Aijotko elää yksin loppuelämäsi va aijotko

kenties tyytyä johonkin..?
14285
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Kova on ainakin yritykseni löytää joku sopiva nainen mutta toistaiseksi näyttää huonolta.

Äänestä
  • jah.. ja mille sä tuoksut? ruusuille?

Äänestä

Yksin, jos en voi löytää hoikkaa/normikroppaista ja lapsetonta naista (tinkimättömät kriteerit). Ikäluokassa 30-40v sinkkunaisissa näyttää aika huonolta. Järestään kaikki ylipainoisia ja/tai yksinhuoltajia. Joten mielummin yksin. Piste.

Äänestä

On pakko elää yksin koko elämä.

1Äänestä
  • No ethän sä voi tietää jos joku susta joskus kiinnostuu.

Äänestä

• Todellakin voin. Jos ei tähän päivään mennessä kukaan ole kiinnostunut niin ei kiinnostu myöhemminkään.

1Äänestä

• Mistä sä sen tiedät?!

Äänestä

Kyllä aijjon.

Äänestä

olen ollut parisuhteissa, avoliitossa, sinkkuna välillä äitipuolena jne.ja nykyisin naimisissa ja meillä on hoidossa nykyisen mieheni lapsenlapset. Porukkaa pyörii siis ylenpalttisesti siihen sinkkuna elämiseen verrattuna Kämppä sekaisin ja päivää rytmittää päiväunet sekä ruoka-ajat.

Kaikessa on puolensa, toinen elämänmuoto ei mene toisen yli. Tulee hetkiä, jolloin toivon, että voi kun saisi olla yhden kokonaisen päivän itsekseni. Sellaista päivää ei ole ollut vuosiin. Mutta kuitenkin olen kiitollinen, että on toimiva suhde ja rakkautta. Se rakkauden ja läheisyyden puute oli karmeinta sinkkuudessa. Yhdenillan jutut ei sitä paikkaa. Ei kumppanin tarvitse olla rikas, komea tai täydellinen keskustelukumppani. Raadollisia ja aivan taviksia tässä ollaan itsekin.

Äänestä

Sehän on ihan naisista kiinni tuo minun pariutuminen. Vastaan huutoon sinä päivänä, kun riittävän mielekäs yksilö osuu kohdalle ja tekee aloitteen.

Äänestä

Ei ole muuta mahdollisuutta kuin tyytyä yksin elämiseen.

Äänestä

Miksi sitten et itse tee niitä aloitteita?

Äänestä

Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kyllä naisen täytyy olla Nainen. Naisen täytyy olla aloitteellinen ja itsevarma. Ja ehdottomasti naisen täytyy viedä jalat alta. Odotan myös että nainen maksaa ravintolalaskun treffeillä, koska se on naisen tehtävä. Parisuhteessa naisen pitää aina välillä yllättää minut positiivisesti eikä saa olla tylsä. Myös pienet häneltä saadut lahjat olisivat mukavia yllätyksiä. Ehdottomasti naisen täytyy olla suosittu ja kaunis. Eihän minulle mikään luuseri ätni kelpaa.

1Äänestä

Tyytyminen toiseen on Rikos&Vääryys toista kohtaan.....en itse haluaisi ikinä joutua siihen tilanteeseen, että toinen olisi tyytynyt minuun.....tämä toki taas VAIN minun mielipide.. ;P

Äänestä

Kommentoi aloitusta

haisetmädällemuutenkin kirjoitti:

kenties tyytyä johonkin..?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu