Eli oon 14v tyttö!! Menkat on alkanu joskus huhtikuussa mutta on vielä tosi epäsäännölliset, mut yleensä ne alkaa joskus ekalla viikolla ja on joku 3päivää ja sit tokan kerran ne alkaa joskus 20päivä ja on myös joku 3päivää. Eli ne voi vielä alkaa mut oon nyt alkanu epäilee et voisin olla raskaana, kun menkkoja ei oo näkyny!!! Löysin siis mun veljen seksi lelun ja käytin sitä, mut en kuitenkaan tunkenu sisälle! Mitä jos mun veli oli lauennut siihen niin olenko raskaana😨Tosiaan se näytti kyllä todella puhtaalta ja siltä että sitä ei ole käytetty mutta silti vähän pelottaa et olisin raskaana, tosiaan raskaus oireita ei oo ollu. käytin sitä leluu joku viikko tai pari viikkoo sit. TOIVON ET JOKU VASTAA NOPEESTI!!!!!🤔🤔
Voinko olla raskaana jos käytin veljeni seksi lelua?
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
Kuinka sinun on mahdollista käyttää miehelle tarkoitettua tekovaginaa...Tarkennatko hieman?
Ja mitä tulee raskautumisen mahdollisuuteen, niin ei se ole mahdollista..
Siittiöt eivät elä kehon ulkopuolella hetkeä pidempään....- Anonyymi
no tosiaan se oli naiselle tarkoitettu joten en tiedä onko veljeni käyttänyt sitä vai mistä tollaisen on voinut saada?🤷🏼♀️mutta kummiskin kiitos tiedosta
- Anonyymi
Et...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538