Hyvät treffit?

Riittääkö nykyään treffeille pelkkä iltakävely kaupungilla vai pitääkö olla yökävely? :)

Minkälainen olisi oma lemppari "ei niin tavallinen" (illallinen, drinkki, kahvi, leffa) deitti? Vaikka eka tapaaminen IRL.

20

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiyö

eka tapaminen - iltakävely, leffa

• Helsingin keskustan, ullanlinna Eira Kamppi kaikki ne on ihania! <3 ihmiset sun muut kaikki ihmeelliset asiat!

• Miulle riittää vallan mainiosti. Tosin mielummin enemmän päivällä ja mieluiten ei mittään elokuvateatteria, sillä tuolla ei voi keskustella ja tutustua toiseen. Vaikka ymmärrän sen että elokuvan jälkeen voipi olla mukava keskustella mitä mieltä oli nähdystä kuvasta.

Ihan mormaali kaffittelu ja käppäily puistossa/kaupungilla riittää.

• punanenmopo

Onpa hyv vastauksia minä sain kokea autossa istumista ja kähmimistä enkä enää uskalla treffeille

• noh sellaistakin sattuu - kyllähän se olisi mukavaa että olisi kiinnostunut myös toisesta eikä vain sitten ehkä seksistä - tosin välillä se voi niinkin olla!
        sekin on varmaa että jokaiset treffit on aina erilaiset - luulen :)
        rohkeasti vain treffeille - jos ei nyt suoraan niin ainakin hetken tutustumisen jälkeen - vaika siis kirjoittelee ensin? Treffeile vain, sanoisin sinulle :)
        Puistoon vain jäätelölle :) (..eikä jonkun autoon tarvii mennä ollenkaan(ite en mene vanhoihin enkä huonoihin autoihin ollenkaan)

enjoy Life :)

• risooooo

Hyvät treffit on sitä että mies maksaa kaikesta ja sitten jäsähdetään kaveriksi :)
      Ei siinä etteikö naiset olis siipeilijöitä....

• joo! Why not? Kyllähän naisesta ja naisen tarpeista jonkin verran tuleekin huolehtia :D

• FriikkiKaiOlen

On niitä sellaisiakin naisia olemassa, jotka osaavat hoitaa omat kulunsa. :) Varsinkin jos näyttää kaverijutuksi vain jäävän..
        Itse kyllä maksan omat juttuni mielelläni ja erityisesti silloin mikäli sitä kuuluisaa "kipinää" ei tunnu olevan treffikumppanin kanssa. Sitten taas jos "kipinöi" niin voi toisilla treffeillä sen kahvikupposen tms antaakin toisen maksaa, jos en itse saa tarjota. ;) Osoitan oman kiinnostukseni tarjoutumalla tarjoamaan miehelle.. Sittenhän se menee jatkossa niin, että vuorotellen ja jos pyydän erikoisempaan paikkaan tai kalliimpaan raflaan niin toki kutsujana hoidan kulut. Jos se ei hirveästi loukkaa miestä, sitten kumpikin hoitaisi omansa.

Kannattanee hieman tarkastella minkälaista naistyyppiä tykkää treffailla jos aina jää maksumieheksi? Tiedän ja tunnen kyllä naisia, jotka tykkää ihan ns.harrastuksena treffailla miehiä ilmaisten lounaiden ja illanviettojen vuoksi. Mutta kyllä ne oppii mieskin "haistamaan" jo kaukaa! Kun vain vähän käyttää järkeään..

• on ja nainen tarviikin sellasen omavoimaisuuden tunteen. se oli joyakin 60 luvun juttuja kun naiset pariutu sen mukaan miten voi elättää sen perheen mutta nykyään nainen osaa jo tulla itsekin toimeen eikä siten ole enää riippuvainen sen aikaisista naintimalleista

jep

• kymmeniätreffejä

Ei niihin ensitreffein kannata liikaa vaivaa ja aikaa käyttää ainakaan miehenä kun se nainen tekee päätöksen 5s.-5min. alapään kostumisen päätöksellä.

• joo - totta tuokin. on muuten ekat 15 sekunttia aikaa tehdä se 'aito' vaikutus.

:)

• erakkonainen

En edes tiedä mitä ne "tavalliset treffit" mahtavat olla. Miusta ois hyvä tavata jossain julkisella paikalla ihan turvallisuussyistä, just jonnekin kävelylle, kahville ehkä alkuun. Jos vähän jo paremmin tuntisi, niin sitten retkelle vaikka jonnekin järven rannalle, laavulle tai jonnekin vastaavaan. :)

• Ihan totta! Ehdottomasti ensin tapaa jossakin julkisella paikalla - ihmisiä on niin moneen lähteen eikä kaikki voi millään tajuta kaikkea - voi olla hyvinkin erilaisia monet keskenään ja voi tulla tukala olo jos ei ole helppoa ''pakokeinoa''

Toivottavasti kaikilla menee kuitenkin kaikki hyvin ja kaikki tekevät jotakin mikä itsestä tuntuu hyvältä! ..ei tarvitse niin miellyttää ketään :)

• Hilla15

Itse menin mihen kotiin ja mies valmisti illallisen ja saunotiin. Otettiin hieman viiniä mies kehui kuinka ihana olen ja keskustelu sujui mukavasti. Aamulla seksiä jossa mies huolehti omista tarpeista ja kun huomautin tästä mies kertoi että jotain puuttuu tästä suhteestamme. Kuinkas mispuoliset tuota kommentoivat.

• sekssek

oikea huora "yhden yön jutut"

• eikä me oikeestaan kelailla ''naisten seksi juttuja'' itelle ainakin saattais tulla joku mustasukkasuus tms paska olo jos miettis tavallaan asioista mitkä ei ollenkaan edes kuulu niinku - siis jos mä nään sun naamasta et ootko sä tyytyväinen niin kyllä sen ja kosketuksesta - siitä miltä otteet ja hipaisut tuntuu - pystyy lukee tosi paljon onko kaikki hyvin <3 se on ihanaa kun kaikki on hyvin ja voi vain rakastaa :)
        suosittelen ehdottomasti kaikille <3

• sekssek kirjoitti:

oikea huora "yhden yön jutut"

..eikä mun mielestä ketään tarvii sanoa ainakaan julkisesti huorakskaan - se on tosi raukkamaista ja jotenkin nöyrän olonen ilmotus omasta olosta '' hei huomaatko että mulla on kurjaa - kiusaan koska et tajua auttaa mua - tyylinen juttu
        ei siinä mitään mut haloo - kai täällä voi käyttäytyä täsmälleen yhtä hyvin kuin jossakin kauppakeskusksessa tai vaikka lentokentälläkin käyttäydytään omalla tavalla - respect ja namaste vaan sullekin

Enjoy Life :)

• Pe69

Hilla15. Olen pahoillani miehenä puolestasi. Ei me kaikki olla tuommoisia. Edellisen kommentin jättäisin väliin. Käytöksesi oli ok, mutta parisuhteeseen kuuluu toimiva seksi, joten ei tainnut olla sopiva sinulle, jos nyt kenellekkään.

• Onhan se vähän niinkin että usein deitillä voi olla muitakin päämääriä kuin se ystävällinen rakkaus lähimmäistä kohtaan

• vaaleetukka

moi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe