Nyt kun viimeisenä vaihtoehtona kokeilin näitä sovelluksia, niin en tasoani korkeammille sydäntä laittanut sen pelossa että en kelpaa. Mutta ymmärsin että eivät nää tykkäyksiä josseivat itsekin tykkää. Vai saavatko mistään tietää sitä?
tinder/timber/6tin
4
230
Vastaukset
- ejjeijeji
Eivät
Sen vähän mitä Tinderiä on tullut kokeiltua, niin vastapuoli ei saa tietää laitoitko sinä hänelle syrämmen vaiko ruksin. Vasta kun molemmat ovat laittaneet toiselle syrämmen, niin syntyy mätchi ja tietää että molemmat ovat syräntä painaneet.
Noitten supertykkäyksien kohdalla en tiedä miten toimivatten.- tinderöijä
Ainakin iPhoneen löytyy sovelluksia, jotka näyttää omana listana ne, jotka ovat jo tykänneet sinusta ja itse selaankin vain sitä listaa, eli en jaksa selailla ja tykkäillä turhan päiten. Tykänneitä myös poistuu välillä, eli sellainenkin sovellus taitaa olla, jossa voi muuttaa tykkäyksiään jälkikäteen. Ainakin Apple Store on pullollaan erilaisia Tinder sovelluksia.
- tinderöijä
Ja sen varmaan jokainen älyää itsekin, että noista ominaisuuksista joutuu sitten jonkun taalan maksamaankin. Mutta ihan hauskaa esim. nakata itsensä Pariisiin ja muuttaa teksti, kuten olis turistina kaupungissa ja katsoa millaisia tykkäyksiä tulee.. yhdet treffitkin kerran sovin yhden hotellin edustalle.. sitten sanoin, etten pääsekään paikalle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454