Tarviitko viagraa

Anonyymi

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viagraa ei tarvitse, jos ei harrasta seksiä.

      Sillä korvien välillä on merkittävä vaikutus ihmisen elämään.

    • Anonyymi

      En tarvii koska en käytä huumeita enkä polta tupakkaa ja elän terveellisesti. Ei ole naiset pettyneet koskaan.

    • Anonyymi

      OiVoi sentään. Onpas nuorisosta tullut sairaita kun eivät voi seksiä harrastaa. Itse kun halaan naista niin seisoo heti eikä hevin laske.

    • Anonyymi

      Sitä se pornon tuijotus teettää.

      • Ei siinä ole pornosta kyse, vaan vuosikausia ympäristönsaasteiden myötä laskeneista testosteronitasoista.
        Kun testosteronitaso eristettiin 1900 luvun alkupuolella, niin miehillä oli 2-3 kertaa enemmän testosteronia veressään kun tämänpäivän miehenpuolikkailla. Nykyajan 20v miehet ovat verrattavissa 80v entisaikojen miehiin hormonitoiminnaltaan, joten oireileehan se ilman muuta kuten pappallakin.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei siinä ole pornosta kyse, vaan vuosikausia ympäristönsaasteiden myötä laskeneista testosteronitasoista.
        Kun testosteronitaso eristettiin 1900 luvun alkupuolella, niin miehillä oli 2-3 kertaa enemmän testosteronia veressään kun tämänpäivän miehenpuolikkailla. Nykyajan 20v miehet ovat verrattavissa 80v entisaikojen miehiin hormonitoiminnaltaan, joten oireileehan se ilman muuta kuten pappallakin.

        Usko nyt vaan noita asiantuntijoita, vaikkei totuus sinua miellytäkään.

        Pornon aiheuttamista erektio-ongelmista kerrottiin aloituslinkissä, kuten myös tuossa valtakunnan laittamassa linkissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt vaan noita asiantuntijoita, vaikkei totuus sinua miellytäkään.

        Pornon aiheuttamista erektio-ongelmista kerrottiin aloituslinkissä, kuten myös tuossa valtakunnan laittamassa linkissä.

        Se pornosta pöliseminen on vaan tietämättömien ihmisten höpinää kun halutaan mennä sieltä missä aita on matalin...Eräänlaista populismia siis.
        Kieltäydytään näkemästä ongelmia siellä missä ne oikeasti ovat juurisyyltään...
        -Näitä "asiantuntijoita" tässä maassa kyllä riittää.


      • blade83 kirjoitti:

        Se pornosta pöliseminen on vaan tietämättömien ihmisten höpinää kun halutaan mennä sieltä missä aita on matalin...Eräänlaista populismia siis.
        Kieltäydytään näkemästä ongelmia siellä missä ne oikeasti ovat juurisyyltään...
        -Näitä "asiantuntijoita" tässä maassa kyllä riittää.

        Tosiasiassa tutkimuksien mukaan miehen paisuvaiskudosten normaali toiminta vaatii vähintään n. 12nmol testosteronitason, kun kymmenillä tuhansilla Suomalais nuorilla testoteronitaso on jo selkeästi alle tuon tason.
        Asiat alkais selkiytyä näille "asiantuntijoille" mikäli kaikilta lähdettäis tutkimaan näitä arvoja nykypäivänä.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Tosiasiassa tutkimuksien mukaan miehen paisuvaiskudosten normaali toiminta vaatii vähintään n. 12nmol testosteronitason, kun kymmenillä tuhansilla Suomalais nuorilla testoteronitaso on jo selkeästi alle tuon tason.
        Asiat alkais selkiytyä näille "asiantuntijoille" mikäli kaikilta lähdettäis tutkimaan näitä arvoja nykypäivänä.

        Jos se seisokki kerran pornoa katsellessa on ihan jees, niin eihän ne testoarvot silloin liian matalat ole, vaan ihan riittävät laskusta huolimatta.

        Ovathan miehet kertoneet, että porno- ja itsetyydytyslakko ovat auttaneet normaalista seksistä nauttimiseen ja elävästä naisesta kiihottumiseen.

        Sinä nyt vain kuvittelet olevasi kovempi asiantuntija, mitä oikeasti olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se seisokki kerran pornoa katsellessa on ihan jees, niin eihän ne testoarvot silloin liian matalat ole, vaan ihan riittävät laskusta huolimatta.

        Ovathan miehet kertoneet, että porno- ja itsetyydytyslakko ovat auttaneet normaalista seksistä nauttimiseen ja elävästä naisesta kiihottumiseen.

