Oletteko huomanneet lehdissä juttuja eroista, mies eroo vanhasta naisestaan ja ottaa 20 v nuoremman heti kun saa vähän palstatilaa lehdissä ja muutenkin menee hyvin.
Mies vaihtaa nuorempaan naiseen kun mies alkaa menestymään
46
<50
Vastaukset
80 % eroista tapahtuu vaimon aloitteesta.
- Anonyymi
80% eroavista miehistä on yksin jääviä betoja ja 20% nuorempaan vaihtavia alfoja.
Anonyymi kirjoitti:
80% eroavista miehistä on yksin jääviä betoja ja 20% nuorempaan vaihtavia alfoja.
Mistä nämä luvut ovat?
- Anonyymi
Nuorempi on kauniimpi.
- Anonyymi
Ei aina ole, jos nuori nainen mäkki ja sidu valas
- Anonyymi
Naismaisia soijamiehiä kiinnostaa lehtien julkkiserot.
Aika moni näyttäs tekevän niin. Joku vanhuuden kriisi, jotta tarvii todistella itselleen että edelleen kelpaa. Vaikka rahan turvin, jos ei muuten. :)
- Anonyymi
Aika heikoilla täytyy elämänkumppanuus olla tuon tyylin ihmisillä. Itse en voisi kuvitella elämääni ilman kumppaniani..15 vuotta, köyhyyttä, sairautta ja yhteisiä mukavia hetkiä. Pari kunnon draamaakin mahtunut ja kerran jouduin sanomaan kovat ehdot yhteiselämälle.
Ikävää vaimoille, mutta jos myy itsensä rahasta avioon, niin selvähän se. Onhan ne saanut sitten kyytiä aikansa. Olen nähnyt tuon sortin ihmisiä tarpeeksi voidakseni sanoa, ettei käy kateeksi. Anonyymi kirjoitti:
Aika heikoilla täytyy elämänkumppanuus olla tuon tyylin ihmisillä. Itse en voisi kuvitella elämääni ilman kumppaniani..15 vuotta, köyhyyttä, sairautta ja yhteisiä mukavia hetkiä. Pari kunnon draamaakin mahtunut ja kerran jouduin sanomaan kovat ehdot yhteiselämälle.
Ikävää vaimoille, mutta jos myy itsensä rahasta avioon, niin selvähän se. Onhan ne saanut sitten kyytiä aikansa. Olen nähnyt tuon sortin ihmisiä tarpeeksi voidakseni sanoa, ettei käy kateeksi.Joo. En oikein itsekään pysty ymmärtämään sellaisen elämän viehättävyyttä, kun omasta mielestä se on kaukana viehättävästä tai siitä millaisesta itse pitää.
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Joo. En oikein itsekään pysty ymmärtämään sellaisen elämän viehättävyyttä, kun omasta mielestä se on kaukana viehättävästä tai siitä millaisesta itse pitää.
Todellakin.
Hyvä esimerkki tuo "pintaliitäjien" töppäys epätyyliin Sofia ja Niko..siis nämäkö jotain idoleita, hei haloo mitä rasvanaamoja😂😂😂😢. Asianajajaa myöten sivistymättömiä, selkeästi lähes kirjoitustaidottomia kaheleita. Huumeita vedetään ja rahaa tehdään vaikka väkisin. Lailliset miljonat ei riitä, siitä vielä muija myymään vanhoja huumerahoilla ostettuja lahjojaan et tulee lisää..mut kukin tyylillään, nyt kun Mattikin delas niin tarvitaan uusia pellejä kehiin!👌🙋
Kokkeliahan kun vetää, "uskoo" pystyvänsä mihin vaan..
Vaahtoan ilman kaljaa!! Anonyymi kirjoitti:
Todellakin.
