Vapaa kuvaus

Suomalainen tunteiden tulkki.

Aloituksia

2

Kommenttia

134

  1. Kokeile+tiputtaa+20+kg+painavi+kivi+varpaille,+niin+sen+jälkeen+et+enää+keskity+kipuun+peniksessäsi+vaan+jalassasi.+Jos+tämä+jalkakipu+alkaa+tuntua+v*ttumaiselta,+tunge+penikseesi+harsineula.+Tämän+jälkeen+et+keskity+enään+kipuun+jalassasi+vaan+peniksessäsi.
  2. Ok.
  3. 1.+Mmiisas+vai+soikkuMiisaa+seurannut+jo+pitkän+aikaa,+Soikun+löytänyt+vasta+äskettäin.+Miisa+on+ihana+<32.+Arttu+Lindeman+vai+Jaakko+ParkkaliEiköhän+se+vähä+Jaken+puolelle+kallistu.+En+tiiä+miks+oon+saanu+semmosen+kuvan+et+Linde+on+vähä+ym.+Äh+en+tiiä+mut+otan+Jaakko+Parkkalin.3.+Roni+Back+vai+Miklu+YT+Roni+ehottomasti,+Miklu+on+vaa+ratsastanu+isoveljensä+maineella.4.+Lakko+vai+HerbaLakko,+seurannu+kauemmin+ja+tekee+itteäni+lähempänä+olevia+videoita.+Mut+Herba+kans+tosi+hyvä.5.+Deata+vai+ZoneVDDeata.+Kummatki+on+sika+rasittavii,+mut+Deata+vähemmän.6.+Eeddspeaks+vai+GroupblogEeddspeaks,+koska+Eetu+on+mun+senpai.7.+Deata+vai+LakkoLakko,+Deata+on+edelleenki+saamarin+rasittava.8.+Marieveronica+vai+mansikkaEn+seuraa+kumpaakaan,+mut+sanotaa+ensimmäinen+koska+mansikka+kuulostaa+tyhmältä+kanavan+nimeltä.+(huippuperustelut+tiiän)9.+Pelaaja616+vai+PelaajaPelaajaPelaaja616,+roponen+on+läppä,+pelaajaPelaaja+ihme+separi10.+Eeddspeaks+vai+MrtuomoEeddspeaks,+Eetu+senpai+please+notice+me+<311.+Lakko+vai+Arttu+LindemanLakko+ehottomasti.12.+Biisonimafia,+Justimusfilms+vai+FromTheBushesSanoisin+joko+bm+tai+justimus.+Justimuksel+sika+hyvii+videoit,+mut+nii+on+biisonimafiallaki+ja+bm:llä+niit+tulee+useemmin.+Valitsen+Biisonimafian.+(SepariTV+on+mahtava)13.+Groupblog+vai+Jesse+BraunEi+mitää+hajuu+kuka+on+Jesse+Braun+joten+groupblog.14.+mmiisas+vai+eeddspeaksEn+tiiä+kummatki+on+sikahyvii.+Mut+pakko+valita+nii+otan+Eetun.+(Sori+miisa+<3)15.+eeddspeaks+vai+eeddplaysEeddplays+koska+tykkään+pelivideoist16.+Roni+Back+vai+MirothegamerNykyään+tekee+aika+erilaisii+videoit,+mut+jos+mietin+sitä+aikaa+ku+Roni+teki+viel+pelivideoit+nii+otan+kuiteski+Miron+koska+oon+nähny+sen+nii+monta+kertaa+irl+ja+se+on+muutenki+paras.17.+MiskaMH+vai+Miklu+YTMiska+on+jumala.18.+Jaakko+Parkkali+vai+ZoneVDJake,+zone+on+ärsyttävä.19.+Soikku+vai+EeddspeaksEetu+edelleenki+<320.+Krouppi+vai+FromTheBushesFtb