Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tiedä+muusta,+mutta+komppaan+Eija-Riitta+Korholaa
http://eijariitta.puheenvuoro.uusisuomi.fi/235040-suurmoskeija-hakee-valtaa-paasi-sisalta
05.04.2017 13:22
Olen+pannut+merkille+että+alan+aina+vain+enemmän+muistuttaa+ulkomuodoltani++äitiä.+
Mamma+oli+ihan+ok.+näköinen+mutta+jokin+asiassa+ärsyttää??
05.04.2017 08:28
Kyllä+sanomassasi+on+totuuden+siemen++;)+
Minä+tykkään+huolehtia+ja+paapoa,+mutta+vain+jos+itse+haluan.+Minulta+se+käy+luonnostaan,+sillä+ei+ole+tasa-arvon+kans+mitään+tekemistä.+Uskoisin+että+olen+aina+ollut+tasa-arvoinen,+sehän+on+itsestään+selvyys.
04.04.2017 21:03
Hän+ei+voi+unohtaa+sinua+?
04.04.2017 18:51
Vaikka+olenkin+kuljeskellut+yksinäni+pitkin+ja+poikin+maapalloa+en+ole+ihastunut+"vieraaseen+vereen".+
Varsinkin+Afrikan+maissa+ja+muuallakin+olen+tuntenut+vastenmielisyyttä+noita+yli+innokkaita+tyyppejä+kohtaan.+
Lapsemme+eivät+ole+sisäsiittoisia,+olen+syntynyt+länsirannikolla+ja+mieheni+Pohjois-Karjalassa.+
En+usko+että+suomessa+on+sisäsiittoisuutta+ainakaan+enempää+kuin+muullakaan+maailmassa.+Eikö+suklais+avioliitot+ole+aika+yleisiä+jossain+päin+maailmaa?+Kuten+eräs+naapuri+tuumi+"mitä+serkumpaa,+sen+herkumpaa"
Mitä+tarkoittaa+Plutokrasia,+en+ole+ikinä+kuullut+sanaa.
04.04.2017 16:43
Lintuja+on+syöttöpaikalla+uskomaton+määrä.+Harmaa+tikkakin+tuli,+en+ole+ennen+nähnyt+sellaista.+
Myös+oravat+käyvät,+Mustarastas+on+komea+lintu,+Tiaisia+on+moneen+lähtöön.+
Ostin+talipötkyjä+kymmenen+kappaletta+että+riittävät+vähäksi+aikaa,+siemeniä+ostin+myös+25kg.
Linnutkin+ovat+kranttuja,+talipallot+eivät+kelpaa,+laitoin+verkkoon+päällekkäin+useamman,+tintti+kävi+läpi+jokaisen+pallon+ja+lensi+pois.+
Lunta+on+vielä+paljon,+kyllä+se+sulaa+kuten+ennekin.
04.04.2017 08:10
https://fi.wikipedia.org/wiki/Riippuvuus
En+keksi+muuta+keinoa+kuin+olla+pelaamatta.+
Onneksi+ei+ole+mitään+addiktiota+joten+voi+olla+että+en+ymmärrä+peliriippuvuutta.+Lottoan+satunnaisesti,+olen+huomannut+että+loppupelissä+jää+aina+häviölle+joten+ei+kiinnosta.+
Tunnen+erään+joka+on+pelannut+kaikki+rahansa,+hän+kertoi+että+on+päässyt+jotenkin+kuriin+kun+pelaa+vain+viikon+kolmen+kuukauden+välein.+Hän+odottaa+sitä+viikkoa+kuin+kuuta+nousevaa.+
En+usko+että+tuokaan+konsti+on+hyvä+muille+paitsi+hänelle.+Viikossakin+voi+menettää+suuren+summan+jos+ei+ole+mitään+pidikkeitä.
04.04.2017 07:57
Käyn+kirppiksillä.+Ostankin+aika+paljon.+Vaikka+olen+allerginen+ei+ole+tullut+mitään+oireita.+Vaatteet+ja+kaikki+tavarat+tietenkin+pesen+ennen+käyttöä.+En+ole+ostanut+huonekaluja.
03.04.2017 14:03
Tykkään+Eeva+Kilvestä.+
Olin+niin+kauan+kaksin+yksin+että+opin+huolehtimaan+kaikesta.+
Ei+minulla+ole+ikinä+ollut+ongelmaa+yksinäisyydestä+vaikka+olenkin+paljon+yksin.+
Ymmärrän+tietysti+ihmistä+joka+on+sosiaalinen+ja+joutuu+olemaan+yksin+syytä+tai+toisesta.+
Vapaaehtoinen+yksinäisyys+on+minulle+ylellisyyttä.
03.04.2017 13:51
Yleensä+minusta+tuntuu+että+aika+kuluu+liian+nopeasti.+Hyvin+harvoin+tulee+tilanne+että+mitähän+tekisi.+Tänä+aamuna+siivosin+mökin+ja+lämmitin+uunin.+
Aurinko+paistaa+kirkkaasti+mutta+ulkona+on+liikaa+lunta+että+houkuttelisi+ulkoilu.++
Juuri+nyt+on+tilanne+että+en+haluakaan+tehdä+mitään,+ainahan+olisi+jotain+kohennettavaa,+talven+aikaan+on+eteisen+kaappiin+kertynyt+roinaa,+olkoot+vielä+rauhassa,+kyllä+ne+sieltä+tulee+katseltua+mitä+ottaa+tai+jättää.+
Huomenna+suuntaan+kylille,+jätän+kissan+tänne+ja+tulen+yöksi+takaisin.
03.04.2017 13:43
En+pysty+kuuntelemaan+Lorin+laulamista.+Mutta+jos+joku+pitää+niin+mikä+siinä.
Näyttelemisessä+on+joskus+onnistunut+mielestäni,+ei+aina+kuten+Turhapurot,+en+ikinä+pysty+ymmärtämään+mikä+niissä+kiehtoo.
Paitsi+lapsenlapseni,+hän+katseli+pienenä+pallerona+Uunoja+vaikka+kuinka+kauan,+ei+kyllästynyt+ikinä.+Nauhoitimme+niitä+hänelle.
03.04.2017 13:00
Joskus+saa+tahtonsa+läpi+paremmin+kun+lähestyy+asiansa+kanssa+hymyillen+aurinkoisesti.+Puhuu+ensin+puuta+heinää+että+saa+nämä+henkilöt+hyvälle+tuulelle,+sitten+voisi+sivumennen+mainita+penkin+paikasta.+
En+väitä+että+tämäkään+aina+tehoaisi,+mutta+kokemukseni+mukaan+paremmin+kuin+kiukkuinen+vaatimus.+
Nuorempana+olin+hyvin+ärhäkkä,+ihan+itsestään+olen+lauhtunut,+kunhan+en+liikaa+ja+ala+kynnysmatoksi.
03.04.2017 08:22
Meillä+oli+parvekeremontti+muutama+vuosi+sitten,+Parvekkeessa+oli+ennen+maapohja+kun+on+maan+tasalla.+Siitä+oli+mukava+mennä+ulos,+ihan+kuin+rivitalossa.+Nyt+siitä+ei+pääse+kulkemaan+ulos+kun+tekivät+parvekkeen+samanlaisiksi+kuin+ylempien+kerrosten+parvekkeet.+ja+lattian.+Itse+laitatin++lasituksen.+
Parveke+on+länteen,+aika+kuuma+jo+nytkin+kun+aurinko+paistaa.
Näyttää+tulevan+aurinkoinen+päivä,+ollaan+kissan+kans+lumen+keskellä+mökkeilemässä.+Ei+täällä+ole+paljon+virikkeitä,+en+tykkää+ulkoilla+talvella.+Lintuja+voi+katsella+ikkunasta+ja+tehdä+lumitöitä.+Onneksi+on+netti.
Kelit+vaihtelee,+eilen+satoi+lunta+ja+välillä+räntää.
03.04.2017 07:37
Minuun+on+iskenyt+vimma+istutella+siemeniä+purkkeihin.+Nyt+on+ollut+ykkössijalla+herneenversot,+itävät+nopeasti+ja+ovat+hyvän+makuisia.
Kaikenlaisia+siemeniä+olen+hamstrannut,+parvekkeelle+laitan+ainakin+yrttejä+ja+kukkia.+Voi+olla+että+myös+mansikkaa+amppelissa.
02.04.2017 18:36
"Meille+annettiin+elämä+miljardi+vuosi+sitten,+nyt+tiedät+mitä+tehdä+sillä."
Aina+vain+paremmin+tietäisin+mitä+tehdä+elämällään,+aika+vain+loppuu+kesken.+
Kuten+joku+kirjoittikin,+joihinkin+asioihin+voi+vaikuttaa,+moniin+ei.+
En+ota+stressiä+koko+maailman+murheista,+autan+sen+mukaan+mihin+pystyn.+
Meidän+ikäisillä+on+paljonkin+edessä+ja+takana,+toivottavasti+on+oppinut+jotain+vuosien+varrella.
02.04.2017 11:38
Onneksi+luin+ketjun+läpi,+on+jo+toista+vuotta+vanha.+Ajattelin+kirjoittaa+omista+kokemuksistani+mutta+siellähän+ne+jo+olivatkin.+Saman+asian+olisin+kirjoittanut+nytkin+koska+tuon+jälkeen+ei+ole+mitään+pelottavaa+sattunut.+
Kissatkin+voivat+mennä+melkein+mihin+vain+missä+on+vähänkään+tilaa,+niillä+voi+olla+hyvin+monivivahteista+ääntelyä.
02.04.2017 06:45
Kiitos+:)
01.04.2017 16:37
Minä+olen+lyhentynyt+monta+senttiä.+Uskoisin+sen+johtuvan+siitä+kun+nostelin+ja+kääntelin+sata+kiloista+miestä+yli+kymmenen+vuotta.+Selkä+kuvattiin,+alimmat+nikamat+on+painuneet+kasaan.+Selkä+oli+yhteen+aikaan+todella+kipeä,+nyt+se+on+asettunut+vaikka+ei+kestä+raskaita+nosteluja+enää.+
Kyllä+vanhemmiten+lyhenee+melkein+kaikki,+eivät+sentään+yhtä+paljon+kuin+minä.+
Tellukalla+on+varmaan+pituus+pysynyt+vakiona+tuota+sentin+heittoa+lukuun+ottamatta.
31.03.2017 18:07
Minulla+on+kengännumero+suurentunut+kaksi+pykälää.+Normaalin+puitteissa+kengän+koko+on+vieläkin.+
Kädet+on+tavalliset,+en+ole+iso+159cm+pitkä,+painoa+saisi+olla+viisi+kiloa+vähemmän.+
Tukkaa+on+paljon,+ajattelin+leikkuuttaa+lyhyeksi+kun+menee+aina+silmille.+
Kai+muut+ihmiset+suhtautuvat+minuun+samoin+kuin+muihinkin+taviksiin.+
Olen+tyytyväinen+itseeni,+vaikka+en+olisikaan+niin+minkäs+mahtaisin.
31.03.2017 16:00
Matkailu-on-ihanaa:
+Ymmärrän+että+on+raskasta+luopua+puolisosta+jonka+kans+oli+hyvä+olla,+myös+matkoilla.+Odotetut+yhteiset+eläkepäivät+eivät+toteutuneet.+
Sinulla+on+hienoja+muistoja+yhteisistä+matkoistanne,+niitäkään+ei+ole+monella.+
Jaksoit+kuitenkin+käydä+vesijuoksussa,+se+on+jo+hyvä+merkki.
Kokeilepa+kerran+lähteä+yksin+matkalle,+ei+se+ole+niin+kamalaa.+Minä+olen+matkustellut+lähes+aina+yksin,+se+sopii+minulle.+
Jos+kaipaa+seuraa+löytyy+aina+joku+muu+yksin+matkustaja+kaveriksi.+
Minäkin+tykkään+Kanarian+saarista.
31.03.2017 07:38
118 / 165