Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stone81
profiilit
stone81
stone81
Vapaa kuvaus
Sinkkumies ja seura kelpaisi.
[email protected]
Aloituksia
1
Kommenttia
222
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ompas+ollu+hölmö,+ku+tatuoinu+nahkansa+pilalle.
Ei+sitä+saa+mennä+itseään+sotkemaan,+vaikka+se+muotia+olisikin.
05.06.2016 19:44
Näimpä..Mies+on+tullut+ja+tehnyt+ja+laittanut+asiat+nenän+alle+valmiiks.
Sinulla+ei+myöskään+ole+yhteystietoja+missään+ja+kumminkin+mietit,+että+kuinka+tutustua+ihmisiin..+Tämä+on+se+maailma+missä+me+eletään.
05.06.2016 15:55
En+luota+mihinkään,+enkä+laske+mitään+minkään+varaan,+mutta+ns.+itsepetokseen+en+lähtisi+parisuhdetta+leikkimään,+jotta+saisi+mainetta+ns.+kelvollisena+parisuhdeihmisenä.
05.06.2016 15:52
Aktiivisia+ja+halukkaita+tutustumaan.+Myöskin+hyvin+kohteliaita+ja+vastaamme+aina,+jos+joku+meitä+lähestyy+esim.+nettitreffeillä.+Naisilta+on+käytöstavat+koklailla+unohtuneet.+Leikitään+vaan+mykkää+autistia,+kun+toinen+yrittää+ottaa+kontaktia.
05.06.2016 15:40
Ongelma+vain+on+siinä,+että+kun+teihin+ei+saa+yhteyttä+missään.+Kuten+aiemmin+sanoin.+On+hankalaa+yrittää+kaivaa+ketään+sieltä+omasta+kolostaan+ja+yrittää+tutustua..+Tämä+on+se+ongelma.
05.06.2016 15:37
En++tuota+allekirjoita,+koska+aniharva+nainen+on+sellainen,+jonka+voisi+nähdä+elämänkumppaninaan.+En+millään+kykene+näkeen+naista+pelkkänä+reikänä.
05.06.2016 15:13
Näimpä.+Itse+en+ole+kyennyt+moiseen+pakkonaimiseen,+vaan+toivonut,+että+vielä+jonain+päivän+se+oikea+osuu+kohalle.++Näin+vain+ei+koskaan+taida+käydä,+johtuen+pitkälti+naisten+passiivisuudestakin.+Miehet+ovat+äärimmäisen+aktiivisia,+joten+helppohan+se+naisilla+on+sitten+valita,+valkata+ja+löytää.+Mieheltä+valtava+työ+kahlata+tätä+paskaa,+taistella+tuulimyllyjä+vastaan+ja+yrittää+löytää+jotain+mielekästä+jostain.
Minulla+on+sähköposti+näkyvillä,+mutta+arvatkaas+laittaako+naiset+mulle+postia+ja+esittelee+itsensä,+että+voidaan+tutustua.+No+ei+laita.++Vapaat+naiset+kun+tekee+saman,+niin+epäilemättä+kontakteja+tipahtelee+ja+voi+helposti+tutustua+ihmisiin.+Oikeen+vituttaa+kun+jatkuvasti+nämä+jutut+kaadetaan+miesten+niskaan,+vaikka+tosiasiassa+kyse+on+naisten+passiivisuudesta,+ei+miesten+pasiivisuudesta,+kuten+annetaan+ymmärtää+siellä+pilvilinnoissaan,+kun+on+vieraannuttu+todellisuudesta,+eikä+ehkä+ole+älyä+nähdä+asioita+kuten+ne+on.
05.06.2016 15:10
Kyllä+kärjistetysti+voisi+sanoa,+että+miesten+naisettomuus+johtuu+lähestulkoon+yksinomaan+naisten+passiivisuudesta.++Jos+naiset+olis+lähellekkään+kuin+miehet+näissä+asioissa,+meillä+ei+olis+ongelmia+kellään+löytää+elämänkumppania+ja+seuraa.+Juurisyy+ja+ongelma+on+naisissa.
