Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+kehu+ketään+enkä+halua+itseäni+kehuttavan.
Aika+synkkä+aloitus,+siihen+on+vaikea+vastata+niin+että+olisit+tyytyväinen.+
Jospa+sitä+the+kirjoittajaa+ei+ole+olemassa,+kaikissa+on+huonot+puolensa+jos+niitä+etsii.
08.07.2018 20:33
Kuntopyörä+huonolla+ilmalla,+muuten+sähköpyörä.+Lisäksi+erilaisia+kuntoiluvälineitä+joilla+treenaan+aika+säännöllisesti.
08.07.2018 20:30
Minulla+on+MoccaMaster,+käytän+sitä+jos+on+vieraita.+Muuten+pientä+keitintä.+Aika+usein+juon+murukahvia.
MoccaMaster+on+helppo+pitää+puhtaana.+Pidän+sitä+väliajat+kaapissa.
05.07.2018 20:34
Taidan+tyytyä+kokouimapukuun.+
Kaikenmaailman+kampanjoita,+jopa+liian+intensiivinen+katselu+voi+häiritä.+Miksi+sitten+haetaan+huomiota+keinolla+millä+hyvänsä.+
Turha+pukea+päälleen+mitään+kun+kaikki+halutaan+kuitenkin+näyttää.
05.07.2018 16:10
Minulta+on+kaihi+leikattu.+Aikaisemmin+pidin+laseja+koko+ajan,+nykyisin+en+tarvitse+kuin+hyvin+pientä+tekstiä+lukiessa.+Pidän+kuitenkin+laseja+"näön+vuoksi"+kun+menen+ihmisten+ilmoille,+on+jotenkin+pukeutumaton+olo++kun+on+koko+elämän+ajan+ollut+lasit.+Kotona+en+pidä+laseja+edes+lukiessa+jos+teksti+on+normaalin+kokoista.
05.07.2018 14:54
Olen+nykyisin+onnellinen+vapaudestani,+voin+elää+itselleni+ensimmäistä+kertaa+elämässäni+lapsuuden+jälkeen.+
Tänään+ajoin+auton+mökille+ja+polkaisin+sähköpyörällä+takaisin+kylille+14km.+
Sekin+on+iloa+tuottava+asia+että+kuntoni+on+hyvä+ja+olen+terve.
Ole+kiitollinen+hyvästä+kumppanista+joka+tajuaa+minua+vaikka+en+saata+olla+kovin+helppo+kaikessa+itsenäisyydessäni.
04.07.2018 14:26
Vuonna+2017+olin+kirjoittanut+"Kyllä+yhdessä+vaimossa+on+aivan+tarpeeksi!+Samoin+yhdessä+miehessä,+itse+en+kestä+koko+ajan+yhtäkään,+saati+monta.+"+
En+ole+muuttanut+mieltäni.+
Yhden+vielä+kestää+kun+saa+olla+suurimman+osan+ajasta+yksin.
02.07.2018 10:21
Meidän+kulmilla+on+kaikki+kyläkaupat+lopettaneet.+Moni+hehkuttaa+kun+kauppa+avataan+että+ihanaa+kun+kylälle+tulee+elämää+kaupan+myötä.+
Vuosi+tai+pari+kuluu,+kauppa+suljetaan+kun+juuri+kukaan+ei+käy.+
Autot+alkaa+olla+kaikilla,+hakevat+ostokset+marketeista+kun+kyläkaupan+hinnat+ovat+korkeammat+ja+valikoimat+suppeammat.+
Nykyisillä+bensan+hinnoilla+kannattaa+vähän+miettiä+ja+maksaa+kyläkauppiaalle,+siten+saataisiin+kauppa+pysymään+pystyssä.+
Syyllistyn+itsekin+siihen+että+ajoin+mökille+kaupan+ohi+kun+varastot+oli+täytetty+kylillä+käydessä.+Nyt+kauppa+onkin+jo+suljettu.
01.07.2018 13:08
Sodassa+tapetaan+puolin+ja+toisin.
Venäläiset+sotilaatkin+olisivat+olleet+mieluummin+perheen+luona+kotonaan+kuin+tappamassa+ketään,+kuten+suomalaisetkin.+
Hyvin+harva+sotilas+halusi+mennä+tappamaan.
