Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minua+ihmetyttää+jos+islamia+opetetaan+koulussa+kun+muistelen+lukeneeni+että+entisenlainen+uskonnon+opetuskin+ollaan+muuttamassa+uskontojen+historiaksi+tai+lopetettavaksi+kokonaan.+Olenko+väärässä,+siitä+on+jo+aikaa+kun+luin+jotain+tällaista.
19.05.2017 18:24
Mitenhän+Danny+sen+nuorikkonsa+kans+pärjäilee..
Olen+kuullut+että+vanhempikin+ukkeli+voi+leimahtaa++melkoisiin+suorituksiin+ainakin+tilapäisesti+jos+vastapuoli+on+nuori+ja+kaunis,+tietenkin+jos+on+vielä+terveyttä+jäljellä.+
En+tiedä+kokemuksesta+kun+olen+jo+vanha,+mutta+näin+olen+kuullut+kerrottavan.+Nuorempana+en+tuntenut+läheisesti+ketään+paljon+vanhempaa+joten+omakohtainen+kokemus+puuttuu.+
Kyllä+nimim."+hah-niinkö-luulet-+"+on+aika+synkkä+kuva+päälle+viisikymppisistä+miehistä,+ei+sen+ikäinen+ole+edes+vanha+vielä.
18.05.2017 19:37
Huumorintaju+on+kaiken+A+ja+O,+harvoin+kaikki+on++täydellistä,+saattaa+vaikka+noidannuoli+iskeä+sopimattomalla+hetkellä+ym...+;)
Luottamus+ja+aitous+ovat+asioita+joita+arvostan,+Hetulan+heittoa+aloitus+on+kuten+itsekin+myöntää.
18.05.2017 08:26
Anna+ukkelin+kokeilla,+kyllä+se+vielä+katuu,+mutta+voi+olla+niin+että+paluuta+ei+enää+olekaan.+
Kun+huomaat+kuinka+hyvä+on+olla+ilman+uskotonta+epäluotettavaa+miestä+et+enää+haluakaan+entiseen.
17.05.2017 07:30
Otin+eväät+mukaan+ja+vietin+yön+oven+takana+:/
16.05.2017 16:34
Muistinkohan+panna+saunan+oven+lukkoon+kun+läksin+kylille+siellä+on+ihan+uusi+muoviämpäri+:)
16.05.2017 15:31
Sellainen+Trump+on+kuin+ennalta+tiedettiin,+ei+ole+miksikään+muuttunut+pressaksi+valinnan+jälkeen.
Trumpilla++on+kannattajansa+teki+hän+mitä+hyvänsä.+Toivottavasti+ei+saa+pahaa+vahinkoa+aikaan.+Olisi+vaan+pysytellyt+Diili+ohjelmassaan+ja+liikemiehenä.+Ei+me+täällä+mitään+voida,+korkeintaan+katsella+ja+arvailla+miten+käy.
16.05.2017 15:19
En+syyllistäisi+naisia,+moni+ukkomies+kuolaa+toisten+naisten+perään+vaikka+naisia+ei+kiinnostaisikaan.+
Useammin+asia+on+päinvastoin,+ukkelit+tyrkyttävät+itseään+vaikka+kotona+olisi+perhettä+kuin+Kalle+Tappisella.+Olet+kai+kuullut+laulun+Kalle+Tappisen+Sambasta+joka+päättyi+huonosti.
15.05.2017 10:56
Joo,+pyöräsikin+moottori+näyttää+olevan+jalkojesi+välissä.<<
Saisikohan+siihen+toiseen+moottoriin+uusittua+akun?
15.05.2017 09:24
Onnea+uudelle+pyörälle.+
Näyttää+hankalalta+minun+näkökulmastani,+teknisen+näköinen+on+:)
Tykkään+enemmän+mummopyörästä,+sellainen+sähkäri+on+ollut+jo+viisi+vuotta,+ostin+nyt+keväällä+uuden+akun+ja+taas+mennään.
https://www.bikester.fi/540036.html++Ei+pyöräni+ihan+samanlainen+ole+kuin+kuvassa+mutta+aika+lähellä.
15.05.2017 09:01
Risto+Ryti.
15.05.2017 08:28
Ajaisin+kyllä+autoa+vaikka+100-vuotiaana+jos+kunto+sallii.+Yli+90v+kuskeja+tunnen+muutaman.
15.05.2017 08:25
En+ole+ihan+samaa+mieltä.+Äitini+ei+liikkunut+koskaan+kuin+pakollisen.+Hän+eli+94-vuotiaaksi,+liikkui+ketterästi+lähes+loppuun+asti,+moni+himolenkkeilijä+oli+läpikäynyt+lonkka-+ja+polvileikkauksia,+silti+eivät+kyenneet+olemaan+jaloillaan+paljon+nuorempana+kuin+äitini,+mamma+ei+tarvinnut+tekoniveliä+eikä+muitakaan+leikkauksia.+En+minäkään+kävele+kuin+pakolliset,+kuntoilen+kyllä+muuten.+Olen+ikäisekseni+hyväkuntoinen.+
Äitini+ei+myöskään+ollut+mikään+työn+sankari+kuten+monet+ikäisensä+naiset.
15.05.2017 08:22
Minä+valitsisin+tämän,+on+niin+kaunis.+
Eihän+ikinä+ole+liian+myöhäistä+?
https://www.youtube.com/watch?v=-esCrE39Hqo
14.05.2017 16:41
Ensihuuma+on+ihanaa,+mutta+ei+vielä+ole+rakkautta,+sen+aika+tulee+myöhemmin,+jos+tulee.+
https://www.youtube.com/watch?v=hl98PXtf9bw
14.05.2017 16:11
Vein+jo+kukan+äidin+haudalle.+Tyttären+perhe+asuu+kaukana+joten+ei+nähdä,+muistivat+kyllä.+
En+ole+mitenkään+innokas+äitienpäivän+viettäjä,+kaunis+Krysanteemi+tuo+iloa+pitkään,+ja+kortin+teksti+oli+mahtava.
13.05.2017 19:16
Palkkaan+ammattimiehen+isompiin+remontteihin,+on+luotettava+tuttu+kirvesmies+joka+tekee+hyvää+jälkeä.+On+tehnyt+kylppäriremontin+ja+saunan+kerrostaloasuntoon.+Ym..+tarpeen+mukaan.
Pienissä+hommissa+kaveri+on+taitava+ja+tekee+mielellään,+olisi+isommissakin+mutta+en+viitsi+vaivata+kun+on+työelämässä+ja+vapaalla+hänen+on+ehdittävä+rentoutumaankin.+
Mökissä+olisi+paljonkin+remontin+tarvetta+mutta+en+hoppuile+sen+kanssa.
13.05.2017 15:46
Kasvatan+ruohoa+kissalle,+sitä+se+syö+kun+tuntee+siihen+tarvetta.
12.05.2017 06:38
En+ole+ajatellut+haasteina+mitään+elämässäni.+Keskivertoa+enemmän+on+koeteltu+mutta+niistä+on+vain+selvittävä.+
Nyt+on+kaikki+hyvin,+toistaiseksi.+Huomisesta+ei+kukaan+tiedä.
11.05.2017 19:37
Kaikki+liitot+ovat+erilaisia+ja+puolisoilla+erilaiset+odotukset,+ei+ole+olemassa+yleispätevää+neuvoa+kuinka+pitää+hoitaa+suhdetta.
Nuorena+ajattelee+toisin,+vanhemmiten+tykkää+kun+on+joku+jonka+kanssa+viihtyy+ja+on+hyvä+olla.+En+kaipaa+mitään+hoitamista,+kun+kunnioittaa+vastapuolta+ja+ottaa+toisen+huomioon+se+riittää,+ainakin+minulle.+Kaveruksiakin+ollaan,+kaveruus+on+tärkeää,+samat+mielenkiinnon+kohteet.+Sanonkin+kumppania+kaveriksi.
11.05.2017 19:24
112 / 165