        Sinä nyt vain kuvittelet olevasi kovempi asiantuntija, mitä oikeasti olet.

        Pornosta on vain yritetty leipoa jotain kaiken selittävää mörköä, vaikka siinä ei ole oikeasti mitään ihmeellistä. Ihmiset voivat katsoa pornoa ja seuraavassa hetkessä unohtaa näkemänsä. Näitä jotka tuijottavat pornoa 24/7 ja roikkuvat omassa mulkussaan on vain pieni osa näistä ongelma tapauksista, jolloin sen voisi sillä selittää...
        Tosiasiassa miehellä on pussit ääriään myöden täynnä vajaassa vkossa ja tuntoherkkyys huipussaan muutamassa päivässä...sen pidemmästä selibaatista naisten suhteen ei ole mitään hyötyä....

        Samalla tavalla kuin tietyt tahot pyrkivät selittämään miesten potenssiongelmia pornolla, niin samalla tavalla he pyrkivät selittämään yhä yleistyvää masennustakin jollain tavalla ja lääkitsemään vain oiretta masennuslääkkeillä......
        -Tosiasiassa nämä kaksi sektoria nivoutuvat yhteen ja taustalta löytyisi paremmilla tutkimuksilla alhainen testosteronitaso useimmissa tapauksista. Oikea hoito tähän miehillä jatkuvasti yleistyvään hypogonadismiin olisi loppuelämän testosteronikorvaushoito....

        Lääketiede on päättänyt ratkaista ongelman lakaisemalla sen maton alle ikäänkuin sitä ei olisikaan, vaikka tiede todistaa jotain ihan muuta sekä spermanlaadun, että testoteronitasojen suhteen.
        Ongelmaa on pyritty peittelemään mm. laskemalla testosteronitasojen ala viitteet naurettavalle tasolle aina 8nmoliin saakka......Mikäli näin ei olisi tehty, niin olisi laitettava valtava joukko ihmisiä korvaushoitoon ja siihen ei olla haluttu mennä... Valitettavasti ihmisen genetiikka ei ole ehtinyt muuttua 100vuodessa yhtään miksikään, joten tuollaisilla arvoilla ihminen ei vain toimi optimaalisella tavalla, kuten oli ennen saasteita tarkoitettu ja mihin ihmisen elimistö on evoluution myötä kehittynyt......!

        -Syynä tähän ongelmaan on mm. mikromuovi, sekä ympäristömyrkyt, kasvinsuojeluaineet etc. Nämä pääsevät vaikuttamaan kehittyvään sikiöön äidin kautta, sekä myöhemmässä vaiheessa myöskin sen jälkeen jossain määrin.... Juuri oli tutkimus missä ihmiset saavat pankkikortin verran muovia elimistöönsä vko tasolla. Muovi taasen on hormoonihäirikkö, joka käyttäytyy estrogeenin tavoin kemialliselta rakenteeltaan ihmisen elimistössä. Lapsille/Pojille/ miehille erittäin haitallinen...Erityisesti sikiöille kun sukupuoliominaisuudet vasta kehittyvät.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Pornosta on vain yritetty leipoa jotain kaiken selittävää mörköä, vaikka siinä ei ole oikeasti mitään ihmeellistä. Ihmiset voivat katsoa pornoa ja seuraavassa hetkessä unohtaa näkemänsä. Näitä jotka tuijottavat pornoa 24/7 ja roikkuvat omassa mulkussaan on vain pieni osa näistä ongelma tapauksista, jolloin sen voisi sillä selittää...
        Tosiasiassa miehellä on pussit ääriään myöden täynnä vajaassa vkossa ja tuntoherkkyys huipussaan muutamassa päivässä...sen pidemmästä selibaatista naisten suhteen ei ole mitään hyötyä....

        Samalla tavalla kuin tietyt tahot pyrkivät selittämään miesten potenssiongelmia pornolla, niin samalla tavalla he pyrkivät selittämään yhä yleistyvää masennustakin jollain tavalla ja lääkitsemään vain oiretta masennuslääkkeillä......
        -Tosiasiassa nämä kaksi sektoria nivoutuvat yhteen ja taustalta löytyisi paremmilla tutkimuksilla alhainen testosteronitaso useimmissa tapauksista. Oikea hoito tähän miehillä jatkuvasti yleistyvään hypogonadismiin olisi loppuelämän testosteronikorvaushoito....

