mikä on max ikä naiselle

mikä.maksimi

niin se maksimi ikä seurustelu suhteelle onko 10v vanhempi nainen jo liikaa naiset ja miehet vastatkaa miehet kuinka paljon nainen voi olla vanhempi ja naiset kuinka paljon mies voi olla nuorempi siis maksimi ja nyt puhutaan seurustelu suhteesta

42

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einäissäolemitäänjärkeä

Jos olisin sinä niin lopettaisin näiden päättömien ketjujen avaamisen :D

• niin.mikä.se.on

mitä järjetöntä tuossa nyt on tapaat vaikka naisen kaupungilla tulette juttuun kumpikin rakastuu sekstaatte mutta nainen onkin 12v vanhempi mutta todella seksikäs ja mukava ehkä jopa se oikeakin mutta mikä on ikä ero kun ei voi enään seurustella

• niin.mikä.se.on kirjoitti:

mitä järjetöntä tuossa nyt on tapaat vaikka naisen kaupungilla tulette juttuun kumpikin rakastuu sekstaatte mutta nainen onkin 12v vanhempi mutta todella seksikäs ja mukava ehkä jopa se oikeakin mutta mikä on ikä ero kun ei voi enään seurustella

Mie sanoisin että tuo ikäero tai sen suuruus ei ole itsessään tärkeä, vaan se onko elämäntilanne ja toiveet tulevalle parisuhteelle samanlaiset.

Eli kuvaamasi kaltaisessa tilanteessa, "[...]tapaat vaikka naisen kaupungilla tulette juttuun kumpikin rakastuu sekstaatte mutta nainen onkin 12v vanhempi mutta todella seksikäs ja mukava ehkä jopa se oikeakin[...]", merkitsevää minulle on se haluaako toinen lapsia, mitä toivoo parisuhteelta, millaiset odotukset ja näkemykset on yhteisen elämän taipaleelle.

• sopisitte.toisillenne

jos nainen ei enään iän takia tai ei vaan saa lapsia ja kaikkiin kysymyksiin olette samaa mieltä mutta esim tuo 12v on ikä eronne

• IsälläkinOnIkäraja
        sopisitte.toisillenne kirjoitti:

jos nainen ei enään iän takia tai ei vaan saa lapsia ja kaikkiin kysymyksiin olette samaa mieltä mutta esim tuo 12v on ikä eronne

Ai, meinaatko sinä vielä 70 v dementikkona puskea lapsia maailaan?

Hyvä jos sinua joku vielä sitten suostuu hoitamaan sekä lapsetkin päälle. Katso Mikkoset. Siinä sulle esimerkkiä. Pitäisikö naisen ottaa vanha mies ja sitten hoitaa sitä lapset kaupan päälle.

Herrajumala mitä sinkkuja palstailee täällä, ei ole ihme että olette sinkkuja ja sinkkuina pysytte. Parempi koko maailalle ettei tollaisia idiootteja sikiä lisää.

• ThMitäHähTähh

Kuka seurustelee iän kanssa ???

• 43.vuottako

kai nyt joku ikä ero on

• IhmettelenItsekin

Kaikki oleellinen sanottiin tässä.

Surullisen moni seurustelee juurikin iän kanssa. Elämää suoritetaan, ei eletä. Oikeanlainen suorittaminen on "onni". Täsmäikäisyys on tärkeä osa oikeaa suorittamista ja onnen tae, näin luullaan.

No sitten kentälle. Naapurustossa on useita perheitä, joissa palikat on perinteisesti kohdillaan. Ruuhkavuodet päällä ja silleen. Omakotitalo, auto ja lapsia. Kas kummaa onnea ei tihku ympäristöön enää sitä vertaa, että naapuri saisi moin hymyn kera. Ei jaksa. -- Riidan ääniä yöllä ja kurttuisia kasvoja aamulla. Parissa vuodessa veltostuneet kroppat ja yksillä jo talo myynnissä... Eron enteitä?

Mennään vähän kauemmas. Mies vonkaamalla vonkasi 15 vuotta vanhemman blondin itselleen. Mies harmaantunut, nainen itsestään huolehtiva. Ulospäin ei näy päivänkään ikäero. Ovat onnellisen näköisiä ja sanovat samaa. Yhdessä olleet vuosia. Lapsia heillä ei ole, nauttivat toisistaan.

