Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Ehkä+säästäisikin+joo+useimmat+tietyiltä+taudeilta,+mutta+siitä+huolimatta+vaikka+säästäisit+itseäsi+avioliittoon,+niin+saat+parantumattoman+sp-taudin+mikäli+partnerisi+on+kerrankaan+harrastanut+suojaamatonta+ei+neitseellisen+naisen+kanssa....++Yleensä+ihmiset+kusevat++hommansa+jo+ekalla+panollaan+kun+aloittavat+seksielämänsä+nussimalla+jotain+ei+neitseellistä+++paljaalla.++Sen+jälkeen+se+on+jo+sitten+ihan+sama+mitä+teette++ja+ketä+panette+kun+siellä+ne+yleisimmät+virukset+on+ja+pysyy.-Neitseelliset+naiset+voivat+rakastella+minun+kanssa+aivan+huoletta+ilman+mitään+kondomeja...+Minä+olen+aina+elänyt+koodini+mukaan+ja+näin+olen+100%+puhdas.-Itse+olen+harrastanut+aina+seksiä+jo+ensitreffeillä....Ei+se+seksin+panttaaminen++toisiin+tai+kolmansiin+treffeihin+muuta+sitä+asiaa+yhtikäs++mihinkään.+Sehän+on+vain+ajan+hukkaa+ja+teeskentelemistä..Jos+partnerisi+on+ns.+saastunut,+niin+sinä+saat+häneltä+taudin+ihan+sama+monensillako+treffeillä+panette+suojaamattomana...-Raskautumisen+ehkäisemiseen+on+paljon+erilaisia+luotettavia+valmisteita...-Seksillä+nyt+ei+ole+periaatteessa+mitään+ihmeempää+arvoa..Se+on+vain+läheisyyden+sekä+tyydytyksen+hakemista+toisesta+ihmisestä....En+mä+nää,+et+tota+pitäs+lähtee+romantisoimaan,+taikka+korottamaan+jalustalle+millään+tavalla+ikäänkuin+ns.+rakkauden+ilmentymänä...Herrajumala+voisiko+enää+tylsemmin+taikka+epäeroottisemmin++ajatella+kuin+liittämällä+seksi+rakkauteen..+++Seksiähän+se+vain+on,+thats+it.
  2. Kas+kummaa...Näemmä.
  3. 6.5kk...
  4. Nääh..Ei+tässä+ole+tuurilla+mitään+tekemistä..Kyse+on+lähinnä+siitä+milloin+joku+tyttönen+rohkenee+laittaa+minulle+sen+viestin.Kannattaa+pitää+kiirettä,+koska+vielä+ehtii...Ketään+parempaa+vaihtoehtoa+ette+tule+täältä+löytämään.+-Minulla+on+aiempaakin+kokemusta+neitseellisistä+naisista.-Minun+kanssa+voit+harjoitella/kokeilla+kaikkea+mahdollista+alusta+pitäen.-Terveys.-Sporttisuus.-Savuttomuus.-Olen+valmis+operoimaan+koko+Suomen+alueella.-Mahdollisuus+tapailla+pidemänkin+aikaa.-Ystävyys.Useimmat+kyselevät+mistäpäin+olet+jne..Toivotonta!++Ei+sellaiset+löydä+koskaan+ketään.+-Laittakaahan+tytöt+viestiä..+Lähdetään+leffaan+ja+jätskille..Minä+tarjoan...Illan+viettoon+ja+yön+yli+treffeille..Majoituksia+saa+kaikkialle+ja+autolla/junalla+pääsee..