Suomi24 treffit ei anna vastata viesteihin! Herjaa, että olisin kolmelle ihmiselle jo vastannut, vaikka tänään en ole laittanut viestiä kenellekään.
Muilla samaa? Hyvähän tässä on deittailla kun ei voi vastata viesteihin :D
Keskustelu ei toimi!
5
206
Vastaukset
- grgrgrgr
Tuo 3 viestiä päivässä on aika naurettava. Parasta vaan heti ekassa viestissä vaihtaa sähköpostiosoitteet että voi jutella..
- 13plus18
Naurettava! Hyvä jos miehenä saa edes kolme viestiä vuodessa ja naiset tuskailee kun ei viestirajat riitä.
- perseestäkokoSuolipaska
Se kai laskee ne viimesen 24 tunnin ajalta, eikä siis vain tältä päivältä.
Jep. Viimeisen 24h ajalta.
Lähetät klo:9.00 ekalle henkilölle viestin viestin.
Sitten kahdelle muulle henkilölle viestin klo: 11 ja 13.
Seuraavan kerran uudelle henkilölle voit lähettää viestin seuraavana päivänä klo: 9.00
Voit tosin lähetellä noille JO viimeisen 24h ajalta lähettelemilesi henkilöille rajattomasti viestejä. Tosin tällöin mikäli lähetät ensimmäiselle henkilölle viestin klo: 16, niin tälöin seuraavalle uudelle henkilölle voit lähettää viestin vasta 11.00.
- Kyselijä-
Oletteko rikkaita etä naiset vastaa teille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39584Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t218512- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492