Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eivät maksakaan.
Tosin kohtelias ja ystävällinen käytös eivät minun mielestäni ole sama asia kuin kiltti käytös. Jälkimmäinen antaa minulle mielikuvan heti auttamaan ryntäävästä henkilöstä miellyttämis tarkoituksessa, kun taas ensimmäinen auttaa koska näkee sen olevan oikein.
19.03.2016 14:44
"[...] että on vaan kiltti[...]"
Epäilen että tuo on, ainakin pikaisissa tapaamisissa ja kanssakäymisessä, kapea nyöri kävellä, jottei vaikuttaisi "jees mieheltä"
19.03.2016 14:35
:D Kiitos. ;)
19.03.2016 14:29
Mikäli ei ota riskiä, niin sitten ei välttämättä saavutakaan sitä mitä mahdollisesti haluaisi. Tavallaan jättää tilanteen sattuman varaan.
19.03.2016 14:28
Kiitos. :)
Ja tottakai siinä on eroa. Mukavahan se on kuulla ihania sanoja, mutta jos teot eivät seuraa perässä, niin aika tuhjätä ne sanatkin tuntuu.
Jos tuota "[...] kyllä se luonne on naisessa tärkeintä." avaisi vielä hiukan, niin akselilla luonne, ulkonäkö, seksi mikä tärkeintä ja missä järjestyksessä.
tärkein
---------
luonne
seksi
ulkonäkö
-----------
vähiten tärkein
Tosin kaikkia näitä tarvitaan toimivassa parisuhteessa. Ja muutakin. Ilaman mukavaa ja hyvää luonnetta suhde on ainaista tappelua ja kivireen vetämistä. Ilman toimivaa seksiä suhde on pelkkä platooninen kaverisuhde. Ilman itseä miellyttävää ulkonäköä seksi kärsii. Ainakin näin miehen näkökulmasta.
19.03.2016 14:26
Mutta vastatakseni kysymykseesi. Enimmäkseen kaiketi ahdistavalta. Riippuu millainen katse tällä on.
19.03.2016 14:12
Ekana mieleen tulisi, että onko minulla zippari auki, tunnenkohan mie tuon naisen, yms...
19.03.2016 14:07
"[...] kyllä se luonne on naisessa tärkeintä."
Tässä olen samaa mieltä.
19.03.2016 14:02
Varmaankin se saa markkinoimaan kiltteyttä, että yritetään olla positiivisesti eduksi muista.
Naiset enemmän näkyvät valittelevan kusipää äijistä, kuinka tyyppi X oli täysin paska valehteleva hakkaava ja pettävä. Markkinoimalla kiltteyttä pyritään luomaan mielikuva että 'minä' en ole tuollainen ja näin parantamaan omia asemiaan ja mahdollisesti tuomaan itseäään esille "hei. minä olen olemassa."
Miehet vähemmän valittavat siitä kuinka naine oli kusipää huijari, yms.. joten tälle kiltteyden markkinoimiselle ei ole tarvetta/markkinarakoa.
19.03.2016 14:01
minulle kaunis = kaunis, tavallinen, saatanan hyvän näköinen, miellyttävä katsella, yms... sen jälkeen kun totean että ulkonäkö miellyttää, en tee eroa missin ja taviksen välillä.
19.03.2016 13:50
yhtälailla ei sitä miehetkään osaa toisen aivoituksia lukea, minkälainen taso naisella on miesten suhteen.
19.03.2016 13:43
:) Tjaa... Jos selityksiä kipaat, niin olin kotona pelaamassa nettipeliä auttamassa uusia pelaajia pääsemään peliin sisään.
Tosin vaikka sitä olisi lähtenytkin jonnekkin jossa naisia olisi tavannut, niin eihän "pillun saaminen" siitä huolimattakaan ole taattu. Eikä ole pokkaa männä sanomaan "No! Tuleekos sitä rälläkkää? Ei tässä kokoiltaa jaksa jaaritella." :D
19.03.2016 12:28
Ei maksullisuus muuta mitenkään muuten, kuin ehkä noita pahimpia feikkiprofiileja.
19.03.2016 12:13
Saattaisikohan joissain tilanteissa olla kyse myös siitä, että kivat esittävät satunnaisesti tuhamaa, jotta eivät jäisi siihen. "Onhan tuo ihan kiva ja mukava, mutta ei oikein säväytä."
Olkoon se kumman puolelta tahansa oletettua.
19.03.2016 12:10
Ajan myötä tuohon tottuu ja turtuu. Sitä keksii itselleen mieleistä kekemistä. Jossain vaiheessa sitä ehkä alkaa pelätä ettei enään osaa olla toisen ihmisen lähellä.
19.03.2016 11:18
Eipä se suhteessakaan aina tuota seksiä ole. Entinen koulukaverini oli parisuhteessa ja heillä ei ollut petipuuhia reiluun vuoteen. Vaikkaisin tosin että alussa seksiä tulee harrastettua enempi, ellei sitte ole vallan kyltymättömiä ja kekseliäitä seksinörttejä.
Ihan mielenkiinnosta, antoiko syytä miksi ei voi antaa? Omalla kohdallani voisin kuvitella jos ei sattus olemaan kortsuja missään saatavilla.
19.03.2016 01:40
Jep. Ajan kanssa tottuu, vaikka kyllähän sitä tulee aikoja jolloin panettaa niin vietävästi ja jatkuvasti. Mutta nuokin kyllä hoituu "omalla kivalla" tai kuten aikoinaan kämppiksen isosisko sanoi "louskuttaa ovenväliä".
Se mihin ei niinkään ole "koti konsteja", on tuo pelkkä toisen läsnäolo, pienet kosketukset, hymyt ja se että kääntää pään ja kommentoi jotain hauskaa ja huvittavaa jonka näki ja koki arjessa. Irroitettuna tilanteesta näitä on hankala selittää miksi ovat hauskoja.
19.03.2016 01:05
Eipä sitä mikään estä tapaamasta. Ei tosin ole tullut niin paljoa täällä römyttyä, että tuntisi poppoota kovin hyvin. Mutta on sitä ennenkin lähdetty sokkotreffeille tietäen toisesta vain sukupuolen, iän ja kaupungin.
Aika lottovoitto olisi täältä löytää henkilö, johon sitten rakastuisi onnellisesti ja molemmat vastaisivat toistensa makua. Tosin on sitä kummallisempiakin asioita kuultu.
18.03.2016 22:41
:D
Tuossahan noita on.
https://www.google.fi/search?q=pikkuhousu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjU653K8srLAhXMCpoKHZ3qA7QQ_AUIBygB&biw=1920&bih=941#tbm=isch&q=pikkuhousut
https://youtu.be/yW0QKrvJPaU
T: A Friend
18.03.2016 20:47
Kun lisäät henkilön suosikiksi tuolla s24 treffien puolella, niin (ainakin ennen uudistusta) näit milloin tämä henkilö on viimeksi kirjautunut sisään.
Itse lähinnä käytin tuota ilmais käyttäjänä tarkastaakseni onko kyseessä "kuollut" profiili. Eli kannattaako edes kirjoitella, vaikka muuten vaikuttaisi sopivalta.
Kun lisäät henkilön suosikki listalle, niin hän pysyy suosikeissa kunnes postat suosikeista. Plussa palvelulla näkee kuka on lisännyt sinut suosikiksi.
Kaiketi jotkut käyttävät tuota kiinnostuksen näyttämiseen, mutta itse en tuota harrasta. Miehenä myös olen huomannut, että nämä muiden nettisivustojen(enimmäkseen kusetus sivustoja, tai sivustoja jotka ovat pelkkää tekstiviesti viihdettä) mainostajat lisäilevät miehiä suosikikseen ja täten saavat miehet vierailemaan profiilissaan.
18.03.2016 20:07
61 / 78