01.07.2018 12:56
Venäläiset+ovat+hyviä+asiakkaita+Itä-Suomessa.
Moni+kauppa+pärjää+heidän+ansiostaan.+Olen+katsonut+kuinka+lastaavat+kärryn+täyteen+tavaraa+ruokakaupoissa,+lasku+on+usein+sadoissa+euroissa.
Eiköhän+nuo+sotimiset+kannata+jo+jättää+unholaan+ja+elää+sovussa+naapurin+kanssa.
Ymmärrän+heitä+jotka+jäivät+sotaorvoiksi+tai+isä+tuli+sodasta+henkisesti+vammautuneena,+nämä+haavat+eivät+häviä+koskaan.
01.07.2018 10:51
Kuuntelen+Kyllikki+Virolaisen+äänikirjaa+"Neljännen+elämän+kynnyksellä".
En+ole+vielä+kuunnellut+kokonaan+mutta+mitä+hän+Johannes+Virolaisesta+kertoo+saa+minut+kunnioittamaan+Johannesta.+
Johannes+uskalsi+elää,+kun+rakastui+Kyllikkiin+niin+ei+salaillut+asiaa,+Sanoi+vain+että+kerran+täällä+eletään,+uusintaa+ei+suoda+kenellekään.+Hänen+mukaansa+Johanneksen+avioliitto+oli+vain+kulissi+enää.
Joutui+joksikin+aikaa+ihmisten+tuomion+takia+syrjään+politiikastakin.+
Heistä+tuli+hyvin+suosittu+pariskunta+kun+ihmiset+tottuivat+ajatukseen.+
Myös+päätöksentekijänä+Johannes+oli+Kyllikin+mukaan+rehellinen+ja+oikeudenmukainen.+
En+tiedä+hänestä+juuri+mitään+muuta+kuin+mitä+tässä+äänikirjassa+kerrotaan.
01.07.2018 10:45
En+ole+ihan+samaa+mieltä+kanssasi.
Elämänkokemus+auttaa+vanhempia+ihmisiä,+tietävät+mitä+ovat.
Nuoret+ovat+helpommin+vietävissä,+nämä+värikkäät+kulkueet+vetoavat+herkässä+iässä+oleviin.+
Minäkin+hyväksyn+erilaisuuden,+tunnen+homopareja+ja+yhden+lesboparin.+Eivät+he+minun+hyväksymistäni+kaipaa,+elävät+ihan+normaalisti+arkeaan+pitämättä+kovaa+meteliä+suuntautumisestaan.+Silti+eivät+salaile+tai+peittele+homouttaan.
01.07.2018 10:10
Mielestäni+olkoot+mitä+tyyppiä+hyvänsä+kunhan+jättävät+lapset+ja+eläimet+rauhaan.+
+Lapset+ja+nuoret+vähän+säälittää,+voivat+olla+ymmällään+näiden+nimitysten+viidakossa.
Ehkä+heterous+tuntuu+heistä+tylsältä+näiden+värikkäiden+moniseksuaalien+kulkueita+katsellessa.
30.06.2018 22:02
En+kiinnitä+huomiota+ulkoasuun,+sisältö+on+tärkeä.+Jos+asia+tulee+ymmärrettävästi+esiin+niin+en+viitsisi+napista+joutavasta.
Aloitus+oli+karmiva,+ajattelin+jo+että+uskallanko+nukkua+yksin+mökissäni+mikäli+alan+miettimään+tuollaisia.+
Minullakin+on+hieman+outo+kokemus.
Brasiliassa+käydessä+uimarannalla+yksijalkainen+mies+möi+tavaraa,+kainalosauvoihin+oli+saatu+sopimaan+yllättävän+monipuolinen+valikoima+ostettavaa.+
Ostin+mieheltä+helmet+ja+puseron+ihan+kannatuksen+vuoksi.+Puserolle+oli+yllättävän+paljon+käyttöä.
Helmet+ripustin+yölamppuuni+sängyn+viereen.
Ihmettelin+kun+nukuin+huonosti+ja+oli+painostava+olo,+sellaisia++tuntemuksia+ei+ole+ennen+ollut.+Mietin+pääni+puhki+mikä+minua+vaivaa.+Ajattelin+jo+mennä+lääkäriin+valittamaan+unettomuutta.+
Viimein+katse+viipyi+helmissä+jotka+olivat+ihan+lähellä+lampun+varressa+roikkumassa.+Ei+niissä+mitään+erikoista+tuntunut+olevan+mutta+siirsin+helmet+toiseen+huoneeseen+laatikkoon.+Sen+jälkeen+nukuin+ihan+hyvin,+en+vieläkään+tahdo+uskoa+että+helmissä+olisi+ollut+mitään+pahaa+voimaa.+Kevyet,+vähän+käärmeennahkaa+muistuttavat+pinnaltaan.
30.06.2018 18:39
Minulla+on+ystäviä+Brisbanessa,+kävin+heidän+luonaan.+Muutamia+nähtävyyksiäkin+käytiin+katsomassa.+
Brisbanessa+on+kuuma,+itse+menisin+sinne+sikäläiseen+talviaikaan,+on+vähän+viileämpää.
Ayers+Rock+eli+Uluru+on+valtavan+kokoinen+kivi,+suuri+koralliriutta+ym...+
Harmittaa+kun+en+pääsyt+käymään+Tasmaniassa,+en+usko+että+lähden+enää+Ausseihin,+liian+pitkä+ja+raskas+lento.+
Outbackiin+en+halua+mennä.+Mount+Isassa+olisi+myös+tuttuja+keskellä+ei+mitään+oleva+kaivoskaupunki.+En+ole+kuullut+heistä+aikoihin,+lienevätkö+tulleet+pois+sieltä,+ovat+jo+aika+vanhoja.
30.06.2018 10:17
Minä+siivosin+myös+aittaa+ja+kaappeja.
Monta+jätesäkkiä+vaatetta+ja+muuta+joutavaa+lähti+roskiin.+En+ymmäerrä+miksi+olen+säästänyt+vanhoja+tyynyjä+aitassa,+kaikki+lähtivät+kertaheitolla.+Parempi+kuntoisia+vaatteita+laitoin+vaatekeräykseen.
Tilaa+tuli+paljon.
29.06.2018 09:19
Meille+tuli+Nyyrikki+kun+olin+lapsi,+luin+sitä+suurella+mielenkiinnolla.
28.06.2018 16:53
Kuuntelin+viimeksi+Tuula-Liina+Variksen+äänikirjan+Rakas,+tykkäsin+kuunnella.+Sitä+ennen+kuuntelin+ihan+erilaisen+kirjan,+Tuomas+Vimman+Raksa.+Tämä+oli+oikein+mielenkiintoista+kuunneltavaa,+rakennusfirmojen+touhuista.+
En+oikein+lämpene+Kaari+Utriolle+enkä+Laila+Hietamiehelle.
28.06.2018 16:41
Lapsena+kuljin+vanhempieni+kanssa+hellareiden+telttakokouksissa.
Olivat+pelottavia,+ihmiset+vaipuivat+transsiin,+puhuivat+"kielillä"+,+jokainen+mölysi+kovaan+ääneen.+
Kun+pääsin+erilleen+näistä+olen+kiertänyt+kaukaa+kaikki+hihhulit.++
Vanhempanikin+luopuivat+tästä+uskosta,+kannaltani+liian+myöhään.+Jouduin+kärsimään+turhista+peloista+tämän+uskonnon+takia.
26.06.2018 11:00
Me++vietämme+kissan+kanssa+viikot+kahdestaan.+Kissa+on+älykäs+eläin,+nyt+se+on+oppinut+avaamaan+oven.+Tein+kauppaan+lähtöä+ja+panin+oven+kiinni+että+ei+jää+ulos+siksi+aikaa.+Katti+oli+ulkona+hetkessä.+Onneksi+mökillä+on+rauhallista+ei+juuri+autojakaan+kulje.+On+kissanluukku+mistä+pääsee+sisään.+Minulla+on+uusi+tabletti,+sormet+tuntuvat+isoilta,+yritin+laittaa+tykkään+mutta+tuli+punainen+peukku+alaspäin.
25.06.2018 21:05
42 / 165