ansaitsee parempaa, mutta onko se todellisuudessa noin ollenkaan koska jollei sitä "parempaa" saa niin eihän silloin ole sellainen että sellaista ansaitsisi. Tuo urheilullisuus tuntuu olevan suurin jaoitteleva seikka mitä näkee, tietty naisilla myöskin meikkaaminen, hiusten värjääminen yms. tarkoittaa että on "nuorekas" ja taas heidän omasta mielestään ansaisevat parempaa.
Niin miehet kuin naisetkin kuvittelevat että olemalla urheilullinen
36
<50
Vastaukset
Ansaitsee parempaa mitä? Kuka sitä parempaa antaa?
Muuten asiasta kukkaruukkuun, yksi ärsyttävimpiä asioita miesten treffiprofiileissa on ilmaus viriili. En tiedä voiko olla mitään hölmömpää määritettä kuin viriili.- Anonyymi
Tyytymättömyys voi aiheuttaa vihaa mutta myös kehitystä.
Exäkin piti ittseään niin ylivertaisena että voi pettää ja valehdella, kiristää, vit...lla, loputtomasti.
Kun häipyi, hän oli kovin * huolissaan*, miten selviän, ilman häntä.
Kun elämäni muuttuikin onnelliseksi, joka ei jää keneltäkään huomaamatta, hän suuttui siitäkin :).
Kyllä suomalainen mies ansaitsee parempaa. Myös saa parempaa.
On vielä maita jossa, rehellisyys, uskollisuus, tasavertaisuus, kohteliaisuus, kiltteys on arvossaan vaikka, suomessa kuten, näillä palstoillakin näitä ominaisuuksia jopa halveksitaan.
Olen samaa mieltä tosta viriiliydestä. Kuulostaa lähinnä puutteessa olemiselta ja itsekeskeisyydeltä.Tuo on varmaan enempikin yksilöstä kiinni, kun ihan maankolkastakaan mistä on.
"On vielä maita jossa, rehellisyys, uskollisuus, tasavertaisuus, kohteliaisuus, kiltteys on arvossaan vaikka, suomessa kuten, näillä palstoillakin näitä ominaisuuksia jopa halveksitaan."
- Kyllä täälläkin on noita piirteitä ja asioita arvostavia miehiä ja naisia, ei vain niissä muissa maissa tarkoitan.☺️
- Anonyymi
Miten niin ansaitsee?
Oikein treenamalla saa yleensä omia tuloksiaan parannettua. Ja jos ei saa, saa ainakin hyvän mielen ja paremman olon liikkumisesta, sellaisen ansaitsee.
Nää on taas näitä "ansaitsee" ja "kelpuuttaa" juttuja, joita on palstalla jauhettu vuosikaudet. Mutta ei mulle kelpaa kuin juuri minulle sopiva mies, muuten olen mieluummin sinkkuna. Ei kukaan eikä mikään muu..
xL- Anonyymi
Urheilullisuus voi jakaa porukkaa ihan jo ajan käytön, elämäntapojen ja elämänasenteen vuoksi.
xL - Anonyymi
"Mutta ei mulle kelpaa kuin juuri minulle sopiva mies, muuten olen mieluummin sinkkuna. Ei kukaan eikä mikään muu.."
Toisinsanoen, ansaitset mielestäsi sellaisen miehen..
Kun treenaat paljon niin miten pituus/painosuhde tällä hetkellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta ei mulle kelpaa kuin juuri minulle sopiva mies, muuten olen mieluummin sinkkuna. Ei kukaan eikä mikään muu.."
Toisinsanoen, ansaitset mielestäsi sellaisen miehen..
Kun treenaat paljon niin miten pituus/painosuhde tällä hetkellä?En mä mitään ansaitse. Sehän siinä onkin, kun ihmettelee miten tuollainen tyyppi voi nähdä mussa jotain...
Mitä sulle mun kehonkoostumukseni kuuluu? - Anonyymi
"En mä mitään ansaitse. Sehän siinä onkin, kun ihmettelee miten tuollainen tyyppi voi nähdä mussa jotain..."
Okei, eli havittelet sellaista mitä et todellisuudessa ansaitsisi.
Lisää treeniä sitten vain niin tyyppi voisi nähdäkin jotain.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En mä mitään ansaitse. Sehän siinä onkin, kun ihmettelee miten tuollainen tyyppi voi nähdä mussa jotain..."
Okei, eli havittelet sellaista mitä et todellisuudessa ansaitsisi.
Lisää treeniä sitten vain niin tyyppi voisi nähdäkin jotain..Onko sulle tullut koskaan mieleen, että toisilla voisi olla erilaisia kiinnostuksen kohteita ihmisissä kuin sulla? (En usko.) Sun jutut kuulostaa tosi pinnalliselta ja esineellistämiseltä.
xL
En ymmärrä koko termiä ansaitsee parempaa, kun ihmissuhteet ei ole mitään suorituksia kuten joku urheilusuoritus, josta pokaaleja jaetaan. Tai muu sellainen olla parempi, kun joku muu ko. asiassa.
En minäkään tuota ansaitsemisperiaatetta ymmärrä tässä yhteydessä. Toki ihminen sattaa ajatella, että ansaitsee vaikka tuon naapurin naisen/miehen, mutta eipä sillä sitten muuta merkitystä olekaan. Ihminen kun ei ole palkkaan verrattava etuus.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
En minäkään tuota ansaitsemisperiaatetta ymmärrä tässä yhteydessä. Toki ihminen sattaa ajatella, että ansaitsee vaikka tuon naapurin naisen/miehen, mutta eipä sillä sitten muuta merkitystä olekaan. Ihminen kun ei ole palkkaan verrattava etuus.
Nimenomaan noin.☺️
- Anonyymi
Urheilun sijasta kannattaa aika kuluttaa viinan juontiin. Urheilukentällä tai kuntosalilla ei naisia tapaa, mutta kun lähtee yökerhoon juomaan tapaa naisia.
t. viinamies Ihminen ansaitsee ihmisen :)
- Anonyymi
Itseäni on jo pitkään mietityttänyt tämä "ansaitsee paremman" noin parisuhdemielessä. Millä tavalla ansaitaan parempi kumppani? Keneltä se kumppani ansaitaan? Mikä on se "pankki"/pooli, josta tällainen ansaitseminen tapahtuu? Entä kuka/mikä se ansiotason määrittää? Kuvitteleeko joku oikeasti, että voisi kävellä jonkun ihmisen luo ja kertoa ansainneensa tämän?
Sehän olisikin ratkaisu sinkkuusongelmaan. Yhteiskunta perustaa toimiston, jossa mitataan ansioita ja kun tulee mats...siitä sitten seuraavasta ovesta vihkimisvirastoon. Ongelma ratkaistu.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Sehän olisikin ratkaisu sinkkuusongelmaan. Yhteiskunta perustaa toimiston, jossa mitataan ansioita ja kun tulee mats...siitä sitten seuraavasta ovesta vihkimisvirastoon. Ongelma ratkaistu.
Sellainen toimisto on jo olemassa. Ensitreffit alttarilla. Antaa hyvän kuvan siitä millaisen miehen naiset uskovat ansainneensa..
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen toimisto on jo olemassa. Ensitreffit alttarilla. Antaa hyvän kuvan siitä millaisen miehen naiset uskovat ansainneensa..
Kovin pieni otos vain. Ei ratkaise kaikkien pariutumista haluavien sinkkujen ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö siinä ei sitten ollenkaan tule esille, millaisen naisen miehet uskovat ansainneensa?
En ole katsonut kysesistä hömpötystä, joten siksi kysyn.
MInä olen liian tyhmä tajutakseni näitä tasoja ja numeroita joita ihmiset antavat toisilleen ja itselleen.
"Ansaitsee" on vähän heikko sana tässä kontekstissa...
-Elämässä on enemmänkin kyse siitä mitä kykenee saamaan, hankkimaan, ottamaan etc.....
-Esim. joku voisi sanoa minulle, että en ansaitse neitseellista, nuorta ja sporttista morsianta, mutta minusta se olisi naurettava väite, koska jos pystyn sellaisen saamaan, niin tottakai olen sen silloin ansainnut. Eli tässä tullaan siihen, että ensin teot sitten ansaitseminen... Ilman tekoja ei siis koskaan voi olla ansaitsemista..- Anonyymi
Kysehän on siitä että ihminen ajattelee ansaitsevansa ns. parempaa, ei siitä että näin todellisuudessa olisi. Eli jos itse urheilee ajattelee että "ansaitsee" urheilullisen tyypin, eikä tarvitse ottaa mitään sohvaperunaa, vaikkei sitten ketään mukamas tarpeeksi hyvää saisikaan.
- Anonyymi
Sohvaperuna-elämäntapatyöttömät lihavat ätmithän täällä tuppaavat ruikuttamaan, kuinka he ”ansaitsevat” kauniin, nuoren, hoikan, neitsykäisen. Ei siis mitään ”omantasoista”, vaan kuu taivaalta.
- Anonyymi
Nämä paremman kumppanin ansaitsemiset ja tasolöpinät on musta vastenmielistä luettavaa. Onneksi en oo tavannu tosielämässä miehiin jotka viljelis tollasta ajattelua. Jos joku rupeis tota skeidaa jossain selittään niin vaihtasin samantien seuraa. Ihmiset ei oo mitään lihakimpaleita tai luontaisetuuksia. Pysyköön nää tasoteoreetikot ihan omissa piireissään.
- Anonyymi
Kyllä varmastikin suurimmalla osalla on tuollaista ajattelua vaikkei sitä suoranaisesti tiedostaisikaan. Kuinkas usein urheilulliset sanovat että haluavat urheilullisen kumppanin, tai vaikkapa koulutetut harvemmin haluavat mitään elämänkoululaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmastikin suurimmalla osalla on tuollaista ajattelua vaikkei sitä suoranaisesti tiedostaisikaan. Kuinkas usein urheilulliset sanovat että haluavat urheilullisen kumppanin, tai vaikkapa koulutetut harvemmin haluavat mitään elämänkoululaista.
Musta on ihan eri juttu etsiä itsensä kaltasta tyyppiä, jonka kanssa on yhteistä. Se, että ettii jotain "tasolukemaa" on tosi vastenmielistä. Siinähän jo lähtökohtasesti annetaan itselle joku täysin tuulesta temmattu "arvo", johon muita ihmisiä sitten verrataan. Ite en kato olevani kenenkään ylä- tai alapuolella.
Jos tykkää urheilla ja etsii seuraa urheilullisiin harrastuksiin, niin se on fine.
Jos taas on vaikka korkeesti koulutettu ajattelija ja etsii seuraa syvällisiin keskusteluihin, niin sekin on fine.
Tosin molemmat tyypit saattais hyvinkin löytää oikein sopivaa seuraa myös ton jaottelun ulkopuolelta. Ei urheilua harrastamaton tarkota automaattisesti rapakuntosta, eikä kouluttamaton tarkota syvälliseen najatteluun kykenemätöntä. Tätä taas ei koskaan saa tieyäö, jos laskee jotain arvoja. - Anonyymi
On sekin aika raskasta jos ihminen ei ymmärrä yhtään omaa tasoaan ja jatkuvasti yrittää sen vuoksi huonolla menestyksellä löytää kumppania. Sitten toiset joutuvat kuuntelemaan tämän "huono-onnisen" valituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sekin aika raskasta jos ihminen ei ymmärrä yhtään omaa tasoaan ja jatkuvasti yrittää sen vuoksi huonolla menestyksellä löytää kumppania. Sitten toiset joutuvat kuuntelemaan tämän "huono-onnisen" valituksia.
No kuten sanoin, niin onneksi en ole koskaan törmänny oikeessa elämässä näihin tasoajattelijoihin. Teitä taitaa löytyä lähinnä näiltä palstoilta. Ei oo tarvinu koskaan miettiä kenekään naamavärkistä, että millähän tasolla mennään. Tai pohtia ihmisten koulutusta, pankkitilin saldoa, sijotusten arvoa ja harrastuksia. Tähän asti olen kyllä pystyny juttelemaan ihan kenen tahansa kanssa, vailla ongelmia.
Olis kyllä miehelle tosi pitkä miinus tollaset tasojutut. Ihan sama laskisko se mun olevan ala- vai yläpuolellaan. Hittoako mä sellasellakaan tekisin, joka katsos mun jotenki huolivan "tasoani alempaa". Enköhän mä päätä ihan ite kenestä pidän ja kenestä en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuten sanoin, niin onneksi en ole koskaan törmänny oikeessa elämässä näihin tasoajattelijoihin. Teitä taitaa löytyä lähinnä näiltä palstoilta. Ei oo tarvinu koskaan miettiä kenekään naamavärkistä, että millähän tasolla mennään. Tai pohtia ihmisten koulutusta, pankkitilin saldoa, sijotusten arvoa ja harrastuksia. Tähän asti olen kyllä pystyny juttelemaan ihan kenen tahansa kanssa, vailla ongelmia.
Olis kyllä miehelle tosi pitkä miinus tollaset tasojutut. Ihan sama laskisko se mun olevan ala- vai yläpuolellaan. Hittoako mä sellasellakaan tekisin, joka katsos mun jotenki huolivan "tasoani alempaa". Enköhän mä päätä ihan ite kenestä pidän ja kenestä en.Ehkä et lukenut viestiäni koska kirjoitit ihan eri asiasta. Valitettavasti on myös niitä ihmisiä joiden olisi hyvä edes joskus miettiä tasoasioita, edes vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä et lukenut viestiäni koska kirjoitit ihan eri asiasta. Valitettavasti on myös niitä ihmisiä joiden olisi hyvä edes joskus miettiä tasoasioita, edes vähän.
Niin tai ehkä sinä et koskaan puhunut samasta asiasta kuin minä ja minä päätin jatkaa kirjoittamista alkuperäisestä aiheestani. On mitä ilmeisimmin olemassa myös niitä ihmisiä, joiden kannattaisi joskus mietti muutakin kun niitä tasoasioita, edes ihan vähän.
Onneksi kaikkien ihmisten ei tarvitse olla samalla aaltopituudella. Onneksi löytyy muitakin vaihtoehtoja. Voin siis onnekseni jatkaa näiden tasotyyppien välttelyä.
Olen elämässäni käyttänyt 20 minuuttia urheiluun ja penkkiurheiluun. Tuttavani raahasivat minut katsomaan potkupallo-ottelua. Oli mielenkinnotonta. Lähdin kesken pois.
Kaupunkilaisista urheiluilottelua harrastaa miehistä puolet, maalaismiehistä sosiaalisesta pakosta useammat, jotta ei luultaisi peräkammarin pojiksi.
Kun olin maalla vierailemassa, teeveestä tuli joku urheiluottelu. Kun menin peräkammariin vetämään lonkkaa, paikalliset katsoivat minua epäuskoisina ja silmät puolentoista tuuman tapilla.- Anonyymi
Naisetkin haluavat miehen joka seuraa lätkää ja iloitsee kun Suomi voittaa maailmanmestaruuden. Kun juo viinaa, käy yökerhossa ja seuraa lätkää, tuskin jää naisettomaksi.
t. viinamies Anonyymi kirjoitti:
Naisetkin haluavat miehen joka seuraa lätkää ja iloitsee kun Suomi voittaa maailmanmestaruuden. Kun juo viinaa, käy yökerhossa ja seuraa lätkää, tuskin jää naisettomaksi.
t. viinamiesEi tiedä suloinen vaimoni, enkä tiedä minäkään, milloin kukakin voittaa missäkin, mutta sen tiedän, että hän on maailman herttaisin prinsessa.
Firdawsi kirjoitti:
Ei tiedä suloinen vaimoni, enkä tiedä minäkään, milloin kukakin voittaa missäkin, mutta sen tiedän, että hän on maailman herttaisin prinsessa.
Viinamies
Urheilua harrastaa vain puolet miehistä, mutta monet naiset luulevat, että melkien kaikki. Siksi monet siskot erehtyvät luulemaan, että viehättääkseen miestä pitää tekeytyä penkkiurheilua harrastavaksi. Erehdyshän se on, ja iso onkin.
Netin kulutuksesta näemme lahjomattomasti, mitä miehet todella haluavat nähdä: herttaisia tyttöjä, jotka avaavat ja näyttävät suloisia sukupuolielimiään. Niitä on netti turvoksissa. Tyttö joka sen ymmärtää, voittaa moninkertaisesti urheiluharhan.
Sukupuolielimiä ei näytetä vain niille, jotka on saanut jo houkuteltua, vaan myös niille, joille haluaa olla mahdollisimman ystävällinen ja herttainen, mahdollinen tuleva oma.
Toisekseen, toivooko sellainenkaan tyttö, joka oikeasti tykkää urheilusta, itselleen sellaista miestä, joka hilluu urheilukilpailuissa ja teeveen ääressä.
- Anonyymi
Kuka urheilee siksi, että vastakkainen sukupuoli diggaisi enemmän? Itse ainakin harrastan voimanostajana siksi, että haluan nähdä kuntoni kohoavan, sekä tulosten nousevan. Ei ole kysymys naisten saannista tässä kyllä, vaan raa'asta voimasta
- Anonyymi
Vai että oikein raa'asta voimasta, on olemassa todellista voimaa ja sitten salihiirien punttien nostelulla saatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604