05.06.2016 14:46
Helvetisti+paskanjauhantaa,+vaikka+tavallaan+tottakin,+mutta+kun+mietitään,+että+mistä+niitä+vapaita+naisia+on+mahdollista+löytää?+Baarit+ja+nettitreffit.++Molemmat+paikat+ovat+hyvin+ulkonäkö+keskeisiä,+joissa+on+kova+kilpailu.++Kyllä+esim.+nettitreffeillä+varsinkin+se+ulkonäkö+on+asia+mumero+yksi.++Näitä+teidän+tekstejä+kun+lukee,+niin+vaikuttaa+siltä,+että+jengi+on+hieman+vieraantunut+todellisuudesta..+
Kaksi+asiaa+jotta+saa+naisia:+1.+Ulkonäkö++2.+Rohkeus+mennä+juttelemaan.
Esim.+yöelämässä+se+juttelemaan+meneminen+on+hyvin+haastavaa,+koska+siinä+se+meteli+estää+kommunikoinnin+ja+sopivaa+yksinäistä+ihmistä+on+äärimmäisen+vaikeaa+löytää+ja+päästä+jutulle.+Ei+ole+todellakaan+mikään+ihme,+että+monikin+hiljaisempi+kaveri+jää+ilman+ja+naisettomaksi.+Väitän,+että+useimpien+miesten+parinvalinta+on+ollut+ns.+lottoamista.+Joku+on+sattunut+tuurilla+vastaan+ja+päästy+jutun+alkuun.+On+otettu+ns.+joku.
05.06.2016 14:41
Minua+on+aina+kylmänny+kaikki+lääkärissä+käynnit,+Uimahallit,+hammaslääkäri+reissut+ym.+Viimeisiä+paikkoja+missä+alkais+seisoon.
04.06.2016 19:55
Olen+sinkku.
04.06.2016 19:52
Sehän+on+ihan+naisista+kiinni+tuo+minun+pariutuminen.+Vastaan+huutoon+sinä+päivänä,+kun+riittävän+mielekäs+yksilö+osuu+kohdalle+ja+tekee+aloitteen.
04.06.2016 19:44
Kyllä+pyydettiin,+mutta+erakkona+tietysti+keksein+parempaakin+tekemistä.+Vältän+viimeiseen+asti+ylimääräisiä+hulinoita+elämässä.
04.06.2016 19:41
Meilläkin+aika+hyvin+mätsäis+toiveet...Haen+23-35v+naista.
04.06.2016 19:38
Paremmin+nuorempaa+tulee+kateltua.+Jostain+syystä+yli+35vuotiaat+naiset+eivät+näytä+treffipalstoilla+enää+lainkaan+ns.+omalta+tyypiltä.
04.06.2016 19:34
Siellähän+on+yhteystiedot+ja+kaikki.++Odotan+postia+25-35v+naisilta.
Turhan+minu+täällä+sukupuoleen+katsomatta+haikailee+ja+jeesustelee,+mutta+kas+kummaa,+kun+hyvin+harvalta+löytyy+ne+yhteystiedot+mihin+ottaa+kontaktia.++Pelkkä+puhe+ei+koskaan+auta,+vaan+on+lähdettävä+tekojen+tielle.
04.06.2016 19:25
Niitähän+saa+jyskistä+valmisverhoja+20eurolla+kappale.
03.06.2016 20:20
Onhan+noita+harrastuksia+ja+tekemistö+,+mutta+yksin+enimmäkseen,+ei+niinkään+yksinäisyyttä+tuntien,+koska+sitä+on+jo+niin+tottunut.
03.06.2016 20:18
Luuletko,+että+ikisinkkuus+olisi+ikään+kuin+synonyymi+epätoivoiselle,+taikka+"helpolle"?
Eiköhän+monetkin+ikisinkut+ole+sitä+juurikin+sen+oman+kranttuutensa+takia+ja+mitäs+pahaa+siinä+sitten+on.+Jos+ei+sytytä,+niin+ei+sytytä.++Ainakin+minulla+on+se+oma+naistyyppi+tiedossa+ja+aika+lähelle+sitä+joutaa+olla,+että+voi+ajatella+parisuhdetta.
03.06.2016 20:12
Tykkäisin,+jos+olis+tyttöystävä.+Ainakin+pari+kohdetta+olis+mielessä.
En+ole+palstalta+tuttu,+mutta+mitä+vähän+joskus+pyörähtäny,+niin+ehkäpä+pikkulikka+voisi+olla+sellainen,+jonka+haluais+nähä+ensin+kuvalta+ja+miettiä+siitä+etiäppäin.
03.06.2016 20:05
11 / 12