>ole yksin salilla >vain hetkeä myöhemmin joku 16-18 v. siimasamikääpiö tulee paikalle >nyökkää tervehdykseksi ja menee vetelemään ylätaljaa >vetelee 30 kg painoilla selvästi aivan tuskissaan >naamalla niin paska bogerface >siirtyy muutaman minuutin kuluttua eri vehkeelle >kiertelee kaikki laitteet kuin paikka olisi jokin vitun huvipuisto, aina se 10-30 kg painoa >mittani_on_täyttynyt.rar >kysy että "Ookko sää ihan varma että sun pitäis olla täällä?" >luihuläski katsoo minua hämmentyneenä ja alkaa änkyttää jotain "mi-miten niin..?" >"hä?" >"että miten..?" >"HÄ!?" >paiskaan käsipainot lattialle ja alan kävellä kaveria kohti >"KYSYIN ETTÄ MITÄ VITTUA TEET TÄÄLLÄ?" >lähtee kuset housuissa äkkiä pois >everything_went_better_than_expected >ei ole sen jälkeen tyyppiä näkynyt >salikulttuuri pelastettu Juuh elikkäs onko muilla vastaavia kokemuksia? Vieläkin vitun ebin fiilis, voin vaan kuvitella kuinka se kakara kotonaan lappaa hampurilaisia poskeen ja itkee neitsyyttään
Eilisillan setit
1
111
Vastaukset
- mestari399
hyvä hikyt ulos salilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305