Taidan olla viel kauan sinkku

Anonyymi

Miettiny täs et oon varmaan aika kauan sinkku. Hyviä puolia löytyy et on vakkarityö,oon kunnollinen,pidän itestäni huolta ja en polta, juon näin kesäsin vähä enempi,muuten en niin paljoo. Mut oon aika kiltti ja ujo,jokseenki yksinkertanen ja tylsä ja on vähä kaljamahaa. Olen kokeillut täs kesän mittää tutustua naisiin, ei mitää siis ei ollenkaa kiinnostusta, oisko helpompi elää vaa yksin, rahaa ei oo paljo, mut muuten asiat ihan hyvin, eikä ole myös kavereita taitaa olla noi asiat turn off naiselle. Naiset kyl sanonu et ihan kivan näkönen

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni joka pitää itseään "yksinkertaisena" omaa joko erilaista älykkyyttä kuin mitä perinteisesti arvostetaan, tai sitten yksinkertaisesti (heh heh) kärsii huonosta itseluottamuksesta.

    • Anonyymi

      Kuten itse sanot, olet tylsä etkä juo niin paljoo. No miehen pitää juoda paljon viinaa jotta naisia voi tavata. Elät vain kerran joten ala elämään, käy baareissa juhli, näytä naisille että olet mukava ja hauska koska naiset ei muuten huomaa sinua.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Ai - "naiset ei muuten huomaa"... ? Hei, luuletko, että kaikki naiset olisi likinäköisiä rillipäitä, jotka ei huomaa ketään ?


      • Paljon viinaa juoneen miehen naiset kyllä huomaavat ja poistuvat paikalta :)
        Känninen mies ei ole mukava, hän on usein aika rasittava.


      • Anonyymi

        Yes, kännisestä miehestä ei monikaan nainen pidä. Naiset pitävät yleensä melko tavallisista miehistä, jotka aivan selvin päin juttelevat ystävällisesti.


      • Anonyymi

        Ei pidä, mut mitä noi viinamiesten puheet sit on?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Paljon viinaa juoneen miehen naiset kyllä huomaavat ja poistuvat paikalta :)
        Känninen mies ei ole mukava, hän on usein aika rasittava.

        Joo mut jos on aina raitis, ei naiset tykkää, pitää välillä juoda.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut jos on aina raitis, ei naiset tykkää, pitää välillä juoda.

        No, minä olen nainen ja pidän raittiista miehistä. Pidän tietysti pääsääntöisesti ihmisistä, mutta keskustelu- ja muuksi kumppaniksi valitsen mielummin raittiin ihmisen, jos se on mahdollista.


    • Anonyymi

      Kunnollisenen mies ei ole mitään naisten silmissä. Sun pitää olla jännä, juoda viinaa, kohdella naisia huonosti. Etkö ole huomannut kun ne pettäjät ja alkoholistit aina seurustelee.

      • Anonyymi

        Olen huomannut ja sitä en ymmärrä. Musta ei tule koskaan väkivaltasta sekopäätä.


    • Mitäpä jos alkaisit ajatella, että olet ihan mukava mies, et sen tylsempi kuin me muutkaan, et sen yksinkertaisempi kuin me muutkaan. ?
      Oletko koskaan ajatellut sitä, millaisen kuvan annat, jos muuallakin annat tuollaisen kuvan kuin tässä aloituksesa...minä en oo mittään?
      Ihan varmasti sinussa on paljon sellaista mitä joku arvostaa , arvosta siis sinäkin itseäsi.
      Täti-immeisen neuvo :)

      • Anonyymi

        "Täti-immeinen" kirjoittaa: "että olet ihan mukava mies, et sen tylsempi kuin me muutkaan"

        Täti-immeinen on siis mies kuin muutkin miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Täti-immeinen" kirjoittaa: "että olet ihan mukava mies, et sen tylsempi kuin me muutkaan"

        Täti-immeinen on siis mies kuin muutkin miehet.

        No voi sentään, kuinkas minä nyt niin epätarkasti kirjoitin, anteeksi kovasti paljon. Ymmärrän, että hämmentää tuollainen epätarkkuus.
        Tarkoitin siis , että hän on varmaankin ihan mukava mies, eikä yhtään sen tylsempi ihminen kuin me muutkaan olemme, siis me muutkaan ihmiset.
        Kiitos palautteesta, pitää olla tarkempi ilmaisussaan, ettei pääse syntymään tuollaista ristiriitaista viestintää. :)


      • Anonyymi

        Olen kyllä, ei ole helppoa sanon minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä, ei ole helppoa sanon minä.

        Jos on tottunut vähättelemään itseään, ei siitä ole helppo luopua. On aina rankkaa tehdä muutoksia tutuissa ja turvallisissa asioissa. Usein se kyllä kannattaa.


    • Anonyymi

      Mitä raittiimpi, sitä tylsempi.

      Raittiilla miehellä ei ole kavereita, ei ole naisiakaan.
      Ensi vuonna (2020) saattaa natsata paikallisessa kirjastossa, 0.000034% mahdollisuudella. Toivoa siis on.

      Narumyyjä

      • Anonyymi

        Toi väite nyt on ihan naurettava:)


      • Tarkoitatko Narumyyjä, että sieltä viinapullosta valuu jotain, joka tekee juojasta mielenkiintoisen?
        Vaikka on kyllä sanottava, että onhan se aika mielenkiintoista seurata kännisen ihmisen yhden asian jatkuvaa kertaamista tunnista toiseen....tai no, ei sitä tunteja jaksa kuunnella.


      • Anonyymi

        Ja juopolla äijällä saattaa olla mahdollisuus naisseuraan 0,000001 prosentin todennäköisyydellä. Ja jos naisen löytää, niin ero tulee 98 prosentin todennäköisyydellä.


      • Anonyymi

        Hyi joku juoppo saa koskaan mitää, itsekki vähennän juomista.


    • Anonyymi

      Sinkut ei harrasta seksiä usein.

    • -Mut oon aika kiltti ja ujo,jokseenki yksinkertanen ja tylsä ja on vähä kaljamahaa.-

      Tuohan kuvaa suurinta osaa Suomalaisia, joten sanoisin ap:n olevan aikast perinteinen tapaus..

    • Anonyymi

      Ois se vain kiva löytää joku kiva nainen:) mut ne on harvassa harmittaa, ei auta ku väkisin elää yksin.

    • Anonyymi

      Ei millään pääse enää ees treffeille. 2 kertaa nyt kesän aikana käyny, mut ei niistä mitään tullut. Tinderinki jo poistin ei ihan mun juttu/ paikka,miettiny miten täs panostais itteensä, mut en tiedä..

    • Anonyymi

      Kaippa se tulee sit joskus kohdille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe