kun joskus tapaatte sen oikean niin joku näyttää tai hän saa selville että olette ollut tinderissä seksiseuran tarjoajina vuosi tolkulla ja varatut samoin entä jos puolisosi saa tietää oma kumppani on seksiseuralainen
eikö tinderissä yms olijat pelkää
55
473
Vastaukset
- ruma-ätmi
Huorat ei pelkää mitään koska ei niilä ole kuin huoran maine. Tuskin kukaan sellaisen spermaviemärin kanssa haluaa suhteeseen
- vihatipunen
Tinderistä etsitään kuulemma myös ihan vain kavereita. Pari miespuolista työkaveria kertoivat kun he käyttävät Tinderiä. Minä en ole tutustunut aiheeseen henk.koht.
- vihatipunen
Niin tai sitten ne on sellaisia kamupoikatyyppejä? Toinen on mukava ja hauska eikä pahannäköinen mutta lyhyt (itselläänkin on vissiin joku kompleksi asiasta). Toinen on mielestäni vähän outo? tosin en tunne niin hyvin kun en ole pahemmin hänen kanssaan jutustellut. Veikkaan kyllä, että minuakin voi moni kuvata sanalla outo.
vihatipunen kirjoitti:
Niin tai sitten ne on sellaisia kamupoikatyyppejä? Toinen on mukava ja hauska eikä pahannäköinen mutta lyhyt (itselläänkin on vissiin joku kompleksi asiasta). Toinen on mielestäni vähän outo? tosin en tunne niin hyvin kun en ole pahemmin hänen kanssaan jutustellut. Veikkaan kyllä, että minuakin voi moni kuvata sanalla outo.
Ihmiset sanovat etsivänsä kavereita, koska eivät halua vaikuttaa epätoivoisilta. Se on sama kuin naisten legandaarinen "en varsinaisesti etsi mitään" sivun pituisessa treffi-ilmoituksessa.
- vihatipunen
Onhan se varmaan niinkin mutta voi olla olemattakin.
Treffit ilmoituksessa tuo "en varsinaisesti etsi mitään" on kyllä kieltämättä vähän huvittava 😀. HC-ätmel kirjoitti:
Ihmiset sanovat etsivänsä kavereita, koska eivät halua vaikuttaa epätoivoisilta. Se on sama kuin naisten legandaarinen "en varsinaisesti etsi mitään" sivun pituisessa treffi-ilmoituksessa.
"En varsinaisesti etsi mitään" = "Olen täällä löydettävissä, mutta itse en tee asian eteen mitään, koska miellän etsimisen epätoivoisena toimintana"
Tjaa... Onko tkuo nyt oletus että kun on tinderissä, niin on mukamas pelkän seksin perässä/jakamassa seksiä? Oliko tässä kivveellisessa profiilissa muka viittausta että seksiä haetaan?
Itse ainakin tuolla olin ihan sillä mielellä liikkeellä että parisuhdetta katselin. Samalla ajatuksella kaikenmaailman nettideitit olisivat huono juttu jos löytyisi noista, sillä nuohan ovat "vain epätoivoisten nirppanokkien ja luusereiden" temmellyskenttä. Jos siis lähdetään olettamaan asioita.- tarralenkkari161
Alunperin kai se oli seksiseuran hakuun muttei se Suomessa koskaan ole ollut nettideittejä ihmeellisempi seuranhakukanava. Ei sitä täällä (näitä muutamia outolintuja lukuunottamatta) pidä seksipalveluna.
- japaksunvalheen
tarralenkkari161 kirjoitti:
Alunperin kai se oli seksiseuran hakuun muttei se Suomessa koskaan ole ollut nettideittejä ihmeellisempi seuranhakukanava. Ei sitä täällä (näitä muutamia outolintuja lukuunottamatta) pidä seksipalveluna.
Johan vitsin repäisit :D
- elämästätäytyynauttia
Itse olen ainakin pohjimmiltaa tinderissä siinä toivossa että sieltä joskus sen oikean bongais. Toki on tullut hyödynnettyä tinderiä ja sitä seksiä sieltä tässä etsintöjen lomassa harrasteltua sieltä olevien miesten kanssa. En tyydy kädet ristissä vaan odottelemaan joten miksi en voisi vähän nauttia elämästä ennen kuin kurppaannun :)
- Ikis__M
Se "oikea" sitten löydyttyään on varmaan sitten ihan innoissaan tinder-historiastasi, voit sille kertoilla vaikka hauskoja seksiin liittyviä kommelluksia tinder-uran varrelta.
- elämästätäytyynauttia
Ikis__M kirjoitti:
Se "oikea" sitten löydyttyään on varmaan sitten ihan innoissaan tinder-historiastasi, voit sille kertoilla vaikka hauskoja seksiin liittyviä kommelluksia tinder-uran varrelta.
Historia hänelläkin varmasti on ja ei se tarkoita sitä, että jos tinderistä silloin tällöin seksiseuraa saa, että sinulla olis jotenki hävettävä historia. Mitä hävettävä siinä on, jos joskus harrastaa seksiä. Eikös sen pitäis olla luonnollinen ja kaunis asia.
- vain.seksiseuralainen
elämästätäytyynauttia kirjoitti:
Historia hänelläkin varmasti on ja ei se tarkoita sitä, että jos tinderistä silloin tällöin seksiseuraa saa, että sinulla olis jotenki hävettävä historia. Mitä hävettävä siinä on, jos joskus harrastaa seksiä. Eikös sen pitäis olla luonnollinen ja kaunis asia.
eli ei sieltä löydy kuin seksiseuraa siis jos sanot ei seksiä niin kukaan ei tapaa mutta kun sanot seksiä niin saat seksiä et muuta eli olet seksiseuralainen eli miehet ja naiset etsii sieltä hetken ja ilmaista seksiseuralaista ja itsekkin sanoit ylempänä et löydä sitä oikeaa niin tinderiä hyväksi käyttäen etsit seksiseuraa siellä olevista miehistä eli tarjoat seksiä miehille
- Ikis__M
Älä sitten pety jos se "oikea" sattuukin olemaan semmoinen ettei halua sekaantua tinder-naiseen. meitä on kuitenkin aika paljon. Aivan sama miten hauska, kiva ja nätti muuten nainen on kun tinder-historiikki vetää kuitenkin niin paljon pakkaselle ettei sitä oikein voi edes harkita mitenkään vakavasti otettavaksi.
- asiaa.sanoo
Ikis__M kirjoitti:
Älä sitten pety jos se "oikea" sattuukin olemaan semmoinen ettei halua sekaantua tinder-naiseen. meitä on kuitenkin aika paljon. Aivan sama miten hauska, kiva ja nätti muuten nainen on kun tinder-historiikki vetää kuitenkin niin paljon pakkaselle ettei sitä oikein voi edes harkita mitenkään vakavasti otettavaksi.
nyt ikis_m puhuu täyttä asiaa noin se asia oikeasti on
- elämästätäytyynauttia
Kyllä olen tavannut ilmankin seksiä ja ihan tositarkoituksella miehiä. Joidenkin kanssa on vaan sitten päädytty seksiin kun muuta ei ole muodostunut. Enkä tarjoa seksiä lähtökohtaisesti siellä. Olen vain avoiminmielin ja jos sattuu vastaan mukava tapaus niin miksei vois nauttia elämästä hetken. Seksiä sieltä en etsi mutta joskus sitä siellä tarjotaan.
- elämästätäytyynauttia
Ikis__M kirjoitti:
Tinderissä se mies varmaan itsekkin on jos sieltä minut bongaa :) Eli ei voi olla hänelle mikään yllätys.
- Ikis__M
Kyllä olen tavannut ilmankin seksiä ja ihan tositarkoituksella miehiä. Joidenkin kanssa on vaan sitten päädytty seksiin kun muuta ei ole muodostunut. Enkä tarjoa seksiä lähtökohtaisesti siellä. Olen vain avoiminmielin ja jos sattuu vastaan mukava tapaus niin miksei vois nauttia elämästä hetken. Seksiä sieltä en etsi mutta joskus sitä siellä tarjotaan.
Sille "oikealle" on aivan sama millä motiiveilla siellä olet kun kuitenkin olet ja jakanut itseäsi, ihan turha sille on alkaa selittämään mitään tositarkoituksista kun käytännön teot ovat yleisen naisen lutkailua.
- Ikis__M
Tinderissä se mies varmaan itsekkin on jos sieltä minut bongaa :) Eli ei voi olla hänelle mikään yllätys.
Sittenhän ansaitsette toisenne vaikka tuskin tulee kovin kestävää suhdetta, kumpikin varmaan aika pian kyllästyy ja alkaa kaipailemaan tinder-paneskeluitaan. Minä vastauksissani oletinkin sen "oikean" johon palavasti rakastut löytyvän jostain muualta kuin tinderistä, vaikka kaupan kassajonosta.
- elämästätäytyynauttia
Eihän sitä oikeaa välttämättä edes koskaan löydy. Pitäiskö mun vaan missata kaikki mukavuus ja jatkaa selailemista. Sanon aina jokaiselle, että olen tositarkoituksella, koska näin on asia. Ei se ole lutkailua jos sinkkunainen joskus harrastaa seksiä.
- elämästätäytyynauttia
Ei baari ole sen kummempi paikka siihen oikean etsimiseen. Mieluummin se tinder. Enkä se tarkoita, että olisin jotenki koukussa tinder-panoihin. Se on vaan vaihtoehto kun muuta ei ole.
- Ikis__M
Eihän sitä oikeaa välttämättä edes koskaan löydy. Pitäiskö mun vaan missata kaikki mukavuus ja jatkaa selailemista. Sanon aina jokaiselle, että olen tositarkoituksella, koska näin on asia. Ei se ole lutkailua jos sinkkunainen joskus harrastaa seksiä.
Joo eipä tosiaankaan ole lutkailua. Tuonkin jutun nainen varmaan halusi vain vähän harrastaa seksiä ja päätyi sitten roskalavalle:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001193952.html - Ikis__M
Ei baari ole sen kummempi paikka siihen oikean etsimiseen. Mieluummin se tinder. Enkä se tarkoita, että olisin jotenki koukussa tinder-panoihin. Se on vaan vaihtoehto kun muuta ei ole.
Kyllä olet koukussa ja lutkaksi muuttunut, ei sitä tosiasiaa enää voi oikein kiistäkään. Ehkä itse vielä kuvittelet että kun löydät sen "oikean" kykenet hänen kanssaan asettumaan suhteeseen ja olette loppuikänne yhdessä mutta tuskinpa onnistuu, jossain vaiheessa sinulle tulee tylsää siinä suhteessa ja palaat sitten tinderiin, petät muutaman kerran ja myöhemmin sitten jätät sen "oikeasi".
- elämästätäytyynauttia
Tuo nyt on jo asioiden turhaa yleistämistä. Suurin osa on ihan normaaleja miehiä siellä. Ja katson kyllä vähän kenen kanssa mitäkin lähden. Järki päähän.
- NautitaanRajoituksetta
Etkö pelkää, että jäät "sille tielle"? Ristitkö kätesi vielä viiden tai kymmen vuoden päästä ja toteat, että kun nyt ei sitä oikeaa ole vieläkään löytynyt, niin ei muuta kuin antaa mennä...
Ja kun huomioi, ettei näistä deittipalveluista mitään pitkäikäistä juttua synny, jos ei sitä "oikeaa" kohdalle osu, niin tuolla asenteella tuleekin sitten pitkällä välillä melkoinen määrä ukkoja käytyä läpi. Tavallisessa deittailussa meno tuskin yltynee koskaan tinderin tapaisen virtuaalisen lihatiskin tapaiseen iloitteluun, missä yhdellä klikkauksella on tarjolla kymmeniä, jopa satoja, sopivia kumppaneita.
Siinähän menee kerrassaan ikä ja terveys, kun ne kaikki pitää käydä "tsekkaamassa" juuri sen oikean löytämiseksi. Voipi joku sinkku jopa eksyä sille tielleen, kun tarjonta pääsee oikein yllättämään ja siitä "oikeasta" muodostuu pelkkä muodollisuus, jota hoetaan treffeillä ja ilmossa ilman mitään sen suurempia merkityksiä. - elämästätäytyynauttia
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä olet koukussa ja lutkaksi muuttunut, ei sitä tosiasiaa enää voi oikein kiistäkään. Ehkä itse vielä kuvittelet että kun löydät sen "oikean" kykenet hänen kanssaan asettumaan suhteeseen ja olette loppuikänne yhdessä mutta tuskinpa onnistuu, jossain vaiheessa sinulle tulee tylsää siinä suhteessa ja palaat sitten tinderiin, petät muutaman kerran ja myöhemmin sitten jätät sen "oikeasi".
Ei todellakaan mene noin! Olen 100% varma että suhteessa en kaipais tinder-säätöihin.
- elämästätäytyynauttia
NautitaanRajoituksetta kirjoitti:
Etkö pelkää, että jäät "sille tielle"? Ristitkö kätesi vielä viiden tai kymmen vuoden päästä ja toteat, että kun nyt ei sitä oikeaa ole vieläkään löytynyt, niin ei muuta kuin antaa mennä...
Ja kun huomioi, ettei näistä deittipalveluista mitään pitkäikäistä juttua synny, jos ei sitä "oikeaa" kohdalle osu, niin tuolla asenteella tuleekin sitten pitkällä välillä melkoinen määrä ukkoja käytyä läpi. Tavallisessa deittailussa meno tuskin yltynee koskaan tinderin tapaisen virtuaalisen lihatiskin tapaiseen iloitteluun, missä yhdellä klikkauksella on tarjolla kymmeniä, jopa satoja, sopivia kumppaneita.
Siinähän menee kerrassaan ikä ja terveys, kun ne kaikki pitää käydä "tsekkaamassa" juuri sen oikean löytämiseksi. Voipi joku sinkku jopa eksyä sille tielleen, kun tarjonta pääsee oikein yllättämään ja siitä "oikeasta" muodostuu pelkkä muodollisuus, jota hoetaan treffeillä ja ilmossa ilman mitään sen suurempia merkityksiä.Aika pitkään kyllä odottelin. Jossain vaiheessa on pakko alkaa tekeen jotain asioiden eteen. En halua istua kotona vaan elää. Kyllä mulla on siihen oikeus. Tiedän kyllä mitä haen ja en ole koukussa tinder-säätöihin.
- en.halua.vastata.sinulle
niin livestä et löydä seuraa sitten päätit seksiseuralainen voisin olla ja ketkä nyt haluaa tulla nussimaan niin sille annan ja nautin elämästä olet aito nettityttö niin ei baareissa sen parempaa seuraa ole taitaa baareissa olla samat tinder ihmiset vuodesta toiseen ne samat mutta leikitään että löydät sen oikean niin koska kerrot että olet tindertyttö heti vai myöhemmin vai yritätkö salata sen koska ei livessä olevat naiset sano olen seksiseuralainen tai ainakin ollut sellainen mutta nettitytöt ei kyllä häpeä sitä ne ei häpeä mitään eikä ne pysty edes elämään normaalin ihmisen arkea vaan haluavat olla seksiseuralaisia tinder ja raflat on sen elämää
- Ikis__M
Ei todellakaan mene noin! Olen 100% varma että suhteessa en kaipais tinder-säätöihin.
Kyllä tasan tarkkaan menee juuri noin. Jokaisessa suhteessa koettaa arki ennenpitkää ja tuollainen kaltaisesi tinder-säätö ei varmaan sitä arkea kovin kauaa kestä kun tietää milloin tahansa pääsevänsä tinder-karkkikauppaan hakemaan seksiä ja lohdutusta "ankeaan" elämäänsä.
- elämästätäytyynauttia
Tuskin! En saa juurikaan mitään tinder-säädöistä. Se ei todellakaan ole mikään karkkikauppa :D Ehkä teille voi olla mutta minulle ei.
- elämästätäytyynauttia
en.halua.vastata.sinulle kirjoitti:
niin livestä et löydä seuraa sitten päätit seksiseuralainen voisin olla ja ketkä nyt haluaa tulla nussimaan niin sille annan ja nautin elämästä olet aito nettityttö niin ei baareissa sen parempaa seuraa ole taitaa baareissa olla samat tinder ihmiset vuodesta toiseen ne samat mutta leikitään että löydät sen oikean niin koska kerrot että olet tindertyttö heti vai myöhemmin vai yritätkö salata sen koska ei livessä olevat naiset sano olen seksiseuralainen tai ainakin ollut sellainen mutta nettitytöt ei kyllä häpeä sitä ne ei häpeä mitään eikä ne pysty edes elämään normaalin ihmisen arkea vaan haluavat olla seksiseuralaisia tinder ja raflat on sen elämää
En salaa mitään. Ja se jos joskus tinderistä saan seuraa ei tarkoita että olisin joku epänormaali.
- Ikis__M
En tiedä olisiko minulle kun en ole tuota kokeillut enkä kokeilekaan. Sen verran pitää arvostaa sitä "oikeaa" jos se joskus vastaan kävelee ettei ole tahrannut itseään tinderöinnillä. Nyt kun myönsit ettet saa niistä tinder-ssädöistäsi mitään niin eikö se sinunkin kannattaisi lopettaa?
- tinderi.pari
En salaa mitään. Ja se jos joskus tinderistä saan seuraa ei tarkoita että olisin joku epänormaali.
mutta jos tapaatkin sen elämäsi miehen livessä tulee luoksesi ja pyytää sinua kahville mies joka ei koskaan ole ollut tinderissä rakastutte kumpikin ja tiedät sydämmessäsi nyt on aito rakkaus löytynyt niin et salaa mitään niin kai kerrot sen sille salaamatta ja toiseksi sanoit et saa tinder panoista mitään niin kyllä jotain saat kun haluat lisää miehiä myönnä olet seksiseuralainen yhden yön jutut on sinun juttusi mutta normaali parisuhde ei ole tarkoitettu sinulle mutta toivon että löydät iki oman tinder heepon sit on kaksi seksiseuralaista yhdessä
- elämästätäytyynauttia
Tottakai aijon kertoa kaiken sille "oikealle". Saa niistä hetkellisesti läheisyyttä mutta eipä nyt juuri muuta.
- Ikis__M
Tuskinpa vaan kerrot. Jos se "oikea" ehtii sinulle paljastaa karsastavansa tinder-säätöjä olet niistä hipi-hiljaa ja valehtelet niin että korvat heiluu viettäneesi siveellistä elämää. Sitten tietysti jos se "oikea" on ovela niin kuin minä olisin se tietysti ensin antaa ymmärtää muka hyväksyvänsä naisen seksiseikkailut menneisyydessä ja sitten kun lutka on omistaan avautunut lopettaa sitten samantien siihen yhteydenpidon.
- elämästätäytyynauttia
Tottakai kerron, että olen jokusen yhden yön suhteen kokenut, sama se onko tinder vai baari vai mikä tahansa paikka se mistä olen seuralaisen löytänyt. Tiedän että se on joillekin ihan ok.
- Ikis__M
Tottakai kerron, että olen jokusen yhden yön suhteen kokenut, sama se onko tinder vai baari vai mikä tahansa paikka se mistä olen seuralaisen löytänyt. Tiedän että se on joillekin ihan ok.
jokusen :D Jos se jokunen on nyt pari-kolmekymmentä ei aikaakaan kun se on 50 , sitten piakkoin 100 ja eipä aikaakaan kun on tinderöity 200 , ehkä elinaikanasi ehdit vielä jopa johonkin yleisten spermarännien muodostamaan tuhannen mulkun salaseuraan jäseneksi.
- elämästätäytyynauttia
Se on muutama ja tarkoitus ei ole sieltä aktiivisesti seksiä hakea vaan oikeeta hyvää seuraa. Turha maalailla piruja sinne missä niitä ei ole.
- Ikis__M
Turhaa tai ei tinder-menneisyytesi saattaa viedä sinulta sen "oikean", vaikka se sitten mielesssään liioittelisikin määrää ei sillä ole väliä sinun kannalta kun menetät sen sitten kuitenkin.
- elämästätäytyynauttia
Voi olla mutta elämässä täytyy ottaa riskejä.
