Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli+niin+pitkä+mutta+luin+melkein+kokonaan.+
Siihen+asti+kun+hengitän+ja+elän+haluan+elää+kivuttomana+mahdollisimman+mukavasti.+Olen+nähnyt+kuolemaa+ja+kuolevia,+kaikki+on+sitten+myöhäistä+kun+vetää+viimeisen+henkäyksensä,+ei+tarvitse+enää+auttaa.
Tuo+pisti+silmään+että+itsekin+olen+syyllistynyt+sellaiseen+että+vieläkö+kannattaa+tällä+iällä+istuttaa+kuusiaita+jota+olen+aina+halunnut,+tai+omenapuu.
Moni+muukin+asia+mikä+oli+nuorempana+tärkeää+ei+enää+tunnukaan+kovin+tärkeältä.+
Itsemääräämisoikeutta+saattaa+olla+paperilla+mutta+ei+käytännössä.
Moni+dementoinut+vanhus+viis+veisaa+itsemääräämisoikeudesta,+kunhan+elämä+sujuu+muuten+mukavasti.+
Kyllä+itsemääräämisoikeus+kannattaa+sivuuttaa+jos+siitä+on+haittaa+vanhuksen+turvallisuudelle.+
Ei+näihin+asioihin+löydy+yhtä+hyvää+ratkaisua.
24.01.2017 17:04
Vanha+systeemi+oli+parempi,+tässä+ei+tahdo+saada+selvää+kenelle+viestinsä+tarkoittaa.
Kirjoitin+nimim.++"hanki-oma-elämä"+hän+kyllä+tarkoitti+viestinsä+siilille+mutta+en+malttanut+olla+hiljaa:)
24.01.2017 16:08
Ei+taatusti+ollut!!
Tuolla+ylempänä+joku+pani+samaan+karsinaan+kaikki+yksinelävät+naiset.+:)
24.01.2017 16:05
>Aika+oudolta+kuulostaa,+että+mies+kelluu+meressä+lapsensa+kanssa+ja+jutustelee+kännykkäänsä+samalla+kun+hänen+lapsensa+hukkuu+siinä+vieressä<
+
Samaa+minäkin+ihmettelin.
24.01.2017 16:04
>vanhatpiiat+tai+eronneet+tai+muuten+hylätyksi+tuleet+naiset
ovat+kateellisia+vaimoille,
jolla+on+hyvin+toimeen+tuleva+komea+puoliso<
Voin+kertoa+että+en+taatusti+ole+kateellinen+ainakaan+sinulle.
En+ole+vanhapiika,+enkä+tullut+hylätyksi,+asun+kyllä+suurimman+osan+ajastani+yksin.+
Olen+erittäin+tyytyväinen+elämääni,+vaistoan+että+koet+varsinkin+yksin+elävät+naiset+kilpailijoiksesi.+Hukkaat+energiaasi+turhaan,+käytä+muiden+naisten+vaanimisen+sijaan+voimasi+miehesi+paapomiseen+niin+pysyy+tyytyväisenä.
Olet+löytänyt+onnesi,+hyvä+niin+:)
24.01.2017 15:56
Pari+kuvaa+puhuu+enemmän+kuin+tuhat+sanaa.+:D+Kenenkä+hyvänsä+liitosta+jos+kuvat+olisivat+ainoa+totuus.
24.01.2017 15:45
Ehkä+mielipiteeseeni+vaikuttaa+omat+kokemukseni.+
Avioliitoista+melkoinen+osa+päättyy+eroon,+vaikka+ei+sitä+olisi+uskonut+vihkivalaa+vannoessaan.
En+ole+eronnut,+muita+vaikeuksia+oli+avioliiton+aikana+niin+paljon+että+oli+parasta+luottaa+vain+itseensä.+
Kahta+samanlaista+avioliittoakaan+ei+ole,+kuten+ei+kohtaloitakaan.
24.01.2017 15:39
En+ihmettele+vaikka+pelkäisi+sukulaisiaan.+Tuhlasi+perheensä+rahat+ja+omaisuuden+ihmis-salakuljettajille,+siinä+vielä+pikkulapsi+menetti+henkensä.
Sain+kuvan+että+perheellä+ei+edes+ollut+mitään+hätää+Irakissa,+katuvat+lähtöään+kun+siellä+olisikin+hyvä+olla.
Moni+turvapaikan+saanut+lomailee+maassa+josta+läksivät+pakoon+kun+ovat+hengenvaarassa.
24.01.2017 13:46
En+minäkään+isoa+koiraa+ottaisi+sänkyyni.+Kissa+saa+olla,+se+lähtee+omille+teilleen+jonkin+ajan+päästä.
24.01.2017 12:06
Vaikka+ei+ollut+minulle+niin+kerron+että+kissa+nukkuu+alku+yön+vieressä,+kyllästyy+kun+liikehdin+liikaa+ja+menee+tietokonetuolille+tai+jalkopäähän.+
Kylillä+on+parisänky,+siihen+sovitaan+hyvin+kissankin+kanssa.
24.01.2017 11:53
Olen+sitä+mieltä+myös+että+naisen+kannattaa+turvata+selustansa+eikä+jättäytyä+miehen+varaan+kokonaan.+
Kunnon+ammatti+ja+omaakin+varallisuutta+on+hyvä+olla+että+ei+jää+tyhjän+päälle+mikäli+ero+tulee.+
Jos+toinen+puolisoista+jää+työttömäksi+on+paremmin+ansaitsevan+annettava+enemmän+elämisestä+tulevien+kulujen+peittämiseksi.+Kyllä+avioliitto+on+myös+ystävyys,+yhteistyö+ja+avunantosopimuskin.+
Sinkuilla+menee+väkisinkin+huonommin+jos+jäävät+työttömäksi+tai+pienelle+eläkkeelle,+kulut+ovat+lähes+samat+kuin+pariskunnilla,+tuloja+paljon+vähemmän
24.01.2017 11:49
Sarvikuonon+avulla+lotrasin+nenän+röörit+auki.+Vähän+parempi+olo+kuin+eilen.+
Aurinkoinen+päivä+tulee+kun+taas+pakastui.+ihan+mukava+nähdä+pitkästä+aikaa+aurinkoakin.
Otin+flunssapiikin,+ei+se+ainakaan+tähän+virukseen+ole+tehonnut.
24.01.2017 11:07
Naiset+elää+pidempään+joten+saattaisi+olla+hyväksi+että+mies+on+nuorempi.+
Ei+kaikkien+suhteiden+tarvitse+koko+elinikää+kestää,+jos+viihtyy+ja+on+tyytyväinen+niin+ei+näitä+hetkiä+kannata+aliarvioida.+
Parikymmentä+vuotta+ikäeroa+vaatii+jo+sopeutumista+pidemmän+päälle,+oli+ikäeroa+kummin+päin+hyvänsä.
24.01.2017 10:45
Mitä+tarkoitat+tuollaisella+nälvimisellä?+
seontiina+kirjoitti+avoimesti+että+on+työtön+ja+päivärahalla.+Ei+varmaan+ole+ainut+siinä+tilanteessa+oleva.+Se+mitään+kaupankäyntiä+ole.
24.01.2017 10:40
Minustakin+aloittajan+olisi+paikallaan+kertoa+kuinka+itse+kuluttaa+aikaansa.+
Normaalisti+tuntuu+että+on+aina+liian+vähän+aikaa+kaikkeen+mitä+haluaisi+tehdä,+vanhemmiten+hidastuu,+miten+nuorena+ehti+harrastaa+kaikenlaista+vaikka+kävi+töissä+ja+oli+perhe+huolehdittavana.
23.01.2017 19:14
Sukkia+pitää+olla,+minulla+on+villasukat+jalassa+nytkin.+Minulla+on+ruokaa+jääkaapissa+joten+sen+takia+ei+tarvitse+lähteä+kylille.+
Tein+sentään+Lauantai-aamuna+soodaleipää,+siihen+tuli+kuivattuja+aprikooseja,+pähkinöitä+ja+rusinoita+soodan+ja+jauhojen+ja+piimän+lisäksi,+öljyn+sijaan+laitoin+sulatettua+voita.+Huomasin+reseptin+vanhasta+Viva-lehdestä.+
Minä+tykkäsin,+kaveri+oli+kohtelias+ja+söi+yhden+palan+ihan+pokkana.
23.01.2017 19:09
Onhan+sitä+elämää+paljonkin.+Nyt+on+sellainen+aika+että+on+oltava+hissukseen.+Flunssa+sai+yliotteen.+
Tulin+mökille+Torstaina,+muuta+en+ole+tehnyt+kun+hakenut+puita+lisää+että+mökki+pysyy+lämpimänä.+
Viikonloppuna+oli+vieras+mutta+hänellä+alkoi+työt+tänään+joten+jäätiin+kissan+kans+kahden.+
Toivon+hartaasti+että+olo+helpottuisi+nopeasti,+varauduin+kaikilla+mahdollisilla+keinoilla+flunssan+ehkäisyyn,+mikään+ei+auttanut.
23.01.2017 18:51
Kerran+kiusaaja,+aina+kiusaaja.+Vanhukset+ovat+vielä+laitoksessakin+kiusaajia,+ei+tietysti+kaikki.+
Olen+myös+sitä+mieltä+myös+että+kodissa+pitää+puuttua+kiusaamiseen.
Mieheni+entinen+opettaja+sanoi+hänen+olleen+kauhukakara,+kiusasi+myös+muita+kun+haki+huomiota.+Hyvä+että+lapsemme+eivät+jatkaneet+perinnettä.
Lapsistamme+ei+tullut+koulukiusaajia+vaan+kiusattujen+puolustajia+kun+puhuin+asiasta+heille+pienestä+pitäen.+
Olivat+suosittuja+joten+heidän+mielipidettään+kuunneltiin.
23.01.2017 15:38
Ymmärrän+että+ärsyynnyt.
Minäkin+olen+ärsyyntynyt+välillä+ja+ajatellut+poistua+palstalta+mutta+sitten+tämä+ärsyttäjä+pääsisi+päämääräänsä.+
En+ole+huomannut+sinun+kiusaavan,+enemmänkin+puolustavan+kantaasi+joskus+aika+suorasukaisesti.
23.01.2017 13:05
>kiusaamista+ei+ole+olemassakaan+on+vaan+valtataistelua,+joko+yksin+tai+ryhmässä,
ihmisellä+on+tarve+aina+alistaa+joku,+se+tarve+on+kaikilla+ihmisillä+alitajuista+,<
Tuokin+on+totta,+eläimilläkin+on+arvojärjestys.+
Kai+luolaihmisen+eloonjääminen+oli+riippuvainen+siitä+kuinka+hyvin+sai+nitistettyä+kilpailijansa.+
Sivistyneessä+yhteiskunnassa+käytetään+vähän+hienovaraisempia+konsteja,+isketään+vain+sanan+säilällä+nuijan+sijaan.+
Itse+en+ainakaan+tunnista+itsessäni+tarvetta+alistaa+ketään,+Pärjään+ihan+hyvin+kun+annan+muiden+elää+elämäänsä+ja+minun+annetaan+olla+rauhassa.+
En+aloita+riitelyä,+mutta+jos+asia+on+tärkeä+voin+olla+aika+sinnikäs+puolustamaan+kantaani.
23.01.2017 13:03
135 / 165