Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Ajatus+jostain+metsässä+räiskimisestä+ei+mielestäni+ole+kyllä+enää+yhtään+nykypäivää...Soditaanko+yhtään+missään+enää+sillä+tavalla?Minä+olenkin+vähän+naureskellut+tälle+Suomalaiselle+asevelvollisuudelle+kun+se+on+niin+ajastaan+jäänyt+pahemman+kerran.-Venäjällä+ei+ole+minkäänlaista+tarvetta+lähettää+miehiään+tapettaviks+Suomen+metsiin+kun+heiltä+löytyy+kyllä++kasapäin+ohjuksia+mitä+he+voi+laittaa+tulemaan,+mikäli+haluavat+Suomen+tuhota/+valloittaa.-Kovasti+ihmettelen,+että+koska+tämä+itsensä+kusettaminen+Suomessa+loppuisi+ja+alettas+miettiä+uudelleen+tämä+ns.+Maanpuollustus.
  2. Itse+olen+laskenut,+että+elämässä+on+aikaa+ainoastaan+kahteen+suurempaan+kokonaisuuteen.A:)+Työ.B:)+Harrastukset/+vapaa-aika/rentoutuminen.Valinnainen:C:)+Lapsiperheenarki.Mikäli+valitset+kaikki+kolme+voi+ihan+suoralta+kädeltä+todeta,+et+sellainen+elämä+ei+ole+enää+mielekäs...Se+on+ihan+puhdasta+oravanpyöräelämää,+jossa+poltat+itsesi+loppuun+ennemmin+tai+myöhemmin.Juttu+on+niin,+että+elämässä+kaikkea+ei+voi+saada....Ei+niin,+että+se+olisi+mielekästä+elämää...+++++Tosiasiassa+jopa+A+++B+saattaa+tuntua+toisinaan+oravanpyöräelämältä.