tapaamaan palstalaista vastakkaista sukupuolta ja rakastua löytämään onnesi ja saada elämällesi tarkoituksen
miksi et ole valmis
74
<50
Vastaukset
Ei kiinnosta tulla lahdatuksi.
- tarralenkkari666
Sama. En myöskään halua saada syytettä taposta.
tarralenkkari666 kirjoitti:
Sama. En myöskään halua saada syytettä taposta.
Ketä kohtaan tunnet murhanhimoa?
Mua lähinnä oksettaa "naiset on pelkkiä reikiä" asenne, koska minä en ajattele miehistä niin. (Olisi aika kummallista nähdä kaikki miehet ympärillä vain seksivälineinä, ei onnaa, ei.)- tarralenkkari666
Lähinnä ajattelin, että joku sekopää käy kimppuun ja puolustaisin itseäni.
Haha xD
Mä jo ajattelin että oot kypsyny johonkuhun!!- Totuudenkertojatar
Nainen_28v kirjoitti:
Ketä kohtaan tunnet murhanhimoa?
Mua lähinnä oksettaa "naiset on pelkkiä reikiä" asenne, koska minä en ajattele miehistä niin. (Olisi aika kummallista nähdä kaikki miehet ympärillä vain seksivälineinä, ei onnaa, ei.)Eiks ne ookaan mulukkuja?
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Eiks ne ookaan mulukkuja?
Joo monta munaa tuli tänäänkin vastaan ja osalla on jopa nimet ja tunteet kas kummaa.
Nin eipä varsinkaan tämän palstan miehistä juuri ketkään ole täysjärkisiä, kaikkein vähiten just naisasialuuseri.
- kiltti.ja.kiva
vihaako tarris666 ja nainen28 aloittajaa niin paljon että tekisi mieli surmata hänet tai työntää rotan koloon miksi vihaatte aloittajaa
kiltti.ja.kiva kirjoitti:
vihaako tarris666 ja nainen28 aloittajaa niin paljon että tekisi mieli surmata hänet tai työntää rotan koloon miksi vihaatte aloittajaa
En vihaa ketään. Mutta täällä miehet vihaavat naisia.
DarkFear kirjoitti:
Nin eipä varsinkaan tämän palstan miehistä juuri ketkään ole täysjärkisiä, kaikkein vähiten just naisasialuuseri.
Entäpä sinä? Enkä kaipaa muiden vastauksia vaan just sun.
- Eräkettu
Ei jaksa alkaa parisuhteiden kanssa hössöttään...
Tästä syystä naiset nyt on "pelkkiä reikiä"...
Jos nyt yleensäki kattoo miesten myllytystä netissä, varsinkin suomalaisten miesten, niin sen perusteella ei kannata ikinä pitää lahnoja muunakuin reikinä.. Eräkettu kirjoitti:
Ei jaksa alkaa parisuhteiden kanssa hössöttään...
Tästä syystä naiset nyt on "pelkkiä reikiä"...
Jos nyt yleensäki kattoo miesten myllytystä netissä, varsinkin suomalaisten miesten, niin sen perusteella ei kannata ikinä pitää lahnoja muunakuin reikinä..Lauantai-illan deittisi.
https://www.google.fi/search?q=lahna&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=ivmn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwig4onA3crLAhWHzRQKHV6MA1kQ_AUICCgB&biw=320&bih=406#imgrc=lSmFSTjXo2eK0M:- Eräkettu
DarkFear kirjoitti:
Kyllä sieki jonkunlaisten lääkkeiden vaikutuksen alaisena olet kun joskus tuntuu se pää flippaavan aikalailla...
Tyypillinen mielenvikanen avohoidossa oleva puppelipoika.. Eräkettu kirjoitti:
Kyllä sieki jonkunlaisten lääkkeiden vaikutuksen alaisena olet kun joskus tuntuu se pää flippaavan aikalailla...
Tyypillinen mielenvikanen avohoidossa oleva puppelipoika..Pane lahnaa.
- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Lauantai-illan deittisi.
https://www.google.fi/search?q=lahna&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=ivmn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwig4onA3crLAhWHzRQKHV6MA1kQ_AUICCgB&biw=320&bih=406#imgrc=lSmFSTjXo2eK0M:Tuntuu että naiset saa myllyttää miehiä miten haluaa mutta kun joku sanoo naisesta jotaki niin heti rupeaa läskit vinkuun...
TV:ssäki joku suomilahna haukkuu suomalaiset miehet ja kukaan ei sano mitään.
Tapahtuu toisinpäin niin heti alkaa lässytys..
Se on vähän niinkuin tummaihoinen haukkuu valkoihoista... Kukaan ei välitä..
Sama tapahtuu toisinpäin niin heti alkaa suvakeilla hälytyskellot soimaan.
:D Helpompaa olla sinkku. Eräkettu kirjoitti:
Tuntuu että naiset saa myllyttää miehiä miten haluaa mutta kun joku sanoo naisesta jotaki niin heti rupeaa läskit vinkuun...
TV:ssäki joku suomilahna haukkuu suomalaiset miehet ja kukaan ei sano mitään.
Tapahtuu toisinpäin niin heti alkaa lässytys..
Se on vähän niinkuin tummaihoinen haukkuu valkoihoista... Kukaan ei välitä..
Sama tapahtuu toisinpäin niin heti alkaa suvakeilla hälytyskellot soimaan.
:D Helpompaa olla sinkku.Tuo asenne on ainakin erotiikantappaja.
- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Tuo asenne on ainakin erotiikantappaja.
Miten se erotiikkaan liittyy?
Eräkettu kirjoitti:
Miten se erotiikkaan liittyy?
Puhun tottakai vain omasta puolestani mutta seksihalut kuolee jos mies laukoo yläpäästään tuollaisia.
- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Puhun tottakai vain omasta puolestani mutta seksihalut kuolee jos mies laukoo yläpäästään tuollaisia.
Siis minkälaisia?
Totuushan on se että naiset myllyttää miehiä paljon enemmän ympäri nettiä...
Semmonen käytös ei herätä paljoa huomiota koska naisilta se on sallittua..
Auta armias jos miehet tekee saman.. Eräkettu kirjoitti:
Siis minkälaisia?
Auta armias jos miehet tekee saman..No aika harvoin naiset haukkuvat miehiä esim. läskikasoiksi, toisin kuin miehet täällä jatkuvasti naisille tekevät.
Eräkettu kirjoitti:
Siis minkälaisia?
Auta armias jos miehet tekee saman..Puhut naisista kuin lihatiskin tilauksesta. Siinä tapauksessa sun pitäis maksaakin.
- Eräkettu
rumamaija kirjoitti:
No aika harvoin naiset haukkuvat miehiä esim. läskikasoiksi, toisin kuin miehet täällä jatkuvasti naisille tekevät.
Kyllä sieltä sitä ulkonäköön liittyvää tekstiä tulee vaikka nainen itse ei näytä hääppöseltä..
Monesti huomannu että sellasella luonnon kauniilla terveellä yksilöllä on parempi asenne.. - Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Puhut naisista kuin lihatiskin tilauksesta. Siinä tapauksessa sun pitäis maksaakin.
Tääkin on just tätä...
Joku nainen puhuu pitkin mediaa siitä kun nussii puolta miesväestöstä niin porukka pitää jonain itsenäisenä naisena...
Meikä kun sanoo että käyn nussimassa naisia ja luultavasti jätän ne samantien kun ei jaksa kuunnella niin meikäläinen on se pahuuden ilmentymä.. Eräkettu kirjoitti:
Tääkin on just tätä...
Joku nainen puhuu pitkin mediaa siitä kun nussii puolta miesväestöstä niin porukka pitää jonain itsenäisenä naisena...
Meikä kun sanoo että käyn nussimassa naisia ja luultavasti jätän ne samantien kun ei jaksa kuunnella niin meikäläinen on se pahuuden ilmentymä.."Joku nainen puhuu pitkin mediaa siitä kun nussii puolta miesväestöstä niin porukka pitää jonain itsenäisenä naisena..."
