Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stone81
profiilit
stone81
stone81
Vapaa kuvaus
Sinkkumies ja seura kelpaisi.
[email protected]
Aloituksia
1
Kommenttia
222
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärrätköhän+sinä+itsekkään+lainkaan+mitä+puhut.+Maksulliset+naisethan+päättää+aivan+täysin+ihan+itse+mitä+haluavat+tehdä+ja+se+on+se+seksin+myyminen+rahaa+vastaan,+koska+helppo+raha+ja+hyvät+tienestit+houkuttelee+kevytkenkäisiä+bimboja.
Naisen+seksuaalisuus+on+tarkoitettu+miehen+nautittavaksi+ja+sama+toistepäin,+(siitä+voi+nauttia+myös+itsekseen)+koska+muutenhan+meillä+ei+olisi+lisääntymistäkään.+Mieti+nyt+vähän+asoita+vielä+ja+tule+sitten+selittämään.
12.06.2016 19:30
Eipä+voisi+vähempää+kiinnostaa.
12.06.2016 15:44
Haluaisin+tuohon+vielä+sellaisen+yhden+vaihtoehdon+,+eli+28v+ikisinkku+nainen,+hoikka+ja+sporttinen,+joka+ei+ole+surustellut+koskaan,+koska+sitä+oikeaa+ei+ole+osunut+kohdalle.+Kumminkin+olisi+aivan+normaali+hetero+seksuaalisuus,+mutta+häntä+ei+kumminkaan+löytyisi+tindereistä+jakamassa+itseään+reppanoille,+koska+arvostaa+omaa+terveyttään,+eikä+myöskään+koe+yhenillan+juttuja+itselleen+mielekkäiksi.+Sitten+se+olis+ihan+nappiin+mulle.+Tervetuloa!
12.06.2016 15:40
Onhan+se+ihan+totta,+että+naisen+markkina-arvo+romahtaa+40v+jälkeen+ja+se+taas+johtuu+ihan+siitä,+että+naisen+hedelmällinen+ikä+loppuu+siihen+ja+myös+tiedostetaan+se,+että+vaihdevuodet+alkaa+lähestymään.+Toki+myös+ulkonäkö+alkaa+rapistumaan+monilla+miehiä+nopeammin+ja+fysiikka+rapistuu+nopeasti,+kun+hormooni+tasapaino+järkkyy.
On+ihan+luonnon+geeniperimää,+että+miehet+kokee+hedelmällisessä+iässä+olevan+naisen+kiinnostavampana.
Ootkos+ikinä+ajatellu+ottaa+itelles+sellaista+nuorta+sälliä+toyboy:ksi?++Tulijoita+riittää+ihan+varmasti,+jos+vähemmän+vakava+pelkkä+seksi++kiinnostaa+ja+vanhat+sedät+ei+niinkään+nappaa.
12.06.2016 15:25
No+ootkos+koskaan+kokeillu+nettitreffejä?
Siellä+ainakaan+ei+pitäisi+naisille+tuottaa+minkäänlaista+ongelmaa+löytää+sopivaa+seuraa..Lue:+Miesten+aktiivisuus.
12.06.2016 09:58
Älä+kuuntele+näitä..Ei+ne+halua+myöntää+totuutta.
Keskiverto+miehille+tehään+ehkä+jokunen+selkee+lähestyminen+parisuhde+mielessä+elämän+aikana,+mutta+kyllä+Se+muuten+on+täysin+miesten+itsensä+kammettava,+väännettävä+ja+väkellettävä+suhteet+alulle.+Joskus+kova+työ+palkitaan,+joskus+ei.+Sun+olis+vaan+tarttenu+yrittää+enemmän.+Tsemppiä+hyvä+herra.+Minä+ymmärrän+sinua.+Naisten+passiivisuuden+vuoks+olet+yksin+edelleen.
12.06.2016 01:11
Harvassa+ne+hyvin+tanssivat+miehet..Paremminkin+näyttää+yleensä+siltä,+et+siellä+joku+tahvo+keikkuu+ilman+mailaa.+Kamalaa+katsottavaa+monesti.+Naiset+sitävastoin+on+yleensä+melekoisen+keveitä+silimälle+katella...Mielenkiintoista,+että+koet+tuon+"lääppimisen"+noin+ikävänä...Vähän+oon+oppinu+näkeen+sinut+semmosena+syöjättärenä+paremminkin;)+Joka+tykkää+vain+pienestä+pervoilusta.+Ehkäpä+kumminkin+olet++enemmän+sellainen+rauhallisien+vesien+asukki,+kuten+minäkin.
11.06.2016 18:22
Voi+voi,+kyllä+minä+kuule+nauran+ääneen+ja+kiroilen+julkisesti..Ei+siinä+mitään+ongelmia+ole,+mutta+tanssit+jätän+väliin:)+Olen+minä+kerran+elämässä+sitä+tanssilavaakin+kokeillut+teinipoikana+kavereiden+matkassa+ja+tuolloin+tunsin+sen+homman+niin+typeränä,+että+se+jäi+siihen+kertaan.+Sinällään+harmi,+koska+tanssilavallahan+niitä+kontakteja+juurikin+tehdään+ja+minuakin+on+pyydetty+tanssimaan+monet+kerrat,+mutta+joutunu+kieltäytymään+ja+sitten+ne+tapaukset+luonnollisesti+jääneet+tutustumatta.+Jos+kykenisin+tanssimaan,+niin+kukaties+olisin+parisuhteessa+tällä+hetkellä.
Naisethan+osaakin+tanssia+ihan+luontaisestikkin+ja+ihan+mielelläänhän+sitä+katselee..Ihan+suotta+sinä+sitä+häpeilet.
11.06.2016 17:50
Samaa+mieltä..Monet+näyttää+jämähtävän+menneisyyteen,+mutta+useimmat+kehittyy+maailman+mukana+ja+mukautuu+siihen.+Eiköhän+kaikkein+oleellisinta+ole+kuitenkin+,+että+jokainen+voi+elää+omaa+elämäänsä+pilkulleen+kuten+itse+haluaa.+
Tässä+nyt+annetaan+jotenkin+ymmärtää,+että+nuoret+olis+jotain+ajopuita,+joilla+ei+ole+omaa+älyä,+tahtoa+ja+ajatusmaailmaa+lainkaan,+että+ovat+täysin+ohjailtavissa+ulkoapäin.++En+ihan+usko+tuohon.++Ei+meillä+mitään+hätää+ole+hyvät+ihmiset.+Rauhoittukaa.+Elämä+rullaa+ja+jatkuu+kuten+aina+ennenkin.
11.06.2016 16:09
No+okei..Oothan+sä+liian+vanha+aloittajalle,+mutta+katsoppas+50++miehiä.+Kyllä+heitä+riittää+joka+sormelle:)
Viittasin+tuolla+kommentilla+vaan+siihen,+että+yleensä+tuollaisille+ns.+kunnollisille+miehille+naiset+tapaa+sanoa,+että+kyllä+sä+vielä+jonkun+löydät,+mutta+valitettavasti+minä+se+en+ole,+kun+sitä,+tätä+ja+tuota:D++Ongelma+siitä+tulee+siinä+kohtaa,+kun+kaikki+muutkin+naiset+sanoo+saman;)
11.06.2016 15:47
Tiedetään..+Kyllä+tuota+ketokonatsolia+joutuu+sillon+tällön+käyttään+ja+hilsettä+ei+sen+myötä+ole/tule+ja+perus+shamppoona+käytän+terva-shamppoota,+joka+sopii+itelle+parhaiten.
Kumminkin+miesten+päänähka+rasvoittuu+enemmän+kuin+naisilla,+joten+ei+ihan+voi+verrata+sinuun+kumminkaan.
10.06.2016 22:10
Ja+mitä+tuolla+luulet+hakevasi,+että+laitat+linkin+kuvaani,+joka+jo+on+olemassa?
Voin+toki+poistaa+kuvani,+mikäli+se+noin+kovin+ahdistusta+täällä+aiheuttaa+ihmisissä.
10.06.2016 22:05
Ajattele+nyt+vähän..Elät+mielikuvitus+maailmassa+ja+sen+vuoksi+jätät+oikeat+elävät+ja+aidot+ihmiset+kohtaamatta.+Naurettavaa..Ihan+vitun+naurettavaa+tämä+hihhuleiden+elämä.
10.06.2016 20:23
Jos,jos,+jos+ja+jos.+Kyllä+niitä+tekosyitä+aina+keksitään.+Luletko+sä+naapuristasi+sen+elämänkumppanin+löytäväsi.+Naurettavaa+tuollainen.+Jos+oisin+nuorempi,+jos+oisin+jotain,+jos+sitä,+tätä+ja+tuota.+Tunnen+lähipiiristä+ihmisiä,+jotka+löytäneet+elämänkumppaninsa+meren+toiselta+puolelta.+Ei+se+katso+välimatkaa.+Alkuun+hankalampaa,+sitten+nainen+muuttaa+miehen+asuntoon+kissanpäiviä+viettämään.+Näin+se+menee+yleensä+elämässä.+Töitä+löytyy+kyllä+tekevälle+sieltä,+täältä+ja+tuolta.
10.06.2016 20:16
Minusta+on+jotenkin+aina+niin+helvetin+säälittävää,+kun+aikuiset+miehet+lässyttää+jostain+pillun+saamisesta..Tätä+on+elävässä+elämässäkin+ihan+liikaa..Sitä+kysyy+itseltään,+et+kuinka+lapsellinen+ja+typerä+pitää+olla,+jos+vielä+nelikymppisenäkin+jauhetaan+moista+paskaa+ääneen.
10.06.2016 20:04
Ne+naisten+lähestymiset+tapaa+olla+sitä,+että+tullaan+viereen+ja+odotetaan,+että+ite+avaa+keskustelun.+Viimeks+Popedan+keikalla+yks+nelikymppinen+tantta+parkkeerasi+perseensä+n.+10cm+päähän+kasvoistani+kun+istuin+siinä+jakkaralla+seinän+vierustalla+ja+join+olutta..Pikkuhiljaa+pakitteli+ja+pakitteli+siinä+toivossa,+että+tarraan+perseeseen+kiinni+ja+vedän+syliin....No+minä+koputtelin+pakaralle+ja+kysyin,+et+hei+mikä+juttu..Aiotko+sä+juoda+perseelläsi+tämän+mun+oluen??++-Oi+anteeksi.
10.06.2016 19:57
Eiköhän+tuo+ole+niitä+sekasikiöitä,+joilla+on+ne+pallit+jossain+selässä+piilossa,+niin+ku+sillä+Yhdellä+yleisurheilijalla+oli.
10.06.2016 19:45
Kyllä+itellä+ainakin+on+pakkokin+käydä+päivittäin+suihkussa.+Ensinnäkin+tulee+treenattua+noin+viitenä+päivänä+viikossa,+jolloin+on+pakkokin+käydä+ja+toisekseen+mulla+tukka+rasvoittuu+niin,+että+jos+ei+sitä+pese+päivittäin+shamppoolla,+niin+se+alkaa+kutiamaan+ja+sitten+on+helvetti+irti+ja+kolmannekseen+kyllähän+se+hiki+vaan+alkaa+haisemaan,+jos+ei+päivittäin+peseydy.
10.06.2016 19:41
No+ei+kait+tuossa+mitään+jos+niin+käy+hyvästä+syystä,+mutta+kyllähän+heteromiehet+monet+on+melko+juroja,+elikkä+ne+tunteet+pidetään+aika+hyvin+itellään.+Se+on+vähän+sama+asia+kuin+se,+että+en+kykene+myöskään+tanssimaan..Ei+ikinä,+ei+missään,+edes+kännissä.+Kaikki+tämmönen+on+vaan+jotenkin+niin+kaukana+minusta+ja+sitä+mitä+olen.
Tanssiiko+Seppo+Räty..+Itkeekö+Seppo+Räty.+Taitaa+olla+enempi+notta+Perkele.
10.06.2016 18:48
Oon+itkeny+viimeks+joskus+pikkulapsena+kun+isukki+retuuttanu..+
Korkeintaan+jos+joku+merkityksellinen+ihminen+kuolee,+niin+on+tekeminen+ettei+ala+silimät+kostuun,+mutta+ei+sitä+osaa+enää+varsinaisesti+itkeä.
10.06.2016 10:00
9 / 12