Hyvä esimerkki tuo "pintaliitäjien" töppäys epätyyliin Sofia ja Niko..siis nämäkö jotain idoleita, hei haloo mitä rasvanaamoja😂😂😂😢. Asianajajaa myöten sivistymättömiä, selkeästi lähes kirjoitustaidottomia kaheleita. Huumeita vedetään ja rahaa tehdään vaikka väkisin. Lailliset miljonat ei riitä, siitä vielä muija myymään vanhoja huumerahoilla ostettuja lahjojaan et tulee lisää..mut kukin tyylillään, nyt kun Mattikin delas niin tarvitaan uusia pellejä kehiin!👌🙋
Kokkeliahan kun vetää, "uskoo" pystyvänsä mihin vaan..
Vaahtoan ilman kaljaa!!Se asianajaja on kyllä aika hassu tai ehkäpä naivin tuntuinen. Jos toinen sanoo...on se ilmanmuuta niin. Mutta saa takuulla naisia jatkossakin asiakkaiksi. Kunnollinen nainen vaatii miljoonia jatkossa, kukkapuskan sijaan.
Onneksi nyt kunnon nainen on viimein määritelty.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Se asianajaja on kyllä aika hassu tai ehkäpä naivin tuntuinen. Jos toinen sanoo...on se ilmanmuuta niin. Mutta saa takuulla naisia jatkossakin asiakkaiksi. Kunnollinen nainen vaatii miljoonia jatkossa, kukkapuskan sijaan.
Onneksi nyt kunnon nainen on viimein määritelty.Ainakin Sofialla määritelmä on saanut reformointia:
"Miss Helsinki -kilpailusta kuuluisuuteen noussut ja BB-tähti Niko Nousiaisen kanssa avioitunut bikini fitneksen maailmanmestari kirjoittaakin, ettei halua jakaa yksityiselämäänsä lehtien sivuille.
– Mitään kohujuttuja minusta ei saakaan, elämästäni ei löydy draamaa, eikä minua löydä baarien liepeiltä notkumasta, hän kertoo kirjassa."
---------------
Ehkä asianajajan palkka maksetaan itse tuotteella...
Huumet 1-Huippu-urheilu 0
Hyvähän se, että näin kävi, pikku katko tutkintavankeudessa on ny varmaan juuri se, mitä Sofia tarvitsee, tyttöparka, tämän poliisi kyllä tajuaa. Kun kokkelipölly on laskenut, alkaa eri ääni kellossa ja itku, sano mun sanoneen. Äijää tuskin tarvii sääliä, vaikuttaa ammattirikolliselta.
Mustissa oikeuteeeeennn...hohhoijaa. Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Sofialla määritelmä on saanut reformointia:
"Miss Helsinki -kilpailusta kuuluisuuteen noussut ja BB-tähti Niko Nousiaisen kanssa avioitunut bikini fitneksen maailmanmestari kirjoittaakin, ettei halua jakaa yksityiselämäänsä lehtien sivuille.
– Mitään kohujuttuja minusta ei saakaan, elämästäni ei löydy draamaa, eikä minua löydä baarien liepeiltä notkumasta, hän kertoo kirjassa."
---------------
Ehkä asianajajan palkka maksetaan itse tuotteella...
Huumet 1-Huippu-urheilu 0
Hyvähän se, että näin kävi, pikku katko tutkintavankeudessa on ny varmaan juuri se, mitä Sofia tarvitsee, tyttöparka, tämän poliisi kyllä tajuaa. Kun kokkelipölly on laskenut, alkaa eri ääni kellossa ja itku, sano mun sanoneen. Äijää tuskin tarvii sääliä, vaikuttaa ammattirikolliselta.
Mustissa oikeuteeeeennn...hohhoijaa.Saas nähdä minkälainen keissi tästä tulee. Voihan sitä elää ihan katveessakin kumppaninsa touhuista, itsekin on joskus ollut autuaan tietämätön mitä toinen puuhaa.
Mahdollista se Sofiankin kohdalla on.
Mutta vakava paikka, tuskin tuo suhde enää jatkuu tämän jälkeen. Mikähän rikkaankin suvun vesan saa toilailemaan. Onko rahahanat menny kotipuolessa kiinni vaiko elämän helppous tehnyt ylimielisen pelleilijän...- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Saas nähdä minkälainen keissi tästä tulee. Voihan sitä elää ihan katveessakin kumppaninsa touhuista, itsekin on joskus ollut autuaan tietämätön mitä toinen puuhaa.
Mahdollista se Sofiankin kohdalla on.
Mutta vakava paikka, tuskin tuo suhde enää jatkuu tämän jälkeen. Mikähän rikkaankin suvun vesan saa toilailemaan. Onko rahahanat menny kotipuolessa kiinni vaiko elämän helppous tehnyt ylimielisen pelleilijän...Kokaiini. Oon melkein varma, et Sofiakin käyttää, aika erinäköinen nyt, kun avioliittoajan kuvassa.
Kokkeli ja piri tekee just tuollasen turpeen ja kiiltävän näköisen, hiki päällä ja kovat temput.
Jos alkaa käyttään huumeita=oot tekemisissä rikollisten kans, jotka niitä toimittaa=mitäs jos ne saa sut koukkuun, varsinkin rahamiehen? Helvetin enkeleitten kans tuskin on pelleilemistä, jos ne pyytää sulta hei jeesiä tai lainaa,.niillon.kovat piipussa. "Tuu mukaan bisneksiin, vippaa pääoma, me tuodaan maahan, sit pidetään kunnon bileet.." joku ahne ja idiootti kokkelinokka kyllä tarttuu kii..
Sit vedetään pöllyssä ympäri meidän pientä kylää. Kaikki tietää. Mut kokaiinipelle luulee vaan olevansa huipulla! Kytät nuikuu puskissa sitä hetkee, kun ne mokaa kunnolla ja se on vaan ajan kysymys.
Meno on kun Remeksen romaanista!! Anonyymi kirjoitti:
Kokaiini. Oon melkein varma, et Sofiakin käyttää, aika erinäköinen nyt, kun avioliittoajan kuvassa.
Kokkeli ja piri tekee just tuollasen turpeen ja kiiltävän näköisen, hiki päällä ja kovat temput.
Jos alkaa käyttään huumeita=oot tekemisissä rikollisten kans, jotka niitä toimittaa=mitäs jos ne saa sut koukkuun, varsinkin rahamiehen? Helvetin enkeleitten kans tuskin on pelleilemistä, jos ne pyytää sulta hei jeesiä tai lainaa,.niillon.kovat piipussa. "Tuu mukaan bisneksiin, vippaa pääoma, me tuodaan maahan, sit pidetään kunnon bileet.." joku ahne ja idiootti kokkelinokka kyllä tarttuu kii..
Sit vedetään pöllyssä ympäri meidän pientä kylää. Kaikki tietää. Mut kokaiinipelle luulee vaan olevansa huipulla! Kytät nuikuu puskissa sitä hetkee, kun ne mokaa kunnolla ja se on vaan ajan kysymys.
Meno on kun Remeksen romaanista!!Mjoo, Aurinkorannikollahan nuo huumehommat vissiin kukoistaa. Eiks se Jenna Lepomäki vai Lepola sukunimi hukas päätynyt hengiltä, kun ei ryhtynyt muuliksi? Ja onhan niitä juttuja kuultu, miten siellä värvätään porukkaa bisnekseen ja toi koukuttuminen justiinsa. Se menoa eikä meininkiä, rikkaalta vielä voi jeesiä saadakin, jos imua hommaan.
No niissä piireissä ei ehkä kenenkään elämä ole kovin kallis. Jos hankalaks ryhtyy. Pienemmissäkin piireissä ollaan valmiita aika rajuihin juttuihin.
Saati sitten, kun bisnekset tahi oma nahka on vaarassa.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mjoo, Aurinkorannikollahan nuo huumehommat vissiin kukoistaa. Eiks se Jenna Lepomäki vai Lepola sukunimi hukas päätynyt hengiltä, kun ei ryhtynyt muuliksi? Ja onhan niitä juttuja kuultu, miten siellä värvätään porukkaa bisnekseen ja toi koukuttuminen justiinsa. Se menoa eikä meininkiä, rikkaalta vielä voi jeesiä saadakin, jos imua hommaan.
No niissä piireissä ei ehkä kenenkään elämä ole kovin kallis. Jos hankalaks ryhtyy. Pienemmissäkin piireissä ollaan valmiita aika rajuihin juttuihin.
Saati sitten, kun bisnekset tahi oma nahka on vaarassa.Näin on.
Mitä sitä säälimään, oma valinta ja kaikki täys ikäsiä. Ei varmaan oo puutetta ehdokkaista helpon rahan perään ja huumeet kyllä on maistunut😂😂😂🙋
Seurapiirit..mut puhutaan niistä ees rehellisesti!! Sofia kyllä kohta tunnustaa, niin saa sitten vielä enemmän huomiota ja julkista myötähäpeää ja -tuntoa! - Anonyymi
Helppo raha sokaisi Soffen ja nyt sitten tyhjän päällä, kun tuskin uutta elättäjää heti löytyy.. Tuskin edes ryanilla vara lentää Malagaan. Luxus elämän tyyli vaihtui köyhyyteen ja vois olla onnellinen, jos pääsee edes kaupan kassalle töihin. Olisi tyytynyt entiseen Nikoon voisi elämä olla, ehkä köyhempää, mutta kuitenkin onnellisempaa.. No varoittava esimerkki muille silari ja kumihuuli pissiksille.
- Anonyymi
heh. ehkä niillä vaan synkkaa
- Anonyymi
Nainen vaihtaa statuksensa eronneeseen jos miehellä alkaa talostilanne tiukentua.
Nainen voi aina olla se "nuorempi nainen" jollekin "vanhemmalle ja varakkaammalle".
Puntit ovat tasan, eli turhaa paapatusta aloittajalta. Lupaan loppuelämän jutun neitseelliselle n. 25v hoikalle kauniille tyttöselle....
- Anonyymi
Mistä luulet löytäväsi kauniin, hoikan 25v neitsyen?
- Anonyymi
Monet 25v jo lihavia ja kuluneen näköisiä
Anonyymi kirjoitti:
Mistä luulet löytäväsi kauniin, hoikan 25v neitsyen?
Puhuin tuossa parisuhteesta...Vakavassa parisuhteessa olisi ehkä hyvä, että nainenkin olisi jo päässyt ns. aikuiseen ikään oma ikäni huomioiden, mutta seksisuhteeseen käy luonnollisesti nuorempikin..
Yhtä lukuunottamatta kaikki partnerini ovat olleet alle kolmikymppisiä ja viimeisin oli vasta 18vuotias tyttönen, joten senkään vuoks siinä ei ollut eineksiä vakavempaan..
Minun ei tarvitse etsiä pelkkää parisuhdetta..Minun ei tarvitse etsiä pelkkää seksiä...Minun ei tarvitse etsiä pelkkää ystävyyttä.
-Koen olevani vapaa tutustumaan kriteerieni mukaisiin naisiin avoimin mielin..blade83 kirjoitti:
Puhuin tuossa parisuhteesta...Vakavassa parisuhteessa olisi ehkä hyvä, että nainenkin olisi jo päässyt ns. aikuiseen ikään oma ikäni huomioiden, mutta seksisuhteeseen käy luonnollisesti nuorempikin..
Yhtä lukuunottamatta kaikki partnerini ovat olleet alle kolmikymppisiä ja viimeisin oli vasta 18vuotias tyttönen, joten senkään vuoks siinä ei ollut eineksiä vakavempaan..
Minun ei tarvitse etsiä pelkkää parisuhdetta..Minun ei tarvitse etsiä pelkkää seksiä...Minun ei tarvitse etsiä pelkkää ystävyyttä.
-Koen olevani vapaa tutustumaan kriteerieni mukaisiin naisiin avoimin mielin..Luultavasti itsekin olit silloin kolmenkympin rajoilla..
Mutta nythän sä oletkin jo viiskymppinen..Muistan, koska pidin sua ensin Pyrttinä mm saman iän takia. Ja saathan sä haaveilla.Wwuwuw kirjoitti:
Luultavasti itsekin olit silloin kolmenkympin rajoilla..
Mutta nythän sä oletkin jo viiskymppinen..Muistan, koska pidin sua ensin Pyrttinä mm saman iän takia. Ja saathan sä haaveilla.Edelleen sanon, että olet erehtynyt henkilöstä...
Minä en ole viisikymppinen...Ei sinne päinkään.!!! Toivon, että menisi jossain vaiheessa perille.blade83 kirjoitti:
Edelleen sanon, että olet erehtynyt henkilöstä...
Minä en ole viisikymppinen...Ei sinne päinkään.!!! Toivon, että menisi jossain vaiheessa perille.Et sinä ole sanonut ettet ole ikinä käyttänyt nimimerkkiä Camelboots..
Kierrellyt vain. Ja viittä vailla 50v on noin viiskymppinen, ikäkriisiä pukkaa vai?Wwuwuw kirjoitti:
Et sinä ole sanonut ettet ole ikinä käyttänyt nimimerkkiä Camelboots..
Kierrellyt vain. Ja viittä vailla 50v on noin viiskymppinen, ikäkriisiä pukkaa vai?En ole Camelboots myöskään...Puhuitte hänestä minulle aiemmin, niin laitoin treffipuolella hänestä haun ja kävin kurkkaa hänen profiilia...
-Sen verran voin paljastaa, että hänkään ei ole viisikymppinen, eikä edes neljääkymmentä.
ps. Oletkohan palstan ainoa vanhus?blade83 kirjoitti:
En ole Camelboots myöskään...Puhuitte hänestä minulle aiemmin, niin laitoin treffipuolella hänestä haun ja kävin kurkkaa hänen profiilia...
-Sen verran voin paljastaa, että hänkään ei ole viisikymppinen, eikä edes neljääkymmentä.
ps. Oletkohan palstan ainoa vanhus?Vai että oikein paljastat siinä " hänen" puolesta..
Anna mun nyt kaikki kestää..😂- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
-Koen olevani vapaa tutustumaan kriteerieni mukaisiin naisiin avoimin mielin..Et vastannut kysymykseen vaan höpisit jotain mitä EN kysynyt..
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen vaan höpisit jotain mitä EN kysynyt..
Kuules kaveri...Tiärätkös, että minulle voi puhua asiallisestikkin.
En ole koskaan löytänyt/ etsinyt ketään...Naiset ovat aina löytäneet minut.
-Edesmennyt naistenmies Taberman totesi aikoinaan, että älä mene naisen luo....Anna naisen tulla sinun luo.- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Kuules kaveri...Tiärätkös, että minulle voi puhua asiallisestikkin.
En ole koskaan löytänyt/ etsinyt ketään...Naiset ovat aina löytäneet minut.
-Edesmennyt naistenmies Taberman totesi aikoinaan, että älä mene naisen luo....Anna naisen tulla sinun luo.Kiitos. Minä sanoin asiallisesti, että voisit vastata kysymykseen etkä sen vierestä.
Ok, eli luultavasti saat odottaa 25v hoikkia neitsyttä aika kauan..
En siis tarkoittanutkaan, että sinä konkreettisesti etsit/löydät vaan että onko noilla spekseillä naista olemassa... Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Minä sanoin asiallisesti, että voisit vastata kysymykseen etkä sen vierestä.
Ok, eli luultavasti saat odottaa 25v hoikkia neitsyttä aika kauan..
En siis tarkoittanutkaan, että sinä konkreettisesti etsit/löydät vaan että onko noilla spekseillä naista olemassa...Vastoin yleisiä odotuksia voisin jopa sanoa, että itseasiassa neitseistä löytyy yllättävän paljon juurikin hoikkia suht kauniita naisia...Ainakin ne ovat olleet ketä itse olen tavannut...Usein neitseillä taustalla on myöskin suht korkeaa koulutus taustaa...Ehkä nuorempana panostivat koulunkäyntiin ja olivat tunnollisia...Tietynlainen luonne jne.
Intorovertti luonne on yleensä taustalla siihen ,että ihmiset ovat kokemattomia pidemmälle aikuisuuteen.
-Toki voin harrastaa suojaseksiä tässä odotellessa myöskin ei neitseellisen naisen kanssa mikäli sopiva eteen osuu..En tee sitä mielellään, mutta loputtomiin ei voi odotella.. Alkuvuodesta oli neiteellinen partneri ja nyt olen ollut 7kk ilman naista....Kriittinen puolen vuoden aika on siis jo ylittynyt ja se tarkoittaa minulla yleensä sitä, että alan aktivoitumaan....blade83 kirjoitti:
Vastoin yleisiä odotuksia voisin jopa sanoa, että itseasiassa neitseistä löytyy yllättävän paljon juurikin hoikkia suht kauniita naisia...Ainakin ne ovat olleet ketä itse olen tavannut...Usein neitseillä taustalla on myöskin suht korkeaa koulutus taustaa...Ehkä nuorempana panostivat koulunkäyntiin ja olivat tunnollisia...Tietynlainen luonne jne.
Intorovertti luonne on yleensä taustalla siihen ,että ihmiset ovat kokemattomia pidemmälle aikuisuuteen.
-Toki voin harrastaa suojaseksiä tässä odotellessa myöskin ei neitseellisen naisen kanssa mikäli sopiva eteen osuu..En tee sitä mielellään, mutta loputtomiin ei voi odotella.. Alkuvuodesta oli neiteellinen partneri ja nyt olen ollut 7kk ilman naista....Kriittinen puolen vuoden aika on siis jo ylittynyt ja se tarkoittaa minulla yleensä sitä, että alan aktivoitumaan....6.5kk...
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Vastoin yleisiä odotuksia voisin jopa sanoa, että itseasiassa neitseistä löytyy yllättävän paljon juurikin hoikkia suht kauniita naisia...Ainakin ne ovat olleet ketä itse olen tavannut...Usein neitseillä taustalla on myöskin suht korkeaa koulutus taustaa...Ehkä nuorempana panostivat koulunkäyntiin ja olivat tunnollisia...Tietynlainen luonne jne.
-Toki voin harrastaa suojaseksiä tässä odotellessa myöskin ei neitseellisen naisen kanssa mikäli sopiva eteen osuu..En tee sitä mielellään, mutta loputtomiin ei voi odotella.. Alkuvuodesta oli neiteellinen partneri ja nyt olen ollut 7kk ilman naista....Kriittinen puolen vuoden aika on siis jo ylittynyt ja se tarkoittaa minulla yleensä sitä, että alan aktivoitumaan....Mua ei edelleenkään kiinnosta seksi suhteesi, koska alkuperäisessä viestissä kirjoitit "parisuhteen tarjoamusesta loppuelämäksi" sellaiselle naiselle kuten kuvailit.
Mainittakoon nyt että minä en ole sellainen, ja jos olisin, en sekaantuisi sinuun... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei edelleenkään kiinnosta seksi suhteesi, koska alkuperäisessä viestissä kirjoitit "parisuhteen tarjoamusesta loppuelämäksi" sellaiselle naiselle kuten kuvailit.
Mainittakoon nyt että minä en ole sellainen, ja jos olisin, en sekaantuisi sinuun...Jaaha, "oikoluku" on taas vähän muutellut sanoja.
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei edelleenkään kiinnosta seksi suhteesi, koska alkuperäisessä viestissä kirjoitit "parisuhteen tarjoamusesta loppuelämäksi" sellaiselle naiselle kuten kuvailit.
Mainittakoon nyt että minä en ole sellainen, ja jos olisin, en sekaantuisi sinuun...Sinä kirjoitit, että mahtaa tulla pitkä odottaminen, joten vastasin siihen, että en varsinaisesti odottele ketään tai mitään...
En minä ole mikään yhden asian ihminen.
-Löysää pantaas...En välttämättä viihtyisi kovin jäykkiksen seurassa, joten liekkö sinussa mitään menettäisikään.- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Sinä kirjoitit, että mahtaa tulla pitkä odottaminen, joten vastasin siihen, että en varsinaisesti odottele ketään tai mitään...
En minä ole mikään yhden asian ihminen.
-Löysää pantaas...En välttämättä viihtyisi kovin jäykkiksen seurassa, joten liekkö sinussa mitään menettäisikään.Mun mielestä sinä olet jäykkis.
Ajattelemme näemmä eri tavalla. Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä sinä olet jäykkis.
Ajattelemme näemmä eri tavalla.Kas kummaa...Näemmä.
- Anonyymi
Eiköhän tuo päde muihinkin kuin julkkiksiin.
Nuoremmat tahtovat olla vapaampia tekemään asioita ilman aikatauluja tai sitoumuksia. Onhan kroppakin paremmassa timmissä. Katseen kestäviä ja "koskemattomia", vieläpä huolettomia.
Elämän leikki aivan alkutaipaleella ja uusia seikkailuja. Voiko sitä edes ihmetellä miksi näin on ;)- Anonyymi
Se entinenkin vanha nainen on joskus ollut nuori. Mies ei ilmeisesti itse kestä vanhenemista vaan yrittää elää uudelleen omaa nuoruuttaan nuoren naisen kautta 🙁
-pihallatipunen- - Anonyymi
Ei nuoret naiset ota mitään tavis pappoja, jotka ovat vaan perusperttejä.. Leppilampi ja Aihimo julkkiskokki saavat melkein kenet vaan.. Ym muut saman tason julkkikset.
No jos asia todella on näin, niin tuskin mies on koskaan tosissaan naisensa kanssa ollutkaan.
Kunhan on vain... joku. Eikä nuo tunteet taida sen syvemmät olla uudemmankaan kanssa.- Anonyymi
Ei oikea mies voi mitään "syviä" tunteita alkaa naiseen kehitellä. Nainen kun huomaa asian alkaa manipulointi, ja kaikenlainen alistamispeli ja pelleily.
Naista ei ota kukaan tosissaan. Katselin sitä oikeaa miltei 60 ikäiseksi asti, ja totesin että sitä oikeaa ei ole edes olemassa. Naiselle suhteet ovat peliä, ja sitä saa mitä tilaa.
Kohtelen nykyään naisia kuin saastaa. Rojut torveen ja uutta putkeen.
Turha enää huudella jotain tunteita. "Been there, seen all".
- Anonyymi
Mikä tekee eroavaisuuden nuoren ja vanhan välille? Miksi nuori olisi parempi vaihtoehto? Naiset itse sanovat miesten haluavan elää nuoruutta uudelleen, mutta mikä sen estäisi sen vanhan puolison kanssa? Onko seksuaalinen lataus ja sen hiipuminen vanhoilla naisilla se kompastuskivi? Lasten jälkeen olet aina mamma tai mummo. Et kelpaa enää miehelle samalla tavalla vai mikä mättää? Asennevammoja!
AsianVierestä - Anonyymi
Varmasti tuollaisia löytyy, mutta varmaan enemmän niitä jotka ei vaihda, jos kaikki muutoin on suhteessa kunnossa. Nuo ääritapaukset vaan näkyy, koska ne tehdään näkyväksi ja nostetaan enempi esille. Kuka sitä juorulehdissä haluu lukea Tauno-taviksesta, joka nyt työssäänkin hyvin pärjää, mutta joka kotipihassaan grillaa. Kultasen noutajan läähättäessä vieressä ja lasten temmeltäessä nurtsilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801