Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. =+yritysten+kilpailykyky+paranee....Valtiolle+se+toisi+alkuun+vähemmän+verotuloja,+mutta+voidaan+ehkä+ajatella,+että+pidemmällä+välillä+se+loisi+myöskin+uusia+työpaikkoja,+sekä+vähentäisi+sairaspoissaoloja+sekä+sitä+kautta+valtion+menoja.
  2. Lainaus:Synnytysrepeämät-Synnytysrepeämät+ovat+erityisesti+alatiesynnytyksiin+liittyviä+komplikaatioita.+Vaikeita,+ns.+kolmannen+ja+neljännen+asteen+repeämiä+esiintyy+THL:n+tilastojen+mukaan+Suomessa+keskimäärin+1,1+%:lla+synnyttäjistä.+Tällaisessa+repeämässä+myös+peräaukon+sulkijalihas+tai+peräsuolen+limakalvo+vaurioituvat.--->Tosiasiassa+jopa+25%+naisista+peräaukon+sulkijalihas+vaurioituu+ja+vaiva+jää+vähintäänkin+piileväksi+ongelmaksi..++Lainaus:Keisarileikkauksella+syntyvät+lapset+eivät+tule+kosketuksiin+synnytyskanavan+mikrobien+kanssa.+Äidin+synnytyskanavan+ja+suoliston+bakteereilla+on+keskeinen+merkitys+vastasyntyneen+suolistomikrobiston+muodostumisessa.--->Nykyään+naisilla+on+niin+kirjava+bakteerikanta+synnytyskanavassaan+lukuisten++eri+miesten+bakteerikantaa,+että+katson+tuon+olevan+vain+positiivinen+juttu+keisarinleikkauksessa,+että+tuolta+vältytään.-Huomaa+ihan+selkeästi,+että+kyseessä+ns.+puolueellinen+tutkimus,+jonka+tarkoitus+on+vaan+ohjata+naisia+alatiesynnytykseen...Onhan+se+ihan+selvää,+että+ei+kaikkia+naisia+haluta+alkaa+leikkaamaan.++Lekureille+on+ihan+se+ja+sama+kuinka+teidän+römpsälle+tässä+taistossa+käypi.++Ja+toki+itsekkin+olen+sitä+mieltä,+että+mieluummin+alatiesynnytys,,,,,,,,,,,,,-+mutta+sanoinkin,+että+mikäli+itse+olisin+nainen,+niin+valitsisin+sektion.+Itse+en+riskeeraisi+mitään,+koska+todennäköisyydet.+Tosin+kysymys+on+spekulatiivinen,+koska+en+koskaan+valitsisi+synnyttää+ketään.+-Kun+keisarinleikkaus+on+suuniteltu+ja+osaava+kirurgi+sen+suorittaa+kaikessa+rauhassa,+niin+onnistumis+prosentti+on+huomattavasti+korkeampi+kuin+hätäsektiossa+alatiesynnytyksen+epäonnistumisen+myötä+suoritettuna..