Vapaa kuvaus

Minä en lannistu koskaan.

Aloituksia

42

Kommenttia

386

  1. Miehet on maailman saasta!!

    Kehtaattekin raiskata naisia ja sekaantua alaikäisiin tyttöihin, käyttää seksuaalisesti hyväkseen!! Miten miehet ovat nä
    Feminismi
    48
    6208
  2. murrosikä

    mul on murrosikä ollu meneillää pari vuotta kaikki muut pääjutut tapahtunu paitsi karvojen kasvu?? miksei kasva alapäähä
    Murrosikä
    5
    1340
  3. mun ihanne nainen

    iso perse (Nicki Minaj) isot huulet (Kylie Jenner) isot tissit (Lisa Ann) söpö naama ei käytä meikkiä/tai mitää feikkii
    Ihannenainen
    10
    648
  4. kaveri vampyyri??

    moi tiiän et moni ei usko mut en valehtele!! mun kaveri siis on tosi nopee voittaa mut ja muut vaik me mentäs pyöräl se
    Taikausko
    44
    571
  5. KAVERI VAMPYYRI?

    Moi,, mua pelottaa ihan sikana! tärisen kun kirjoitan tätä! Kaveri on ihan v*tun kalpea, ei pidä auringosta, on ihan s**
    Rajatieto
    18
    491
  6. kielletään vanhuus

    kaikki 70 ihmiset pistetään paikkaan missä niille annetaan puuroo eikä meiän kunnon ihmisten tarvi haistaa sellast pas
    Vanhustenhoito
    19
    463
  7. mua kiusataan

    en haluu ikin kouluu sen takii lintsaan usein ku mut hakataan :( joudun himas aina viillellä ku niin surullist et kaikki
    Kiusaaminen
    14
    410
  8. eka postaaja

    oon eka joka teki langan tänne ps mitä helvettiä on kveenit
    Kveenit
    0
    306
  9. murrosikä pelottaa

    mä oon 13w ja kaikilla mun kavreilla on isompi muna ku mulla ja niillä on jo äänen murros ja mulla ei oo edes muna karvo
    Nuoret
    5
    297
  10. UFOI EI OO OLEMAS

    kaikki täl palstal on joko hullui tai trollei ja arvatkaa mitä Jumala loi meidät kuvakseen eikä oo luonut mitään ufoja :
    Ufot
    21
    260
  11. voi vittu muslimit

    pois suomesta saatana -.-
    Terrorismi
    11
    229
  12. ootte ällöi

    ei pahal mut lopettakaa touhunne se vaikuttaa lapsii ja koht toi sairaus on täysin hyväxyttyy vitun homot XD
    Gay
    9
    195
  13. velhot

    VAIN VELHOT JA NOIDAT SAA KATSOA NORMIT IHMISET ETTE NÄÄ MITÄÄN AHHAHAH moi oon siis supervelho ja mä jäin luokal kyl
    Taikausko
    22
    190
  14. muslimit vittuun

    ne menee kölnis tuhannen miehen porukois ahdistelemas naisii, suomes 20-50 miehen porukois mut suomes onkin ihan vitusti
    Maahanmuutto
    0
    185
  15. rakastuin

    se muija oli tosi hyvän näkönen ja cool ja silleen uskoteko ja sit se oli hauska ja taitava ja huumorin tajtuinen ja mä
    Rakkaus
    4
    179
  16. moi t.gladiatus

    Moi oon gladiatus eli siis yks habon rikaimist lol:D! ootte varmaan aika kateelizsii ku saan mutsiilt parisataa joka päi
    Yleistä somesta
    8
    162
  17. miks tää paikka on kuollut

    ennen täällä oli vitusti keskustelui ja taikausko palstal oli joka päivä uutta juttua mutta nytt kaikki on menyt pois,..
    Taikausko
    4
    142
  18. feminismi loLXD:D

    ekaa kertaa ku kuulin siit paskoin housuuni vittu miten tyhmä paska juttu se on feministit on kaikki rumii lesboi haista
    Feminismi
    3
    100
  19. vampyyri muutti mut

    olin lauantaina kävelemäs kadul ja sit yks mies hyppää mun etee on sillee OON VAMPYYRI se lyö multa tajun kankaalle herä
    Taikausko
    15
    98
  20. join just ekan kaljani

    oon ihan vitun kännissä XD voin just ja just kirjotaaXDD
    Nuoret
    2
    90