        Lääketiede on päättänyt ratkaista ongelman lakaisemalla sen maton alle ikäänkuin sitä ei olisikaan, vaikka tiede todistaa jotain ihan muuta sekä spermanlaadun, että testoteronitasojen suhteen.
        Ongelmaa on pyritty peittelemään mm. laskemalla testosteronitasojen ala viitteet naurettavalle tasolle aina 8nmoliin saakka......Mikäli näin ei olisi tehty, niin olisi laitettava valtava joukko ihmisiä korvaushoitoon ja siihen ei olla haluttu mennä... Valitettavasti ihmisen genetiikka ei ole ehtinyt muuttua 100vuodessa yhtään miksikään, joten tuollaisilla arvoilla ihminen ei vain toimi optimaalisella tavalla, kuten oli ennen saasteita tarkoitettu ja mihin ihmisen elimistö on evoluution myötä kehittynyt......!

        -Syynä tähän ongelmaan on mm. mikromuovi, sekä ympäristömyrkyt, kasvinsuojeluaineet etc. Nämä pääsevät vaikuttamaan kehittyvään sikiöön äidin kautta, sekä myöhemmässä vaiheessa myöskin sen jälkeen jossain määrin.... Juuri oli tutkimus missä ihmiset saavat pankkikortin verran muovia elimistöönsä vko tasolla. Muovi taasen on hormoonihäirikkö, joka käyttäytyy estrogeenin tavoin kemialliselta rakenteeltaan ihmisen elimistössä. Lapsille/Pojille/ miehille erittäin haitallinen...Erityisesti sikiöille kun sukupuoliominaisuudet vasta kehittyvät.

        Mikä taho mukamas noita ympäristötekijöitä salaa?
        Se, että ympäristömyrkyt heikentävät koko ihmispopulaatiota (ei pelkästään miespuolisia) ei poista pornon merkitystä erektio-ongelmiin.

        Sitä en usko ollenkaan, että sinulla olisi jonkinlainen auktoriteetti kertoa, kuinka suuri osa miehistä on pornoaddiktoitunut.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Pornosta on vain yritetty leipoa jotain kaiken selittävää mörköä, vaikka siinä ei ole oikeasti mitään ihmeellistä. Ihmiset voivat katsoa pornoa ja seuraavassa hetkessä unohtaa näkemänsä. Näitä jotka tuijottavat pornoa 24/7 ja roikkuvat omassa mulkussaan on vain pieni osa näistä ongelma tapauksista, jolloin sen voisi sillä selittää...
        Tosiasiassa miehellä on pussit ääriään myöden täynnä vajaassa vkossa ja tuntoherkkyys huipussaan muutamassa päivässä...sen pidemmästä selibaatista naisten suhteen ei ole mitään hyötyä....

        Samalla tavalla kuin tietyt tahot pyrkivät selittämään miesten potenssiongelmia pornolla, niin samalla tavalla he pyrkivät selittämään yhä yleistyvää masennustakin jollain tavalla ja lääkitsemään vain oiretta masennuslääkkeillä......
        -Tosiasiassa nämä kaksi sektoria nivoutuvat yhteen ja taustalta löytyisi paremmilla tutkimuksilla alhainen testosteronitaso useimmissa tapauksista. Oikea hoito tähän miehillä jatkuvasti yleistyvään hypogonadismiin olisi loppuelämän testosteronikorvaushoito....

        Lääketiede on päättänyt ratkaista ongelman lakaisemalla sen maton alle ikäänkuin sitä ei olisikaan, vaikka tiede todistaa jotain ihan muuta sekä spermanlaadun, että testoteronitasojen suhteen.
        Ongelmaa on pyritty peittelemään mm. laskemalla testosteronitasojen ala viitteet naurettavalle tasolle aina 8nmoliin saakka......Mikäli näin ei olisi tehty, niin olisi laitettava valtava joukko ihmisiä korvaushoitoon ja siihen ei olla haluttu mennä... Valitettavasti ihmisen genetiikka ei ole ehtinyt muuttua 100vuodessa yhtään miksikään, joten tuollaisilla arvoilla ihminen ei vain toimi optimaalisella tavalla, kuten oli ennen saasteita tarkoitettu ja mihin ihmisen elimistö on evoluution myötä kehittynyt......!

        -Syynä tähän ongelmaan on mm. mikromuovi, sekä ympäristömyrkyt, kasvinsuojeluaineet etc. Nämä pääsevät vaikuttamaan kehittyvään sikiöön äidin kautta, sekä myöhemmässä vaiheessa myöskin sen jälkeen jossain määrin.... Juuri oli tutkimus missä ihmiset saavat pankkikortin verran muovia elimistöönsä vko tasolla. Muovi taasen on hormoonihäirikkö, joka käyttäytyy estrogeenin tavoin kemialliselta rakenteeltaan ihmisen elimistössä. Lapsille/Pojille/ miehille erittäin haitallinen...Erityisesti sikiöille kun sukupuoliominaisuudet vasta kehittyvät.

        "Muovi taasen on hormoonihäirikkö, joka käyttäytyy estrogeenin tavoin kemialliselta rakenteeltaan ihmisen elimistössä. "

        Liika soijan syöntikin lisää estrogeenia, joten tämä vaan tiedoksi näille vegaaniruokavaliosta paasaaville.


    • Tuollaista se sitten on, kun keskenkasvuisesta lähtien ehdollistaa seksuaalisuutensa pornon katseluun.

      • Anonyymi

        Nuoret miehet on viimein alkaneet ymmärtää että naista on vaikea tyydyttää keskinkertaisilla seksitaidoilla saati pienellä peniksellä. Tämä aiheuttanee ymmärrettävästi suorituspaineita. Onneksi on olemassa porno mistä nuoret miehet saa hyvää mallia millainen ja minkä kokoinen tulee olla. Muutoin ei kannata edes yrittää.

        Tämähän on myös meidän naisten etu, sillä olemme saaneet tarpeeksemme keskinkertaisista ja alamittaisista tuhertajista.


    • Anonyymi

      Kyllä kauniin naisen kanssa seisoo.

      • Anonyymi

        Onko sinulla käytännönkokemusta, vai pornostako tuo sinun kokemuksesi on peräisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla käytännönkokemusta, vai pornostako tuo sinun kokemuksesi on peräisin?

        En katso pornoa koska on kaunis tyttöystävä. En ymmärrä joitakin naisia jotka ovat miesten kanssa jotka ei kykene seksiä harrastamaan. Seksihän on tärkeä osa parisuhdetta. Jos ei seiso niin on aika epäterveelliset elämäntavat kuten viinan juonti, tupakka, huumeet, ylipaino, liikunnan puute ja sellaiset.


      • Anonyymi

        Kadulla on vaikee kävellä, kun siellä näkee naisia, niin alkaa heti seisoon....


    • Anonyymi

      Tuollainen jooh jotain mielikuvitushahmoja jostain palstojen keskusteluistakin... siinä voi kuvitella kaikkea sitten.

      Mutta niin... joskus voi löytää keskusteluistakin mukavia kavereita höpötellessä palstoilla.

    • Wuppis on mun viagra. :D

      • Mitä helv...?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitä helv...?

        Sä saat mut kovaksi...


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Sä saat mut kovaksi...

        Mun liikuntavälinevarastoon ei vaan natseja huolita.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun liikuntavälinevarastoon ei vaan natseja huolita.

        Eeei natseja liikuntavälinevarastoon! Eeei natseja minnekään!

        https://www.youtube.com/watch?v=TkpFORWY4D4

        Ehkä konna on sillätapaa pervo että kiihottuu tuosta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eeei natseja liikuntavälinevarastoon! Eeei natseja minnekään!

        https://www.youtube.com/watch?v=TkpFORWY4D4

        Ehkä konna on sillätapaa pervo että kiihottuu tuosta.

        Tuolla muualla maailmassa ne heiluttelee tissejä/munia ja nakkoo kakkoja ihmisten niskaan..

        Vielä on kehitettävää.

        Tarkottaakohan tuo niitä valkosia juutalaisten joukkotuhontaa kannattavia natseja vaiko niitä ruskeita juutalaisten joukkotuhontaa kannattavia natseja?


        :D


    • Anonyymi

      Kaskenpolttaja saattaa tarvita nais-viagraa.

    • Anonyymi

      Tää yhteiskunta oli aina iha perseestä. Mitää hyvää en keksi. Ääriään myöten sairas ja epäterve kasvualusta.

      Kännykkäsäteily,lääkkeet,myrkyt,väärät asenteet seksiin, feminismi e pillerit ja hormoonit jotka veden kautta palaa miehille.

      Kaikki päin helvettiä. Sittenku miesten erektio tarkoituksella tuhottu nii tilalle päästetään valloittajat, voiko kierompaa ja sairaampaa olla.

      • Anonyymi

        Tuli muuten mieleen, entä jos suomessa on vaa nii paljo homoja ettei niillä ota eteen alastoman naisen edessä.


      • Anonyymi

        Kyllä ennen elettiin enemmän paskassa ja myrkyissä kuin nykyään.

        Tossahan muuten voi olla perääkin, kun persuslaisilla ei seiso niin sitten nillitetään ulkomaalaisista.


    • Anonyymi

      Enemmän tarvittaisiin jotain kiihotusta aiheuttavaa troppia, mitä seisokilla tekee jollei kiihotu.

    • Anonyymi

      Mitä mää Viagrall teen ko ei ol ennää akkakaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe