nerdist
Vapaa kuvaus
Minä en lannistu koskaan.
Aloituksia
42
Kommenttia
386
Miehet on maailman saasta!!
Kehtaattekin raiskata naisia ja sekaantua alaikäisiin tyttöihin, käyttää seksuaalisesti hyväkseen!! Miten miehet ovat nä486235murrosikä
mul on murrosikä ollu meneillää pari vuotta kaikki muut pääjutut tapahtunu paitsi karvojen kasvu?? miksei kasva alapäähä51394mun ihanne nainen
iso perse (Nicki Minaj) isot huulet (Kylie Jenner) isot tissit (Lisa Ann) söpö naama ei käytä meikkiä/tai mitää feikkii10765kaveri vampyyri??
moi tiiän et moni ei usko mut en valehtele!! mun kaveri siis on tosi nopee voittaa mut ja muut vaik me mentäs pyöräl se48678KAVERI VAMPYYRI?
Moi,, mua pelottaa ihan sikana! tärisen kun kirjoitan tätä! Kaveri on ihan v*tun kalpea, ei pidä auringosta, on ihan s**18534kielletään vanhuus
kaikki 70 ihmiset pistetään paikkaan missä niille annetaan puuroo eikä meiän kunnon ihmisten tarvi haistaa sellast pas19492mua kiusataan
en haluu ikin kouluu sen takii lintsaan usein ku mut hakataan :( joudun himas aina viillellä ku niin surullist et kaikki14445murrosikä pelottaa
mä oon 13w ja kaikilla mun kavreilla on isompi muna ku mulla ja niillä on jo äänen murros ja mulla ei oo edes muna karvo5385- 0338
muslimit vittuun
ne menee kölnis tuhannen miehen porukois ahdistelemas naisii, suomes 20-50 miehen porukois mut suomes onkin ihan vitusti0287UFOI EI OO OLEMAS
kaikki täl palstal on joko hullui tai trollei ja arvatkaa mitä Jumala loi meidät kuvakseen eikä oo luonut mitään ufoja :21283- 11258
velhot
VAIN VELHOT JA NOIDAT SAA KATSOA NORMIT IHMISET ETTE NÄÄ MITÄÄN AHHAHAH moi oon siis supervelho ja mä jäin luokal kyl22240moi t.gladiatus
Moi oon gladiatus eli siis yks habon rikaimist lol:D! ootte varmaan aika kateelizsii ku saan mutsiilt parisataa joka päi8234ootte ällöi
ei pahal mut lopettakaa touhunne se vaikuttaa lapsii ja koht toi sairaus on täysin hyväxyttyy vitun homot XD9219vampyyri muutti mut
olin lauantaina kävelemäs kadul ja sit yks mies hyppää mun etee on sillee OON VAMPYYRI se lyö multa tajun kankaalle herä15212rakastuin
se muija oli tosi hyvän näkönen ja cool ja silleen uskoteko ja sit se oli hauska ja taitava ja huumorin tajtuinen ja mä4192miks tää paikka on kuollut
ennen täällä oli vitusti keskustelui ja taikausko palstal oli joka päivä uutta juttua mutta nytt kaikki on menyt pois,..4181tartutin mun koiran korona virus koira
moi mulla on korona virus sain sen kun kävin italiasa nyt minun koira koko ajan yskii silläkin on korova virus mitä pitä0130- 25129