Lutkan maineesta ovat huolissaan vain ätmit, jotka eivät koskaan seuraa saakaan. Niinpä tuo ei oikeastaan ole todellinen ongelma laisinkaan.
- helgamies
Naiset tietävät olevansa kiimavitun viemiä seksinnälkäisä elukoita. Tieto on saavuttamassa myös ätmit.
Jos noin on, niin sehän on iloinen asia kaikille meille vilpittömille vitun ystäville. :-)
- Rakastaoikeitanaisia
Tämä on noloa, mutta tuo ei pidä vain paikkaansa.
Lutkan maineesta miehet eivät ole huolissaan, mutta kuinka moni haluaa oikeasti lutkan itselleen?
Aivan, noin 1% eli täysiaisurit joita Suomessa on kuitenkin joku 20% miesväestöstä.
Ehkä sinäkin olet yksi heistä?
Milloin vaimosi lopetti lutkailun? Rakastaoikeitanaisia kirjoitti:
Tämä on noloa, mutta tuo ei pidä vain paikkaansa.
Lutkan maineesta miehet eivät ole huolissaan, mutta kuinka moni haluaa oikeasti lutkan itselleen?
Aivan, noin 1% eli täysiaisurit joita Suomessa on kuitenkin joku 20% miesväestöstä.
Ehkä sinäkin olet yksi heistä?
Milloin vaimosi lopetti lutkailun?Meillä on vissiin vähän eri määritelmä lutkailulle. Sen seurauksena minä olen koko aikuisikäni saanut seksiä ja sinä et. Voimia kuitenkin. :-)
- HuomiotakoHaet
Kukaan ei voi oikeasti olla noin idiootti, joten aloituksen tarkoitus on ainoastaan ilkeillä.
- IhmisiäEtsitään
Sieltä haetaan myös ystäviä, samaa sukupuolta olevia lenkkikavereita tms. jos on muuttanut uuteen kaupunkiin.
Aloittaja taitaa olla todellisesta elämästä niin vieraantunut, että seksualisoi kaiken.- helgamies
Ja suhde, jopa lenkkeilysuhde alkaa seksillä.
- näinnäenasian
Seksi on yliarvostettua. Muut asiat paljon tärkeämpiä.
- HerääJo
helgamies kirjoitti:
Ja suhde, jopa lenkkeilysuhde alkaa seksillä.
Joillain ihmisillä ilmeisesti, jotka eivät itse koskaan saa, kaikki elämässä kietoutuu pelkän seksin ja sen saamisen ja saamattomuuden ympärille, ja kuvittelevat, että muut ovat samanlaisia.
Normaalilla ihmisellä sekin asia asettuu normaaliin paikkaansa. Jos nainen on "kiimavittunsaviemä elukka", on hän todennäköisesti laitoshoidossa. Me kaikki emme ole samanlaisia, vaikka kuinka tykkäisit niin ajatella. - LeikkikavereitaEtsitään
seliseli...
- Jumalautanyt
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tinderistä 99% on pelkkää panoseuraa.
Älkää nyt vittu oikeasti kuvitelko että sieltä mitään "kaveriseuraa lenkille" haetaan. - helgamies
HerääJo kirjoitti:
Joillain ihmisillä ilmeisesti, jotka eivät itse koskaan saa, kaikki elämässä kietoutuu pelkän seksin ja sen saamisen ja saamattomuuden ympärille, ja kuvittelevat, että muut ovat samanlaisia.
Normaalilla ihmisellä sekin asia asettuu normaaliin paikkaansa. Jos nainen on "kiimavittunsaviemä elukka", on hän todennäköisesti laitoshoidossa. Me kaikki emme ole samanlaisia, vaikka kuinka tykkäisit niin ajatella.Kiimavittunsa viemät elukat löytää nykyään tinderistä.
- helgamies
Jumalautanyt kirjoitti:
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tinderistä 99% on pelkkää panoseuraa.
Älkää nyt vittu oikeasti kuvitelko että sieltä mitään "kaveriseuraa lenkille" haetaan.Naiset hakevat logiikkansa mukaisesti myös alastonsuomesta lenkkeilyseuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256