Hyvä treffi uudistus!!!

KiitosS24

Kiitos suomi24, kun uudistitte treffejä tasa-arvoisempaan suuntaan. Naiset on aina liuanneet palvelussa ilmaiseksi lähes koko setillä miinus viesti rajoitus viidelle/pv joista tuli eräänlainen helppo selitys sille, miksi ns rumille viestittelijöille ei tarvinnut vastailla. Ihan tiedoksi vaan, että tuo selitys ei ole mennyt aikoihin läpi, sillä eivät ne plussalaisetkaan rumille ole vastaillut kuten näissäkin keskusteluissa on kuultu, vaikka viestimäärät ei siitä kärsisikään.
Mies taas ei ole ilmais profiililla saanut näkyvyyttä vuosiin, vaan on ollut aina lähes pakotettu ostamaan plus paketti. Ilmais jäsenenä 0 vierailua profiilissa/vk oli ihan normaalia. Plussalaisena joitakin kymmeniä vierailuja profiilissa oli tavallista ja näistä tuli jopa avaus viestejäkin. Naisten pienemmän määrän takia he ovat saaneet näkyvyyttä ilmaiseksikin.
Hyvä että ilmais viestejä rajoitettiin edelleen ja hyvä, että profiilia katselleita ei näe ilmaiseksi yms. Näin saadaan myös naiset maksamaan, eivätkä vaan siipeilemään palvelussa. Kohta joku narisee "minä menen ainakin ilmaiseen piparkakkuun" tai mitä näitä on niin menkööt. Kertoo sen, että siellä nettitreffeillä roikkuminen ei ole ollut muuta kuin itsetunnon pönkittämistä. Kuka oikeasti haluaa tutustua uuteen kumppaniin tositarkoituksella on siihen myös varaa muutama euro kuukaudessa sijoittamaan ja jos ei ole, niin ei sellaisella persaukisella silloin treffeillekään ole varaa lähteä.
Jos minulta kysytään, niin laittakaa loppukin palvelusta maksulliseksi. Silloin tietää, että paikalla on enään vain ne tositarkoituksella miestä ja naista hakevat.

18

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisivat tosin laittaa sivuston toimimaan uusimmalla Firefoxilla. Operalla toimii kyllä.

    • Yr.Itys

      Sun on pakko olla trolli tai tuon viestin ironiaa. Ja jos et ole ilmaisella profiilillasi saanut huomiota niin se on kyllä vika sitten profiilissa tai naamataulussa. Anteeksi nyt kun suoraan sanon mutta itselläni ainakin tullut naisia ovista ja ikkuinoista ihan ilmaisellakin profiililla.

      Mutta itse tämä uudistus on kyllä aivan paska. Periaatteessakaan en maksa penniäkään jostain nettideittailusta. Niin epätoivoinen en ole ikinä!

      • YmmärrysHoiÄläJätä

        Sun viestisi taas on naisen provo! Sanons ny mitä kohtaa avauksessa et ymmärtäny? " jos et ole ilmaisella profiilillasi saanut huomiota niin se on kyllä vika sitten profiilissa tai naamataulussa"
        " Ilmais jäsenenä 0 vierailua profiilissa/vk oli ihan normaalia. Plussalaisena joitakin kymmeniä vierailuja profiilissa oli tavallista ja näistä tuli jopa avaus viestejäkin."
        Onko tuossa luetun ymmärtämisessä vika vai mistä johtuu, että avaajan pärstässä on silloin vikaa kun hän on ilmais käyttäjä, mutta sitten ei kun hän maksaa palvelusta?
        Jos naisia on tullut ovista ja ikkunoista, niin mitä siinä enään kitiset? Tuskin silloin koko palveluakaan enään tarvitset vai haaremiako keräät?


    • ei.vaikutusta

      Minä olen itse maksullisella saitilla, en ymmärrä miten käyttäytymiseni muuttuisi mihinkään suuntaan jos vaihtaisin ilmaiseen saittiin. Mitään itsetunnon pönkitystä ei saitilla olo ole minulle. Oli sitten ilmainen tai ei niin en edelleenkään vastaa kuin kiinnostaville tai laita viestiä kuin kiinnostaville. Haen tositarkoituksella seuraa, sitä olen jo kolme vuotta tehnyt, ehkä jonain päivänä sopiva löytyy tai sitten ei? Ja jos ei löydy, olen sinkku. Sopimatonta en edelleenkään huoli. Mikään käytöksessäni ei johdu tai muutu, maksan tai en.

    • KerrankinJotainHyvää

      Samaa mieltä. Uudistus vei parempaan suuntaan. Pian jäljellä ovat vain ne jotka tosissaan haluavat treffailla. Kannatan koko palvelun maksullistamista kokonaan.

      • ei.vaikutusta

        Usko pois, olen siellä maksullisella ja aivan sama meininki kuin mitä täällä saa lukea. Ei se maksullisuus muuta asiaa miksikään.


      • ei.vaikutusta kirjoitti:

        Usko pois, olen siellä maksullisella ja aivan sama meininki kuin mitä täällä saa lukea. Ei se maksullisuus muuta asiaa miksikään.

        Ei maksullisuus muuta mitenkään muuten, kuin ehkä noita pahimpia feikkiprofiileja.


    • pertti.perusmies

      Jep. Tämä uudistus karsii pois niitä viehätysvoiman testaajia, joilla ei ole aikomustakaan tavata ketään, kunhan vaan kävivät katsomassa vierailijat, että minkä näköistä äijää on käynyt kuolaamassa ja kuinka monta. Nyt kun eivät niitä enää ilmaiseksi näe, niin katoavat kuin pieru saharaan.

    • Kannatetaan

      Kiitos tiedosta!!!

    • sinkkumies-30

      Kyllä kumppanin haku on täysin miesten varassa koska naiset ei tee alotteita koskaan.

      • sinkku35m

        Kummallinen huomio vaan että ne naiset jotka lähestyy ovat järjestään treffit asiakkaita. Eli kyllä ne tosissaan seuraa hakevat naiset ovat myös aloitteellisia. Ilmais jäsenet vaan odottavat viestejä mutta eivät itse aloitteita tee.


    • KerrankinOnnistuu

      Onnistunut uudistus!!! Kiitos!!!

    • pippelipoppeli

      Uudistus täysin perseestä...ylläpitäjällä omia profiileja helvetisti..yrittävät huijata maksamaan...kaikki deittisivustot huijausta...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Pitäisikö lisätä "porkkana", että naiset voivat vastata mielivaltaisen moneen plus-paketin hankkineen käyttäjän lähettämään viestiin. Saisiko tämä miehet maksamaan palvelusta. ;)

      • KaikkiSamalleViivalle

        Miehethän palvelusta nykyään on maksamaan joutunutkin jos on halunnut saada näkyvyyttä ja edes pientä mahkua vastauksiin. Vaikka naisilla olis millaiset rajattomat oikeudet tahansa ei ne rumille vastais kuitenkaan joten turha yrittää kalastella niitä omia mahkuja yhtään muita paremmaksi. Maksat palvelusta jos haluat sitä käyttää ja sama kaikille. Ilmais loiset eivät siellä koskaan tosissaan ole olleetkaan ja jos nykyinen systeemi karsii sellaiset pois on aina parempi.


    • ikuinen-sinkku

      Miehen pitää maksaa että saa tutustua naisiin vaikka oikeesti naiset ei edes vastaisi miesten viesteihin joten turhaan maksaa ne jotka maksaa. Ilmaisia naisia eiole olemassakaan ja kaikki deittailu on tehty miehille mahdottomaksi ja maksullisiksi.

    • proffakuvat_kehiin

      Kyllä se vaan on niin, että jos tosissaan tuolta on etsimässä sitä puuttuvaa puoliskoa elämäänsä niin siihen on valmis vähän rahaa satsaamaan. Paljon on feikkejä ja valheellisia profiilejakin. Kaikkein turhimpia ja säälittävämpiä ovat ihmiset, jotka etsii treffiseuraa vaikka oma kumppani on jo vierellä. Ja turha valittaa jos se komein mies tai silmiä hivelevin naisihminen ei vastaa. Ja yleensäkkin ne parhaat löytäävät kyllä seuraa ihan livenä eivätkä epätoivoisina missään treffihaussa. Profiilikuva voitaisiin kyllä näihin laittaa pakollisiksi. Vähentäisi turhia yhteydenottoja ja viestittelyjä. Siinä näkis nappaako vai ei.

      • etsinmuttenmaksa

        Juu, ja maksullisissa ei taatusti oo ikinä ketään valehtelijoita ym. feikkejä, varsinkaan ylläpidon toimesta tekastuja ;) maksulliset sivut ne vasta huijausta onkin ja vain idiootit maksaa siitä (paskasta) minkä saa muualta ilmasekskin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      101
      1944
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      93
      1363
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      476
      1060
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      938
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe