>ole yksin salilla >vain hetkeä myöhemmin joku 16-18 v. siimasamikääpiö tulee paikalle >nyökkää tervehdykseksi ja menee vetelemään ylätaljaa >vetelee 30 kg painoilla selvästi aivan tuskissaan >naamalla niin paska bogerface >siirtyy muutaman minuutin kuluttua eri vehkeelle >kiertelee kaikki laitteet kuin paikka olisi jokin vitun huvipuisto, aina se 10-30 kg painoa >mittani_on_täyttynyt.rar >kysy että "Ookko sää ihan varma että sun pitäis olla täällä?" >luihuläski katsoo minua hämmentyneenä ja alkaa änkyttää jotain "mi-miten niin..?" >"hä?" >"että miten..?" >"HÄ!?" >paiskaan käsipainot lattialle ja alan kävellä kaveria kohti >"KYSYIN ETTÄ MITÄ VITTUA TEET TÄÄLLÄ?" >lähtee kuset housuissa äkkiä pois >everything_went_better_than_expected >ei ole sen jälkeen tyyppiä näkynyt >salikulttuuri pelastettu Juuh elikkäs onko muilla vastaavia kokemuksia? Vieläkin vitun ebin fiilis, voin vaan kuvitella kuinka se kakara kotonaan lappaa hampurilaisia poskeen ja itkee neitsyyttään
Eilisillan setit
1
184
Vastaukset
- mestari399
hyvä hikyt ulos salilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479
