Suomi24 treffit kamala paikka.

Anonyymi

Hei olen laittanu Suomi24 treffeihin ilmotuksen,mutta naiset eivät edes vieraile sivuilla. Kuva on ja profiili teksti ja kaikki. Taidan poistaa.

60

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvakseltaan olen kurkannut ja siellä on aina samat tyypit.

• Anonyymi

Juu aina samat tyypit, naisetki samoja, eikö ne löydä miestä millään? Sinkkuja vapaita miehiä vaikka kuinka..

• Anonyymi

Samat naiset yleensä. Osa niin rumia ettei kukaan huoli. Suurin osa ei löydä mieleistään eli ainakin 30 cm itseään pitempää rikasta rattopoikaa joka osaa tanssia, kulkee kulttuurissa ja matkustelee maailman ääriin maksaen naisenkin jne. Sitten on muutama ihan nätti ja mielenkiintoinen, joka vain omaa heikkoa itsetuntoaan pönkittääkseen mittaa jatkuvasti suosiotaan aikomattakaan sen enempää. Onpa ollut muutamia minunkin mielestäni hyviäkin tapauksia jotka suhteellisen pian ovat poistuneet palstalta, kaiketi löytäneet etsimänsä. Joku näistä aina palaa takaisinkin palstalle; ilmeisesti testattuaan löytönsä perusteellisesti ja todenneensa, että parempi pitää löytää.

Näin minä tämän näen. Kertokaa jos olen väärässä.
        Itse olen palstalla enää vain sivustaseuraajan roolissa, en usko saavani keneltäkään huomiota. Ainakaan positiivista.

• Anonyymi kirjoitti:

Samat naiset yleensä. Osa niin rumia ettei kukaan huoli. Suurin osa ei löydä mieleistään eli ainakin 30 cm itseään pitempää rikasta rattopoikaa joka osaa tanssia, kulkee kulttuurissa ja matkustelee maailman ääriin maksaen naisenkin jne. Sitten on muutama ihan nätti ja mielenkiintoinen, joka vain omaa heikkoa itsetuntoaan pönkittääkseen mittaa jatkuvasti suosiotaan aikomattakaan sen enempää. Onpa ollut muutamia minunkin mielestäni hyviäkin tapauksia jotka suhteellisen pian ovat poistuneet palstalta, kaiketi löytäneet etsimänsä. Joku näistä aina palaa takaisinkin palstalle; ilmeisesti testattuaan löytönsä perusteellisesti ja todenneensa, että parempi pitää löytää.

Itse olen palstalla enää vain sivustaseuraajan roolissa, en usko saavani keneltäkään huomiota. Ainakaan positiivista.

Täällä on parisuhteessa olijoitakin vaikka löytää kumppanin kyllä ne täällä on lopulta takaisin tulee jos on mielekästä ollut.

Miksi jättää kokonaan edellinen elämä? Sinkun kanssa voi jutella kaveerata

• Anonyymi kirjoitti:

Itse välttelen kaveruutta jos se on pusuttelua haleja ja rakkauden täyttämään kaveruutta, jos olen neutraali, en siis ole silloin rakkauden kohde.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisille se neutraali on ilmaa vaikka ilmassa oleva happi on kulkee koko kehon.

• Anonyymi

Johtuukohan kuvasta? No samat naamat, siellä pyörii vuodesta toiseen, joten olipa uutta ja yllättävää..

• Anonyymi

En tiedä mistä johtuu,kaippa naisia ei kiinnosta miehet ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu,kaippa naisia ei kiinnosta miehet ollenkaan.

Miehet on aidattu sinne. Minä en ainakaan heitä näe.

• Anonyymi

Treffeihin ei enää pääse vain katsomaan, pitäisi kirjautua. Sillä tavalla homma on estynyt. Nyt mukavat potentiaaliset miehet menevät ohi.

• Anonyymi

Älä ikinä mene suomi 24 treffeille tai laita sinne mitään profiilia. Se on ihan turha paikka. Sen kumppanin löytää ihan muualta kuin netistä. Tinderistä tai baareista sen naisen löytää. Muutenkin kaikki nettideiti on ihan turhia, ellet osaa olla sosiaalinen live elämässä niin älä edes hae kumppania.

• Anonyymi

Eihän live-elämässä naisia tapaa muualla kuin kaupan kassalla ja parturissa. Kaikki varattuja jo.

• Itse aloitin hiljattain kirjoittelemaan erään potentiaalisen naisen kanssa treffeissä...Kuviakaan ei ole vielä vaihdettu.
      Ans kattoo....Periaatteessa olisi naisia paljonkin tarjolla, mutta olen nyt jarrutellu, koska olen antanu neitseille mahdollisuuden....En toki odottele ikuisesti tätä ihmisryhmää, vaan sitten on otettava riski käytetyn naisen kanssa..Ärsyttää vain se kumien kanssa puljaaminen ja suojaseksi heidän kanssaan.

• Kai viet vihille käyttämäsi naisen?

• Partakaveri kirjoitti:

Kai viet vihille käyttämäsi naisen?

En aio viedä vihille koskaan ketään, mutta olen valmis sitoutumaan sitten kun se täyrellinen sattuu kohoralle....
        -Ps. Naisten kanssa käytämme toisiamme puolin ja toisin...Sellanen enempi vapaaehtoonen jutska.

• blade83 kirjoitti:

En aio viedä vihille koskaan ketään, mutta olen valmis sitoutumaan sitten kun se täyrellinen sattuu kohoralle....
        -Ps. Naisten kanssa käytämme toisiamme puolin ja toisin...Sellanen enempi vapaaehtoonen jutska.

Mutta logiikkasi mukaan nainen on sitten saastunut kun olet maannut hänen kanssaan.

• Partakaveri kirjoitti:

Mutta logiikkasi mukaan nainen on sitten saastunut kun olet maannut hänen kanssaan.

Ei minun kanssani...
        Aivan kuin neitseet eivät voi saastuttaa minua, niin minä en voi saastuttaa neitseitä, koska olen 100% terve.
        -Olet tainnut tulkita väärin tekstejäni....Saastumisella näet tarkoitan sp-tauteja.. 85% ihmisistä on sp-tauti. Käytännössä siis kaikilla niillä jotka ovat harrastaneet edes joskus elämässään suojaamatonta seksiä ei neitseellisten ihmisten kanssa..
        Itse voin kuvitella harrastavani suojaamatonta seksiä ei neitseellisen naisen kanssa vasta vakavassa parisuhteessa....Vasta sitten minun täytyy vääjäämättä saastuttaa myöskin itseni...Mikäli tuo päivä joskus koittaa, niin aion sytyttää kynttilän ja viettää pidemmän hiljaisen hetken sen äärellä. -Yksi aikakausi on päättynyt. -Minun oli antauduttava..
        -Rehellisesti sanoen en usko, että selviän läpi elämän ns. puhtaana...Jossain vaiheessa ikä tulee vastaan ja neitseitä ei vain enää ole tarjolla.
        -No mutta tuo kehen nyt tutustun niin tuskin on neitsyt...En ole edes kysynyt.

• blade83 kirjoitti:

Ei minun kanssani...
        Aivan kuin neitseet eivät voi saastuttaa minua, niin minä en voi saastuttaa neitseitä, koska olen 100% terve.
        -Olet tainnut tulkita väärin tekstejäni....Saastumisella näet tarkoitan sp-tauteja.. 85% ihmisistä on sp-tauti. Käytännössä siis kaikilla niillä jotka ovat harrastaneet edes joskus elämässään suojaamatonta seksiä ei neitseellisten ihmisten kanssa..
        Itse voin kuvitella harrastavani suojaamatonta seksiä ei neitseellisen naisen kanssa vasta vakavassa parisuhteessa....Vasta sitten minun täytyy vääjäämättä saastuttaa myöskin itseni...Mikäli tuo päivä joskus koittaa, niin aion sytyttää kynttilän ja viettää pidemmän hiljaisen hetken sen äärellä. -Yksi aikakausi on päättynyt. -Minun oli antauduttava..
        -Rehellisesti sanoen en usko, että selviän läpi elämän ns. puhtaana...Jossain vaiheessa ikä tulee vastaan ja neitseitä ei vain enää ole tarjolla.
        -No mutta tuo kehen nyt tutustun niin tuskin on neitsyt...En ole edes kysynyt.

Monet sukupuolitaudit paranevat antibiooteilla. Levittämiäsi bakteereja sen sijaan ei voida poistaa. Olet monen naisen käyttämä mies. Niinpä kannat mukanasi kaikkien noiden naisten flooraa ja levität bakteereja neitsyihin.

