Paljastava bikinitrendi villitsee

ainaainaaina

18

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauniita-olivat

onneksi ei ollut yhtään tämän ikäryhmäläisen kuvaa :D

• Sitä-odotellessa

Saattaisi olla mielenkiintoinen lisä tuohon kategoriaan:)

• tööttt

- kyllä varmaakin sen ikäiset joutuisi hakemaan kauhulleen tasapainoa jos joutuisivat vanhoja mammoja näkemään bikineissä - vaaleanpunaiset trikookalsarit siveämmän säädyllisen näköiset mummikäisillä varmaan.

• mimmimum-..mi

Ihan hyvän näköisiä noille tehdyille muovipalleroille....olinpa minä nyt tuhma....Uuusi hieno idea tehdä tuollalailla bikinien yläosa...

• Muumiot.museoon

Muumiot bikineissä. Hihii!

• Taidan tyytyä kokouimapukuun.
      Kaikenmaailman kampanjoita, jopa liian intensiivinen katselu voi häiritä. Miksi sitten haetaan huomiota keinolla millä hyvänsä.
      Turha pukea päälleen mitään kun kaikki halutaan kuitenkin näyttää.

• Niitä on kummallisia asioita, joita ei oikein ymmärrä.
        Iso jokko toimittajia on tiiraamassa julkiksia, jos niillä alushousut sattuu näkymään. Samainen julkis voi olla rantahiekalla, onnettoman pienissä naruissa, se on silloin ok.
        Toinen kummallisus on naisen nänni. Uimapuku saa olla niin avonainen , että rinnaton kokonaan näkyvissä knhan vaan nännien päällä on pienet laput, se on ok. Mutta jos nänni vilahtaa, niin siitäkös riemu nousee.
        Taidan olla vähän yksinkertainen ja taantunut, kun en näitä ymmärrä.

• valitettavasti

Ei mitään uutta,asennettu vain väärinpäin.

• RealistiN

Hahaa, jos olis tämäkin tomumaja vielä kuvien kaltaisessa kunnossa, niin saattaisin hyvinkin vaikka innostua kampanjasta ja postata muutaman kuvan instaan :D
      Kyllä nuoret on kauniita.

• staka

Paljastaako tuo asu nyt muuta uutta kuin ylisuuret siliconit? Hirveä mielestäni! Kaikki alkaa nykymaailmassa olla teko-teko-teko... Minä tykkään luojanluomasta kropastani.

Käytän vieläkin bikineitä, mutta vaikka en langanlaiha olekaan niin lienen niissä paremman näköinen kuin tuo eripari-kuvatus.

• ö-Öö

En mäkään

Aivan liian pienet tissit, ei istu. Vaan jos ottais implantit, sitten ainakin siinä kylän juoruakoilla ihmettelimistä sitten riittäis, kun piksut päällä osulaan menis lenkkimakkaraa ostamaan.

Mä en oikein tajua, jos jollakulla on hyvät daisarit, miks se ei sais käyttää uima-asuinaan mitä haluaa. vai oletko sitä mieltä, kaikkien akkojen pukeuduttava burhiin piitsilläkin?

=DW=

• KaikenlaisiaTyperiä

Osa neidoista oli kääntönyt bikininsä yläosan ylösalaisin. Niskalenkki roikkui alaspäin ja rintojen alle kuuluva hihna oli rintojen yläpuolella.

Nakurannalle lähtisin mieluummin tai katselisin yläosattomissa rannalla liikkuvia kaunottaria. Tylsää, hankalan näköistä poseerailua.

• Kylppärissäni on Oskari-Tuotteen kuivaus-teline.
      10 tappia saranalla.
      Kalsareitten kuivaukseen hyvä juttu.
      Tämä aloitus sai minut ajattelemaan noita Bikineitä.
      Pikku-pikku-rintaisille Bikinit ovat kuin kalsarit telineellä.
      Telineen tapit eivät ole kovinkaan paksuja.

H.

• Bengalitikku

Eikö bikinien tarkoitus ole paljastaa. Höh.
        Mulla ainakin 70-luvulla oli neljän kolmion ja narujen setti.
        Ei mitään uutta auringon alla.
        Paljon helpompi riisua ja pukea rannalla - jos ajatellaan käytännöllisyyttä.
        Ja joku funktiohan noilla riepuparoilla tulee olla.
        On mullakin bikinit. Alaosa tosin hiutui ja muuttui takaa läpikuultavaksi niin, että p.puolikkaat paistoi lävitse. No enhän minä sinne näe!

• nykyaikaistusta
        Bengalitikku kirjoitti:

Eikö bikinien tarkoitus ole paljastaa. Höh.
        Mulla ainakin 70-luvulla oli neljän kolmion ja narujen setti.
        Ei mitään uutta auringon alla.
        Paljon helpompi riisua ja pukea rannalla - jos ajatellaan käytännöllisyyttä.
        Ja joku funktiohan noilla riepuparoilla tulee olla.
        On mullakin bikinit. Alaosa tosin hiutui ja muuttui takaa läpikuultavaksi niin, että p.puolikkaat paistoi lävitse. No enhän minä sinne näe!

fotosi, takaapäin, olisi tosi kiva yllätys.

• Bengalitikku

Todella. Suorastaan lystikäs.

• kaunotarväärinpäin

Heh, kauniita naisia, noistahan heille maksetaan. Mä olisin pikkusen toisen näkönen noissa hepeneissä, en vaan tietäs mihin laittaisin, ehkä käsivarteen.

• töött

- jokseenkin vähänkö huvittavaa - olipa mitä mieltä tahansa - vanhoiksimunahaukoiksihan nuoremmat aina vanhuksia nimittelee
      siveän sorttisesti. Vaikkei olis ees tippaakaan silikonia kehossakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe