Vapaa kuvaus

Minä en lannistu koskaan.

Aloituksia

42

Kommenttia

386

1. tsekatkaa mun käytttis

vittu tää käyttäjä oon ollut tääkllä vuodesat 2012 eli oon ollut täälä pidempään kuin te koulussa ja m oon yks parhaista
    Ajanviete
    0
    125
  2. olen täällä jäädäkseni

deal w/ it bro
    Taikausko
    4
    119
  3. feminismi loLXD:D

ekaa kertaa ku kuulin siit paskoin housuuni vittu miten tyhmä paska juttu se on feministit on kaikki rumii lesboi haista
    Feminismi
    3
    119
  4. join just ekan kaljani

oon ihan vitun kännissä XD voin just ja just kirjotaaXDD
    Nuoret
    2
    112
  5. mikä vitun naisen logiikka

? ei vittu:D ei ole olemassa:D
    Naisen logiikka
    3
    106
  6. kives syöpä 13w ?

mulla on vissiin kives syöpä kasseihin sattuu kuseminen sattuu vaikka oon 13w
    Terveys
    1
    103
  7. muijan perhe ei suostu aportiin

siis sain mun tyttö ystävän raskaaks, mä oon 13w se 15w ja sen perhe väittää että se ei voi ottaa aporttia vaikka me ei
    Perhe
    1
    93
  8. mä harrastan seksii:D

oon jo pano hommisa:D
    Harrastukset
    0
    90
  9. koronan juonti

saanko korona jos juon koronaa minä juon koronaa voinko saada siitä korona viiruksen ?
    Terveys
    0
    88
  10. mulla on tän sivuston paras käyttäjä

mun käyttäjä on tosi vanha ja oon käyttänyt paljon ja mun viestit on enimmäkseen poistettu koska modetiimi = NAISIA!! Oo
    Ajanviete
    0
    85
  11. Eilisillan setit

>ole yksin salilla >vain hetkeä myöhemmin joku 16-18 v. siimasamikääpiö tulee paikalle >nyökkää tervehdykseksi
    Urheilu ja kuntoilu
    1
    82
  12. syntyvyys historian alin suomessa

mitä helv meiän pitäis tehä kun naisten sytnyvyys on jotai 1.4 lasta per nainen siis suomalaiset kuolee kohta suku puutt
    Yhteiskunta
    0
    82
  13. Onko naisilla sielu?

Hei, mietin vaan, että jos Jumala loi Aatamin omaksi kuvakseen ja Eeva oli vain kylkiluu, niin miksi oletamme, että nais
    Yhteiskunta
    0
    79
  14. Vampyyreista! 2

jepjep tein tän aiheen koska vampyyreista! tuli täyteen Ok. Varoitan heti alkuun että tämä varmaan kuulostaa todella t
    Taikausko
    0
    77
  15. isä taas ulisee niin annoin turpaan

isä oli sillen" wittu sä oot paska äpärä sun ei olis pitänyt syntyä sä aina vaan huumeissa tai känissä " niin annoin nyr
    Perhe
    0
    75
  16. suomi on paska maa

suomi on paska mäa suomene pitää ottaa lisää irak afghanista ja miehiä turkista ja afrikasta ettäs aadaan kulttuuria ja
    Yhteiskunta
    0
    74
  17. suomi on ihan paska maa

suomi on perseestä ei kulttuuria ei historiaa rumia ihmisiä ruma kieli eikä edse saa ostaa yli 5 prosentista kaljaa
    Yhteiskunta
    2
    73
  18. APUA pliis

mun esinahas oli 2 pv sit sellanen juttu mikä näytti ihan finnilt, mut eilen se oli liila, tänään se on kasvanut ja se o
    Ihotaudit
    1
    68
  19. suomen pitäisi avata rajat auki

niin että ei olisi rajoja olenkaan suomen pitää päästää kaiki turvaa hakevat, ystäviä hakevat, rahaa hakevat ihmiset suo
    Yhteiskunta
    0
    63
  20. mitä pitää tehä jos haluu liittyä muslimi uskoon

minä haluan rhtyä islamiksi niin miten teen sen
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    57