• Partakaveri kirjoitti:

Monet sukupuolitaudit paranevat antibiooteilla. Levittämiäsi bakteereja sen sijaan ei voida poistaa. Olet monen naisen käyttämä mies. Niinpä kannat mukanasi kaikkien noiden naisten flooraa ja levität bakteereja neitsyihin.

Joo mä tiedän, että perus sp-taudit voi hoitaa , mutta hsv sekä hpv ovat ikuisesti kun ne kerran hankit ja juurikin nuo löytyy peräti 85%:lta ihmisiä..

Kannan ainoastaan omaani sekä niiden neitseiden naisten bakteeri kantaa kenen kanssa olen suojaamatonta harrastanut...

• blade83 kirjoitti:

Joo mä tiedän, että perus sp-taudit voi hoitaa , mutta hsv sekä hpv ovat ikuisesti kun ne kerran hankit ja juurikin nuo löytyy peräti 85%:lta ihmisiä..

Kannan ainoastaan omaani sekä niiden neitseiden naisten bakteeri kantaa kenen kanssa olen suojaamatonta harrastanut...

Minusta teet ihan oikein.

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Kannattaa vaatia kaikki sukupuolitestit ennen kuin aloittaa sukupuolielämän kenenkään kanssa tai silloin kun kumppani vaihtuu. Sen verran pitää itseään arvostaa ja sitä toistakin. Sitten pitää vaatia, ettei saa olla muita kumppaneita, kun jonkun kanssa (seksi)suhteen aloittaa. Uskollinen avioliitto tietysti on paras parisuhteen muoto.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Suojaamattomassa yhteydessä ei pidä olla kenenkään muun kuin uskollisen aviopuolison kanssa.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Avioliittoon tai vakavaan avoliittoon odottaminen säästäisi monet sukupuolitaudeilta, sydänsuruilta ja ei-toivotuilta raskauksilta. Ihmiset on liian kärsimättömiä nykyään. Seksin arvoa ei tunneta tai siihen suhtaudutaan liian kevytkenkäisesti. Jos mies ehdottaa seksiä ensi tapaamisella, en voi ikävä kyllä luvata mitään muuta kuin kunnon pierukisan.

• Anonyymi kirjoitti:

Avioliittoon tai vakavaan avoliittoon odottaminen säästäisi monet sukupuolitaudeilta, sydänsuruilta ja ei-toivotuilta raskauksilta. Ihmiset on liian kärsimättömiä nykyään. Seksin arvoa ei tunneta tai siihen suhtaudutaan liian kevytkenkäisesti. Jos mies ehdottaa seksiä ensi tapaamisella, en voi ikävä kyllä luvata mitään muuta kuin kunnon pierukisan.

Ehkä säästäisikin joo useimmat tietyiltä taudeilta, mutta siitä huolimatta vaikka säästäisit itseäsi avioliittoon, niin saat parantumattoman sp-taudin mikäli partnerisi on kerrankaan harrastanut suojaamatonta ei neitseellisen naisen kanssa.... Yleensä ihmiset kusevat hommansa jo ekalla panollaan kun aloittavat seksielämänsä nussimalla jotain ei neitseellistä paljaalla. Sen jälkeen se on jo sitten ihan sama mitä teette ja ketä panette kun siellä ne yleisimmät virukset on ja pysyy.

-Neitseelliset naiset voivat rakastella minun kanssa aivan huoletta ilman mitään kondomeja... Minä olen aina elänyt koodini mukaan ja näin olen 100% puhdas.
        -Itse olen harrastanut aina seksiä jo ensitreffeillä....Ei se seksin panttaaminen toisiin tai kolmansiin treffeihin muuta sitä asiaa yhtikäs mihinkään. Sehän on vain ajan hukkaa ja teeskentelemistä..Jos partnerisi on ns. saastunut, niin sinä saat häneltä taudin ihan sama monensillako treffeillä panette suojaamattomana...

-Raskautumisen ehkäisemiseen on paljon erilaisia luotettavia valmisteita...

-Seksillä nyt ei ole periaatteessa mitään ihmeempää arvoa..Se on vain läheisyyden sekä tyydytyksen hakemista toisesta ihmisestä....En mä nää, et tota pitäs lähtee romantisoimaan, taikka korottamaan jalustalle millään tavalla ikäänkuin ns. rakkauden ilmentymänä...Herrajumala voisiko enää tylsemmin taikka epäeroottisemmin ajatella kuin liittämällä seksi rakkauteen.. Seksiähän se vain on, thats it.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Ehkä säästäisikin joo useimmat tietyiltä taudeilta, mutta siitä huolimatta vaikka säästäisit itseäsi avioliittoon, niin saat parantumattoman sp-taudin mikäli partnerisi on kerrankaan harrastanut suojaamatonta ei neitseellisen naisen kanssa.... Yleensä ihmiset kusevat hommansa jo ekalla panollaan kun aloittavat seksielämänsä nussimalla jotain ei neitseellistä paljaalla. Sen jälkeen se on jo sitten ihan sama mitä teette ja ketä panette kun siellä ne yleisimmät virukset on ja pysyy.

-Neitseelliset naiset voivat rakastella minun kanssa aivan huoletta ilman mitään kondomeja... Minä olen aina elänyt koodini mukaan ja näin olen 100% puhdas.
        -Itse olen harrastanut aina seksiä jo ensitreffeillä....Ei se seksin panttaaminen toisiin tai kolmansiin treffeihin muuta sitä asiaa yhtikäs mihinkään. Sehän on vain ajan hukkaa ja teeskentelemistä..Jos partnerisi on ns. saastunut, niin sinä saat häneltä taudin ihan sama monensillako treffeillä panette suojaamattomana...

-Seksillä nyt ei ole periaatteessa mitään ihmeempää arvoa..Se on vain läheisyyden sekä tyydytyksen hakemista toisesta ihmisestä....En mä nää, et tota pitäs lähtee romantisoimaan, taikka korottamaan jalustalle millään tavalla ikäänkuin ns. rakkauden ilmentymänä...Herrajumala voisiko enää tylsemmin taikka epäeroottisemmin ajatella kuin liittämällä seksi rakkauteen.. Seksiähän se vain on, thats it.

Miksi sinä toivot, että nainen olisi neitsyt, jos sinulla itselläsi on ollut jo seksikumppaneita? Pyydät siis sellaista, mitä et itse ole. Eikö sinulle riitä se, että etsit jotakin kokenutta, jolla ei ole sukupuolitauteja? Tuo vaatimuksesi ei ole linjassa itsesi kanssa. Pyydät toiselta jotain, mitä et itsekään ole.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Tietysti se vaikuttaa, mitä opetusta seksistä on saanut. Itse ajattelen, että seksi on enemmän kuin akti. Se on ja sen tulisi parhaassa tapauksessa olla syvin rakkaudenosoittamisen muoto, toki hellyys ja läheisyys ja muu huolenpito sitä myös ovat. Seksissä kuitenkin kahdesta tulee yksi. Ainakin sellaiseksi se on tarkoitettu. En myöskään hengellistä seksiä tässä, yritän vain puhua sen syvästä olemuksesta, jota harva tuntuu pohtivan tänä päivänä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä toivot, että nainen olisi neitsyt, jos sinulla itselläsi on ollut jo seksikumppaneita? Pyydät siis sellaista, mitä et itse ole. Eikö sinulle riitä se, että etsit jotakin kokenutta, jolla ei ole sukupuolitauteja? Tuo vaatimuksesi ei ole linjassa itsesi kanssa. Pyydät toiselta jotain, mitä et itsekään ole.

Etkös lukenut mun profiilia...Siellähän kaikki on selitetty.
        Haen neitsyttä seksipartneriksi terveydellisistä syistä johtuen.
        -En ole koskaan harrastanut SUOJAAMATONTA seksiä muuta kuin ainostaan terveiden NEITSEELLISIEN naisten kanssa = Olen edelleen 100% TERVE.

Sen sijaan jokainen teistä, joka on harrastanut kerrankaan elämässään SUOJAAMATONTA seksiä EI NEITSEELLISEN ihmisen kanssa on saanut sp-taudin..
        HPV , sekä satojen/tuhansien ihmisten bakteeri kannat löytyy ihan KAIKILTA, ketkä eivät ole eläneet tietyn "koodin" mukaan kuten minä olen. 100%: en FAKTA.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti se vaikuttaa, mitä opetusta seksistä on saanut. Itse ajattelen, että seksi on enemmän kuin akti. Se on ja sen tulisi parhaassa tapauksessa olla syvin rakkaudenosoittamisen muoto, toki hellyys ja läheisyys ja muu huolenpito sitä myös ovat. Seksissä kuitenkin kahdesta tulee yksi. Ainakin sellaiseksi se on tarkoitettu. En myöskään hengellistä seksiä tässä, yritän vain puhua sen syvästä olemuksesta, jota harva tuntuu pohtivan tänä päivänä.

Empä tiedä....Seksi on jotenkin liian brutaalia toimintaa ajatella seksistä mitään hempeää tai vietonta rakkautta ..Kuvittele mies ja nainen esim. 69 tai sitten doggy, tai itsesi ottamassa kunnolla ns. poskeen..Sellasta reipasta huulihölkkää... etc. Että miltä sekin näyttää miehen silmin...
        Seksi on hyvin eläimellistä alkukantaista toimintaa....

-Tottakai jos menee siihen, että vain lähistä ja peiton alla jottei olis liian syntinen, niin kyllähän se toki tappaa erotiikan ainakin minun papereissani.

• Anonyymi

Näin sinkkuna on tullut vierailtua noilla treffipalstoilla. Ei ole ollut kovin antoisa kokemus. Seksiä on kyllä tarjottu , mutta kun se ei ole se, mikä minua nyt ensimmäisenä kiinnostaa kenen tahansa kanssa.
      Samat tyypit taitavat pyöriä kaikissa palveluissa. Toki on siellä vissiin myös ihan mukavaa sakkiakin, joskin heidän löytämisensä on sitten kuin neulan etsimistä heinäsuovasta. Etunenässä kun ovat he, joilla on mielessä on jotain muuta kuin kumppani, pitkäaikaisen sellaisen , hakeminen

• Anonyymi

Joo, stadista yhden miehen kanssa 2lla treffeillä. Vaikutti kirjoituksissa ihan oklta. Aivan sairas sekopää. Roikkuu vieläkin 24treffeissä, toivottavasti ei kukaan haksahda.

• Anonyymi

Oletko minkä ikäinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, stadista yhden miehen kanssa 2lla treffeillä. Vaikutti kirjoituksissa ihan oklta. Aivan sairas sekopää. Roikkuu vieläkin 24treffeissä, toivottavasti ei kukaan haksahda.

Katselin vähän huvikseen miesten profiileja läpi ja nökyy olevan paikallinen raiskari-reiskakin seuraa vaille. Olkaa naiset varovaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko minkä ikäinen?

43v nainen olen. Mies kaiten 50_60 vaikea sanoa ulkonäön perusteella, nuorekas kyllä oli. Pitkä sepostus kun jälkeen päin muutti profiiliaan.

• Anonyymi

Netin deittipalveluissa on aina naistenmarkkinat. Miehiä on siellä valtavasti enemmän aina, kuin naisia. Siksi suurin osa miehistä näissä palveluissa ei koskaan tule saamaan minkäänlaista huomiota sieltä. Siksi ne ovat täysin turhia palveluita jos olet tavallinen mies. Jos olet komea, rikas ja vahva alfa mies. Sulla voi olla mahdollisuuksia siellä. Muutoin ei.

• Anonyymi

Juu ei taida ollakkaan, unohtaa kaikki ja elää yksin.

• Anonyymi

Se on ongelma että monet miehet pommittavat naisia, monet myöskin laskien rimaansa todella alas yrittäen parantaa mahdollisuuksiaan. Ja tuollaisella toiminnalla sitä vain kaivaa kuoppaa itsensä sekä muidenkin miesten ata.

• Anonyymi

No nyt on poistettu ja hyvä niin, aivan turha pitää ilmotusta kun ei ketää yhtää kiinnosta, samaku ois haamu.

• Anonyymi

Sanoisin että netissä mahikset on aika huonot. Joutunet kirjoittelee kymmenille naisille jos olet taviksen näköinen. Netissä naiset haluaa aina sen komeimman miehen. Tuolla ulkona mahikset satakertaistuvat koska nainen näkee sinut heti siinä ja näkee luonteesi ja silloin eivät ulkonäköö katsele niin tarkkaan. Tee alotteita naisille kasvokkain niin mahiksesi paranee aika paljon.

• Anonyymi

Juuri näin, alkaan tekeen niin, baareissa käyn mutta en jaksa enää niin usein, vie vain rahat.

• Anonyymi

Sinkut ei uskalla kohdata toisia ihmisiä kadulla tai muualla. Siksi yrittävät epätoivon vimmalla netistä saada seuraa.

• Anonyymi

En mä uskalla itse jutella ees baaris naisille enkä kadulla ei sitä vain uskalla..

• Anonyymi

Miehillä on huonoja ja vanhoja kuvia itsestään. Törkeimpiä on missä on kaljapullo tai tupakka. Jos libido on huono niin sitä ei noilla paikata.
      Itse tykkään flirttailla irl. Helppo tutustua ja pääsyä jutulle kun vähän hymyilee ja katsoo silmiin.

• Anonyymi

Mull on hyvä kuva, perus kuva,ei mitään kaljaa tupakkaa kädessä, mutta ehkä en ole tarpeeksi komea, harmi kun on lihonut.

• Anonyymi

Joo naisillahan on vain hyviä ja uusia kuvia, eivätkä ikinä käytä kuvakulmia tai filttereitä peittelemään todellisuutta.

• Anonyymi

Naaisetkin huijaavat. Jos naisen kuvassa on esim vain kasvokuva, on nainen yleensä lihava. Se taas ei ole viehättävää. Vain hoikka nainen kelpaa. Sellaista taas on mahdotonta löytää Suomesta yli 30v sinkkunaisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naaisetkin huijaavat. Jos naisen kuvassa on esim vain kasvokuva, on nainen yleensä lihava. Se taas ei ole viehättävää. Vain hoikka nainen kelpaa. Sellaista taas on mahdotonta löytää Suomesta yli 30v sinkkunaisista.

Enpä tiedä, missä maailmassa elät? Katukuvassa monetkin ihan normipainosia.. Mites ne pallomahaiset miehet? Sanonpa vaan, että 40-50 v mahdotonta löytää kuosissa olevaa miestä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä, missä maailmassa elät? Katukuvassa monetkin ihan normipainosia.. Mites ne pallomahaiset miehet? Sanonpa vaan, että 40-50 v mahdotonta löytää kuosissa olevaa miestä..

Tässä yksi kuosissa oleva mies, ei siis ole mahdotonta.

"Mites ne pallomahaiset miehet? Sanonpa vaan, että 40-50 v mahdotonta löytää kuosissa olevaa miestä.. "

• Anonyymi

Miehillä ja naisilla voi olla niitä 10-30 vuotta sitten otettuja kuvia, 30-50kg sitten otettuja kuvia. Onhan se sama ihminen mutta aika on tehnyt tehtävänsä. Ikävä kyllä.

• Anonyymi

Kuolleet lahnat torilla on elävämpiä kuin yli 60% treffit-sivuilla liikkumatta makaavista naisista. Ne ketkä enemmän potkivat pyrstöllään, löytävät ennemmin tai myöhemmin ulos katiskasta. Loput jatkaa olemistaan suu auki.

• Anonyymi

Toinen paikka minne ei kannata mennä, on Iskuri.net. Suurin osa siellä olevista seuraa etsivistä naisista on lihavia. Xl, xxl, xxxl jne. Hyh hyh! Ei mitään viehättävää. Ja sitten he kehtaavat etsiä sporttista komeaa miestä.. Huh huh!

Naiset ja toki miehetkin nyt välittömästi kuntoilemaan päivittäin. Tippuu paino ja viehättävyytenne kasvaa ja seuran saaminenkin helpottuu.

M42v 192/89,kotitreeniä 5-7 krt/vko.

• Anonyymi

Sinusta pitäisi tulla koko Suomen virallinen PT! Ajathan sen lakimuutoksen läpi tai ainakin lähetät ehdotuksen kansanedustajille, että jokaiseen suomalaiseen kotiin pitäisi lahjoittaa jokaiselle täysi-ikäiselle valtion puolesta kustannetut kävelysauvat! Suomi laihikselle! Suomi kuntoon sauvomalla!

• Anonyymi

Luojan kiitos miten ihanaa pääsi tuolta pois. Aika rumiiki naisii osa, en tykkää, huolin vain suht nätin.

• Anonyymi

Voihan sieltä Allu lähteä pois koska vain haluaa. Ei siitä jotain luojaa tarvi kiitellä.

• Anonyymi

Edelleenkään en ole Allu.

• Anonyymi

Joo, kyllä on ollut ilmoitus väärässä paikassa. Ilmoitus pitää olla täällä sinkut palstalla sillä täältä naiset löytävät sopivat miehet. :)

• Anonyymi

Kannttaa oikeesti lopettaa netistä etsiminen. Et löydä. Mene ulos tekemään alotteita naisille baarissa. Ei se voi olla niin vaikeaa.

• Anonyymi

Kyllä se on jos ei ole niin komea. Joo netti pitää unohtaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe