Missä tilanteessa nainen on tullut iskemään?
Tullaanko teitä miehiä iskemään koskaan
67
1321
Vastaukset
- envainkelpaa
Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt minulle aloitetta. Kun en itsekään tee aloitteita, olen jäänyt yksin. Olen kai sitten niin ruma, että tyytyvät vain ohi kulkiessaan huokailemaan ääneen.
- 135
Et voi tietää kelpaisitko, kun et kerran edes kokeile.
- 15plus13
135 kirjoitti:
Et voi tietää kelpaisitko, kun et kerran edes kokeile.
Niin nainenhan ei voi tehdä aloitetta sille kivalle miehelle.
- 690
15plus13 kirjoitti:
Niin nainenhan ei voi tehdä aloitetta sille kivalle miehelle.
Tottakai voi. Mutta miksi mies ei voi tehdä sille kivalle naiselle?
Baarissa, harvemmin muualla.
- Ex---PUA
Baarissa lähinnä. Joskus on tullut kadultakin. Sitten on tinderin naiset, jotka tekevät aloitteita.
- Niinvarmaan
Mutta sitten sä heräsit.
- m-i-e-s
Kiva aloitus, valitettavasti ei jaksa pahemmin paneutua, aivot ollut narikassa jo useamman päivän. =)
Tullaan iskemään, ihan tapahtumissa, illanvietoissa, harrastuksissa, töissä tms. Niitä tulee silloin tällöin epäsäännöllisesti ties missä. Monessa liemessä kun käy, on ja osallistuu usein, niin tulee ko. tilanteita, ihan odottamatta.- 19plus2
Eipä yllättäny sun vastaukses. Ilmankos aina niin feministimäisesti ja naisia nuoleskellen kommentoit täällä joka viestiä. Mitä enemmän viesti käsittelee miehen alemmuutta sitä enemmän painat veistä haavaan.
- kaisanoasaa
Minua yksi nainen iski nyrkillä leukaan kun pyysin pillua. Naiset on julmia.
Harvemmin. Yleensä baarissa ja iskevä on yleensä tukevammassa humalassa oleva keski-ikäinen nainen.
- eikaihaittaa
haittaako se
eikaihaittaa kirjoitti:
haittaako se
Ainoa haittaava tekijä on se humalan määrä. Eli se että ei oikein saa järkevää tekstiä tuotettua ja hyvä että pysyy pystyssä.
- Kivaahanseon
Baarissa ja pikkujouluissa.
- Ikis__M
Enimmökseen baarissa ja/tai kännissä muuten koska naiset on niin arkoja ettei ne uskalla tulla iskemään selvinpäin.
- 210
Ovat siis samanlaisia kuin sinäkin.
- hebrg
Mä voisin nyt tässä tilanteessa tulla iskemään
- opelius
Aina, ja se ei oo pienestä..............
Viime vuoden huhtikuun lopulla Viikatteen keikan jälkeen.
Nyt kaadetaan suolaan haavoihin: ei ja kyllä.
Baareissa päiväaikaan on maksulliset joskus lyöttäytyneet seuraan, Suomessa ja ulkomailla. Näitäkin kertoja muistelen kuitenkin lämmöllä, koska olen ilmeisesti vaikuttanut vähintäänkin maksukykyiseltä ja ehkä jopa mukavalta potentiaaliselta asiakkaalta. Ulkomailla on lisäksi joskus mies tullut kadulla kyselemään seksuaalista suuntausta. :DToi vika oli aika hyvä. Poislukien Islannin reissun, niin olisin ollut ulkomailla käydessäni alaikäinen.
Tosin Islannissa ollessa kaverillisia halauksia peliporukan järenten kesken esiintyi. Ihan silleen "no-homo". :)pete_pjn kirjoitti:
Toi vika oli aika hyvä. Poislukien Islannin reissun, niin olisin ollut ulkomailla käydessäni alaikäinen.
Tosin Islannissa ollessa kaverillisia halauksia peliporukan järenten kesken esiintyi. Ihan silleen "no-homo". :)On se jollain tavalla hämmentävää, koska ei kai homotkaan nyt niin epätoivoisia ole, että ne kaikkia olisi vonkaamassa.
Aika poikkeuksellinen kohde muuten noin ainoaksi ulkomaanreissuksi. Jos peliporukassa halaillaan niin siihen pitää yhdistää toverilliset taputukset selkään. Vaikuttaa muuten liian homolta;)scrg kirjoitti:
On se jollain tavalla hämmentävää, koska ei kai homotkaan nyt niin epätoivoisia ole, että ne kaikkia olisi vonkaamassa.
Aika poikkeuksellinen kohde muuten noin ainoaksi ulkomaanreissuksi. Jos peliporukassa halaillaan niin siihen pitää yhdistää toverilliset taputukset selkään. Vaikuttaa muuten liian homolta;)Liittyi tuohon Eve Online nettipeli n vuotuiseen fanitapahtumaan.
Ja muistini mukaan selkään taputukset liittyovät tilanteeseen. Tosin yhdestä illasta en muista mitään. Aamulla löysin itseni omasta hotellihuoneesta ja ihmettelin että miten mie tänne päädyin. :)pete_pjn kirjoitti:
Liittyi tuohon Eve Online nettipeli n vuotuiseen fanitapahtumaan.
Ja muistini mukaan selkään taputukset liittyovät tilanteeseen. Tosin yhdestä illasta en muista mitään. Aamulla löysin itseni omasta hotellihuoneesta ja ihmettelin että miten mie tänne päädyin. :)Onko Eve Online:ssa paljon naisia? Tiedän, että pelimaailmoissa on syntynyt ihan oikean elämän parejakin, mutta sitä en ole tullut kysyneeksi, että miten suhteet siellä alkaa. Luultavasti varsin normaaleista peliin liittyvistä keskusteluista, ja vasta myöhemmin mitkään romanttiset asiat tulee mukaan.
scrg kirjoitti:
Onko Eve Online:ssa paljon naisia? Tiedän, että pelimaailmoissa on syntynyt ihan oikean elämän parejakin, mutta sitä en ole tullut kysyneeksi, että miten suhteet siellä alkaa. Luultavasti varsin normaaleista peliin liittyvistä keskusteluista, ja vasta myöhemmin mitkään romanttiset asiat tulee mukaan.
Kyllä naisia löytyy lelaajina, mutta prosentuaalisesti erittäin vähän. Tyyliin 95% on miehiä, joka on MMO tasolla poikkeuksellisen vähän. Ehkä johtuen scifi aihepiiristä.
Mutta juu se miten yksi Kotkassa asuessani pariskunta löysi toisensa oli wow:n kautta ja samassa killassa olivatten. Yleensä ensin peliin liittyviä asioita höpötetään, mitta pidemään jps pelaa saman porukan kanssa, niin heidän kanssa jakaa elämästään paljon. Heistä muodostuu ystäviä joille kerrotaan huolet murheet ja ilot siibä missä live ystävillekin.Monia miehiä tässä ketjussa on naiset tulleet iskemään vaikka missä ja vaikka missä kunnossa, mutta eipä heitä peukuteta. Mutta heti kun on homo iskemässä, niin sitten saa heti monta peukkua.
- atm183
Ainoat aloitteet olen saanut homobaarissa miehiltä. Naiset eivät lähesty koskaan.
- 818
Sussa on sitten mitä ilmeisimmin jotakin naisellisia piirteitä, jos noin käy.
Homot yleensä tykkää naisellisista miehistä, naiset taas ei.
- vanhapaska
Ei ole ykskään tullut iskemään, tai baarissa edes juttelemaan.
Ikää 37v - tasot.ei.kohtaa
Sellaisia tilanteitä että olen ollut täysin varma siitä että nainen yrittää iskeä on ollut ainakin kaksi, kerran koulussa ruma ja lihava nainen ja kerran töissä ruma ja lihava nainen.
En antanut vastakaikua koska en ole itse ruma enkä lihava.- 818
Kai muistat, että miesten ja naisten tasot määräytyvät ihan eri tavoilla?
Miehen taso ei määräydy painon ja iän mukaan, kuten naisilla. Eivät nuo tasottomat naiset olisi sinua uskaltaneet tulla iskemään, ellei itsessäsi olisi miehen tasoa alentavia tekijöitä.
- aikuinenmies-
Ei nyt varsinaisesti iskemään koska sen iskemisen hoidan minä ja yleensä ehdottelen naiselle treffejä. Kyllä naiset on tulleet baarissa juttelee ja bussissakin ja kerran töissä juttelin naisen kanssa ja ehdotin sille että lähetään kaljalle kesken työpäivän ja lähettiin ja sitten parin oluen jälkeen mentiin luokseni panemaan.
- Adonisko
Ainoo tapaus ku erittäin ruma ja lihava nainen, jolla vatsa roikkui housujen vyötärön alapuolella eli siis häpykummun kohtaa pullisti vatsa lihat, niin tuota hän tuli iskemään..itse juoksen ja bodaan ja olen akateeminen eli missä hitos tasot kohtaa hä??? Eli no thanks sentäs hei!
- 1918
Kuulostaa sen verran absurdilta, etten oikein jaksa uskoa kertomustasi. Jokin siinä mättää.
- helmiä.sioille
Juu, humalatilanteessa. :D
- helmiä.sioille
Tuli vaan tästä mieleen, että uskaltaako kukaan teistä osoittaa kiinnostusta vastakkaiselle sukupuolelle selvin päin?
Ei tietenkään.
- KylläIsketään
Minua on pari kertaa isketty käsilaukulla päähän, noin 10 kertaa avokämmenellä kasvoihin ja viitisen kertaa nyrkillä nenään, sekä potkaistu lukuisia kertoja munille, kun olen mennyt naisten luo ja sanonut "anna huora pillua."
- 510
Sulla on selvästi masokistisia taipumuksia.
- BEMeikirj
Viimeksi kun tanssin yökerhossa naisystäväni kanssa, naisen käsi liukui selkääni pitkin ja jäi hetkeksi paikalleen. Sattuneesta syystä en antanut vastakaikua.
Ne naisten lähestymiset tapaa olla sitä, että tullaan viereen ja odotetaan, että ite avaa keskustelun. Viimeks Popedan keikalla yks nelikymppinen tantta parkkeerasi perseensä n. 10cm päähän kasvoistani kun istuin siinä jakkaralla seinän vierustalla ja join olutta..Pikkuhiljaa pakitteli ja pakitteli siinä toivossa, että tarraan perseeseen kiinni ja vedän syliin....No minä koputtelin pakaralle ja kysyin, et hei mikä juttu..Aiotko sä juoda perseelläsi tämän mun oluen?? -Oi anteeksi.
- thänkss
Repesin ;D
- 456
Miesten tapaan selvästikin ylitulkitset tuon tapauksen. Miesten tapaan kuvittelet olevasi naisten huomion keskipiste, niin että heillä on silmät takaraivossaankin etsimään juuri sinua, kun "pakittavat".
- crux
Harvassa on ne tilanteet mutta viimeisin oli sellainen että nainen oli ihan oikeasti niin humalassa ettei pystynyt puhumaan. Enkä edes liioittele. Joskus tuntuu että olenko oikeasti tuon arvoinen?
- 126
Pääsit kokemaan, miltä useimmista naisista lähes joka viikonloppu tuntuu.
- crux
126 kirjoitti:
Pääsit kokemaan, miltä useimmista naisista lähes joka viikonloppu tuntuu.
Kyllähän sekin vähän imartelee kun harvoin sitä pääsee kokemaan. Ihmettelin vain eikö kannattaisi toimia jo vähän ennen kuin on juonut itsensä tiedottomaan tilaan.
- 126
crux kirjoitti:
Kyllähän sekin vähän imartelee kun harvoin sitä pääsee kokemaan. Ihmettelin vain eikö kannattaisi toimia jo vähän ennen kuin on juonut itsensä tiedottomaan tilaan.
Niin kannattaisi miestenkin.
126 kirjoitti:
Niin kannattaisi miestenkin.
Eli joka viikonloppu kohtaatte vain ja ainoastaan miehiä, jotka on niin kännissä ettei pysty puhumaan. Miksi naiset sitten käy niisä samoissa paikoissa viikoista toiseen?
- valitettavasti.näin
Pitäisi omistaa miesmallin naama että naisilla olisi tarpeeksi motivaatiota ottaa vastaan pakkien mahdollisuus.
- 429
Siinä tapuksessahan se olisi "todennäköisyys" eikä "mahdollisuus".
- tilanteissa
Ravintolassa, sukujuhlissa, pikkujoulussa, taidenäyttelyssä, työmatkalla
- Työtön_ätmi
Ei koskaan.
- Valivali-sedät
Palstamiesten kokemukset isketyksi tulemisesta on siis sitä, että humalainen epäviehättävä nainen yrittää iskeä... No siinäpä! Siinä teillä on vilahdus naisten elämästä! Suurimmaksi osaksi naisetkaan ei saa mitään huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja sitten kun saa, se on humalainen ja epämiellyttävä otus... No mies voi kokemuksestaan jurputtaa että "olenko tosiaan tämän arvoinen" (= arvoton), mutta naisen pitäisi "laskea rimaa" ja ottaa se känniääliö. Ristiriitaista?
- crux
Hyvä yritys, mutta ei lähelläkään totuutta. Naiset saavat arviolta 95 % kaikista lähestymisistä ja joukossa on ihan asiallisiakin tapauksia (juuri tänään tein havaintoja). Tämän lisäksi on nettitreffit joissa nainen saa helposti kalenterin täyteen treffejä halutessaan, ilman omaa panosta. Ei näitä tilanteita voi edes verrata - mies on pelkästään sukupuolensa takia niin paljon surkeampi otus kuin nainen että masentavaa on lähteä kilpailuun sellaiselta takamatkalta.
- 798
Hyvä yritys, mutta ei lähelläkään totuutta. Minun kokemusteni mukaan tuon edellisen kommentoijan kirjoitus on lähempänä totuutta kuin sinun.
- 5plus16
798 kirjoitti:
Hyvä yritys, mutta ei lähelläkään totuutta. Minun kokemusteni mukaan tuon edellisen kommentoijan kirjoitus on lähempänä totuutta kuin sinun.
Naiselle ei tuota mitään ongelmia saada seuraa baarista, treffi palvelusta yms. Jos olet erimieltä olet susiruma tapaus mutta teilläkin on silti aina tavismiehiä paremmat zäänssit.
- 798
5plus16 kirjoitti:
Naiselle ei tuota mitään ongelmia saada seuraa baarista, treffi palvelusta yms. Jos olet erimieltä olet susiruma tapaus mutta teilläkin on silti aina tavismiehiä paremmat zäänssit.
Hyvä yritys, mutta edelleen väärin. "Tavismiehillä" on ihan hyvät zäänssit. Te, joilla on olemattomat zäänssit, ette ole tavismiehiä.
- 12121212
Palstalle on moneen kertaan postattu testi jossa naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi.
Sen lisäksi "tavismiestä" etsivä nainen yleensä raakkaa pois kaikki ei-hyvät ominaisuudet.
Tavismies kelpaa, kunhan ei ole:
- kovin lyhyt
- siro tai hintelä
- ujo, yksinäinen tai kokematon
- työtön, kouluttamaton tai kunnianhimoton/määrätiedoton
- jne
Kun rajaus on tehty, jäljelle jää se top 20% miehistä joilla ei ole olennaisia heikkouksia. - 12121212
Siinä tulos kun testattiin miten hyvin miehet vs naiset saavat viestejä nettideiteillä:
http://zdnet4.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/10/03/2f3d3638-4b1e-11e4-b6a0-d4ae52e95e57/resize/770xauto/29476a8185a2a3614797f20f39d19cc0/okcupidfake.jpeg
ps. 3 viestiä tavismiehille tulivat roskapostiboteilta.
- punainen_risti
Mut iski Suomessa Suonen Punaisen Ristin työntekijä veripalvelupisteessä. Ensin iski piikin suoneen ja valutti 400 grammaa verta pussiin. Sitten ällistyin! Hän sanoi, että "onko sinulla kiireitä illalla klo 18?" Olin niin ällistynyt, että piti vähän aikaa miettiä! Kun katseli 27 vuotiaan naisen vartaloa, niin sain kuitenkin kakistettua suustani "ei ole mitään estettä klo 18". Siitä se alkoi ja kukaan ei tehnyt klo 18 oharia.
- Maalari40
Eipä ole naiset iskeneet ja olisin varmaan sinkku vieläkin ellen itse olisi tehnyt alotteita vuonna 2002 iskin bussissa yhden tytön porin ja vaasan välillä juhannuksen aikoihin ja ollaan vieläkin yhdessä. Jotenkin se tyttö oli niin söpö joka istui mun edeessä että kysyin siltä että ottaako se siideriä ja tyttöhän otti. Itse olin humalassa ja menossa kalajoelle ja tyttö oli menossa ouluun mummoo katsomaan. No ei se ouluun mennyt vaan pyysin sitä kalajoelle ja sille tielle se jäi. Ollaan oltu 15 vuotta naimissisa kohta.
- Eräkettu
Baarissa, salilla jne. julkisilla paikoilla..
Tullu jopa päiväkodin tutustumisjuhlassa kun vein sinne kaverin muksuja..- fhfgh
Mitenkä minusta tuntuu, et tää eräkettu on pelkkää puhetta ja paskanjauhantaa päästä varpaisiin. Siellä on niin täysi ätmi lässyttämässä, kuin olla ja saattaa.
Täysin hyödytöntä ja ajanhukkaa tulla tänne trollaileen mielikuvitusmaailmoissaan.
- o.pe
Kerran koulun pääsykokeissa, jäi ovelle odottelemaan. Huomasin kyllä että jotakin odottelee, enpä olis ikinä arvannut että minua. Kiinnitin huomioni jo ennen pääsykokeita että ompa aika hyvä roppanen. Harmi vain että olin jo silloin naimisissa. Ei satu tuommoista monesti.
- Ruma_ätmi
Ei kertaakaan, ikää on 32v.
- Munaotus
On tultu moneen kertaan. Ylä asteella yks tyttö kysyi haluanko alkaa olee sen kanssa ja halusin alkaa. Baarissa yks nainen ilmoitti suoraan että on neitsyt ja haluaa kanssani seksiä. Tunsin naisen silleen puolittain ja panin sitä naista sitten joku 8 kk ajan.
- Arka.mies
On tultu iskemään. Nuorempana enemmän, mutta toisaalta en nyt reilusti yli 30-vuotiaana enää käykään niin paljon missään iskupaikoissa.
Siinä 16-19v tytöt yrittivät välillä minuun tutustua ja saada minulta huomiota, mutta olin niin vaivaantunut ja ujo tyttöjen seurassa, ettei niistä oikein mitään tullut. Nuo tapahtuivat lähinnä silloin kun oli jossain kaupungilla tms muiden nuorien seurassa iltaa viettämässä. Muutamalta tytöltä sain myös rakkauskirjeitä.
Kun alkoi käymään baareissa, niin välillä joku nainen tuli iskemään, tai siltä se ainakin vaikutti. En minä silti mikään naismagneetti ollut. Liian epävarma ja ujo. Jos olisin ollut nuorena rohkeampi, niin olisi kyllä varmaan saanut naisseuraa kohtalaisen helpostikin.
Suurin osa iskuyrityksistä on tullut baareissa tai muualla jossa ihmiset ovat hiukan juhlatunnelmissa. Muutaman kerran on arkielässä nainen imarrellut siihen malliin että tuntui kiinnostuneelta.
Jos naiset eivät olisi koskaan minua iskeneet, niin olisin varmaan vieläkin neitsytsetä. Sen verran huono olin naisia lähestymään ja heille puhumaan, että ei siitä varmaan mitään olisi tullut. Jälkeenpäin on ollut huvittavaakin kuulla että jotkut tytöt/naiset olivat minuun kovin ihastuneita ja odottivat että minä olisin jonkun aloitteen tehnyt. Minä varmaan vain ihmettelin että miksi tuo minua vilkuilee, varmaan nauraa minulle :)
Viimeisin suhteeni alkoi siten että tutustuin naiseen yhteisen tutun kautta ja pystyin juttelemaan hänelle ihan rennosti, koska ajattelin ettei minulla ole häneen mitään mahdollisuuksia. Yhden illanvieton jälkeen nainen sitten kysyikin että lähdetäänkö yhdessä jatkoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930