Kunpa voisikin vapaasti naida ihmisen EIKÄ numeroa. Miksi olemme niin kiinni kaavoissa vaikka esimerkit puhuvat puolestaan.

• ajatukset_meni_uusiksi

Tämä laittoi kyllä miettimään ja avasi silmät. Kiitos hyvistä esimerkeistä.

• atännä
        IhmettelenItsekin kirjoitti:

Kaikki oleellinen sanottiin tässä.

Surullisen moni seurustelee juurikin iän kanssa. Elämää suoritetaan, ei eletä. Oikeanlainen suorittaminen on "onni". Täsmäikäisyys on tärkeä osa oikeaa suorittamista ja onnen tae, näin luullaan.

No sitten kentälle. Naapurustossa on useita perheitä, joissa palikat on perinteisesti kohdillaan. Ruuhkavuodet päällä ja silleen. Omakotitalo, auto ja lapsia. Kas kummaa onnea ei tihku ympäristöön enää sitä vertaa, että naapuri saisi moin hymyn kera. Ei jaksa. -- Riidan ääniä yöllä ja kurttuisia kasvoja aamulla. Parissa vuodessa veltostuneet kroppat ja yksillä jo talo myynnissä... Eron enteitä?

Mennään vähän kauemmas. Mies vonkaamalla vonkasi 15 vuotta vanhemman blondin itselleen. Mies harmaantunut, nainen itsestään huolehtiva. Ulospäin ei näy päivänkään ikäero. Ovat onnellisen näköisiä ja sanovat samaa. Yhdessä olleet vuosia. Lapsia heillä ei ole, nauttivat toisistaan.

Kunpa voisikin vapaasti naida ihmisen EIKÄ numeroa. Miksi olemme niin kiinni kaavoissa vaikka esimerkit puhuvat puolestaan.

Hyvin kirjoitettu.

Mua ahdistaa nuo muotit, joihin pitäisi sopia. Tärkeintä mulle on, että toisen kanssa on hyvä olla. Ei mitään paineita, ei vaateita, ei suunnitelmia. Yhdessä voi sitten katsoa, mihin ollaan menossa niillä yhteisillä eväillä, sitten kun on muuten hyvä olla yhdessä, siinä hetkessä.

• IhmettelenItsekin
        atännä kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu.

Mua ahdistaa nuo muotit, joihin pitäisi sopia. Tärkeintä mulle on, että toisen kanssa on hyvä olla. Ei mitään paineita, ei vaateita, ei suunnitelmia. Yhdessä voi sitten katsoa, mihin ollaan menossa niillä yhteisillä eväillä, sitten kun on muuten hyvä olla yhdessä, siinä hetkessä.

Justiinsa näin. Kannustaisin kaikkia suhtautumaan ihmisiin muoteista vapaana. Olen onnellinen, että oma ajattelutapani on pikkuhiljaa avartunut. Näen onnea yllättävissä paikoissa, en välttämättä vain niissä tavanomaisissa. Tämä havainto on yllättänyt minut.

Iän jahtaaminen on minusta outoa - olkoopa mittari sitten missä asennossa tahansa. Jos varta vasten jahtaa tiettyä ikää, on sula ihme, jos päätyy onnelliseen suhteeseen. Näin näkisin.

• IhmettelenItsekin

Harvoin täällä kirjoitan ja liikun... mutta nyt jatkan kiinnostavasta aiheesta vielä yhden esimerkin. Kuuluu ketjuun oleellisesti.

Olen myös seuraillut yhtä opettajapariskuntaa. Olivat samassa koulussa silloin, kun olin itse vielä oppilaana ja vuosien jälkeen näin heitä uudestaan "tiskin samalla puolella" valmistuttuani. Mies jätti suunnilleen ikäisensä puolisonsa ja heittäytyi naimisiin hurjasti itseään nuoremman naisen kanssa. Näytti siltä, että varmaotteinen mies otti silloisen aran ja ujon tytön. Nyt aikuisen naisen ilme oli surullinen ja onneton. Mies jäi eläkkeelle samoihin aikoihin, kun nainen alkoi opiskella uutta ammattia. Mies ei itsekään näyttänyt onnelliselta - vaisto varmaan sanoi, että millä hän lopulta pitelee kauniin ja yhä nuorekkaan vaimonsa.