Isompi osa porukasta kyllä pitää kuvatunlaista naista huomionhakuisena bimbona, kuten Maisa-ketjusta saimme huomata (eikä Maisa edes sanonut nussivansa puolta miesväestöstä, on lähinnä ollut julkisuudessa eksänsä ja nyt Axlin tapauksessa eli siinä vasta 2 miestä).- Eräkettu
rumamaija kirjoitti:
"Joku nainen puhuu pitkin mediaa siitä kun nussii puolta miesväestöstä niin porukka pitää jonain itsenäisenä naisena..."
Isompi osa porukasta kyllä pitää kuvatunlaista naista huomionhakuisena bimbona, kuten Maisa-ketjusta saimme huomata (eikä Maisa edes sanonut nussivansa puolta miesväestöstä, on lähinnä ollut julkisuudessa eksänsä ja nyt Axlin tapauksessa eli siinä vasta 2 miestä).No siis tämä josta puhuin oli ihan joku normi suomieukko..
Eräkettu kirjoitti:
No siis tämä josta puhuin oli ihan joku normi suomieukko..
En anna pisteitä miehelle, enkä naiselle, joka kohtelee ihmisiä huonosti.
- siksi
Koska:
-palstalla ei ole yhtäkään miestä jonka voisi ajatellakaan huolia, saati sitten rakastua.
-olen onneni löytänyt, enkä taatusti Suomi24-foorumilta!
-onneni ja elämäni ei ole kiinni toisesta sukupuolesta. Jos sitä oikeaa tule, ei korvike kelpaa. Miksi pitäisi?
-minulla on hyvä, tasapainoinen ja rikas elämä. Voin sanoa olevani onnellinen ja kiitollinen kaikesta.- Jätä.meidät.rauhaan
super-atm kirjoitti:
"-olen onneni löytänyt, enkä taatusti Suomi24-foorumilta!"
Painu sitten helveettii täältä.Joo tämä on vittumaisten saamattomien nysväkkeiden palsta!!!!
Jätä.meidät.rauhaan kirjoitti:
Joo tämä on vittumaisten saamattomien nysväkkeiden palsta!!!!
Oletko sinä sellainen, koska täällä olet?
- atännä
Ei tämä ole mikään deittipalsta.
Mun elämässäni ei ole mitään vikaa näin. Olen aina ollut onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa.- kantsis.tavata
ätännä ja muut kun tapaisitte toisenne ja pussaisitte niin haluaisin kuulla kuulumiset 6kk päästä niin ääni on muuttunut seurustelisitte ja asuisitte yhdessä ja laulun sanoin sanoisitte yhdessä menen minne vaan missä äänesi kuulla saan ja saa silmäni loistamaan ja häntä rakastan ja sitten haluaisin kuulla kuulumiset 2v päästä ollaan aviossa toiset saanut lapsia ollaan onnellisia ja rakastuneita ja nauraisitte yksinkö mukavempaa ja katsotte toisianne en enään häntä päästäisi pois ja pussaatte toisianne rakastuneesti
- sirris_
Ainakin palstan vakionikit, mikäli toistaiseksi 'tunnen', eivät edusta ns.normaalisti käyttäytyvää populaatiota, vaan enimmältään ovat jollain tapaa marginaalissa: pelottavia, ärtyviä ja arvaamattomia, toiset passiivisen oloisia ja jämähtäneitä asenteiltaan, kapeakatseisia ulkoisesti ja henkisesti, ainakin lievemmin katkeria muutamat, mielenterveysongelmia (valitettavaa joten myötätuntoa ja parantumista toivoen heille), jokunen hihhuli ja maailman parantaja, jokin erä ei syystä tai toisesta aikuistuneita, yletön kiinnostus lööppeihin ja julkkiksiin oman elämän sijasta(?) jne... toki asiallisiakin enempi satunnaisia kirjoittajia löytyy.
Ei toimivalta deittipaikalta naisen näkökulmasta vaikuta, joten tällainen yleisfiilis tulee toistaiseksi palstasta :/ - Totuudenkertojatar
Koska olen naimisissa. Tavata voisin mutten usko että mitään elämän rakkautta löytyisi ainakaan näistä perusperteistä.
"Koska olen naimisissa."
