää, ettei viesti mene muuten perille......tämä toki taas vain minun näkökantani... ;P

Toki PanoMiehillä on Panomiesten jutut.....samoin, kuin HuomionHakuisilla naisilla HuomionHakuisten naisten jutut.... ;P

Ompas kerrassaan Mustasukkaista, Ripustautuvaa jne. käytöstä... ;P

Kyllä se on naisen tehtävä näyttää ja viestiä mikä on tilanne ja mies avittaa tai Vahvistaa naisen viestiä sen jälkeen, jos/kun näyttää, ettei viesti mene muuten perille......tämä toki taas vain minun näkökantani... ;P

Toki PanoMiehillä on Panomiesten jutut.....samoin, kuin HuomionHakuisilla naisilla HuomionHakuisten naisten jutut.... ;P

Eihän nuo asiat sulje toisiaan pois.

Eihän nuo asiat sulje toisiaan pois.

Juuh, mutta niillä selvä kaava miten ja missä järjestyksessä asioiden pitäisi mennä....paitsi jossain "ErikoisTilanteissa"...kuten esimerkiksi silloin, jos nainen näyttää olevan hädissään, eikä kykene hoitamaan tilannetta itse edes alkuun, jolloin HerrasMiehen tehtäväksi jää puuttua tilanteeseen heti.....myös silloin, jos ei ole oma treffikumppani kyseessä... ;P

Siis ainakin minun mielestäni.....ja kuten sanoin on monia erillaisia yksilöitä, niin miehissä, kuin naisissakin, jolloin nämä asiat voivat mennä ihan miten sattuu....jotkut jutut on toisten juttuja ja toiset taas toisten... ;P

Olisin vain halunnut, että olisit itse avannut tuota lausettasi laajemmin, myös niihin tilanteisiin soveltaen, kun on jo suhteessa......mutta olet hyvä noissa heitoissasi, etkä lähde kovin helposti asioita avaamaan itse.... ;P

Tuonkin lauseen voi käsittää hyvin monella tavalla ja riippuen hieman yksilöstä ja tilanteesta se voi tarkoittaa melkein mitä tahansa.......Pelkän Pinmpan saalistajatkin useasti noin toimivat.....mutta pääsääntöisesti niin, että yrittävät eristää naisen ja saada hänet mukaansa heti vain kuin on mahdollista.....eli juurikin, niin että vahtivat "saalistaan" ilman, että nainen sitä edes välttämättä kaipaisi... ;P

• Tosin ymmärrän kyllä AP:n pointin kertomuksessa, että toivoisi pakkien saajien ottavan pakit kuin mitään 'vakavaa' ja kamalaa olisi tapahtunut. Eli leppoisesti olankohautuksella.

• scheissesser

Eli oli paljon insinöörejä ja lääkäreitä siellä liikenteessä.

• saissee

todennäköisesti gynekologeja

• ihantäyttäpasskaa

" On taas niitä päiviä, kun ympärilläni tuntuu leijuvan jonkinlainen feromonipilvi ja vaikka selvästi olen miehen kanssa tuntuu muutaman metrin välein seuraan väkisin tunkevan kaiken karvaisia miehiä, joiden tarkoitus ei jää epäselväksi. "

Uskottavuutesi loppui tässä kohtaa.

Oliko tää maailmakylässä festari koska suomalaiset meihet eivät käyttäydy noin.

• Hyvähuomio

Ei ap. sanonut niiden olleen suomalaisia. Aika ja paikka tosiaan viittaa maailma kylässä-festariin eli ulkkareita lienevät olleet.

• eiosannut
        Hyvähuomio kirjoitti:

Ei ap. sanonut niiden olleen suomalaisia. Aika ja paikka tosiaan viittaa maailma kylässä-festariin eli ulkkareita lienevät olleet.

Ulkomaalainen osaa, Suomi-mies ei.

• 12121212

Juttu on varmastikin keksitty, mutta kertoo silti naisen ajatusmaailmasta ja todellisuudestakin.

20 nainen elää lyhyttä kukoistuskauttaan, kun suosio on pilvissä. Naisen unelmamaailmaan ei kuulu "mies" vaan "miehet", miesten suosio. Miehet vain ilmestyvät jostain, asiat vain tapahtuvat. Pelimiesfirma RSD:n omistaja Owen Cook kuvaa naisen nuoruutta termillä Magic School Bus Ride. Jos mies haluaa nätin nuoren naisen, suhde on jatkuvaa testaamista jossa miehen on suoriuduttava kilpailutilanteista riittävän omistushaluisesti mutta samaan aikaan rennosti. Pelkoa naisen menettämisestä ei saa näyttää, muutoin peli vihelletään poikki ja hedelmällinen pääpalkinto siirtyy vahvemman miehen omistukseen.

HC-ätmelin kuvaus komeuden halo-efektistä oli täydellinen :D

Pitkä, komea, leveät hartiat, vahva leuka, alfagorillan hampaat paljastava hymy, itsevarma käytös -> mies voi mölistä matalalla äänellään mitä tahansa ja nainen kokee sielunkumppanuutta.

• Menisivätvittun

Vitun ulkomaalaiset

• helgamies

Tästä muistuukin elävästi mieleen kun eräs nainen kertoi baarissa tarinaa miehestä joka oli halunnut mennä hänen, naisen, kanssa kävelemään Kaivopuistoon ikään kuin esittelemään naista "romanttisessa" ympäristössä.. Ja nainen olisi halunnut ainoastaan saada kiimavittuunsa kyrpää. Ja joutui kävelyn päätteeksi dumppaamaan miehen.

• vihatipunen

Esittelemään naista, siis kenelle?

• 1917

Keksitty juttu selvästikin.

• flowersreally

Kukaan selväjärkinen Kaisaniemeen pimeällä (baarista) mene.

• helgamies

Ei varmaan, eikä menty tässäkään tarinassa, vaan se tapahtui sunnuntain päivällä.

• silkkaatuubaa

Niin naurettava tarina, että pakko olla miehen kirjoittaman "naisen päiväuni".
      Suolen nörttikirjoittajat katselevat photoshopattuja kuvia ja kuvittelevat 20-vuotiaiden neitojen näyttävän irl samalta. Totuus on toisenlainen.

• 9plus4

Olen naisena sitä mieltä, että aloituksen tarina on keksitty. Ei vaikuta todelliselta.

• satuasatuasatua

Ihan selvä kirjailia työtn satu tarina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      199
      6110
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1425
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe