Testi löytyy täältä:
http://www.suhdesoppa.fi/testit/seksitesti/
Oma tulokseni:
NAUTTIJA
Olet todellinen seksistä nauttija. Osaat heittäytyä seksuaaliseen kanssakäymiseen spontaanisti kumppanisi kanssa. Rakastat uusia paikkoja, tilanteita ja asentoja, joissa voit maksimoida oman ja kumppanisi nautinnon.
Seksi ei ole sinulle ongelma. Sinulla on hyvä seksuaalinen itsetunto. Seksi on luonnollinen osa elämääsi ja lisää hyvinvointiasi. Seksi on tärkeä osa arkeasi ja parisuhdettasi. Suhteen kommunikointiongelmat heijastuvat tyypillisesti parin seksielämään. Testitulos kertoo parisuhteesi toimivan todennäköisesti hyvin myös muilla osa-alueilla.
Ota ilo irti elämästä ja nauti!
Miten seksuaalinen olet?
12
1524
Vastaukset
- testilutka
lutka testi
- KTM27
RUTIINIEN ARVOSTAJA
Olet seksin suhteen rutinoitunut suorittaja. Seksi on sinulle perusasia, joka tuottaa joskus nautintoa, mutta on usein sinulle myös jonkinlainen suoritus ja velvollisuus. Lasket seksikertojen määrää viikossa ja pidät kiinni totutusta kaavasta ja rutiinista. Inhoat yllätyksiä ja hurjia kokeiluja. Et halua ylipäätään elämässäsi irroitella liikaa.
Suurin este seksuaaliselle nautinnollesi on arjen kuormittavuus. Kun työt, koti, perhe ja harrastukset vievät ison osan energiastasi, on vaikea löytää aikaa, paikkaa ja voimia seksuaaliselle kanssakäymiselle. Tärkeää olisi myös muistaa hoitaa omaa mieltä. Seksi ja ihmisen mieli ovat aina yhteydessä toisiinsa.
Mitä pakenet stressiin ja suorittamiseen? Miksi kaiken pitää olla täydellistä? Mitä pitäisi tapahtua, että osaisit rentoutua ja hellittää? Voisitko löytää viisi minuuttia itsellesi ja levolle joka päivä?
Entä jos uskaltaisit joskus jättää keittiön siivoamatta ja menisitkin ruuan jälkeen puolisosi viereen sohvalle?
Tekeminen ei koskaan lopu ja elämä katoaa helposti turhaan suorittamiseen. Ota iisisti ja tartu hetkeen! - Sörs-lälälä
Seksin vihaaja
Vihaat seksiä. Seksuaalinen kanssakäyminen on sinulle vastenmielistä ja oikeastaan pelkkä velvollisuus. Välttelet seksiä viimeiseen asti. Itse asiassa seksi ei ole sinulle lainkaan tärkeä asia, ainakaan kumppanin kanssa jaettuna. Itsetyydytys voi olla eri asia.
Kiinnitä huomiosi menneeseen elämääsi. Oletko aina vihannut seksiä vai ollut joskus aktiivisempi? Milloin käytöksesi on muuttunut? Mikä seksissä on vastenmielistä? Oletko tyytyväinen tilanteeseen? Pikkuhiljaa tarkastelemalla omaa seksuaalista menneisyyttä voit löytää kadonneen seksuaalisen halusi. Todennäköisesti olet parisuhteessasi tyytymätön moniin muihin seikkoihin, joka heijastuu myös seksielämäänne.
Mitä jos lähtisitte parisuhdeterapiaan selvittelemään välejänne, niin löytäisitte mahdollisesti samalla kadonneen seksuaalisen yhteyden? Jos tunnistat menneisyydestäsi selvästi seksuaalisesti traumaattisia tapahtumia, niistä kannattaa lähteä puhumaan ammattiauttajalle.
Onnea matkaan. Muista, että kerran kadotettu seksuaalinen halu on löydettävissä kerrosten alta uudelleen. Ensin on vain tutustuttava itseensä ja toiseen uudelleen! 101-prosenttisesti heteroseksuaalinen.
- 13plus1
No vittu ethän ole. Sä oot umpihomo.
- 2plus9
HC-ätmel kirjoitti:
Homokortti!
Vastustelun määrästä päätellen sitä ollaan vielä kaapissa ja syvällä :)
MääKin On TäysHetero... Mut IrsTaatIrtSarit kuuluu ToiSilleen... ;P
- KolmenlaisiaNaisia
Heitä jotka ei oikein ikinä, heitä jotka mielellään suhteessa, ja heitä jotka usein eikä niin väliä kenen kanssa.
- Hemmofiili
Mä olen aina vain homoillu, mut mut nyt mä olen huomannut että vilkuilen naisia sillä silmällä ja erektio nousee. Mitä mä teen, apuavata. Olenko tulossa kaapista ulos ja siis olenkin hetero? Miten homot voivat eheytyä?
- m-i-e-s
Kaappi hetero. Olet vain näytellyt homoa, etkä ole uskaltanut tulla kaapists ulos.
Testin mukaan nauttija ja miellyttäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453056- 502482
- 1082473
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382151Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2431745- 1011699
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4551675Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141552R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231359