No mitä vittua päivittäin tänne kirjotat? Onko sinulla jotain ongelmia parisuhteessa pään sisäisten ongelmiesi lisäksi?- tarralenkkari666
Eivätkö parisuhteessa elävät saa kirjoittaa nettifoorumeille?
- lisbethi
Status: varattu vakituisesti...ei tämä ole mikään deittisivu.
- Fdssdfkjdfkjdsfsf
Olemme ärsyttämässä urveloita sinkkumiehiä, luomassa tappiomielialaa, elvistelemässä saavutuksillamme sekä satunnaisseksin että vakisuhteiden suhteen, kyselemässä että mikä tässä nyt muka on niin vaikeaa?
Kaiken tämän tarkoitus on tietenkin hyväntahtoisesti provosoida teitä pikku taaperoita pois mukavuusalueeltanne kohti ihmissuhteiden ihmeellisiä kiemuroita.
Meille varatuille tämä on viihdettä, lisäksi tietty sosiaalinen konteksti, itsensä mittailu (joka muuten kuuluu elämään, jokainen testaa viehätysvoimaansa myös suhteissa) joten tämä on myös sellainen pieni kuhinapaikka.
Itse haluan tehdä vaikutuksen eräisiin palstalaisiin ja joudun siksi naputtelemaan tänne sivukaupalla semiprovosoivaa ja humoristista sisältöä, hiukan huomionkipuisena. Kun tavoite on saavutettu kipaisen vaimon viereen. Jos tavoitetta ei saavuteta kipaisen silti.
Elikkäs, varattuna on tietty marginaali perseillä netissä eikä sitä tarvi ottaa vakavasti ;) Fdssdfkjdfkjdsfsf kirjoitti:
Olemme ärsyttämässä urveloita sinkkumiehiä, luomassa tappiomielialaa, elvistelemässä saavutuksillamme sekä satunnaisseksin että vakisuhteiden suhteen, kyselemässä että mikä tässä nyt muka on niin vaikeaa?
Kaiken tämän tarkoitus on tietenkin hyväntahtoisesti provosoida teitä pikku taaperoita pois mukavuusalueeltanne kohti ihmissuhteiden ihmeellisiä kiemuroita.
Meille varatuille tämä on viihdettä, lisäksi tietty sosiaalinen konteksti, itsensä mittailu (joka muuten kuuluu elämään, jokainen testaa viehätysvoimaansa myös suhteissa) joten tämä on myös sellainen pieni kuhinapaikka.
Itse haluan tehdä vaikutuksen eräisiin palstalaisiin ja joudun siksi naputtelemaan tänne sivukaupalla semiprovosoivaa ja humoristista sisältöä, hiukan huomionkipuisena. Kun tavoite on saavutettu kipaisen vaimon viereen. Jos tavoitetta ei saavuteta kipaisen silti.
Elikkäs, varattuna on tietty marginaali perseillä netissä eikä sitä tarvi ottaa vakavasti ;)Palstan ulkopuolella saisit turpaan. Olet paskahousu ja vittuilet täällä.
- Mieees
super-atm kirjoitti:
Palstan ulkopuolella saisit turpaan. Olet paskahousu ja vittuilet täällä.
Eipäs peloitella viattomia varattuja ;)
Mieees kirjoitti:
Eipäs peloitella viattomia varattuja ;)
Ei ole pelottelusta kyse, vaan toteamuksesta että tuokin pelle aukoo päätään vain kun on suojassa.
- Mieees
super-atm kirjoitti:
Ei ole pelottelusta kyse, vaan toteamuksesta että tuokin pelle aukoo päätään vain kun on suojassa.
Herra näyttää itsekin vittuilevan suojasta ;) Ota kalja ja rauhoitu hyvä mies ;)
- Fmsdfjksdjksdjksd
super-atm kirjoitti:
Palstan ulkopuolella saisit turpaan. Olet paskahousu ja vittuilet täällä.
En saisi koska minulla on erittäin toimiva sosiaalinen älykkyys ja kelpo itsetunto ja sellaiset rajoitteet jotka kertovat tarkkaan mitä puhutaan ja missä. Noiden kanssa olenkin sitten pärjännyt elämässä kaikin puolin ihan mukavasti ja saanut oikein hyvän jatkumon onnistumisia ihmissuhteissani :)
Mites siellä noin negatiivisena ja päällekäyvänä sujuu? Onks hiekkaa pimpis? Mieees kirjoitti:
Herra näyttää itsekin vittuilevan suojasta ;) Ota kalja ja rauhoitu hyvä mies ;)
Vittuilen niille jonka sen aloittavat ja jotka ovat sen ansainneet. En ole niitä jätkiä jotka aukovat päätään ja kieltäytyvät pudottamasta hanskoja tarvittaessa.
Fmsdfjksdjksdjksd kirjoitti:
En saisi koska minulla on erittäin toimiva sosiaalinen älykkyys ja kelpo itsetunto ja sellaiset rajoitteet jotka kertovat tarkkaan mitä puhutaan ja missä. Noiden kanssa olenkin sitten pärjännyt elämässä kaikin puolin ihan mukavasti ja saanut oikein hyvän jatkumon onnistumisia ihmissuhteissani :)
Mites siellä noin negatiivisena ja päällekäyvänä sujuu? Onks hiekkaa pimpis?"En saisi koska minulla on erittäin toimiva sosiaalinen älykkyys ja kelpo itsetunto ja sellaiset rajoitteet jotka kertovat tarkkaan mitä puhutaan ja missä."
Et mielestäsi saisi turpaan, koska OMASTA mielestäsi sinulla on tuollaiset ominaisuudet. Anna mun nauraa :D- Fdsfklöslkklsdf
super-atm kirjoitti:
"En saisi koska minulla on erittäin toimiva sosiaalinen älykkyys ja kelpo itsetunto ja sellaiset rajoitteet jotka kertovat tarkkaan mitä puhutaan ja missä."
Et mielestäsi saisi turpaan, koska OMASTA mielestäsi sinulla on tuollaiset ominaisuudet. Anna mun nauraa :DNo eipä ole tullut köniin missään piireissä. Ihmettelen yleensäkin että kuinka joku pystyy edes olemaan niin juntti oikeastaan missään muualla paitsi ehkä jossain itsetunnottomassa överikänni-seuruessa että ns. "kerjää kuonoonsa" sellaisella tasolla että se menee konkreettiseksi?
Johan se näkyy päällepäin (ja usein myös haisee, kirjaimellisesti) että keitä ei kannata edes ottaa sosialiseen kontaktiin. Samoin ihmisistä näkee nopeasti keitä kannatta kunnioittaa ja miksi, mutta normaalien terveiden ihmisten suhteen silkka vittuilu on lähinnä harrastus.
Siis oikeasti, voiko joku olla sosiaalisesti niin aloittelija vielä ala-asteen jälkeen ettei tälläisiä asioita ymmärrä vaan elää jatkuvasti jossain konflikti-mielentilassa? Siinä tapauksessa ei yllätä että tälläiselle väelle ainoa paikka on lopultakin joku nettiforum. Ja mahtaa vituttaa kun "muukalaiset" kuten esim. varatut tulevat "omalle reviirille" kukkoilemaan :D
Mut mitäs teet, käytössä vain aakkosia? Fdsfklöslkklsdf kirjoitti:
No eipä ole tullut köniin missään piireissä. Ihmettelen yleensäkin että kuinka joku pystyy edes olemaan niin juntti oikeastaan missään muualla paitsi ehkä jossain itsetunnottomassa överikänni-seuruessa että ns. "kerjää kuonoonsa" sellaisella tasolla että se menee konkreettiseksi?
Johan se näkyy päällepäin (ja usein myös haisee, kirjaimellisesti) että keitä ei kannata edes ottaa sosialiseen kontaktiin. Samoin ihmisistä näkee nopeasti keitä kannatta kunnioittaa ja miksi, mutta normaalien terveiden ihmisten suhteen silkka vittuilu on lähinnä harrastus.