Mietin, ovatko edelleen yhdessä. Todennäköisesti eivät. Ei käy kateeksi eläköitynyt mies uutta naista etsimässä... nuoreen ja kauniiseen tottuneena.

• fshtshth

Ikä on toki sivuseikka, mutta kyllä siinäkin se todennäköinen raja vastaan tulee. Itsellä se on 5-7 vuotta vanhempi, sitä vanhempi alkaa olla jo liian ukkoutunut suhteessa minuun. Joskus tapailin 12 vuotta vanhempaa, ja vaikka olikin ikäisekseen tosi hyvässä kunnossa, kroppa siis, niin kyllähän se ikä tuntui ihan liikaa. Lähempänä omaa ikää on tasa-arvoisempi fiilis, toinen ei ole sellainen ällöttävä setämies vahingossakaan. Nuorempi voi olla mulle kymmenenkin vuoden verran, enemmästä ei kokemusta.

• aikuinenmies-

Ei se ikä ole mikään kriteeri. Jos on mukava luonne ja tulee toimeen naisen kanssa niin voin olla vaikka 10 v vanhemman naisen kanssa.

• juhaniaho

olen parikymppisenä vedellyt viikseen kuusikymppisiä namipilluja!

• Anni43v

Exäni vaihtoi huomattavasti vanhempaan naiseen. No, ei se oikeasti mikään vauhdissa vaihto ollut. Meitin suhde oli silloin ollut jo vuoden ajan mennyttä elämää. Hyviä ystäviä olemme edelleen ja hyvä kun mies uuden kumppanin löysi.
      Heidän ikäeronsa on 27 vuotta. Nainen on nyt 70v.
      Onkohan naisellakaan maksimi-ikää ainakaan nykyään, kun kaikki ovat "nuoria" ja terveitä vauvasta hautaan asti.

• eräkettu

Jos on sellanen nuorekas, tyylikäs, kunnostaan huolta pitävä jne. voi ainaki seksiä harrastaa..

• Paremmin nuorempaa tulee kateltua. Jostain syystä yli 35vuotiaat naiset eivät näytä treffipalstoilla enää lainkaan ns. omalta tyypiltä.

• IkäKysymysYkska

Onko se vaikea saada nuorempaa?

• IkäKysymysYkska kirjoitti:

Onko se vaikea saada nuorempaa?

Olen sinkku.

• nainen_42_

Onko iällä oikeasti merkitystä? Itselle merkitsee enemmän se, että osaa käyttäytyä tilanteessa kuin tilanteessa ja on samanlaisia arvoja kuin minulla. Joitakin kertoja parikymmentä vuotta nuorempi, fyysisesti ihan ok tyyppi on tullut juttelemaan, mutta homma on tökännyt moukkamaiseen käytökseen tai muuhun vastaavaan seikkaan ei niinkään ikään. Onko tyyppiä jännittänyt vai mikä vika, mutta en halua hävetä seuralaista. Olen torjunut myös samanikäisiä hemmoja samasta syystä.
      En huoli seuralaiseksi myöskään ketään papparaista. Ikää on tässäkään vaikea sanoa, olemus ja käytös ratkaisee.

• rakkaus.on.sokea

niin että olet valmis seurustelemaan ja avioliittoon vaikka 18v miehen kanssa koska jutut arvot siis kaikki täsmää olette kuin luodut toisillenne menet hänen vanhemmilleen kylään miehen äiti 35-38v ja isä alle 40v eikö siinä vähän mietitytä vaikka on harmittava juttu elämäsi mies on siinä mutta ikä ero on este

• lauantai_illan_hupi
        rakkaus.on.sokea kirjoitti:

niin että olet valmis seurustelemaan ja avioliittoon vaikka 18v miehen kanssa koska jutut arvot siis kaikki täsmää olette kuin luodut toisillenne menet hänen vanhemmilleen kylään miehen äiti 35-38v ja isä alle 40v eikö siinä vähän mietitytä vaikka on harmittava juttu elämäsi mies on siinä mutta ikä ero on este

noh, eihän se sulle kuulu. turhaan rageet

• ei.hetken.hupia
        lauantai_illan_hupi kirjoitti:

noh, eihän se sulle kuulu. turhaan rageet

aloituksessa sanottiin tositarkoituksella siis kumppaniksi ei pano seuraa kai siinä on sama minkä ikäinen on niin jos mies olis vaikka 32v niin olisko siinäkin jo liikaa ja olet 42v niin olisko 38-50v sinulle sopiva ikä haitari tai 35-50v että kai se ikäraja jossakin kulkee

• harmittavia.juttuja

ja toista perin onko 55v mies jo liian vanha tai 65v mies ehkä jos mies on vaikka 63v ja on muuten täydellinen niin olisko pakko sanoa ikä ero on este

• onkolääkityskohdillaan

Osuiko liian lähelle? Et saanut vastaavaa kilaria Anni43v viestistä.

• olen.pipi.pää
        onkolääkityskohdillaan kirjoitti:

Osuiko liian lähelle? Et saanut vastaavaa kilaria Anni43v viestistä.

no se on epänormaalia ei kukaan normaali 47v mies rupea seukkaamaan 70v naisen kanssa samoin ei 20v ja 65v seukkaa ellei kumpikin ole kehitysvammaisia tai vammaisia tuskin nekään mutta nyt puhuttiin normaaleista ihmisistä ehkä naiselle max miehen ikä on 12-15v eli jos nainen 40v niin miehen max ikä 52-55v ja toisin päin niin mies ehkä max 5v nuorempi ja kyllä moni nainen pitää rajana 1-2v nuorempi niin ei ala seukkaamaan ja etsii itseään vanhempaa miestä tai saman ikäistä mutta nyt kyse max ikä erosta jos löytää sopivan niin onko 8v jo sellainen että on pakko sanoa ettei tule ikäeron takia mitään

• lopetanjankutuksen
        olen.pipi.pää kirjoitti:

no se on epänormaalia ei kukaan normaali 47v mies rupea seukkaamaan 70v naisen kanssa samoin ei 20v ja 65v seukkaa ellei kumpikin ole kehitysvammaisia tai vammaisia tuskin nekään mutta nyt puhuttiin normaaleista ihmisistä ehkä naiselle max miehen ikä on 12-15v eli jos nainen 40v niin miehen max ikä 52-55v ja toisin päin niin mies ehkä max 5v nuorempi ja kyllä moni nainen pitää rajana 1-2v nuorempi niin ei ala seukkaamaan ja etsii itseään vanhempaa miestä tai saman ikäistä mutta nyt kyse max ikä erosta jos löytää sopivan niin onko 8v jo sellainen että on pakko sanoa ettei tule ikäeron takia mitään

Aika moni on täällä vastannut sinulle samaan tapaan, että kyse on persoonien yhteensopivuudesta ei iästä. Itse voit omat kriteerisi asettaa itsellesi, mutta et muille. Jotta pääset turhasta hermoilusta kerrottakoon, että ei niitä kypsiä parikymppisiä joka oksalla kasva.

• itse.tiedän.omani
        lopetanjankutuksen kirjoitti:

Aika moni on täällä vastannut sinulle samaan tapaan, että kyse on persoonien yhteensopivuudesta ei iästä. Itse voit omat kriteerisi asettaa itsellesi, mutta et muille. Jotta pääset turhasta hermoilusta kerrottakoon, että ei niitä kypsiä parikymppisiä joka oksalla kasva.

niin eikö jokainen vastannut omaa max ikää minkä itselleen suo niin kyllä minä tiedän oman ikä toiveeni niin min ja max ja ne on esim mies 40v niin nainen 37-40v paras mutta max ero nainen 35-43v ja siitä vanhempi nainen täytyy jo miettiä onko liian vanha seurustelulle samoin alle 32v katsoo lapseksi naisen

• nor.maa.lia
        olen.pipi.pää kirjoitti:

Täytyykin painaa mieleen tämä olen.pipi.pää sillä hän osaa varmasti laajemminkin kertoa, mikä on normaalia. Itsellä kun ei aina ole apoteekinvarmaa tietoa siitä, mikä on kulloinkin normaalia.

Laittaa vaikka muistilapulle ylös nämä ikähaitarit ja kun tapaa mieleisen henkilön, voi rapistella paperin eteensä ja tarkastaa, ettei vaan mene ohi normaalin nyt...

On se hyvä kuitenkin, että kaikki on normaalia.

• nor.maa.lia

Ups. Nimimerkki meni väärin. itse.tiedän.omani on hän, joka tuntee normaalin!

