Aijotko elää yksin loppuelämäsi va aijotko

haisetmädällemuutenkin

kenties tyytyä johonkin..?

14

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoksun.hyvältä

Kova on ainakin yritykseni löytää joku sopiva nainen mutta toistaiseksi näyttää huonolta.

• tuoksutkokentiesruusuil

jah.. ja mille sä tuoksut? ruusuille?

• SoliterniuM1977

Yksin, jos en voi löytää hoikkaa/normikroppaista ja lapsetonta naista (tinkimättömät kriteerit). Ikäluokassa 30-40v sinkkunaisissa näyttää aika huonolta. Järestään kaikki ylipainoisia ja/tai yksinhuoltajia. Joten mielummin yksin. Piste.

• On pakko elää yksin koko elämä.

• YksinNiinYksin

No ethän sä voi tietää jos joku susta joskus kiinnostuu.

• Todellakin voin. Jos ei tähän päivään mennessä kukaan ole kiinnostunut niin ei kiinnostu myöhemminkään.

• etvoitietääjosjokujoskus

Mistä sä sen tiedät?!

• Aijjompa.hyvinkin

Kyllä aijjon.

• tavistantta

olen ollut parisuhteissa, avoliitossa, sinkkuna välillä äitipuolena jne.ja nykyisin naimisissa ja meillä on hoidossa nykyisen mieheni lapsenlapset. Porukkaa pyörii siis ylenpalttisesti siihen sinkkuna elämiseen verrattuna Kämppä sekaisin ja päivää rytmittää päiväunet sekä ruoka-ajat.

Kaikessa on puolensa, toinen elämänmuoto ei mene toisen yli. Tulee hetkiä, jolloin toivon, että voi kun saisi olla yhden kokonaisen päivän itsekseni. Sellaista päivää ei ole ollut vuosiin. Mutta kuitenkin olen kiitollinen, että on toimiva suhde ja rakkautta. Se rakkauden ja läheisyyden puute oli karmeinta sinkkuudessa. Yhdenillan jutut ei sitä paikkaa. Ei kumppanin tarvitse olla rikas, komea tai täydellinen keskustelukumppani. Raadollisia ja aivan taviksia tässä ollaan itsekin.

• Sehän on ihan naisista kiinni tuo minun pariutuminen. Vastaan huutoon sinä päivänä, kun riittävän mielekäs yksilö osuu kohdalle ja tekee aloitteen.

• Ei ole muuta mahdollisuutta kuin tyytyä yksin elämiseen.

• johanOnMarkkina

Miksi sitten et itse tee niitä aloitteita?

• Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kyllä naisen täytyy olla Nainen. Naisen täytyy olla aloitteellinen ja itsevarma. Ja ehdottomasti naisen täytyy viedä jalat alta. Odotan myös että nainen maksaa ravintolalaskun treffeillä, koska se on naisen tehtävä. Parisuhteessa naisen pitää aina välillä yllättää minut positiivisesti eikä saa olla tylsä. Myös pienet häneltä saadut lahjat olisivat mukavia yllätyksiä. Ehdottomasti naisen täytyy olla suosittu ja kaunis. Eihän minulle mikään luuseri ätni kelpaa.

• Tyytyminen toiseen on Rikos&Vääryys toista kohtaan.....en itse haluaisi ikinä joutua siihen tilanteeseen, että toinen olisi tyytynyt minuun.....tämä toki taas VAIN minun mielipide.. ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3071
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2669
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      1746
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1071
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      947
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      790
    Aihe