Siis oikeasti, voiko joku olla sosiaalisesti niin aloittelija vielä ala-asteen jälkeen ettei tälläisiä asioita ymmärrä vaan elää jatkuvasti jossain konflikti-mielentilassa? Siinä tapauksessa ei yllätä että tälläiselle väelle ainoa paikka on lopultakin joku nettiforum. Ja mahtaa vituttaa kun "muukalaiset" kuten esim. varatut tulevat "omalle reviirille" kukkoilemaan :D
Mut mitäs teet, käytössä vain aakkosia?"Ihmettelen yleensäkin että kuinka joku pystyy edes olemaan niin juntti oikeastaan missään muualla paitsi ehkä jossain itsetunnottomassa överikänni-seuruessa että ns. "kerjää kuonoonsa" sellaisella tasolla että se menee konkreettiseksi?"
Ihmettelet siis itseäsi, koska kuvailit juuri käytöksesi tällä palstalla.
Miksi pitäisi olla? Jotta välimerkitön mies saisi palstanaisista seuraa?
- tutustukaa
ei minulle mutta näkee että moni sopisi kuitenkin toisillenne ja oikeasti tapaisitte niin loppuu sinkkuilut ja löydätte rakkauden niin samanlaisia olette kyllä tulisin iloiseksi kun edes yksi pari löytäisi toisensa ja toivon että te kaikki löydätte onnenne ja rakkauden ja sen oikean ja miksi ei täältä kun sinkkuja olette ja varmasti oikeasti oikeassa elämässä olette kaikki kivoja tuskin täältä ihan oikeaa kuvaa saa toisesta ja kai se sama mistä sen kullan löytää en pahalla tarkoittanut
Meinaatteko että olemme vaarallisia?
- venusN
Noh.Yhden haluaisin tavata.Ja ois varmasti puhuttavaa.
Siitä onnesta ja rakkaudesa ei voi tietää.- pullavienaiset
Palstan alfa arvatenkin. Sehän on teidän kaikkien naisten mieleen.
- venusN
No hän ei ole mikään pulla.
On mun ystävä.
- Surullinen92
Haluaisin tavata ja rakastaa Ex-----PUA:a mutta ei hän minusta tykkäisi. Olen ruma ja lihava 23-vuotias vanhus ja minua on nussinut jo kolme miestä :(
Joku kaunis päivä voisin leipoa piirakoita henkilölle Nainen_28v, kuka ikinä hän sitten onkaan. Tai voitais tehdä niitä yhdessä. Hän tekisi oman mallinsa mukaan ja mä... no rypyttäisin mitä rypyttäisin. Nainen_28v, en näe sua pelkkänä reikänä kuten kommentoit aiemmin. Olet nainen, mukavanoloinen semmoinen jolla on fiksuja mielipiteitä. Kuitenkin luulen, että seksi kanssasi olisi varmaankin taivaallista ja haluaisin tuottaa sinulle miljoona orgasmia ;)
Hyvää yötä Nainen_28v. Kauniita unia myös :)Hei mulla jää nää lukematta jos ei niitä jotenkin "korvamerkkaa" :/ :)
Sä vetelet luomupiirakkaa kun mä rypytän taikinaa?
Hyvä työnjako.
En halua että kukaan ajattelee mua pelkkänä reikänä, harjoitan vaan huumoria noin 95% ajasta :P :)Luomupiirakkaa.. kuullostaa ja maistuu varmaan hyvältä, nami.
Sä olisit keittiössä, leipoisit... Tulisin sun taakse ja laittaisin kädet sun ympärille, halaisin ja rutistaisin hellästi. Sä nojaisit päällä mun rintaan. Suutelisin sun kaulaa. Kääntäisit sun pään ja antaisin sulle pienen pusun, toisen... Katottais toisiamme silmiin ja suudeltais, imettäis toistemme huulia, kosketeltas kielellä toisiamme, huulet painautuis toisia vastaan. Sä kääntyisit, oltas hetki ja silmäiltäs vaan toista. Ottaisin sua kädestä kii ja veisin pöydän ääreen. Nostaisin sut pöydälle, päästäsit mut lähelles ja tuntisit haaroissas mun erektion, painautuisin sua vasten. Suudeltais, nuoltais toisiamme, intohimoisesti. Kosketeltais toisiamme, mä hieroisin sun rintaa sä mun etumusta. Menisit selälles, ottaisin sun housut pois... Loppu onkin sit sensuroitu ;)
Tykkäätkö muuten leipoessa, että torttu kostutetaan munalla?
Ootko muuten miten pitkä? =)- Mieees
Mies__30v kirjoitti:
Luomupiirakkaa.. kuullostaa ja maistuu varmaan hyvältä, nami.
Sä olisit keittiössä, leipoisit... Tulisin sun taakse ja laittaisin kädet sun ympärille, halaisin ja rutistaisin hellästi. Sä nojaisit päällä mun rintaan. Suutelisin sun kaulaa. Kääntäisit sun pään ja antaisin sulle pienen pusun, toisen... Katottais toisiamme silmiin ja suudeltais, imettäis toistemme huulia, kosketeltas kielellä toisiamme, huulet painautuis toisia vastaan. Sä kääntyisit, oltas hetki ja silmäiltäs vaan toista. Ottaisin sua kädestä kii ja veisin pöydän ääreen. Nostaisin sut pöydälle, päästäsit mut lähelles ja tuntisit haaroissas mun erektion, painautuisin sua vasten. Suudeltais, nuoltais toisiamme, intohimoisesti. Kosketeltais toisiamme, mä hieroisin sun rintaa sä mun etumusta. Menisit selälles, ottaisin sun housut pois... Loppu onkin sit sensuroitu ;)
Tykkäätkö muuten leipoessa, että torttu kostutetaan munalla?
Ootko muuten miten pitkä? =)Et näe Nainen_28v pelkkänä reikänä mutta tässäkin tarinassa pitää päästä pukille. Korvasi heiluvat tänne asti ;)
- Ajattelinvaan-
Surullista että naiset pitää palstan atm miehiä vaarallisina vaikka eivät ole tavanneet koskaan ja se kertoo naisista jo aika paljon. Kuitenkin naiset menee tapaamaan muita tuntemattomia ja ovat seurustelleet jopa vaarallisten jännämiesten kanssa.
Missään muissa ympyröissä en ole törmännyt niin voimakkaaseen naisvihaan kuin täällä. Tietenkin jos olisin törmännyt, en olisi mennyt tapaamaan.
Marrrnie kirjoitti:
Missään muissa ympyröissä en ole törmännyt niin voimakkaaseen naisvihaan kuin täällä. Tietenkin jos olisin törmännyt, en olisi mennyt tapaamaan.
Et voi lukea ihmisten ajatuksia. Voit olla varma että kritiikkiä naisten epäasillista toimintaa kohtaan on enemmän kuin uskotkaan.
Naisviha ei ole sama asia, kuin olla sinun kanssa eri mieltä, eikä myöskään sitä kun perustellusti toteaa naisten toimivan ja käyttäytyvän epäasiallisesti.
Naisvihakortti käytetty. Mitä seuraavaksi?
- ytm-panomies
Palstan naiset ei ole fiksuja eikä kauniita.
- Eräkettu
Kaikki eukot täällä on joko feministejä, sekakäyttäjiä tai niillä on liuta mukuloita pyörimässä nurkissa..
Olisi kyllä ihan mukava joidenkin palstalaisten kanssa jutella ihan livenä ja nähdä millaisia ovat oikeasti ja varmaan saisimme hyvät naurut. Elämälläni on jo tarkoitus, joten sen takia ei tarvitse tavata.
- PUAn-tappoase
Olisin kyllä valmis tappamaan Ex-PUA:n!
- singlethings
Eeh, ööh, ääh...
Eipä sitä mikään estä tapaamasta. Ei tosin ole tullut niin paljoa täällä römyttyä, että tuntisi poppoota kovin hyvin. Mutta on sitä ennenkin lähdetty sokkotreffeille tietäen toisesta vain sukupuolen, iän ja kaupungin.
Aika lottovoitto olisi täältä löytää henkilö, johon sitten rakastuisi onnellisesti ja molemmat vastaisivat toistensa makua. Tosin on sitä kummallisempiakin asioita kuultu.- Villisijä
TosinEnbuskelainen viisaus on aina sukupolven hitti.
- Varmaaansattui
Kysymys on taas niin moni-ulotteinen, kuin palstalle luuluu.
En vihaa naisia. Naiset on vaan ennakkoluuloisia joten minunkin pitää varoa naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001