En saa seksiä

joopajooom

Sinkkuelämäni on ollut kauhea vitsi. Vuosia sinkkuna, olen kaunis (vaikka kukaan sitä ei varmaan usko) nuori ja mukava. Miehet ei koskaan iske, ellei joku rupiruma tuijottelee baarissa... Pari jopa pihdannut. Enkä edes ole läski.

Hohhoijjaa... Olen niin kyllästynyt sinkkuuteen enkä saa pidettyä yhtään miestä muutamaa kuukautta pidempään. En kehtaa kertoa tästä kellekkään....
Olen niin säälittävä...

29

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoooom

Sinkkuus oli aluksi hauskaa. Villiä nuoruutta, paljon miehiä, silloin jaksoi deittailla ja pitää yhdenillan juttuja. Nykyään sekin kuvottaa. Olen yksin. Niin yksin, tuntuu että aina ajaudun tähän jamaan. Myös parisuhteessa olin yksinäinen. Mutta suhteesta on niin pitkä aika.

Kaikki kuvittelevat että sinkkuus on villiä ja vapaata, mutta olisi järjetöntä jatkaa sitä biletystä vieläkin

En jaksa olla millään tapaa positiivinen. Sinkkuus on perseestä. Tai se, etten saa sitä seksiä. Jos saan, se on järjettömän paskaa.

Miehet jaksaa minua muutaman viikon tai kuukauden, ja tiedän että kaikki tuomitsee minut. Itsekin olen itkenyt sitä että olen varmaan niin ruma ja tyhmä kun miehet eivät halua. Jotkut löytää kumppanin sormia napsauttamalla, jotkut ei millään.

Kaikki on ihan yksi ja sama.
      Pisin aika ilman seksiä on 1VUOSI ja 3KK!!!!! Nyt taas 6kk tauko. Ei herranjestas. Välillä valehtelen kavereille, että mulla käy miehiä kun hävettää niin paljon.

• "Pisin aika ilman seksiä on 1VUOSI ja 3KK!!!!!"

No hui kamala, tiesitkö että olin juuri tuossa 2 VUOTTA ilman seksiä! Ja sitä kesti viime uuteenvuoteen asti! Eihän tuo sinun aikasi ole vielä mitään...

• Poikamies45v

2 vuotta?

Puhukaa sitten kun seksittömyyttä on takana 45 vuotta.

• Olit.lapsikin.joskus
        Poikamies45v kirjoitti:

2 vuotta?

Puhukaa sitten kun seksittömyyttä on takana 45 vuotta.

No ei sullakaan ole seksittömyyttä takana vielä 45 -vuotta, koska ethän sinä lapsena olisi seksiä harrastanut...

• Poikamies45v
        Olit.lapsikin.joskus kirjoitti:

No ei sullakaan ole seksittömyyttä takana vielä 45 -vuotta, koska ethän sinä lapsena olisi seksiä harrastanut...

18-vuotiaasta 27 vuotta ilman seksiä.

Mitä sanotte siihen?

• jooopajooooo

Huh. Kaippa siihen turtuu... Enpä olisi KOSKAAAN uskonut näin käyvän.... Luulin että vain parisuhteessa..

• joopajoooom

MITEN TE KESTÄTTTE???????? Anteeks.. Tai eipä kai tällä palstalle tartte anteeks pyydellä... Mä niin kaipaan seksiä! Joltain kivalta mieheltä, lisättäköön.... Kai sitä sais jos tonne tyrkylle menis, mutta hyi vittu.

• joopajoooom kirjoitti:

MITEN TE KESTÄTTTE???????? Anteeks.. Tai eipä kai tällä palstalle tartte anteeks pyydellä... Mä niin kaipaan seksiä! Joltain kivalta mieheltä, lisättäköön.... Kai sitä sais jos tonne tyrkylle menis, mutta hyi vittu.

"MITEN TE KESTÄTTTE????????"

Ai mitenkö? Helpompaa kuukausi kuukaudelta. Nytkään ei tunnu puute missään, vaikka viimekerrasta onkin nyt "vasta" 3 kuukautta.

• joopajoooom kirjoitti:

Kiva mies huudettu, hep täällä! Ja mun kanssa saisit hyvää seksiä. Ei mitään katson_googlesta_missä_sijaitsee_klitoris -rävellystä vaan kunnon miehen ja naisen välistä seksiä, jossa otetaan molemmat huomioon ja suhtaudutaan hommaan intohimolla sekä huolehditaan molempien tarpeista.

Tosin se on kyllä sanottava, että säästän itseäni nimimerkille Nainen_28v.

• rumamaija kirjoitti:

"MITEN TE KESTÄTTTE????????"

Ai mitenkö? Helpompaa kuukausi kuukaudelta. Nytkään ei tunnu puute missään, vaikka viimekerrasta onkin nyt "vasta" 3 kuukautta.

Jep. Ajan kanssa tottuu, vaikka kyllähän sitä tulee aikoja jolloin panettaa niin vietävästi ja jatkuvasti. Mutta nuokin kyllä hoituu "omalla kivalla" tai kuten aikoinaan kämppiksen isosisko sanoi "louskuttaa ovenväliä".

Se mihin ei niinkään ole "koti konsteja", on tuo pelkkä toisen läsnäolo, pienet kosketukset, hymyt ja se että kääntää pään ja kommentoi jotain hauskaa ja huvittavaa jonka näki ja koki arjessa. Irroitettuna tilanteesta näitä on hankala selittää miksi ovat hauskoja.

• Nomutta-
        rumamaija kirjoitti:

"Pisin aika ilman seksiä on 1VUOSI ja 3KK!!!!!"

No hui kamala, tiesitkö että olin juuri tuossa 2 VUOTTA ilman seksiä! Ja sitä kesti viime uuteenvuoteen asti! Eihän tuo sinun aikasi ole vielä mitään...

Ei sun ole pakko olla ilman seksiä

• jooopajooo

Olen kyllä kattonut peiliin. Ehkä mä nykyään kartan miehiä... Ennakkoluulot ja epätoivo paistaa läpi, joten kaikki karkaa. Ei tää tästä ainakaan parane. Ikuisesti sinkkuna.

Kaikenlisäksi välillä mietin, haluaisinko olla naisen kanssa... En anna itseni sitä ajatella. Kuvittelen että suhteen saaminen parantaa elämääni.

Mun elämä on muutenkin jumissa. Katson netflixiä, laitan ruokaa, siivoan, käyn kaupungilla.
      Urani on ainoa johon voin vaikuttaa ja johon panostan...
      Minusta on tullut tosi negatiiviinen...

Teen uraa, koska en löydä vakisuhdetta.
      Etsin itseäni, jotta löydän joskus kestävän suhteen
      pohdin SINKKUNA miten suhteen saa kestämään
      Olen negatiivinen

Olen näköjään hullu. Ilmankos olen yksin.

En vain tajua, MITEN jotkut löytää suhteen, uudestaan ja uudestan

Olen yrittänyt oppia rakastamaan itseäni, mutta se on täyttä bullshittiä. Mä laitan miehille kauheat odotukset ja ne aina pettyy

Miehet tekee sitä, että ne jättää vastaamatta viesteihin

• Huono provo. Nainen saa seksiä ihan koska vaan jos on kaunis.

• nyt.saisi.makkaraa

ja onhan tossa xman66 lupasi auttaa seksinälkäisiä ja puutteisia naisia sähköposti osoitekin ei voi olla helpompaa enään sen kun ottaa yhteyttä ja sekstailemaan

• jooopajoooom

MITEN SAA SEKSIÄ? Mitä mä teen väärin? Olen niin ruma tai en osaa pyytää?

Mulla toistuu aina sama kaava. Jos löydän kivan miehen, hyppään sänkyyn koska olen ollut niin kauan ilman, ettei voi olla ilmankaan... Niin, katson kyllä peiliin... Siltikkään vaikka pihtaa puol vuotta, ei mitään tule

Miksi miehet lopettaa vaan viestittelyn?

Mulle on sanottu joskus, monestikin että olen hyvä pano. Kehutaan baarissa, jos joku uskaltaa tulla juttelee.... Olen varmaan niin etäinen

• joopajoooom

Yritän näköjään oikein kerjätä vittuilua, mutta joo. Totta on tuo elämäni...

Mutta oikeasti. Nuori ja vapaa sinkku. kaunis.

Kesällä yksi mies oikeesti tuli mun luo mutta vinkui ettei voi antaa... Oli vielä kännissä erittäin huono valinta. Ruma...

Eikö suhteessa ihmiset saa 2krt viikko?

En tiedä oikein haluanko suhdetta.... haluan vaan mitä en voi saada...

• Ihme-lutkura

Mitäs se huora täällä ruikuttaa? Jokainen mies näkee minkälainen lutka sinä olet, eikä sen vuoksi jaksa katsella sinua muutamaa viikkoa pidempään. Katsos kun huoria vain naidaan, ei seurustella.

• jooopajooom

:) :) :) :) :) :)

• Eipä se suhteessakaan aina tuota seksiä ole. Entinen koulukaverini oli parisuhteessa ja heillä ei ollut petipuuhia reiluun vuoteen. Vaikkaisin tosin että alussa seksiä tulee harrastettua enempi, ellei sitte ole vallan kyltymättömiä ja kekseliäitä seksinörttejä.

Ihan mielenkiinnosta, antoiko syytä miksi ei voi antaa? Omalla kohdallani voisin kuvitella jos ei sattus olemaan kortsuja missään saatavilla.

• Aloittajavc

Ei se sanonut, minull olisi ollut kortsuja.. Se oli kyllä kaiken tän naurettavuuden huippu.. En saa seksiä vaikka vartavasten minun luo otin. Jos otan niin toisella ei toimi.

On se kumma että mun luo tuli .. Pihtaamaan

Mutta joo. Oon vaa nii vihanen tähän tilanteeseen kun vuosia jo mennyt samaa rataa... Aina käy näin. Kaippa musta paistaa jo jokin epätoivokin ...
        Ei se suhde välttämättä mitään takaa, sitä että saa seksiä.. Se kai se surullisenpaa vasta oliskin

• aikuinenmies-

Et ole kaunis koska et saa koskaan kunnollista miestä.

• eimullamuuta

Aloittajan kaltainen skenaaria ei ole ede mahdollista joten aloittaja on provo mies kirjoittaja. Kertoo että ,miehet ei koskaan iske mutta sitten kertoo että ei saa pidettyä miehiä. Hyvää yötä vaan teille.

• OnneaSilti

Varmaan provo, mutta vastaan silti. Sinkkuelämää 3v. Saan kyllä seksiä jos tahdon.

Tahdon paljon enemmän. Hellyyttä ja kosketuksia, oikeutta olla lähellä. Jutustelua jokapäiväisistä asioista.

Vaikka kuinka rajusti panisin, ei se merkitse mitään. Panokavereilta kerjään treffejä. Ei onnistu. Ei ole hauskaa, sinkkuelämä.

Sinä olet kaunis lapseton nainen, arvaapas kuinka helppoa on, kun kaikki on päinvastoin.

• ripa100

minä tykän nahkahousut jalassa pitä ne ovat hyvät jalassa jotukut naiset tykävät nistä ja jotuku naiset pitävä nahkahousuja jalassa olen nähynyt ja olen panut semoista naista nahkaasusta naista pillun ja peppun

• vittu.mitä.lässytystä

Nyt nousee taas ihan kyynel silmäkulmaan, nyy - yyyy- yyyhks.

• Aloittajacv

En mä ees tiedä mitä mä haluan..
      Paitsi seksiä..
      En vaan voi ymmärtää

Kai haluan aina sitä mitä ei voi saada.

• aloittajaaaaaaaa

En ole mies enkä provo...

Jos joskus, tyyliin kolmen vuoden välein löydän miehen jota deittailen, se katoaa muutaman viikon jälkeen... Aina näin käy.. Ihanaa deittailua ja siihen tökkää.

En saa seksiä? Jos tuon baarista kotiin. Ei seiso... Sit tuo yks PIHTAAJA....... En jaksa enää vaivautua... 8kk ilman jes...

Nyt kyllä olen alkanut katsomaan ympärilleni, jos oikeasti haluan rumalta mieheltä, niin kyllä saan.. Pakkokai tässä on kohta uhrautua. Oon vaan niin pitkään ollu sinkku etten tiedä missä vika

Viimeksikin tinder deitti oli ehtinyt löytää tyttöystävän. Muutamille olen tehnyt aloitteen, selkeän. Varattuja... Joopajoo.

• Keskaloittaja

KANNATTI TULLA SUOMI24 palstalle valittaa

Sain seksiä, hyvännäköisen miehen kanssa. Huhhu. Merkkaan kyl kalenteriin :-D

• Anonyymi

Minä en saa seksiä enkä oikeestaan sitä enään kaipaa olen 54 v että siinä mielessä on elämä vähän hukassa kun ei tullu nuorena asiaan panostettua...... jotkut vaan Luonto karsii lisääntymis karkeloista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe