Taas yks pitkä viikonloppu takana ja kolme päivää täys kännissä. Hauskaa oli eikä vakavampia onnettomuuksia mitä ny menin pyörällä turvalleni ja silmäkulma auki ja huuli turvoksissa. Käsi vähä kippee. Ja kaverilta lähti helaperjantai ratsiassa kortti kun hajettiin lisää kaljaa. Onneks yks selväkin istu kyydissä ja kuskin vaihto. Muutama loota kaljaa ja taas homma jatku. Kylläpä on rentoutunu olo aloittaa huomenna uus työviikko. Kuis muilla meni?
Onko palstalla muita alkoholin suurkuluttajia?
10
211
Vastaukset
En ole juonut tippaakaan viikonloppuna
- komea-ytm
Miksi et?
Töissä laivallahan tuo män.
- vihatipunen
Kuulostaa tosi hauskalta....
- ghjklölkjhjklkjh
saatanan juopot!
Melko lähelle suurkulutuksen rajaa alkoholin käytölläni pääsen. Voisin juoda lisää, koska kännissä on kiva olla.
- mies.ihminen
Ei minkäänlaista halua juoda yhtään.
- crux
En taida olla ihan suurkuluttaja, mutta kyllähän se on niitä harvoja iloja yksinäisen miehen elämässä nauttia alkoholia ja tuntea edes vähän aikaa olevansa vielä jotenkin mukana tässä kaikessa. Mökillä join olutta terassilla ja laiturin nokassa. Lokit liitelivät, kuikat katselivat uteliaana...ei siinä tunne oloaan ihan täysin yksinäiseksi. Ei yhtään kaduta sekään juominen - jos ajattelee että olisin ollut senkin ajan selvin päin niin nekin pienet onnen hetket olisivat jääneet kokematta tai ainakin olisivat olleet huomattavasti laimeampia.
- Flkjnwkewewlk
Eipäs ollutkaan. Itse olen semiraitis, vuoden aikana alle 30 alkoholiannosta. En raivoraitis, mutta arvostan tuota tajukoneistoani niin paljon että en halua riskeerata yhtään ajatusta.
- semidarrassaM
Mulla olis 5 kaljaa vielä kaapissa 5,5%! Pitäsköhän uuteen nousuun, ja kaljakauppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349