• samaamietin
        nor.maa.lia kirjoitti:

Täytyykin painaa mieleen tämä olen.pipi.pää sillä hän osaa varmasti laajemminkin kertoa, mikä on normaalia. Itsellä kun ei aina ole apoteekinvarmaa tietoa siitä, mikä on kulloinkin normaalia.

Laittaa vaikka muistilapulle ylös nämä ikähaitarit ja kun tapaa mieleisen henkilön, voi rapistella paperin eteensä ja tarkastaa, ettei vaan mene ohi normaalin nyt...

On se hyvä kuitenkin, että kaikki on normaalia.

ihan pipipää olen ollut, suorastaan epänormaali. Mutta hyvä vinkki tuo muistilappu jatkoa ajatellen.

• ihastunut78

Harmittaa kun miehillä se ikä tuntuu olevan naisissa tärkein asia. Jopa ulkonäköä tärkeämpi, mikä siinä oikein on? Se on ollut samanlaista aina, silloin ennen nettiä jo lehtien treffipalstoilla miehet etsivät itseään nuorempia, muistan ihmetelleeni sitä jo silloin teinityttönä. Treffipalstoilla kun pyörittelen sivuja, niin miehet sallivat huomattavasti itseään nuoremman iän naiselle, mutta itseä vanhempi ei saa olla kuin muutaman vuoden. Jos sitäkään.
      Olen kovasti ihastunut yhteen mieheen treffipalstalla, vaikuttaa just mulle luodulta sillä perusteella mitä itsestään kertoilee, mutta mulla lässähtää se mielenkiinto siihen, ettei hänkään salli naisen olla muutama vuosi itseään vanhempi. Olen ihan varma, että tykkäis minusta luonteen puolesta, mutta turha mun on sille mitään viestiä laittaa. Kun kerran olen hänen silmissä sitten aina se liian vanha kurppana. Mulla olis aina sit sen takia epävarma fiilis hänen kanssaan ja se söisi mieltä koko ajan.
      Voisitte te miehet vähän nostaa sitä ikähaarukkaa, ei se ikä pelkästään kerro naisesta onko joku puhkipoljettu fillari, itellänikin on ollut ainoastaan yksi mies elämäni aikana ja siitäkin on jo yli 10v aikaa. Ei oo mitään sen jälkeen ollu, ei edes seksiä. Kyllä ne parikymppiset likat voi olla ja usein onkin paljon "käytetympiä" kuin minä, jos se nyt siitä on kiinni. Vai mistä se sitten kiikastaa? Miksi pitää olla nuorempi?
      Lapsiakaan mulla ei ole rasitteena, enkä niitä haluakaan. Kyllä se tällasella lähes nelikymppisellä alkaa jo ikäkin tulla lasten tekemisessä vastaan, enkä tosiaan niitä haluakaan. Tämäkin mies josta olen treffipalstalla kiinnostunut, niin hänellä on ne lapsetkin jo tehtynä ja ilmoittaa ettei niitä haluakaan lisää. Joten tässähän olis nyt unelmapaketti hänelle, mutta kun ei. Vain parin vuoden takia..

Kaikki me kuitenkin vanhetaan, että jos haluaa naisen kanssa olla "loppuelämänsä" niin kyllä se nuorikin nainen alkaa äkkiä rupsahdella ja se pitää hyväksyä. Aika menee uskomattoman nopeasti loppujen lopuks. Ja nykyaikana on tepsivät hoidot olemassa, että voin kyllä miehen mieliksi käydä kurttujani suoristamassa, jos se nyt siitä on kiinni, mutta ei sekään loputtomiin auta. Hetken päästä kuitenkin ollaan kumpikin kaks kuivaa käpyä. Oikeaa rakkautta on, että se jatkuu sittenkin kun ei olla enää nuoria ja nättejä.

• Hyvin kommentoitu. Itselläni on 13 v nuorempi nainen, ja voin rehellisesti sanoa, että olen hänen kanssaan luonteen takia en ulkonäön, vaikka ulkonäkökin on hyvä.

Itse kun aikanaan erosin ja siirryin sinkkumarkkinoille rupesin deittailemaan naisia. Aluksi naiset olivat omanikäisiä ja jopa vanhempiakin, mutta kun huomasin, että myös huomattavasti nuoremmatkin ovat kiinnostuneita siirtyi tähtäin sinne.

