Miksi ette saaneet pillua eilen? Antaas tulla selityksiä ja vähän äkkiä.?
Nyt heti selittäkää
22
<50
Vastaukset
Koira söi sen.
- vihatipunen
Saithan sä sitten. Ainakin syödä sen. Wuh.
- jokumies30
sainpas
- Jackal_5on
Koska minulla on elämässäni tällä hetkellä painavampia asioita joita miettiä, en omaa tällä hetkellä suhdetta ihmiseen jonka kanssa harrastaisin seksiluontoista intiimiä kanssakäymistä, enkä sen puoleen lähtökohtaisesti harrasta tuota "pillun perässä juoksemista".
Minusta on oikeastaan aika surullista tuo ajattelu, että seksin saanti on osalle ihmisistä kuin joku obligaatio tai narkoottinen tarve, joka on vaan pakko saada täytettyä tietyin väliajoin. Mitä hauskaa siinä edes aikuisten oikeasti on enää siinä vaiheessa?
Jos löydän jonkun kivan kaverin jonka kanssa kemiat lyövät yhteen, viihdymme yhdessä, koemme molemminpuolista viehätystä toisiimme ja sen avoimesti ilmaisemme, niin se seksi tulee sitten kyllä mukaan kuvaan omasta edestään. En ymmärrä miksi asiasta olisi tarpeen nostaa tuon isompaa numeroa. Hui, mikä kuulustelu. Olin kotona, eikä pillut muutenkaan kiinnosta.
- Nii_
terve meininki;) mutta mites on teidän laitanne, palstan miehet
- selityksetön-atm
Kysy naisilta, miksi eivät huoli minua. Eivät ne sitä minulle kerro.
- Syyonse
Juuri siksi, että olet vain pillun perässä!
- selityksetön-atm
Syyonse kirjoitti:
Juuri siksi, että olet vain pillun perässä!
Väärin arvattu.
- nyt_tulee_tunnustus
Minä sain. Unipillua sain.
- aikuinenmies-
Sain helposti. Soitin naiselle että tulee kylään, juotin naisen känniin ja sitten aloin kehumaan naista kuinka kiva se aina on ja sitten pyysin saada suudella naista ja sitten lääpin sen persettä ja sitten sanoin naiselle että haluan sitä eikä nainen vastustellut.
- asioistatietävätaho
HC-ätmel kirjoitti:
Tajuttomat ei yleensä vastustelekaan.
Viina on hyvä kun sillä saa ämmiltä helposti tolkun pois.
:) Tjaa... Jos selityksiä kipaat, niin olin kotona pelaamassa nettipeliä auttamassa uusia pelaajia pääsemään peliin sisään.
Tosin vaikka sitä olisi lähtenytkin jonnekkin jossa naisia olisi tavannut, niin eihän "pillun saaminen" siitä huolimattakaan ole taattu. Eikä ole pokkaa männä sanomaan "No! Tuleekos sitä rälläkkää? Ei tässä kokoiltaa jaksa jaaritella." :DSiksi, että olin lukemassa Suolikakkosnelosen forumeita.
- sadasfasfas
Sama juttu. En valitettavasti omista sosiaalista elämää :D
Aina ihmetellyt kiireisiä ihmisiä kun itsellä on päivät pitkät vapaana mutta ei tiedä mitä tekisi. sadasfasfas kirjoitti:
Sama juttu. En valitettavasti omista sosiaalista elämää :D
Aina ihmetellyt kiireisiä ihmisiä kun itsellä on päivät pitkät vapaana mutta ei tiedä mitä tekisi.Aikaa on, tekemistä ei. Minne menisi? Mitä tekisi? Minne menisi tekemään sitä, mitä siellä tekisi, jos sinne menisi? Eipä tule mitään kiinnostavaa mieleen. Jäänpä tähän. :)
- normimies36
Mies ei ole normaali jos ei ole koko ajan pillua vonkaamassa
- MukavaMatka
Täälä Thaimaassa on niinpaljon tarjontaa ilman vonkaamistakin että lopussa piti kieltäytyä ja sanoa jyrrkä EI
Siksi koska kukaan ei sitä tullut kotiovelle tarjoamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001