Miten usein päätät kirjoittaa henkilölle, jonka olet aikaisemmin lisännyt suosikiksi? Mikäli aloitteen kirjoittaminen venyy, jääkö nimimerkki vaan roikkumaan suosikkilistalle ja odottamaan kunnes ärsyynnyt saman kuvan/nimimerkin katseluun ja poistat sen? Käytätkö suosikiksi lisäämistä jonkinlaisena kommunikaatiokeinona ja vihjauksena kiinnostuksestasi mikäli vastapuolena on plussapalvelun ostanut henkilö. Viimeisenä kysymyksenä, että käytätkö ylipäätään usein mahdollisuutta lisätä muita henkilöitä suosikkilistallesi?
Vastaukset 3
- mikä.tarkoitus
En käytä koskaan itse suosikkijuttua. Muutaman miehet kyllä laittavat minut omaksi suosikikseen vaikkeivat edes kirjoita.
Kun lisäät henkilön suosikiksi tuolla s24 treffien puolella, niin (ainakin ennen uudistusta) näit milloin tämä henkilö on viimeksi kirjautunut sisään.
Itse lähinnä käytin tuota ilmais käyttäjänä tarkastaakseni onko kyseessä "kuollut" profiili. Eli kannattaako edes kirjoitella, vaikka muuten vaikuttaisi sopivalta.
Kun lisäät henkilön suosikki listalle, niin hän pysyy suosikeissa kunnes postat suosikeista. Plussa palvelulla näkee kuka on lisännyt sinut suosikiksi.
Kaiketi jotkut käyttävät tuota kiinnostuksen näyttämiseen, mutta itse en tuota harrasta. Miehenä myös olen huomannut, että nämä muiden nettisivustojen(enimmäkseen kusetus sivustoja, tai sivustoja jotka ovat pelkkää tekstiviesti viihdettä) mainostajat lisäilevät miehiä suosikikseen ja täten saavat miehet vierailemaan profiilissaan.- 7plus15
En koskaan ole lisännyt yhtään naista suosikiksi. En ymmärrä mitä hyötyä siitä saa. Minut on jokunen nainen toisinaan lisännyt suosikikseen ja yleensä pienen viiveen jälkeen sitten joskus lähettävät avausviestin. Ehkä jokatoinen. Ei kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101979
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671098Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2651021- 79877
- 63798
- 82798
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22706Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69681- 65661
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 42619
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?125611Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32598- 52572
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44559- 40544
- 55538
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y21509Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20508Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503