Osittain siksi, että en hakenut pidempiaikaista seuraa, (vaikka sitten sellaista löysinkin). Silloin kun hakee pelkkää sänkyseuraa on ulkoinen viehättävyys tietysti tärkeintä.

Usein jotenkin rinnastetaan ikä ja luonne keskenään. Jotenkin ajatellaan, että nuoremmat olisivat automaattisesti typerämpiä ja vanhemmat jotenkin ymmärtäisivät paremmin. Itse voin ainakinoman empiirisen kokemuksen perusteella leimata tällaisen ajattelun potaskaksi n. 30-50 v. Naisten keskuudessa.

• Riippuu_tinsasta

Viimeistään 35 vuoden iässä naisella on jo tinsa siirtynyt epämääräisestä ja tarkemmin määrittelemättömästä sijaintipaikastaan lantion seudulta pakaroiden väliin, joten siinä menee ehdoton yläraja. Mieti nyt, millaisessa asennossa sitä muka pystyy nussimaan?

• sinkkumä

ja miehillä se mahaiso jne

• ladytinder

no jos puhutaan seurustelu suhteesta niin ei ole max ikää naiselle min ikää miehellä vaan max ikä miehelleä 10 vuotta nuorempi tarvii olla suhteessa miehen ainakin vanhemmat ei jaksa pussailla paneskella tarpeeksi usein siihen tarvii nuoremman raikkaamman vähän miehemmän vanhemmat miehet kelpaa kyllä illaksi pariksi seuraksi that s it

• Ite oon kuksinu 30vuotta vanhempaa..

Hyvässä kunnossa oleva 5-kympin mailla oleva..

• näintäällä

Maksimissaan vuoden vanhempi, jos on todella nuorekas ja siro. Muussa tapauksessa vain 0-10 nuorempi. Tosin seksi kiinnostaisi vanhemman naisen kanssa.

• Pihtarikurppa

Kyllä se on niin, että tyyppi tulee arvioitua ja tuomittua jo reilusti ennen kuin ikä tulee edes puheeksi. En ikinä ottaisi "sopivanikäistä" kus*päätä ja toisaalta, jos tyyppi on mukava, niin ei se ikä paljon vaakakupissa paina. Kunhan on aikuinen, ja tämä siis jos haluaisin suhteeseen. Mutta miehille tämäkin toimii toisinpäin, nuori nainen on paras saalis jota kelpaa esitellä kavereille, vaikka se akka olisi mieleltään pelkkä viemäri. Ikä ja kauneus ratkaisee.

• 12121212

Niin.

Naisilla on valtava etu nuorempina, ja sitten kun ollaankin samalla viivalla miesten kanssa, tuntuu epäreilulta kun pitäisi vähän kyykätä ja meikata että kelpaisi sille top 20% miehekkäälle nallekarhulle.

Miehekkyys on aina tekemistä. Osaamista, suorittamista, jne. Naiset tottuvat nuorena että pitää vain _olla_ nainen. Vanhempana on naisten vuoro tehdä, eli kirmata salille treenaamaan vyötärö slimmiksi ja peppu pyöreäksi.

Omissa silmissäni (olen 29v) nainen on parhaimmillaan 20-22v tienoilla. Tai nykypäivänä nuorempana, koska tuon ikäisillä alkaa olemaan siiderivatsaa ja sipsikahvaa.

Mutta. Tunnen omiin silmiini todella hyvän näköisiä yli kolmekymppisiä. Tunnen jopa pari viehättävää nelikymppistä. Eivätkä nämä ymmärtääkseni olleet nuorena mitään superhottiksia. Mutta nämä naiset pitävät huolta itsestään, ja se näkyy.

Kuten sanoin. Jos nainen ei näe vaivaa ollakseen naisellinen, ei miehenkään tarvitse nähdä vaivaa ollakseen miehekäs. Ylipainoiselle ja tätitukkaiselle naiselle sopii velttona sohvalla makaava kaljan kittaaja. Hyvässä työssä olevalle reippaalle miehelle sopii timmi ja nuorekas nainen.

• 12121212

Ai niin, oma ikärajani naiselle on n. 25. Ei ulkoisien seikkojen takia vaan siksi että haluan joskus lapsia, enkä lähde suhteeseen naisen kanssa jolla biologinen kello tikittää jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      51
      3021
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2861
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1721
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    Aihe