Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Mie jäätyilen yleensä kaikkien naisten seurassa. Varsinkin mikäli ajattelen että kyseessä on treffit tai potentiaalinen seurustelukumppani.

Tosin jos jäätyily harmittaa ja aiheuttaa sen että toinen ei ole kiinnostunut tapaamaan uudelleen, niin hän ei sitten selkeästikkään ollut tarpeeksi kiinnostunut ja tosissaan.
  2. Yleisesti ottaen oma näkemykseni suomi24 trffeistä on, että tuo on paras näistä ilmaisista deittisivustoista. Tuolla on syntynyt eniten keskusteluja ja treffeille asti päädytty useammin kuin muualla. Tosin tämä saattapi johtua osiltaan myös siitä, että verrattuna muihin deittisivustoihin, olen tuolla viettänyt n.2 kertaa pidemmän ajan.

Onhan toki tuolla omat huonot puolensakkin. Ilmaiskäyttäjänä viestien määrää on rajattu kolmeen miestittelykymppaniin per 24h ajanjaksona, et näe ketkä ovat suosikkilistanneet sinut, kuvia voi lisätä vain 3 kappaletta, viimeisimmän uudistuksen myötä et enään näe ollenkaan ketkä on käynyt katsomassa profiiliasi ja sivuston toiminnallisuus ja käytettävyys vaihtelee mitä selainta käytät. Kännykällä esimerkiksi viestien kirjoittaminen on turhauttavan hankalaa, sillä viestinkirjoituskenttä rohmuaa näyttötilaa siten että pidempi viesti täyttää koko ruudun.

Syy miksi olen tuolla s24 treffeillä päätynyt olemaan on pääasiassa sivuston miellyttävämpi ylkonäkö, hakutoiminnon miellyttävämpi käytettävyys(vaikkakin hakutyökalussa on omat vikansa).

Mitä tulee naisiin joita olen tuota kautta tavannut; Ihan normaali tallaajia ovatten olleet. Ei vain ole tullut vastaan sitä naista, jonka kanssa olisi ollut sitä "kemiaa" ja molemminpuolista kiinnostusta katsoa mitä hommasta tulee, pidemmälle kuin yhdet treffit.
    Negatiiviset asiat yleensä jäävät muistiin herkemmin ja onhan noita ollut useampikin että on sovittu treffit paikka ja aika, sitten ei kuulukkaan naisesta mitään eikä saavu paikalle. Arvioisin tosin näitä olevan molemmissa sukupuolissa.